Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Baron Palace Sahl Hasheesh

Opslaan
Delen
Hurghada Egypte
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
US$ 160
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 04-08-20
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 160
US$ 144
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 16
Gratis annuleren tot 05-08-20
Trip.com
Official HotelUS$ 160
CheapTicketsUS$ 144
alle 8 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (6060)
Kamer en suite (681)
Dineren (578)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 237 hotels in Hurghada
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice Winnaar 2019
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Duiken
Gratis verblijf voor kinderen
Parkeerplaats
Wifi
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Privézwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Tennisbaan
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Oppas
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Hoofdmassage
Massage
Beautysalon
Opslag van bagage
Conciërge
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
Butlerservice
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Privéstrand
Extra badkamer
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Vipkamervoorzieningen
Flatscreen-tv
Laptopkluis
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Romantisch
Gezinsresort
Gesproken talen
Russisch, Arabisch, Duits
5.701beoordelingen937vragen en antwoorden60kamertips
Waardering van reizigers
  • 5.022
  • 431
  • 135
  • 49
  • 64
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Marc H heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
Brecht, België102 bijdragen103 nuttige stemmen
Wij kwamen voor de tweede maal naar dit fantastische hotel. Wij hadden geboekt van 10 maart t/m 31 maart maar moesten het hotel verlaten na slechts één week vanwege het corona virus. Tijdens onze ene week hebben wij genoten van het eten en de drank in de bars. De witte- en rode wijn in het buffetrestaurant zijn van mindere kwaliteit. Wat wij ook spijtig vonden dat er zoals bij ons vorige bezoek problemen waren met de witte Martini die weer niet te verkrijgen was. Onze kamer 2382 werd weer zéér goed onderhouden. Wij werden door Oksana (denken wij) van de guest relation steeds zéér vriendelijk/goed en professioneel geholpen bij boekingen en/of vragen !!! De dag van ons vertrek was chaotisch. Wij kregen van Tui een mail dat wij 'savonds moesten vertrekken en dan weer dat we zouden blijven enz enz en pas in de nm omstreeks 14.30 uur een mail dat de pick up aan het hotel om 16.45 uur was. Toen wij gingen uitchecken werd ons een bedrag van 40 US dollar aangerekend omdat wij het hotel vroeger verlieten dan voorzien. Dat vonden wij niet correct evenals de andere koppels die dat dienden te betalen. Hier hadden we toch op meer begrip gerekend van het hotel ... wij moesten vertrekken ... wij hadden ook liever langer gebleven. Wij hebben het hotel hierover reeds aangeschreven doch tot op heden 29 maart 2020 geen reactie mogen ontvangen (misschien zijn ze zoals vele andere hotels in Egypte tijdelijk gesloten en is dat de reden) Spijtig ... maar wij gaan zeker terug en hopen november 2020 terug te kunnen boeken.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020
Kamers
Hygiëne
Service
Nuttig
Delen
Antwoord van Serdar Bas, General Manager bij Baron Palace Sahl Hasheesh
Gereageerd op 1 apr. 2020
Dear Mr. Hannes, Greetings from the luxurious Baron Palace – Sahl Hasheesh! We would like to send you our cordially thanks for publishing such a positive feedback concerning your recent vacation at our brand hotel So glad that you enjoyed our culinary offers and that all our staff provided you memorable stay. We will be very pleased and looking forward to hosting you again at our resort. Kindly accept our warmest regards from the Red Sea shores Osama Ali Resident Manager
Meer lezen
Arthur V heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
10 bijdragen
Prachtig hotel, aan een fraai strand. Het Thaise restaurant is goed en het pool restaurant is goed aardig personeel aldaar. De Japans restaurant aan de plaat was leuk om te zien de kok kon erg leuk trucjes doen met het kook gerei alleen daar bleef het bij hij kon alleen niet koken garnalen droog gebakken en de inktvis leek wel kauwgom kan gebeuren maar je moest € 80 er voor bij betalen. Wat jammer is dat all inclusive heel erg beperkt is rode wijn is ronduit slecht en er is geen alternatief voor. Ik kocht een Italiaans flesje wijn die ik eerst met vivino app bekeek wat dat bij ons koste en dat was € 14,45 helaas voor mezelf had ik niet op de prijs gelet hij koste ons daar € 316,— schrikbarend dus en mijn eigen schuld dat ik de prijs niet bekeken heb. De bedrijfs manager Osama is erg behulpzaam en het is goed dat hij daar liep want er ging best veel mis. Een paar maanden geleden bij Rixos premium sharm el sheikh gezeten maar dat is wel echt veel beter. Mijn tip voor Baron bied ultra all inclusive aan ipv de beperkte rommel. Zou ik er terug heen gaan ja, maar alleen met ultra all inclusive dus dat houden we in de gaten. Waarom ze zo’n hoge beoordeling hebben snap ik niet maar misschien hadden ze gewoon een slechte week.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Antwoord van Serdar Bas, General Manager bij Baron Palace Sahl Hasheesh
Gereageerd op 17 mrt. 2020
Dear Guest, Greetings from the sunny Baron Palace – Sahl Hasheesh! We would like to forward you our cordially thanks for publishing your constructive comments about your stay at our hotel. We are sorry that we could not meet your expectations in your stay, certainly we will put your constructive comments from all aspects in our consideration, to maintain the highest guest satisfaction. Looking forward and hoping to welcoming you again for a holiday at our property. Kindly accept our warmest regards from the Red Sea shores Serdar M.BAS General Manager
Meer lezen
Stephan D heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
Le Cannet, Frankrijk14 bijdragen3 nuttige stemmen
Lekker eten, vriendelijke animatie. Goeie kamers, obers soms niet vriendelijk. Wijn niet zo lekker. Ik denk wel van de beste hotels in Egypte. Veel dingen te doen voor kinderen leuke kinderopvang. Zeker leuke ervaring buiten soms wat onbeschofte obers. Ze hebben een cultuur die niet vrouwvriendelijk is. Goeie spa
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020
Locatie
Hygiëne
Service
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Serdar Bas, General Manager bij Baron Palace Sahl Hasheesh
Gereageerd op 4 mrt. 2020
Dear Family Reis , Greetings from the sunny Baron Palace – Sahl Hasheesh! By this opportunity we would like to forward you our utmost thanks for issuing such an overwhelming and lovely review regarding your recent stay at our hotel. Your lovely comments about our facilities and our employees were really touching us and reflecting our continuous efforts to provide our valued guests with the most wonderful and relaxing vacation experience. We are so glad that you enjoyed all our culinary offers and that all our team members served you in a memorable good way Looking forward to welcoming you soon once again at our resort. Kindly accept our warmest regards from the Red Sea shores Serdar M.BAS General Manager
Meer lezen
Francesca D heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Oostkamp, België27 bijdragen38 nuttige stemmen
Een week verbleven in een swimup suite. Het was heerlijk. Een rustig hotel, ruime nette kamers, uitstekende bediening. Er zijn zeer veel a la Carte restaurants waar je binnen de Premium all in kan eten. Elk restaurant is erg lekker. Het ligt aan het strand en er zijn verschillende zwembaden. Er zijn adult only zwembaden en bars. Een echte aanrader. We komen zeker terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Serdar Bas, General Manager bij Baron Palace Sahl Hasheesh
Gereageerd op 2 mrt. 2020
Dear Guest, Greetings from the sunny Baron Palace – Sahl Hasheesh! By this opportunity we would like to forward you our utmost thanks for issuing such an overwhelming and lovely review regarding your recent stay at our hotel. Your lovely comments about our facilities and our employees were really touching us and reflecting our continuous efforts to provide our valued guests with the most wonderful and relaxing vacation experience. We are so glad that you enjoyed all our culinary offers and that all our team members served you in a memorable good way Looking forward to welcoming you soon once again at our resort. Kindly accept our warmest regards from the Red Sea shores Serdar M.BAS General Manager
Meer lezen
louisfrank2016 heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Rhoon, Nederland78 bijdragen17 nuttige stemmen
We waren voor een tweede keer in dit prima hotel. Het is duidelijk het beste hotel in Hurgada, met zeer goede service en goed eten waar je ook nog eens niet ziek van wordt. Wij houden niet van bufetten en dus waarderen wij de vijf al la carte restaurants van het hotel. Het Italiaanse restaurant is duidelijk het beste, gevolgd door het Aziatische en het Mexicaanse. Het (betaalde) Japanse restaurant is minder en het Egyptische restaurant was op "onze" avond ronduit niet goed. Een klacht hierover werd echter zeer goed opgepakt. De kamers in het hotel zijn goed maar zeker niet van internationaal vijf sterren niveau. Dat is echter in heel Egypte het geval.De food en beverage manager kwam regelmatig informeren of alles naar wens was. Dranken binnen het all inclusive pakket zijn best uitgebreid maar van de kwaliteit mogen geen wonderen worden verwacht. De prijzen voor extra's zijn zeer hoog en in onze ogen onrealistisch.. Het complex is zeer fraai en wordt goed onderhouden. Al met al een uitstekende bestemming voor mensen die op zoek zijn naar relatieve luxe en kwaliteit zonder de naieve gedachte in het Waldorf Astoria terecht te komen.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Kamertip: Ga altijd voor zeezicht.
Bekijk meer kamertips
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Serdar Bas, General Manager bij Baron Palace Sahl Hasheesh
Gereageerd op 1 mrt. 2020
Dear Guest, Greetings from the sunny Baron Palace – Sahl Hasheesh! By this opportunity we would like to forward you our utmost thanks for issuing such an overwhelming and lovely review regarding your recent stay at our hotel. Your lovely comments about our facilities and our employees were really touching us and reflecting our continuous efforts to provide our valued guests with the most wonderful and relaxing vacation experience. We are so glad that you enjoyed all our culinary offers and that all our team members served you in a memorable good way Looking forward to welcoming you soon once again at our resort. Kindly accept our warmest regards from the Red Sea shores Serdar M.BAS General Manager
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 170 - US$ 265 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
EgypteRode Zee en SinaïHurghada
AANTAL KAMERS
615
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Baron Palace Sahl Hasheesh
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Baron Palace Sahl Hasheesh?
Attracties in de buurt zijn Makadi Water World (5,4 mijl) en Hurghada Equestrian (2,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Baron Palace Sahl Hasheesh?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, ontbijt en zwembad.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Baron Palace Sahl Hasheesh?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Baron Palace Sahl Hasheesh?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Baron Palace Sahl Hasheesh?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Sofra, Nino's Restaurant en Makai Tukai.
Zijn er sportvoorzieningen bij Baron Palace Sahl Hasheesh?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Baron Palace Sahl Hasheesh een luchthavenshuttle?
Ja, Baron Palace Sahl Hasheesh heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Baron Palace Sahl Hasheesh?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Baron Palace Sahl Hasheesh zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Baron Palace Sahl Hasheesh?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder duits, russisch en arabisch.
Heeft Baron Palace Sahl Hasheesh een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.