Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sunwing Waterworld Makadi Hotel

4.5 van 5
Website van het hotel
Safaga Road, Makadi Bay, Hurghada, Egypte (Voorheen Sunwing Waterworld)
Er zijn geen prijzen van onze online reispartners beschikbaar
We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Makadi Bay zoeken
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Expertfoto’s
Sunwing Waterworld Makadi Hotel
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

539 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 193
  • 174
  • 90
  • 39
  • 43
Bekijk beoordelingen van
381
62
6
7
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4,5 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Hongaars
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Russisch
  • Eerst Slowaaks
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Roeselare, België
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 9 november 2015

Geen goed hotel, zeker geen 5 sterren waardig! We hebben een heleboel klachten: - de zwembaden waren niet proper, er was zand en er waren bladeren in het zwembad, nooit werd er gestofzuigd, zelden de blaadjes er uitgehaald. - de publieke toiletten waren vies (urine en kaka in de toiletten), er was bijna nergens zeep om je handen te wassen, weinig papier - algemeen onderhoud was niet proper, de kamers waren wel proper - we hadden een prachtig terras, maar er was geen licht. Dus konden we hier geen gebruik van maken vanaf 17u of als de kindjes sliepen. Dus konden we 's avonds enkel in onze kamer zitten. - geen microgolfoven ter beschikking om melkfles op te warmen - de elektriciteit is een paar keer uitgevallen in de kamers toen het donker was. - de buffetrestaurants waren slecht georganiseerd: geen kopjes genoeg, geen lepels genoeg, geen kommetjes genoeg, weinig vers fruit en verse groenten, geen variatie, de tafels werden niet met water schoongemaakt, enkel het napje werd uitgeschut, meerdere keren was er om 8u30 's morgens geen vers brood meer te verkrijgen, enkel nog toastbrood, ... Je moest verschillende keren heen en weer lopen om uiteindelijk alles te hebben wat je wou, verschillende keren vragen aan het personeel om zaken te krijgen die tekort waren. Heel stresserend allemaal. En zeker geen 9/10 voor het eten. - de meeste personeelsleden waren onvriendelijk, als je iets vroeg, begonnen ze al te puffen. Sommige vroegen zelfs geld om beter bediend te worden. - algemeen slechte organisatie van het werk, zowel in de restaurants, receptie, bars, ... - zeer ingewikkeld systeem van restaurants. Je moest het allemaal zelf uitzoeken. Er waren 5 à la carte restaurants van het hotel waar alles inbegrepen was (mits reservatie in het restaurant zelf), daarnaast waren er ook 5 à la carte restaurants buiten het hotel, waar de drank moest betaald worden. Van de Neckermann reisleiding ter plaatse kregen we daarover wel beperkt uitleg over, maar aangezien dit niet eenvoudig was en het nergens op papier stond was dit zeer onduidelijk. Als we dit navroegen aan de receptie kregen we enkel de melding van de à la carte restaurants waarvoor we moesten bijbetalen. Niet van de gratis à la carte restaurants. - woensdagmorgen 4/11 stond ik aan te schuiven voor een pannenkoek in het buffetrestaurant "Sand". Opeens kreeg ik een vuile bruine smurrie van boven mij op mijn arm, afkomstig van de airco. Het kon evengoed op mijn bord gevallen zijn. Moest dit gevallen zijn in het bord van mijn kinderen, dan hadden ze deze vuiligheid misschien opgegeten. Ik heb dit gemeld bij customer service van het hotel, die mij vertelden dat dit opgelost zou worden, waar ik sterk aan twijfel. De dag nadien zag alles nog hetzelfde eruit en waren er nog sporen van drek op het plafond. - In de brochure staat dat er 3 zwembaden verwarmd waren van november tot april, wat we zeer sterk betwijfelen, enkel het kinderbad was soms verwarmd (en zeker niet elke dag) - handdoekenservice: de eerste dagen was dat een ramp, het was heel slecht georganiseerd, je moest heel lang wachten of naar het strand gaan om er daar te zoeken. Ze kwamen dan af met 1 zak handdoeken, die door alle wachtenden op een handdoek direct terug leeg was. Op de duur zagen we het niet zitten om dagelijks te verversen van handdoek. - kinderclub: enkel toegankelijk voor kinderen die Engels spraken

  • Verbleef November 2015, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank pampi2015
gr_sunwing, Guest Relations Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Good Afternoon! We really appreciate your review. Our team is trying very hard to meet guest expectations and your feedback... Meer 

Niveau bijdrager
10 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 oktober 2015

Het Sunwing Waterworld Makadi hotel is uitstekend geschikt voor gezinnen met kinderen; ruime kamers, direct aan het mooie strand én, dat zie je niet veel in deze buurt, een wandelpromenade van waaruit je langs het strand naar de nabijgelegen hotels en restaurants kan lopen.

  • Verbleef September 2015, bezocht voor zaken
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
1 Bedank Kees B
gr_sunwing, Guest Relations Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Good Afternoon! We are delighted that you enjoyed your stay with us and also the fact you have taken time... Meer 

2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 15 september 2015

We zijn van 1 september 2015 tot 12 september 2015 naar dit hotel geweest met 2 volwassenen en 3 kindjes van 4 jaar,3 jaar, 6 maand. Geboekt via een touropperater. We betaalde voor deze all in 6.200€ voor 12 dagen. De transfer van de luchthaven van hurgada tot hotel bedraagt 35 min. Er werd ons op voorhand vermeld dat we uit verschillende restaurantjes konden kiezen om te gaan eten op het hotel domein.de a la carte restaurants. Dranken tot 24 uur gratis inbegrepen.... Niets van waar ter plekke!! Vannaf 21 uur is alles extra betalen! Geen cola meer te verkrijgen tenzij je extra betaald. Ook s ' morgens geen frisdrank te verkrijgen bij het ontbijt. Als men hier in het hotel meer informatie over vraagt,weet niemand Hoe het in elkaar zit! het ontbijt : rampzalig!! Nog geen koffie koeken!uitgedroogde egyptische mini koeken met hopen elke dag! Geen choco pasta te verkrijgen!elke dag het zelfde. Bonen in tomatensaus. die tomatensaus was gelijk water!super slappe koffie!charcuterie was degoutant! Dat kan je zelf geen charcuterie noemen! Het middag eten was goed daarin tegen. De pizza's waren steeds vers gebakken. Vers gebakken kip en beef.frieten,pasta. maar elke dag het zelfde. desserts : verschrikkelijk! Altijd de zelfde desserts!! Cake cake cake!gezoete Marokkaanse zoetigheden,fruit: rotte bananen, watermeloen,druifjes. meer was er niet! Het domein was propper.mooi onderhouden. maar toen we er verbleven,was er al 1 zwembad voor onze kamer gesloten voor onderhoud. Dus hebben we 12 dagen op een werf gekeken! De kamers zijn in het algemeen top! Groot!goede airco!Goed verduisterde gordijnen,microgolfoven in de kamer,goede werkende koelkast.. Kinderstoel,kinder badje, speelmat voor met autootjes te spelen. mooie dressing. min punt in de kamer.geen slot op de binnenkant van de deur. zwembaden: leuk voor alle leeftijden. Veel personeel aan de glijbanen,maar niet genoeg oppas op de zwembaden zelf. ik heb veel kindjes kopje onder zien gaan zonder dat er reddend personeel te zien was. strand: zeer mooi strand!je moet wel om 6 uur in de morgen u handdoeken gaan plaatsen,zodat je een plekje hebt!het zelfde met het restaurant.je moet erg lang zoeken achter een plaats! Neem zeker waterschoenen mee.er zijn delen met koralen. er zijn veel Russen en Oekraïne in dit hotel. kortom is het een groot hotel complex van 5 tal red sea hotels op 1 plek. je moet goed weten welke deel strand van de sunwing is. Naar het schijnt zou de red sea makadi spa de beste van allemaal zijn. Maar deze is enkel voor adults . Wij zijn 5 jaar geleden naar sharm el sheik in de grand hotel geweest.ook en red sea hotel. 5 sterren. Deze was uitstekend!! Daardoor hadden wij alle vertrouwen in de red sea sunwing waterworld makadi toen we deze boekte. maar voor ons is deze tegen gevallen. het is 4 sterren waardig! Wij keren nooit meer naar dit hotel trug!Wij vinden het geen waar voor ons geld. Het is waar je kan over van alles muggenziften.maar dit is een echte waarneming.

  • Verbleef September 2015, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank lindsay w
Schilde, België
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 6 november 2012 via mobiele applicatie

Bij aankomst buffet niet ok. Eerste ontbijt niet goed. Daarna de juiste restaurantjes gevonden en redelijk goed geheten, Egyptische standaard zeg maar. Toch een super verlof en hier kunnen we terug komen.

  • Verbleef Oktober 2012
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service

Nuttig?
1 Bedank Mike C

1.431 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (1022)
Bekeken
Zwembad/strand (223)
Bekeken
Hotel & terrein (196)
Bekeken
Kamer/suite (88)
Bekeken
Badkamer (19)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (29)
Bekeken
Dineren (28)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (9)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (3)
Bekeken
Overige (427)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (403)
Bekeken
Voorzieningen (36)
Bekeken
Waterpark (13)
Bekeken
Strand (41)
Bekeken
Gezinssuite (49)
Bekeken
FMG (45)
Bekeken
Junior-suite (40)
Bekeken
Aquapark voor kinderen (14)
Bekeken
Zwembad (31)
Bekeken
Ontspanningsbad (4)
Bekeken
Restaurants en bars (91)
Bekeken
Het hotel (33)
Bekeken
Waves-zwembad (6)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (6)
Bekeken
Kamer/suite (2)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Zwembad/strand (3)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Makadi Bay in overweging
op 0.2 km afstand
The Makadi Palace Hotel
The Makadi Palace Hotel
nr. 10 van 26 in Makadi Bay
4.5 van 5 sterren 1.700 beoordelingen
op 1.0 km afstand
SUNRISE Select Royal Makadi Resort
op 0.4 km afstand
The Grand Makadi Hotel
The Grand Makadi Hotel
nr. 14 van 26 in Makadi Bay
4.0 van 5 sterren 1.045 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.4 km afstand
Fort Arabesque Resort, Spa & Villas
op 1.8 km afstand
Cleopatra Makadi Bay
Cleopatra Makadi Bay
nr. 9 van 26 in Makadi Bay
4.5 van 5 sterren 443 beoordelingen
op 2.6 km afstand
Steigenberger Makadi Hotel
Steigenberger Makadi Hotel
nr. 3 van 26 in Makadi Bay
4.5 van 5 sterren 403 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen