Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Remisens Premium Heritage Hotel Imperial

Opslaan
Delen
Marshala Tita 124/3, Opatija 51410 Kroatië
Expedia.com
Hotels.com
Snaptravel
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
alle 10 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (63)
Kamer en suite (24)
Dineren (19)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 24 van de 36 hotels in Opatija
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Remisens Premium Heritage Hotel Imperial is een fantastische keuze voor reizigers in Opatija. Het biedt een historische omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Tijdens hun verblijf bij Remisens Premium Heritage Hotel Imperial kunnen gasten Madonna del Mare Statue (0,1 km) bezoeken, een populaire attractie in Opatija.

Kamers bij Remisens Premium Heritage Hotel Imperial bevatten een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.

Je kunt tijdens je verblijf bij Remisens Premium Heritage Hotel Imperial ook gebruikmaken van een hottub en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Remisens Premium Heritage Hotel Imperial is een parkeerplaats beschikbaar.

Als je graag naar een sushirestaurant gaat, ligt Remisens Premium Heritage Hotel Imperial in de buurt van Opazija.

In Opatija vind je ook The Angiolina Park - Villa Angiolina, een populaire architectonische bezienswaardigheid in de buurt van Remisens Premium Heritage Hotel Imperial.

Veel plezier in Opatija!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bubbelbad
Sauna
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Fax/kopieerapparaat
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Veilig
Minibar
Koelkast
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Historisch hotel
Centraal gelegen
Gesproken talen
Engels, Kroatisch, Duits, Italiaans
52beoordelingen3vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 22
  • 17
  • 4
  • 4
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Gerd200 heeft een beoordeling geschreven mei 2019
Den Haag, Nederland107 bijdragen39 nuttige stemmen
We verbleven in een kamer op de bovenste verdieping en deze hebben alleen dakramen dus het is erg donker en je hebt geen uitzicht op de zee. Je zou dit op de tv-schermen aan de muur moeten zien, maar ze werkten niet tijdens ons verblijf. Als het begint te regenen sluiten de dakramen en met een airco op 27 graden wordt het erg heet in de kamer. Omdat je de airco niet zelf kunt bedienen, hebben we de receptie vaak gevraagd of ze de airco van 27 naar 20 graden zouden schakelen, maar er werd geen actie ondernomen. De kamer was niet goed schoongemaakt, er was overal veel stof en haren van eerdere gasten. Ontbijt was prima, maar het dinerbuffet was zeer middelmatig. Al met al een gemiddeld hotel. Het management moet een verblijf van een week in hun eigen hotel als gast houden en ze zullen alle kleine details vinden die kunnen worden verbeterd om dit tot een geweldig hotel te maken.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde met een partner
Google
Nuttig
Delen
sambktan heeft een beoordeling geschreven mei 2019
Perth, Australië25 bijdragen7 nuttige stemmen
Het hotelgebouw is echt magnifiek en groots, tegenover de zee. Maar dat is als je van een erfgoedhotel houdt. Dan is het ok. Locatie is de boulevard dicht bij het stadscentrum. maar dat is alles wat ik leuk vind aan dit hotel. Voorzieningen zijn erg basic, net als anderen in een 3-sterren hotel. Ontbijt en diner niet zo geweldig. Alles in dit hotel is oud; niet verrassend als het erfgoed is. De kamer is benauwd. Airco werkte niet. Slechts een kussen voor gasten. Hoewel er een waterkoker is, zijn er geen theezakjes, koffie of suiker verstrekt. En erger nog: geen papieren zakdoekje. Toiletrol niet vervangen. Slechte verlichting. . . . en het huishouden? Slechte huishouding: erg slordig en ziet er helemaal niet schoon uit. Over het algemeen teleurstellend. Wat een schande voor zo'n mooi en groots uitziend hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Select only if you like a heritage hotel
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
johnnapoli54 heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
San Juan, Puerto Rico72 bijdragen14 nuttige stemmen
We checkten in de vroege avond van onze land tour met Kroatië, Slovenië, enz. Mooi uitziend traditioneel hotel op oude school, onlangs gerenoveerd. Check-in was zeer formeel en snel. We zijn verhuisd naar onze kamer, die was ruim met comfortabele bedden en een ruime badkamer met inloopdouche. We hadden een gedeeltelijk uitzicht op de Lungo Mare of Sea Board Walk. De klimaatregeling en airconditioning werkten echter niet, maar het was een koele avond in Opatija en geen probleem. Het hotelmanagement moet zich bewust zijn, speciaal voor ouderen, de dwarsbalken of overgangen bij de ingang van elke hotelkamer, evenals badkamers. De spiegel is iets hoger en mensen kunnen struikelen en een ongeluk krijgen. Ook waren de liften in onze verdieping (3e verdieping) niet correct geëtiketteerd. De liften of liften waren uit het zicht verborgen. Het ontbijt was het meest compleet en gevarieerd dat we ooit hadden tijdens onze reis, dus het was echt heel goed.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2019
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Google
Nuttig
Delen
DS3DS heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
Munich17 bijdragen19 nuttige stemmen
We waren met 4 personen in 2 kamers verblijft dit voorjaar in het hotel. Toen ik werd gevraagd door de medewerkers van het hotel, reflecteer ik hier de feedback die ik daar al heb verstrekt. We hielden echt van de faciliteiten van het hotel met de renovatiewerken uitgevoerd vorig jaar. We beschouwen ook dat het eten van het restaurant echt goed is, zowel ontbijt als dinerbuffet. Ook de locatie is perfect om Opatija te bezoeken. Er waren echter genoeg details die ons aanzienlijk teleurstellen voor een hotel van deze categorie en prijs:  - Er is een aanzienlijk tekort aan werknemers op alle gebieden. Het gemakkelijkst te zien is het restaurant. Zelfs als het echt goed eten, sommige dagen hadden we een stapel gerechten in onze tafel klaar om te worden opgehaald. Zelfs op sommige dagen moesten we ze zelf meenemen naar waar ze werden verzameld. De feitelijke obers waren erg leuk, maar misten van elk soort restaurantcoördinator, zodat de activiteiten echt willekeurig werden uitgevoerd.  - Er is helemaal geen controle (of een minimum) van wie toegang heeft tot het restaurant. Ik vroeg een van de verantwoordelijken daar en zij vertelde me dat ze controleerden door herkenning van gezichten als ze het professioneler vinden. Dit was echter snel het bewijs dat dit niet het geval was. Op een ochtend was er een persoon, duidelijk geen gast, die het warme buffet direct met handen, eieren, vlees, enz. Nam en het daar aten, restjes en pakjes achterlatend in het buffet. Over het algemeen is het natuurlijk geen probleem om deze persoon te ondersteunen met een bord vol eten en een tafel, maar de manier waarop hij zich in het midden van de gasten gedroeg was gewoon ongepast. Geen van de werknemers daar zei iets gedurende minstens 10 - 15 minuten. Op een gegeven moment vertrok de 'gast', toen hij de verantwoordelijke receptie zag die bij het eetcafé kwam, voordat hij gevraagd had kunnen worden om te vertrekken. Controleren wie binnenkomt in een restaurant is nog nooit gezien (zelfs niet in luxe hotels) als iets onprofessioneels, maar volledig het tegenovergestelde.  - We waren ook verrast over de verschillende "standaard" -apparatuur van elke kamer. Aan de ene kant waren huisschoenen, in de andere was er geen. Aan de ene kant waren glazen en een waterkoker, aan de andere kant was er geen (zelfs als we het minstens drie keer bij de receptie noemden, we hebben deze bril en de waterboiler nooit). Op één was er zelfs suiker, maar geen koffie of thee (we vroegen ons af wat toen).  - De roomservice was echt oppervlakkig: meubels met veel stof, geen schoonmaaklucht in de badkamer, helemaal niets om details als flessen shampoo / bodylotion / zeep (we kregen er een dag zelfs 13 van! We vroegen ons af waarvoor) .  - In de "instructies" van de kamer lijkt het erop dat de airconditioning door de gast rechtstreeks in de kamer kan worden geregeld. Dit is echter niet het geval, zoals we later hebben geleerd en het wordt alleen gecontroleerd vanaf de receptie. We vroegen na de eerste nacht om het uit te zetten voor de rest van het verblijf. We moesten tijdens de drie dagen minstens twee keer per dag in de receptie vragen om het uit te zetten, want het draaide steeds opnieuw op 26 - 28 graden en niemand deed iets om het te "stoppen". Alleen toen we vroegen om te praten met de verantwoordelijke van het hotel op dat moment "maatregelen" werden genomen en vervolgens de airconditioning niet weer inschakelen.  - In de fitnessruimte was er geen plek om alles wat je meeneemt uit de kamer te laten, er is niet eens een horloge om de tijd te kennen, er was geen desinfectievloeistof en papier voor het reinigen van de verschillende machines. . . Tenminste na het aanvragen, de volgende dag was er al desinfectievloeistof en papier.  - In het bubbelbad was er geen horloge, dus onmogelijk om te weten hoelang je daar nog bent.  - Er is niet zo veel controle over wie het hotel binnenkomt (zoals aangetoond in het geval van het ontbijt), aangezien de receptie geen zicht heeft op de ingang (een soort van verborgen) en de medewerker die helpt met de koffers niet bij de deur staat zoals in normale hotels, maar wachtend bij de receptie. Dit veroorzaakt ook problemen, zoals wanneer je aankomt met de auto, niemand wijst je waar je moet stoppen en uitpakken (je moet in principe stoppen bij de hoofdstraat en snel naar binnen gaan om iemand te zoeken die je kan helpen)  - Er was een voortdurend gevoel dat er een aanzienlijk gebrek aan medewerkers is om de activiteiten te coördineren (in het restaurantgedeelte, in de kamers). Het lijkt allemaal willekeurig te zijn en het eigenlijke probleem op te lossen en dat is het dan. Zelfs na klagen over bepaalde dingen die ontbraken, zei de persoon aan de receptie: "ja, het zal worden opgelost" en er gebeurde niets totdat we de verantwoordelijke van het hotel belden. Dit is helemaal niet geschikt voor een hotel in deze categorie.  - Last but not least, tijdens het uitchecken, werd ik bepaalde kosten gefactureerd (verzekering en registratiekosten, waarvan ik de kosten nog nooit eerder in een hotel heb gezien), die ik niet had moeten zijn zoals vermeld in de bevestiging van mijn boeking . Na te klagen, vertelde de medewerker aan de receptie me dat het kon worden gecorrigeerd, maar het zou enige tijd duren (om in de tussentijd naar de kantine te gaan). Omdat we die tijd niet hadden, vertrokken we. Wij geloven dat het hotel veel potentieel heeft, maar als dit soort details niet worden verbeterd, denken we dat het een gemiddeld hotel zal zijn in een zeer korte tijd.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2019
Locatie
Service
Reistype: Reisde met familie
Google
Nuttig
Delen
Kobayashi-man heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
Stockerau, Oostenrijk112 bijdragen15 nuttige stemmen
Geboekt op super korte termijn nacht voordat je naar Opatija met familie voor een korte paasvakantie. Aanbieding was fantastisch voor 4 personen in standaard kamer inclusief ontbijt. House was slechts het tweede grote hotel in Opatija, dat nu volledig is gerenoveerd. Ballroom = restaurant en ontbijtzaal heeft grandeur! Kamers zijn groot en hebben een ongelooflijk hoog plafond. De badkamers hebben een grote inloopdouche. Toegang tot het hotel is via een lange trap. Er kan een zij-ingang zijn voor rolstoelen. Keuze en kwaliteit van eten voor het ontbijt was breed en de hele sfeer nodigt uit om minstens een uur te blijven voordat je een wandeling over de promenade maakt.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Upper floors to the back are more quiet
Bekijk meer kamertips
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Vorige
12
PRIJSKLASSE
US$ 105 - US$ 239 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
imperial hotel opatija
VOORHEEN BEKEND ALS
Smart Selection Hotel Imperial
LOCATIE
KroatiëPrimorje-Gorski KotarOpatija
AANTAL KAMERS
121
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Remisens Premium Heritage Hotel Imperial
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Remisens Premium Heritage Hotel Imperial?
Attracties in de buurt zijn The Angiolina Park - Villa Angiolina (0,3 mijl), Maiden With The Seagull (0,1 mijl) en Katedrala Sv. Jakova (0,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Remisens Premium Heritage Hotel Imperial?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Remisens Premium Heritage Hotel Imperial?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Remisens Premium Heritage Hotel Imperial?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Remisens Premium Heritage Hotel Imperial?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Roko, Ružmarin en Molo Opatija.
Zijn er sportvoorzieningen bij Remisens Premium Heritage Hotel Imperial?
Ja, gasten hebben toegang tot sauna tijdens hun verblijf.
Ligt Remisens Premium Heritage Hotel Imperial in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,6 mijl vanaf het centrum van Opatija.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Remisens Premium Heritage Hotel Imperial?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Remisens Premium Heritage Hotel Imperial?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Remisens Premium Heritage Hotel Imperial zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en conferentievoorzieningen tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Remisens Premium Heritage Hotel Imperial?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits, italiaans en kroatisch.