Grand Hotel Adriatic is een fantastische keuze voor reizigers in Opatija. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Grand Hotel Adriatic toegang tot een 24 uursreceptie, een conciërge en roomservice. Grand Hotel Adriatic biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Opatija nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak betaald privéparkeren bij gelegenheid beschikbaar voor gasten.
Volosko (2,3 km) ligt op een steenworp afstand, waardoor Grand Hotel Adriatic de ideale accommodatie is voor mensen die deze populaire bezienswaardigheid in Opatija willen bezoeken.
Als je trek hebt, ben je bij Ruzmarin, Roko en Plavi podrum aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Mediterrane restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis een monument, zoals Madonna del Mare Statue, te bezoeken.
Veel plezier in Opatija!
Wat een luxe hotel, alles super schoon en verzorgd, ontbijtbuffet zoals de verwachting top, kamer ruim en schoon, prima bed. Zeker voor herhaling. Voor het parkeren moet je betalen. Super vriendelijk personeel.
Wij hebben in dit hotel overnacht op onze terugreis met de motor uit Zadar. Wij hadden via booking.com een drie persoons kamer geboekt. De lobby is erg groot en luxe. De drie persoonskamer was redelijk . Echter was er alleen de slaapbank niet opgedekt en er waren maar voor twee personen handdoeken. Twee uur nadat we dit bij de receptie hadden gemeld werden de handdoeken gebracht. De slaapbank is nooit opgedekt er was ook geen beddengoed in de kamer aanwezig. Het ontbijt was wel zeer uitgebreid.
De lobby van het hotel beloofde heel wat, helaas was de kamer te klein voor 3 personen. Extra bed was niet opgemaakt, zou opgemaakt worden nadat we contact hadden gehad met de receptie maar ook hierna kwam er niemand. Duurde ook enorm lang voordat er extra handdoeken kwamen. Het ontbijt was wel zeer uitgebreid en het hotel is aan een gezellige boulevard gelegen.
Kamers zijn voldoende ruim en comfortabel, vlot kunnen inchecken. Autostaanplaats is 13 euro per dag. Wagen wordt verplaatst door een voitureur. Hotel is proper maar een beetje afgeleefd. Het ontbijt is echt super, ruim 10/10. Wel spijtig dat er geen eigen buiten zwembad is. Prijs en kwaliteit zijn correct.
Beoordeling Adriatic II +: positief zijn het ontbijt (heel veel keuze) en de vriendelijkheid van het personeel in het restaurant alsook de kamermeisjes. +: aanwezigheid van een buitenzwembad -: hele kleine kamers, wel alles aanwezig met uitzondering van een kluisje (dat inmiddels ook standaard is in 3 sterren-hotels). Te klein om nog fatsoenlijk een koffer op te bergen. Zeer gehorige kamers (hoofdweg aan de achterkant en van andere kamers) -: er is een lift, maar je moet eerst 2x trappen op (1x 3 tredes en een stuk verder 8 of 9 tredes) om de lift te bereiken. -: erg dure parkeerplaatsen: €13,- voor 24 uur terwijl 4-sterren hotels in het echte centrum van Opatija maar €10,- per 24 uur berekenen. -: buitenzwembad was maar weinig open. Bij minder weer (bewolking maar hoge termperaturen) wordt s ochtends besloten dat het gesloten blijft en als het s middags goed is, blijft het dicht. Dat er geen personeel bij het buitenbad gestationeerd wordt kan ik begrijpen, maar laat de gasten zelf bepalen of ze bij het zwembad willen liggen en gaan zwemmen. Bijna een week daar geslapen en alleen op de vertrekdag mogen zonnen en zwemmen. Een naburig hotel had het zwembad wel open op 1 dag na. -: afgesnauwd bij aankomst omdat we een parkeerpaaltje verzet hadden en even onze auto daar parkeerden. Voor de ingang stond een bus en we wilden daar niet naast parkeren omdat we de hele weg zouden blokkeren. Dus even op de "vrije" maar gereserveerde plek de auto neergezet zodat iedereen er nog langs kon en wilden in gaan checken. We werden uitgescholden, dat we met onze vingers van deze parkeerplaats af moesten blijven. Een 1e slechte indruk (zeer onvriendelijk) is moeilijk weg te werken. Dan moet je al als hotel je best doen. Met nog meer negatieve punten zoals hierboven lukt dat dan niet meer. De laatste nacht was geen plek meer in het hotel om te overnachten. Dus zelf een laatste nacht in Remisens Palace geboekt. wat een verademing, wat een vriendelijke ontvangst en hulp. Adriatic hotel: ga in de leer bij Palace hotel en leer wat gastvriendelijkheid en wat "klant is koning" is.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding