Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

LABRANDA Royal Makadi

Opslaan
Delen
34 KM, Hurghada Safaga Road, Makadi Bay, Hurghada 111 Egypte
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
13 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 77
Aanbieding bekijken
lovevacations
US$ 153
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 153
US$ 71
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 82
FindHotelUS$ 71
Expedia.comUS$ 76
Hotels.comUS$ 77
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (2311)
Kamer en suite (479)
Dineren (305)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
Meer lezen
Bijgewerkt op 26-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van LABRANDA Royal Makadi
Bijgewerkt op 26-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 18 van de 31 hotels in Makadi Bay
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Duiken
Oppas
Openbare wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Yogalessen
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Gratis welkomstdrankje
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Zwembadbar
Squash
Tennisbaan
Verhuur watersportuitrusting
Windsurfen
Aerobics
Biljarten
Darten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Nachtclub/dj
Kinderspeeltuin
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Kinderstoelen beschikbaar
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Spa
Voetmassage
Hammam
Massage
Beautysalon
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
Portier
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Geschakelde kamers beschikbaar
Privébalkon
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Minibar
Waterkoker
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op lagune
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Russisch en nog 2
1.923beoordelingen212vragen en antwoorden8kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.275
  • 390
  • 129
  • 75
  • 62
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Tim ijs heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Praag, Tsjechië2 bijdragen1 nuttige stem
Ik heb erg genoten van de accomodatie. Omdat k alleen was, vond ik het erg prettig dat er zo 'n goede animatie was 🏆 de zee is er heerlijk en vanuit hier kan je hele mooie uitstapjes boeken en plekken ontdekken
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde alleen
Nuttig
Delen
Antwoord van Labranda_Royal, General Manager bij LABRANDA Royal Makadi
Gereageerd op 9 feb. 2020
Beste meneer Timijs, Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om een beoordeling af te geven hier op TripAdvisor.com. Wij vinden het fijn om te lezen dat het animatie team ervoor gezorgd heeft dat u met mooie herinneringen terug naar gekeerd bent. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen hier bij ons in Labranda Royal Makadi. Met vriendelijke groet, Emad Saleh General Manager
Meer lezen
Ben B heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
1 bijdrage
2 Weken AI gehad, Hotelaccomodatie is prima, eten ook. Personeel is zeer behulpzaam. Als het Hotel volledig volgeboekt is het soms wat hektisch met eten maar dat went. Strand is prima. Voornamelijk Duitse toeristen aanwezig. Prima hotel voor relaxte vakantie, uitstapjes zijn ook te boeken. Hotel ligt ongeveer 30 km van Hurghada en erlangs ligt het Labranda Club Hotel. Beide Hotels zijn gescheiden door promenade waaraan diverse restaurantjes liggen die men in het hotel kan reserveren via coupons die men krijgt bij aankomst. Wij hebben de Italiaan (zeer goed), Cubaan (goed) en Griek (tevreden) geprobeerd. Is een goede afwisseling i.p.v. buffet restaurant. Laatste 2 weken van November temperaturen tot 28 graden gehad overdag , vanaf 16 uur gaat het afkoelen en na 19 uur s'avonds jasje of trui aan buiten. WiFi niet zo geweldig, wel in Lobby. Hoofdzwembad verwarmd, zwembad bij relaxpool niet wat dus vrij koud is, rode zee is warmer. Kamers zijn ok, leuk balkon voor 2 personen, ruime badkamer, TV met 1 Nederlandse zender BVN, en diverse Duitse en Engelse zenders. Bedden ok voor gezonde nachtrust. Airco niet gebruikt, s'avonds koelt het af. Minibar, en waterkoker voor het zetten van koffie of thee op de kamer. Kamer wordt elke gepoetst.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Labranda_Royal, Geschäftsführer bij LABRANDA Royal Makadi
Gereageerd op 12 dec. 2019
Beste heer Ben B, zonnige groetjes vanuit Labranda Royal Makadi. Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaringen in ons hotel op TripAdvisor te delen. We vinden het fijn te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en van onze restaurantjes genoten hebben. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons Resort. Met vriendelijke groet, Emad Saleh General Manager
Meer lezen
Pascalerenders0... E heeft een beoordeling geschreven okt. 2016
5 bijdragen7 nuttige stemmen
Grote ruime kamer en elke dag goed gepoetst.elke dag was er kip en vis maar ook ander vlees.misten alleen koude vis bij een slaatje.visrestaurant was binnen met de werken op strand.daar was het echt niet lekker, uitgedroogde vis.witte wijn en rose warm en rode wijn kou.heel vriendelijk personeel maar toch aan poolbar uitstekend.animatie was een flop.savonds half uur show en gedaan, niets meer te beleven om 21u.wij hebben een goede en toffe vakantie gehad
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2016
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van AzurMakadi, General Manager bij LABRANDA Royal Makadi
