Hotel Bevanda
Over
Hotel Bevanda is een fantastische keuze voor reizigers in Opatija. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Hotel Bevanda ligt dichtbij Madonna del Mare Statue (0,2 km) en is een geweldige accommodatie voor mensen die deze populaire bezienswaardigheid in Opatija willen bezoeken.
Kamers bij Hotel Bevanda bevatten een koelkast, een minibar en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Hotel Bevanda ook gebruikmaken van een hottub en een restaurant. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Hotel Bevanda is gratis parkeren beschikbaar.
Reizigers die van tempura houden, zijn bij Bevanda aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een visrestaurant gaan, zoals Ruzmarin, Roko of Plavi podrum.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Lungo Mare (0,7 km), Volosko (1,2 km) of The Angiolina Park - Villa Angiolina (0,1 km), iets voor jou.
Veel plezier in Opatija!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 83
- 13
- 7
- 7
- 9
- Filteren
- Nederlands
En 5 sterren lijkt me net wat overdreven. De safe werkte niet naar behoren, de airco kan niet zelf geregeld worden, daarvoor moet je naar de receptie bellen, de kleine flush van de toilet werkte niet, geen licht voor scheren of aanbrengen make up, en om de gordijn in de badkamer te sluiten moet je over de jacuzzi klauteren.
Enkele malen dit alles doorgegeven, doch ”herstellingen konden pas volgende week gebeuren”.
Deze keer werd het echter een miniramp.
De hotelkamers bevinden zich boven de bar van het restaurant en op de eerste avond was alles in orde: er kwam wat lawaai uit de bar, maar tegen 23.00 uur was het stil.
De tweede avond hadden ze daar echter livemuziek of een DJ, die buiten alle redelijke tijd extreem luid bonkte.
Toen het na middernacht niet ophield, moest ik naar de receptie waar ik werd opgewacht door een receptionist, die vertelde dat hij niet veel aan het lawaai kon doen, maar beloofde met de barmanager te praten. Hij probeerde me ook te vertellen dat een hotel een plek is om te feesten.
Terug in de kamer wachtte ik tot de muziek zachter werd, maar dat gebeurde niet.
Rond 01.00 uur kwam ik weer naar beneden en kreeg de kans om met de barmanager te praten. Hij beloofde de muziek zachter te zetten (niet uit), en uiteindelijk werd het wat stiller. De barmanager bood mij als kleine compensatie voor het ongemak ook een diner aan in het restaurant van het hotel voor de volgende dag.
De muziek ging door tot bijna 2 uur 's nachts, dus in slaap vallen was onmogelijk.
Mijn volgende dag was verpest omdat ik volledig uitgeput was door het gebrek aan slaap.
Als het etenstijd is, dineren we in het restaurant van het hotel en betalen de volledige prijs.
Geen melding gemaakt van een gratis diner door de restaurantmedewerkers.
Ook al bood de dame aan de receptie op de dag van ons vertrek haar excuses aan, dit was zeker niet genoeg om al het ongemak te compenseren.
Dus voor degenen die verwachten dat een hotel een ontspannende plek is waar je goed kunt slapen, kies dan alsjeblieft een andere plek!





Het was een dure keuze, maar de kamer met zeezicht met een grote veranda en jacuzzi was absoluut geweldig.
De koffiepads in de kamer waren tegen betaling, maar geen borden adviseerden ons of dit en we moesten betalen. Dit is me nergens anders ter wereld overkomen en ik heb in een aantal zeer weelderige eigendommen verbleven.
Mijn vrouw is coeliakie en heeft alleen voedselingrediënten nodig, maar ze is ook allergisch voor alle vormen van zeevruchten. Op onze tweede nacht hebben we ervoor gekozen om te dineren en dit werd allemaal aan de serveerster uitgelegd. Het bleek dat dit niet werd begrepen en mijn vrouw kreeg al snel een tempura-garnaal voorgeschoteld en later een GF-dessert dat absoluut geen GF was. Deze fijne eetervaring was verre van wat het had moeten zijn en een echte teleurstelling.
Het ontbijt op beide ochtenden was uitstekend, maar hard werken omdat er maar één ober dienst had en helaas verstond hij het Engels niet echt.
Een vijfsterrenhotel met helaas een tweesterrenrestaurantservice.
Het hotel brengt geen kosten meer in rekening voor het gebruik van de brouwfaciliteiten in de kamers.
Er werd geen significante verontschuldiging ontvangen voor het rampzalige diner.

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding