Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Marshala Tita 200, Opatija 51410 Kroatië
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 130
Trip.comUS$ 119
eDreamsUS$ 120
FindHotelUS$ 130
TripadvisorUS$ 120
ZenHotels.com
alle 12 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (684)
Dineren (92)
Kamer en suite (89)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 18 van de 37 hotels in Opatija
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Grand Hotel Adriatic is een fantastische keuze voor reizigers in Opatija. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.

Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Grand Hotel Adriatic toegang tot een 24 uursreceptie, een conciërge en roomservice. Grand Hotel Adriatic biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Opatija nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak betaald privéparkeren bij gelegenheid beschikbaar voor gasten.

Volosko (2,3 km) ligt op een steenworp afstand, waardoor Grand Hotel Adriatic de ideale accommodatie is voor mensen die deze populaire bezienswaardigheid in Opatija willen bezoeken.

Als je trek hebt, ben je bij Ruzmarin, Roko en Plavi podrum aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Mediterrane restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis een monument, zoals Madonna del Mare Statue, te bezoeken.

Veel plezier in Opatija!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Sauna
Bar/lounge
Strand
Wandelen
Autohuur
Parkeergarage
Wifi
Bubbelbad
Overloopzwembad
Zwembad met uitzicht
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Zwembad met zout water
Restaurant
Ontbijtbuffet
Wijn/champagne
Swim-up-zwembadbar
Windsurfen
Avondentertainment
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Manicure
Massage
Pedicure
Harsservice
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Krant
Rookvrij hotel
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Airconditioning
Privéstrand
Bureau
Minibar
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op bergen
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Uitzicht op haven
Gesproken talen
Engels, Kroatisch, Duits, Italiaans
918beoordelingen17vragen en antwoorden5kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 169
  • 350
  • 235
  • 105
  • 59
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
robbert heeft een beoordeling geschreven aug. 2021
Amsterdam, Nederland2 bijdragen
Bij aankomst viel t ons op dat een mondkapjes Wel verplicht is , maar eigenlijk 30% er zich aan hield , zelfs in de liften, ook niemand die hier iets van zei. Savonds in de badkamer liep onze gootsteen niet door ( zo’n fancy brede strook aan t eind va de bak ) waar je de afdekking er zo van af kan wippen , nadat gedaan te hebben ging ik bijna over mijn nek, gadverdamme een dikke laag van aangekoekt slijm en haar had zich daar opgehoopt. Na de receptie geïnformeerd te hebben kon dit pas morgen worden gemaakt. De Vlgd dag heb ik zelf maar een schoonmaakster gevraagd of zij dit kon schoonmaken. De eerste nacht viel de airco trouwens ook om de 8 minuten uit. In de ontbijt zaal werkte maar een koffie apparaat en dat gaf een lange rij. Juices komen uit een apparaat wat slecht is en heel waterig is . Toen naar het zwembad. Deze is zo klein dat alle bedden bij opening bezet worden met handdoeken door vroege vogels , dit betekent dus dat je naar de zee moet bij hotel domino waar je 20 euro voor 2 bedjes betaald voor de dag. Overigens moet je voor t zwembad de weg oversteken en is deze dus niet direkt aan t hotel verbonden. Voor deze prijs per nacht verwacht je toch wel iets meer. Receptie bellen of iets is wel mogelijk maar moet je eerst vragen naar de nummers want een bel lijst is niet aanwezig op de kamer! Managers zijn er ook niet gedurende het weekend dus een feedback geven kan ook niet ( vandaar deze review) Wij komen hier niet meer terug . Oh ja als je van live gitaar muziek houdt kan je het beste in de bar blijven zitten want deze man was wel zeer aangenaam.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2021Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Kom niet in t hoogseizoen Taxi’s zijn niet verkrijgbaar en restaurants zitten allemaal vol...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Susette heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
24 bijdragen5 nuttige stemmen
Wat een luxe hotel, alles super schoon en verzorgd, ontbijtbuffet zoals de verwachting top, kamer ruim en schoon, prima bed. Zeker voor herhaling. Voor het parkeren moet je betalen. Super vriendelijk personeel.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Excursion40313671118, Front Office Manager bij Grand Hotel Adriatic
Gereageerd op 22 jan. 2020
