Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mirage Bay Resort & Aquapark

Opslaan
Delen
17 Km Hurghada - Safaga Road, Hurghada 84517 Egypte
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 78
US$ 49
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 29
Gratis annuleren tot 29-10-20
eDreams
FindHotel
Trip.comUS$ 78
Expedia.comUS$ 49
Hotels.comUS$ 49
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (560)
Zwembad en strand (188)
Dineren (118)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 104 van de 240 hotels in Hurghada
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Hurghada is Mirage Bay Resort & Aquapark Lilly Land een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Mirage Bay Resort & Aquapark Lilly Land de ideale uitvalsbasis in Hurghada.

Gasten kunnen gebruikmaken van internet en de kamers bij Mirage Bay Resort & Aquapark Lilly Land bevatten airconditioning, een koelkast en een kitchenette.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge. Gasten van Mirage Bay Resort & Aquapark Lilly Land kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.

Op zoek naar een eetgelegenheid? Nasaya Restaurant & Lounge (1,5 km), Makai Tukai Restaurant (0,6 km) en Sofra Middle Eastern Cuisine - Hurghada (0,5 km) liggen allemaal op loopafstand van Mirage Bay Resort & Aquapark Lilly Land.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis een kunstmuseum, zoals Sand City, te bezoeken.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Mirage Bay Resort & Aquapark Lilly Land zorgt ervoor dat je Hurghada niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Sauna
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Betaalde wifi
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Waterpark
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Kinderclub
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Wisselkantoor
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Koelkast
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op park
Gezinnen
Gesproken talen
Russisch, Arabisch
397beoordelingen100vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 225
  • 54
  • 39
  • 31
  • 48
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Bert H heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Wolvega, Nederland1 bijdrage
nooit en nooit weer Bij aankomst kamer niet gereed, veel stuk zoals douche, kastdeuren die eruit vallen, safe box kapot. Zwembaden vies en vanuit kinderbad kijk je uit op een bouwput. Drinken lauw en of het is op of er zit geen bubble in. Eten in het restaurant is de grootste ramp. Eten altijd koud of lauw en geen enkele variatie. Hygiene op gevaarlijk niveau en ons hele gezin is ook ziek geworden. Alleen het italiaans restaurant is goed eten maar helaas beperkte kaart. Alles lijkt ook gericht op mensen buiten Europa. We zouden 15 dagen blijven maar hebben na 7 dagen om een overboeking gevraagd. Mirage Bay claimt 5 sterren maar zouden hooguit 1 of 2 mogen hebben. Zonde van het geld om hier je vakantie te boeken. Achteraf hebben wij veel extra kosten moeten maken en 1 week van onze vakantie verloren gegaan.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Niets kiezen, behalve ander hotel
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Lyan H heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Wolvega, Nederland4 bijdragen1 nuttige stem
Wij zouden 2 weken verblijven in dit hotel. Bij aankomst om ongeveer 4 uur ochtend.. werden we naar onze kamer gebracht, op de kamer was alleen het 2 persoons bed opgemaakt en het bed voor onze zoon moesten ze nog doen... We hebben bijna anderhalf uur moeten wachten voordat dat was gedaan. De volgende ochtend gingen we s middags lunchen, weinig keuze en koud eten. S avonds gingen we opnieuw eten en ook toen weinig keus en koud eten. We lieten het eten maar voor wat het was en dachten dat het de dagen erna toch wel een keer beter zou moeten worden... Echter bleek dit niet het geval, keus qua eten was elke dag hetzelfde en je verwacht op zijn minst dat je eten warm zou moeten zijn ook i.v.m bacteriën etc.! We waren daarom na de 2e dag allemaal al ziek.. Maar de teleurstelling bleef niet alleen bij het eten. De kamer (deluxe) waarvoor we ook nog extra hebben betaald omdat we graag een gerenoveerde kamer wilden, was heel slecht.. het was vies op de kamer, hadden vaak ongedierte op de kamer, kluis was kapot, beeldkwaliteit van de tv was heel slecht waardoor tv kijken bijna niet mogelijk was en toen we wilden gaan douchen bleek ook nog eens de douchekop kapot te zijn... Merendeels van dit is opgelost omdat mijn man geklaagd heeft... en dat onze kluis kapot was bleek een bekend probleem en is nooit opgelost. De dagen hierna hebben we elke dag moeten klagen, we hebben een aantal keer met de chef gesproken en deze beloofde om elektrische verwarmers voor het eten maar ook deze waren na 7 dagen er nog steeds niet. We hebben tegen de chef gezegd waarom er totaal geen Europese gerechten zijn?? ons werd verteld dat dit aan het management lag. Het enige restaurant was echt goed was is het a la cart Italiaanse restaurant, de manager genaamd Hamza zorgde ervoor dat je niks te kort kwam en wou alles voor je doen. De kwaliteit daar ten opzichte van het hoofd restaurant was absurd! Het hotel heeft potentie om een erg mooi hotel te worden maar de uitvoering is erg slecht, ze kunnen het aantal mensen totaal niet aan en erkennen dit ook... bekers zijn vaak op, drinken lauw, geen prik en handdoeken bij towel center zijn ook vaak op. De zwembaden zijn mooi alleen ook totaal niet hygiënisch.. er liggen altijd bekers in, plastic en andere troep... Ook moet je goed uitkijken dat je kinderen zich niet bezeren aan de achterstallige onderhoud. Na elke dag klagen waren we het meer dan zat en heeft onze reisleider ons overgeboekt naar een ander hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
bvs1980 heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Regio Riga, Letland23 bijdragen19 nuttige stemmen
Ik heb twee weken met mijn vrouw en kinderen in dit hotel doorgebracht en ik ben er absoluut zeker van dat dit het slechtste hotel is dat ik ooit in mijn leven heb bezocht! In dit hotel wordt u geconfronteerd met het volgende:  1. De meeste kamers in het hotel zijn oud en vereisen onmiddellijke renovatie. We hebben drie kamers veranderd totdat we de kamer krijgen zonder vreselijke geur en met het meubilair dat niet kapot is. Hoewel de waterafvoer in de badkamer niet werkte en elke keer na het douchen was de vloer in de badkamer allemaal bedekt met water.  2. De conditioner in de kamers is niet voorzien, alleen douchegel en shampoo. De douchegel en shampoo, evenals het toiletpapier, worden echter niet regelmatig bijgevuld. Zodra we twee dagen op de douchegel hebben gewacht en we hebben het na verschillende compaints bij de receptie.  3. Niet alle kamers hebben de telefoon. Hoewel onze kamer met de telefoon was uitgerust, was de informatie over belmogelijkheden niet verstrekt - we hadden zelfs geen informatie over hoe we de receptie konden bellen!  4. De restaurants en bars serveren maaltijd en drankjes in kapotte vaten! Minstens de helft van de vaat en 80% van de drinkglazen zijn gebroken (vertonen aanzienlijke scheuren of andere beschadigingen). Het is niet alleen walgelijk, maar kan ook de bezoekers ernstig schaden!  5. Er is geen ijs in de bars en restaurants! De meeste drankjes worden vaak warm geserveerd. Bovendien is de keuze aan drankjes vreselijk: het hotel biedt 4 soorten sappen - allemaal gemaakt van drankpoeder, absoluut smaakloos en ongetwijfeld giftig! Voor volwassenen biedt het hotel alleen wodka, gin, whisky, rum en tekila - ze zijn in dezelfde plastic flessen opgedeeld en verschillen alleen door de kleuren.  6. Het hotel biedt geen cocktails zoals Pina Colada, Mojito, milkshakes en andere die u op vakantie verwacht. Meestal vindt u niet alle drankjes in één bar; bijvoorbeeld: ik heb nog nooit meer dan twee soorten sappen in één reep gezien. Als de bar te weinig drankjes heeft (beer of andere dranken), wordt deze pas de volgende dag opnieuw gevuld.  7. Het beste drankje dat je in de bar kunt krijgen, is lokale beer. Maar het wordt alleen in kleine glazen (ongeveer 150 ml) geserveerd en je krijgt nooit meer dan twee van zulke glazen tegelijk. Bovendien. de beer is vaak niet gekoeld.  8. De drankjes buiten het hoofdrestaurant worden geleverd in plastic glazen. Verschillende keren heb ik drankjes gekregen in wegwerpbekers!  9. De bars beginnen pas vanaf 10.00 uur te werken en voor die tijd krijgt u geen enkel drankje buiten het hoofdrestaurant.  