Gereageerd op 21 okt. 2016
Beste Pascalrenders, Hartelijk dank voor uw vakantiebeoordeling op TripAdvisor.com. Wij vinden het erg fijn dat u met mooie herinneringen aan ons naar huis bent teruggekeerd. Dank u voor uw vriendelijke woorden en uw verbeterpunten voor het eten. Ik heb het aan de desbetreffende manager doorgegeven. Hopelijk mogen we u binnenkort nog een keer verwelkomen in ons gerenoveerd Resort. Met vriendelijke groeten, Mohamed Hafez Hotelmanager
Meer lezen
Dirk B heeft een beoordeling geschreven okt. 2016
Kortrijk, België10 bijdragen4 nuttige stemmen
Kip kip kip Hotel was 1/3 volgeboekt. Beperkte keuze aan eten. Meermaals hetzelfde in één week tijd Wijn was niet gekoeld. Ook vele irritante locale gasten die er waren voor een dag met een speciaal bandje. (Vrouwenjagers)
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2016Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van AzurMakadi, General Manager bij LABRANDA Royal Makadi
Gereageerd op 15 okt. 2016
Beste heer Dirk B, Hartelijk dank voor uw beoordeling op TripAdvisor.com. Wij vinden het zeer spijtig dat u niet van uw verblijf bij ons heeft kunnen genieten en hadden uw feedback graag tijdens uw verblijf willen krijgen/oplossen. Aan de receptie bevinden zich 24h engels sprekende receptionisten die graag willen helpen. Van 08:30 - 16:30 is er een nederlandstalige guest relation beschikbaar die u graag bijstaat bij elke vraag, wens of probleem. Wij hebben uw commentaar reeds aan de verantwoordelijke managers doorgegeven. Hopelijk wilt u ons in de toekomst nog een tweede kans geven, Met vriendelijke groet, Mohamed Hafez General Manager
Meer lezen
IvdB2014 heeft een beoordeling geschreven sep. 2016
Evergem, België47 bijdragen21 nuttige stemmen
Het is overduidelijk dat dit hotel (en wellicht nog anderen) en gans het toerisme Egypte zeer lijdt onder de huidige situatie... 2 gedeeltes van het resort werden gesloten. Er werd mij verteld dat er 150 hotels in Egypte hun deuren hebben moeten sluiten! Dit hotel heeft daardoor totaal geen recht meer op 5 sterren en is werkelijk overal aan vernieuwing toe! Zowel het ontbijt, lunch & diner was zéér beperkt in het buffet. De Wifi-voorziening was om te huilen. Het personeel spreekt haast geen Engels! De airco op de kamer maakt verschrikkelijk veel lawaai... Pluspunten : alles is tamelijk proper. Sommigen van de personeelsleden trachten jouw verblijf leuk te maken en zijn dan ook zeer vriendelijk! De verschillende grote zwembaden hebben ons wel kunnen bekoren en de cocktails in de poolbar waren ok. Nikky (die Nederlands spreekt) aan de receptie is een meerwaarde voor het hotel. Heb je een probleem : zij lost het op! Het beste à la carte restaurant was beslist de Italiaan!
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2016
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Reisde met familie
Kamertip: vraag absoluut een vernieuwde
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van AzurMakadi, General Manager bij LABRANDA Royal Makadi
Gereageerd op 20 sep. 2016
Beste IvdB2014, Hartelijk dank voor het beoordelen van ons Resort op TripAdvisor.com. Uw commentaar helpt ons onze diensten en service te verbeteren. Wij als management zijn het erover eens dat het hotel aan vernieuwing toe is; het plan voor een volledige renovatie is er al. En hopen daarom u nogmaals te mogen verwelkomen na de renovaties. Uw suggesties voor het buffet en de WIFI zullen worden doorgegeven aan de verantwoordelijke Chefs en Managers. Hartelijk dank ook voor de vriendelijke woorden over het personeel en de hygiene. Namens al het personeel nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens na de renovaties. Met vriendelijke groet, Mohamed Hafez General Manager
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 88 - US$ 168 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
royal azur hotel hurghada, royal azur hurghada
VOORHEEN BEKEND ALS
Royal Azur Resort
LOCATIE
EgypteRode Zee en SinaïHurghadaMakadi Bay
AANTAL KAMERS
505
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over LABRANDA Royal Makadi
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van LABRANDA Royal Makadi?
Attracties in de buurt zijn Makadi Water World (4,0 mijl) en Hurghada Equestrian (3,9 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van LABRANDA Royal Makadi?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit ontbijt, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij LABRANDA Royal Makadi?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij LABRANDA Royal Makadi?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij LABRANDA Royal Makadi?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van LABRANDA Royal Makadi?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Sofra, Nino's Restaurant en Makai Tukai.
Zijn er sportvoorzieningen bij LABRANDA Royal Makadi?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft LABRANDA Royal Makadi een luchthavenshuttle?
Ja, LABRANDA Royal Makadi heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Biedt LABRANDA Royal Makadi zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en conferentievoorzieningen tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van LABRANDA Royal Makadi?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits, russisch, arabisch en nederlands.
Heeft LABRANDA Royal Makadi een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op park.