Sehr geehrte, Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel für Ihren Urlaub entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Wir sind stets bemüht, unser Angebot und unseren Service zu verbessern. Wir hoffen, Sie wieder in unserem Hotel zu sehen. Mit freundlichen Grüßen, GHA-Team
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Advangils heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Etten-Leur, Nederland37 bijdragen21 nuttige stemmen
Wij hebben in dit hotel overnacht op onze terugreis met de motor uit Zadar. Wij hadden via booking.com een drie persoons kamer geboekt. De lobby is erg groot en luxe. De drie persoonskamer was redelijk . Echter was er alleen de slaapbank niet opgedekt en er waren maar voor twee personen handdoeken. Twee uur nadat we dit bij de receptie hadden gemeld werden de handdoeken gebracht. De slaapbank is nooit opgedekt er was ook geen beddengoed in de kamer aanwezig. Het ontbijt was wel zeer uitgebreid.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Excursion40313671118, Front Office Manager bij Grand Hotel Adriatic
Gereageerd op 22 jan. 2020
Dear sir, Thank you for booking and staying in our hotel. We are sorry that your experiance and stay in our hotel wasn`t pleasnt. Thank you for you comment about breakfast. We will take into account your review to improve even more quality of our services. Kind regards, GHA Team
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
PatriciavGils heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Prinsenbeek29 bijdragen14 nuttige stemmen
De lobby van het hotel beloofde heel wat, helaas was de kamer te klein voor 3 personen. Extra bed was niet opgemaakt, zou opgemaakt worden nadat we contact hadden gehad met de receptie maar ook hierna kwam er niemand. Duurde ook enorm lang voordat er extra handdoeken kwamen. Het ontbijt was wel zeer uitgebreid en het hotel is aan een gezellige boulevard gelegen.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Excursion40313671118, Front Office Manager bij Grand Hotel Adriatic
Gereageerd op 22 jan. 2020
Sehr geehrte, Vielen Dank für Ihre Buchung und Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Es tut uns leid, dass Ihre Erfahrung und Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht gefallen hat. Vielen Dank für ihre Kommentar ueber unserem Essen. Wir werden Ihre Bewertung berücksichtigen, um die Qualität unserer Dienstleistungen noch weiter zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen, GHA-Team
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Willem heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Antwerpen, België178 bijdragen40 nuttige stemmen
Kamers zijn voldoende ruim en comfortabel, vlot kunnen inchecken. Autostaanplaats is 13 euro per dag. Wagen wordt verplaatst door een voitureur. Hotel is proper maar een beetje afgeleefd. Het ontbijt is echt super, ruim 10/10. Wel spijtig dat er geen eigen buiten zwembad is. Prijs en kwaliteit zijn correct.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Excursion40313671118, Front Office Manager bij Grand Hotel Adriatic
Gereageerd op 22 jan. 2020
Dear sirs, Thank you for choosing our hotel for your holiday. We are glad that you had nice stay in our hotel. We are always trying to improve our offer and service. Hope to see you again in our hotel. Kind regards, GHA Team
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 95 - US$ 146 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
grand hotel opatija
LOCATIE
KroatiëPrimorje-Gorski KotarOpatija
AANTAL KAMERS
307
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Grand Hotel Adriatic
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Grand Hotel Adriatic?
Attracties in de buurt zijn The Angiolina Park - Villa Angiolina (1,2 mijl), Maiden With The Seagull (0,9 mijl) en Katedrala Sv. Jakov (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Grand Hotel Adriatic?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, swim-upbar en gratis wifi.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Grand Hotel Adriatic?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Grand Hotel Adriatic?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Grand Hotel Adriatic?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en betaald openbaar parkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Grand Hotel Adriatic?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Ružmarin, Roko en Restaurant Villa Ariston.
Zijn er sportvoorzieningen bij Grand Hotel Adriatic?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Grand Hotel Adriatic?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Grand Hotel Adriatic zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Grand Hotel Adriatic?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits, italiaans en kroatisch.