10. De zwembaden zijn vies - gedurende de dag werkt de recirculatie van water niet! Er zijn tonnen afval in de zwembaden en het hotel spul reinigt ze alleen handmatig in de ochtend voor het begin van de openingstijden.  11. Het aquapark begint te werken om 10:00 uur en stopt met werken om 17:00 uur. Het werkt niet van 13:00 tot 15:00 uur. Wanneer het waterpark stopt met werken, schakelt het spul het water uit, zelfs als de kinderen op de glijbaan zijn!  12. Er zijn geen kluisjes, noch in de kamers, noch in de lobby - de bezoekers konden de waardevolle spullen overbrengen naar de spullen bij de receptie.  13. De toiletten op het grondgebied van het hotel hebben vaak geen wc-papier meer en niemand geeft er om.  14. Eigenlijk spreekt het spul geen enkele taal, behalve Arabisch! De kennis van het Engels, Duits, Russisch en andere talen is erg slecht en is niet acceptabel voor het verlenen van de diensten in het hotel!  15. De klachten kunnen de situatie niet verbeteren - tientallen van mijn klachten bij het management hebben helemaal niet geholpen. Samenvattend het bovengenoemde, zou ik iedereen aanraden weg te blijven van dit hotel. De vakantie van mijn familie was volledig verpest en als je je vakantie niet wilt verpesten - kies dan een ander hotel, maar niet Mirage Bay! Hoewel ik positieve feedback en beoordelingen voor dit hotel zag, kan ik me niet voorstellen dat de mensen blij zijn in deze sloop. Ik zou niet terugkomen naar dit hotel zelfs gratis! ! !
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Kamers
Locatie
Service
Kamertip: Don't choose this hotel!!!
Bekijk meer kamertips
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Ramthetraveler heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Bournemouth, Verenigd Koninkrijk142 bijdragen53 nuttige stemmen
+1
We zijn net terug van een verblijf van 2 weken in Mirage Bay als een gezin van 11 (5 volwassenen en 6 kinderen variërend van 2 jaar tot 12 jaar). Check in - Het hotel zelf ligt op ongeveer 20 minuten van de luchthaven als u daar rechtstreeks reist zonder andere haltes. Inchecken kan vanaf 14.00 uur en uitchecken om 12.00 uur. U kunt $ 30 dollar betalen voor laat uitchecken. Ze kunnen zorgen voor een douche en omkleden als je een late vlucht hebt. Het hotel is verdeeld over een groot gebied met meerdere blokken kamers, in tegenstelling tot een enorm blok, dus er is behoorlijk wat wandelen vereist. We hadden allemaal een kamer geboekt voor 3 of 4 personen, maar bij aankomst vonden de kamers 1 kingsize bed en 1 eenpersoons, oerdegelijke slaapbank. We hebben gevraagd om extra bedden die de volgende dag aankwamen en veel beter waren. De kamer heeft een tv, een koelkast en koffie- en theefaciliteiten. Er is een kluis in de kast die niet werkt, maar de receptie heeft een kluis waar u uw eigen individuele code kiest en dit is gratis. Bij het inchecken krijg je 1 kamerkaart / sleutel en handdoekkaarten voor hoeveel er ook blijven. Als je de sleutel verliest, kost het $ 8. De kamers worden elke dag schoongemaakt met verschillende handdoekkunst op het bed. Er wordt dagelijks douchegel en shampoo vervangen, samen met flessenwater. Plaats - Er zijn een paar kleine winkeltjes op het hotelterrein, maar we zijn hier niet op ingegaan. Net buiten de hoofdingang van het hotel zijn er enkele kleine winkels voor eten / drinken / ijs enz. Senzo Mall is een groot winkelcentrum op ongeveer 40 minuten lopen van het hotel. Er is een grote hypermarkt, KFC, Mcdonalds, kleinere kleding en souvenirwinkels en ook geldautomaten. Taxi's in het hotel kosten € 5 retour naar Senzo, maar buiten kun je je eigen prijs afspreken voordat je instapt. Zorg ervoor dat je het exacte bedrag hebt, want het is onwaarschijnlijk dat je wisselgeld krijgt. Er zijn een aantal kleinere winkels in de buurt voor de typische echte nep-kleding en tassen, maar wees voorbereid om te onderhandelen. We boekten verschillende uitstapjes terwijl we daar waren, maar kozen ervoor om dit buiten het hotel te doen. We gebruikten dezelfde excursieprovider 2 jaar geleden ook omdat hij geweldig is. Als u het hotel verlaat, slaat u rechtsaf, voorbij de piramide, steekt u de weg over en tegenover Desert Rose is hij de eerste excursiewinkel die u tegenkomt in de rij winkels (zie foto hieronder). We bezochten Giftun, Luxor en de boot met glazen bodem die we allemaal zouden aanbevelen. De belangrijkste stad en de jachthaven liggen op ongeveer 30 minuten met de taxi. We stopten een lokale minibus buiten het hotel omdat er 11 van ons waren die 90 Egyptische pond (4. 50) per enkele reis kostten. Taxi's voor 4 waren ongeveer 80 - 90 Egyptische pond per enkele reis. Spreek altijd de prijs af voordat u instapt en houd u hieraan! Zwembad / strand - Er zijn 3 zwembaden, waarvan er een een aquapark bevatte waar we de meeste tijd doorbrachten. Er zijn 5 glijbanen voor grotere kinderen / volwassenen en een kleiner gebied voor jongere kinderen om van te genieten. De glijbanen zijn van 1000 - 1300 en 1400 - 1600, er is ook een redder en een kleine bar voor drankjes. Ze staan niemand toe in het zwembad na 16.00 uur en er mogen geen t-shirts gedragen worden, zelfs geen natte shirts / duikshirts. Het zegt dat de zwembaden verwarmd zijn, maar we vonden niet dat dit het geval was met een van hen. De andere twee zwembaden hebben we niet gebruikt. Het strand is een kiezelstrand, afhankelijk van waar u kiest om te zitten. Er zijn veel bedden om uit te kiezen met en zonder kussens. Er is een bar voor drankjes en ijsjes van 1500 - 1700. De zee is mooi en kalm en er is geen koraal in de buurt om je aan te bezeren. Er zijn enkele pedadols, kajaks en wind lijdt beschikbaar om te huren en ook een arme kameel die elke dag op en neer wordt gelopen met ritten die we niet hebben gekozen om te doen! Sommige winkels verkopen ook sap, souvenirs en excursies. Het is een geweldige plek om wat goede foto's van de zon te maken aan de rechterkant van het eiland! Er zijn verschillende mensen die rond zowel het zwembad als het strand lopen en proberen je massages, fotosessies en excursies te verkopen, maar een beleefde nee en ze laten je met rust. Eten en drinken - Alle maaltijden zijn gebaseerd op een buffet / help jezelf. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, bestaande uit omeletten, pannenkoeken, salades, brood, ontbijtgranen en een selectie warme gerechten. Lunch en diner hadden bijna identiek voedsel. Elke dag had rijst, gekookte groenten, salade, een pasta-station, rundvlees in een saus en kip. Het eten hoewel lekker aan het einde van 14 dagen hetzelfde eten kreeg erg saai en repetitief. Geen thema-avonden zoals in andere hotels. Er zijn 2 à la carte-opties Italiaans en Oosters. We hebben beide geprobeerd en vonden de oosterse veel beter. U moet om 10:30 uur reserveren bij de computer in de ingang links van het restaurant. Ik raad aan er rond 1020 te komen als mensen in de rij gaan staan. Er is een snackbar naast het hoofdrestaurant met patat, pizza, hamburgers en hotdogs. Er is een visrestaurant op het strand dat niet is inbegrepen en je moet extra betalen. We hadden calamares voor 145 Egyptenaren, wat goed was, maar als je meer avonturen voelt, kun je naar de vismarkt in de jachthaven gaan en 1 kg gekookt Calamari 180 Egyptisch pond kopen. De aangeboden drankjes zijn wat je normaal zou verwachten van een all-inclusive (cola, fanta, sprite, bier, wijn en lokale alcoholische dranken). De meeste hotels bieden cocktails van een beschrijving, maar niet in dit hotel. Vaak liepen de bars halverwege de dag zonder bier of andere frisdranken en vulden dit enkele uren niet uit. Op de laatste paar dagen van onze vakantie merkten we een verandering en dat het barpersoneel rantsoeneerde hoeveel drankjes je kon voor je groep mensen die bijna moesten rechtvaardigen waarom je er zoveel nodig had. We kopen normaal gesproken een fles rum om belastingvrij mee te nemen. Annimatie - Er was een animatieteam in het hotel, maar had slechts 5 mensen als onderdeel van het team. Ze hebben daar het beste geprobeerd met wat er toen beschikbaar was. Stretching en yoga in de ochtend en step aerobics en bocca in de middag allemaal op het strand. Ze spelen de hele dag muziek op het strand, maar soms was dit veel te luid en bevatte de muziek veel grafische woorden voor een familiehotel! ! Het avondentertainment liet veel te wensen over. Terwijl er 14 dagen waren, waren er slechts twee shows, fakir en volksdans. Extra's - U hebt een visum nodig om Egypte binnen te komen, dat u bij aankomst op de luchthaven van Hurghada kunt krijgen. Het kost $ 25/20 per persoon, dus zorg ervoor dat je het juiste bedrag in contanten hebt en controleer of ze de stempel in je paspoort zetten voordat je de cabine verlaat. Dit is de officieel uitziende stand die u ziet wanneer u aankomt. Verschillende touroperators zullen je bellen om te zeggen dat je de wachtrij kunt overslaan en een visum kunt krijgen, maar dit is duurder. Houd een pen bij want je moet ook onze landingskaarten vullen. Er is wifi in het hotel bij de receptie die voldoende genoeg is om Whats app te sturen, maar dat is alles. We kochten een Etisalat-simkaart op de luchthaven voor 20 GB / 300 lokale minuten voor $ 10. Ze zullen dit allemaal voor u regelen voordat u vertrekt. Als je problemen hebt, is er ook een Etisalat-winkel in Senzo Mall. Je kunt niet bellen met de Whats-app, tenzij je een Britse VPN hebt geïnstalleerd. Dit komt door de Egyptische regels. Ze nemen / $ / € op de meeste plaatsen. Je kunt geen Egyptisch pond buiten Egypte krijgen, dus controleer de wisselkoers voordat je gaat om ervoor te zorgen dat je niet wordt opgelicht. We hebben een Revolut-kaart en een Monzo-kaart, een prepaid visum en mastercard en u kunt direct opwaarderen op uw telefoon. Deze geven de beste wisselkoersen en veranderen geen commissiekosten. Op basis van ervaring zijn er veel dingen die dit hotel kan verbeteren. Mocht dit gebeuren, kunnen we hier terugkeren.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met familie
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Marko L heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Belgrado, Servië6 bijdragen8 nuttige stemmen
Ik verbleef in dit hotel met mijn vrouw en 3 kinderen van 12/8/5. Hotelcomplex is enorm, en er is ongeveer 1 km lopen van kamer naar restaurant of strand. Er zijn twee transportvoertuigen voor het geval u niet wilt lopen. (wachttijd is ongeveer 5 minuten). Het beste deel van dit hotel zijn prachtige tuinen voor lange wandelingen in de avond. Het slechtste deel is strand, dit is een soort neplagune, met absoluut geen watercirculatie. Je kunt niet langer dan 20 minuten in het water blijven, omdat je een soort jeuk van de huid krijgt. Dit zal niet gebeuren als je met open pontonbrug naar zeewater gaat, maar dat is nog 500 meter lopen vanaf het einde van het strand. Op die locatie is er prachtig koraalrif met een verbazingwekkende zeewereld eromheen. Eten is 2. 5 van de 5, maar veel erger dan de andere hotels hebben bezocht in Egypte. Onze familiekamer (twee onderling verbonden kamers) was gloednieuw en werd elke dag schoongemaakt. Spul is leuk, behalve bij de receptie. Receptie lobby is echt moet worden gerenoveerd, het is vrij oud en ziet er vies uit. Als je daarheen gaat, boek oosters à la cart restaurant (gratis), dat is een geweldige ervaring. Eten is fantastisch.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Google
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 44 - US$ 2.589 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
lillyland beach hotel, lillyland beach hurghada
VOORHEEN BEKEND ALS
Lilly Land Beach Club Hotel
LOCATIE
EgypteRode Zee en SinaïHurghada
AANTAL KAMERS
671
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Mirage Bay Resort & Aquapark
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Mirage Bay Resort & Aquapark?
Attracties in de buurt zijn Jungle Aqua Park (2,4 mijl), Sand City (2,3 mijl) en Hurghada Grand Aquarium (4,9 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Mirage Bay Resort & Aquapark?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit ontbijt, zwembad en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Mirage Bay Resort & Aquapark?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Mirage Bay Resort & Aquapark?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Mirage Bay Resort & Aquapark?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Makai Tukai Restaurant, Sofra Middle Eastern Cuisine - Hurghada en Nino's Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Mirage Bay Resort & Aquapark?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Mirage Bay Resort & Aquapark?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Mirage Bay Resort & Aquapark?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder russisch en arabisch.
Heeft Mirage Bay Resort & Aquapark een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op park.
Is Mirage Bay Resort & Aquapark toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.