Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton
Ulica Velog Joze 2 Opatija, Opatija 51410 Kroatië
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(117)117
![](https://dynamic-media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-o/2e/14/8b/58/caption.jpg?w=300&h=-1&s=1)
![](https://dynamic-media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-o/2c/ad/e5/32/caption.jpg?w=300&h=-1&s=1)
Kamer en suite (24)
![Cappucino😍](https://dynamic-media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-o/2d/f0/e6/9a/caption.jpg?w=300&h=-1&s=1)
Dineren (17)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 130 per nacht, 22/1 - 23/1
€ 514
per nacht
€ 313
per nacht
€ 112
per nacht
jan
feb
22 jan
Vandaag
24 jan
26 jan
28 jan
30 jan
1 feb
3 feb
5 feb
7 feb
9 feb
11 feb
13 feb
15 feb
17 feb
19 feb
21 feb
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
Nr. 20 van de 35 hotels in Opatija
Locatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Boetiekhotel
Knus
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Strand
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Conferentiefaciliteiten
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Sauna
Overloopzwembad
Dakzwembad
Zwembad met uitzicht
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Wijn/champagne
Zwembadbar
Dakterras met bar
Feestzaal
Vergaderruimtes
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Spa
Stoomcabine
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
Zonneterras
Dakterras
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Koffie-/theezetapparaat
Minibar
Bad/douche
Kamertypes
Rookvrije kamers
Hotellinks
Locatie
Ulica Velog Joze 2 Opatija, Opatija 51410 Kroatië
Routebeschrijving
Geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 83 van 100
83
23 restaurants
binnen 0,5 kilometer
13 attracties
binnen 0,5 kilometer
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 20
- 3
- 2
- 1
- 1
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
![](https://dynamic-media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-o/2e/72/4f/11/caption.jpg?w=1100&h=-1&s=1)
Over het algemeen was de ervaring echt goed. het is moeilijk om de beoordeling te schrijven als er niets is om echt te klagen. Tegelijkertijd hadden we het gevoel dat niet alle processen perfect onder controle waren.
Het team in de lobby is geweldig vriendelijk en klaar om problemen op te lossen.
Wat was weinig teleurstellend was diner en ontbijt. Niet in de zin van voedselkwaliteit en variatie, maar het buffet is volledig verkeerd gepland. Het is veel te klein mensen kunnen niet bewegen. Sommige dingen, zoals olie is ver omhoog en kleine mensen kunnen het niet krijgen zonder personeel te vragen voor het bereiden van de salade. Tegelijkertijd wordt wat voedsel in het midden geëgaliseerd en kun je er bijna niet bij of je kunt niet zien wat je bereikt. Dus kortere weg is service is ok, maar kan extra training krijgen (voor een vijf sterren hotel voor vier sterren service perfect ok) en ontbijtbuffet bar moet worden heroverwogen. Het is gewoon niet logisch dat de plek niet goed wordt gebruikt.
Locatie is prima. We kennen Opatija en begrijpen dat het op straat kan worden belast, maar ramen zijn geluiddicht.
Spa sauna en zwembad uitstekend. Fijn om te ontspannen.
Het team in de lobby is geweldig vriendelijk en klaar om problemen op te lossen.
Wat was weinig teleurstellend was diner en ontbijt. Niet in de zin van voedselkwaliteit en variatie, maar het buffet is volledig verkeerd gepland. Het is veel te klein mensen kunnen niet bewegen. Sommige dingen, zoals olie is ver omhoog en kleine mensen kunnen het niet krijgen zonder personeel te vragen voor het bereiden van de salade. Tegelijkertijd wordt wat voedsel in het midden geëgaliseerd en kun je er bijna niet bij of je kunt niet zien wat je bereikt. Dus kortere weg is service is ok, maar kan extra training krijgen (voor een vijf sterren hotel voor vier sterren service perfect ok) en ontbijtbuffet bar moet worden heroverwogen. Het is gewoon niet logisch dat de plek niet goed wordt gebruikt.
Locatie is prima. We kennen Opatija en begrijpen dat het op straat kan worden belast, maar ramen zijn geluiddicht.
Spa sauna en zwembad uitstekend. Fijn om te ontspannen.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: december 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Een geweldig hotel op een geweldige locatie, perfect voor verliefde koppels! Personeel is echt attent en doen hun best om de wens van elke klant te vervullen. Enorme kamers en heerlijk eten, maar het dak is niet van deze wereld. Hoop er snel weer te gaan voor een aantal goede cocktails en fingerfood.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
We waren op de zondag lunch in het hotel. De keuze aan eten is groot, maar alle soorten vlees waren zwaar. De wijnkaart is solide en matig geprijsd. Het hotel is nieuw, dus het personeel heeft nog niet geleerd hoe te werken. Interessante rooftop bar, geweldig uitzicht en prijzen.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: december 2024Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: The best that Croatia has to offer.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dit hotel is modern en elegant. Onze eerste indruk was geweldig! We kregen een heerlijke lunch geserveerd op het dakterras toen we aankwamen. De kamers waren ruim, goed - uitgerust en brandschoon. De bedden waren groot en comfortabel. Ontbijt was uitstekend. De spa was geweldig met een echt groot zwembad, een mooie rustplaats, en goed - verwarmde sauna's. Een geweldige plek om te ontspannen. Dit had echt een geweldige twee - nacht verblijf kunnen zijn. Maar het hotel was het hosten van een bruiloft terwijl we daar verbleven, en dat had veel negatieve gevolgen voor ons.
Ten eerste, het dak was gesloten nadat we hadden onze lunch daar en bleef niet beschikbaar voor de rest van ons verblijf. We zeiden dat we in plaats daarvan konden genieten van de spa, maar dat is niet echt hetzelfde als in de zon zitten met een lekker drankje.
Ten tweede werd de spa op de dag van de bruiloft gebruikt als een soort verzamelplaats voor gezinnen met kinderen. Alle rustbedden waren uren bezet, en het was erg luidruchtig (en staan jullie echt baby's toe in het zwembad? ) Het voelde helemaal niet als een spa, en het was geen plek om te ontspannen na een duik.
Ten derde, de bar naast de receptie werd gebruikt voor de bruiloft receptie, dus we konden er ook niet zijn. Het was zaterdagmiddag/avond, en er was geen plek voor ons om in het hotel te zijn als we wilden kletsen bij een drankje.
Ten vierde, de hotelkamers zijn niet bepaald geluiddicht. Als u in een kamer met verbindingsdeuren verblijft, hoort u de gasten in de verbonden kamer echt goed door de deur. En als ze luide muziek op het dak hebben, kun je meezingen in je kamer. Het huwelijksfeest ging door tot 4 - 5 uur 's ochtends. Eerst op het dak, wat vreselijk luidruchtig was, voordat het naar de kelder werd verplaatst. Dat was iets beter, maar we konden de bas nog horen. Mijn reisgenoten belden de receptie vele malen gedurende de nacht om hen te vragen de muziek te verlagen, maar het hielp niet. Sommigen van hen werden wakker gehouden door de muziek tot 4 . 30 . Goede nachtrust is de kern van de service die een hotel zou moeten leveren, en is iets wat we hadden verwacht van een 5-sterrenhotel.
Ik denk dat we van tevoren moeten weten of hotelfaciliteiten onbeschikbaar worden gemaakt. We hadden misschien ergens anders kunnen verblijven. En zolang de kamers niet geluiddicht zijn, mogen luide feesten tot vroeg in de ochtend niet worden toegestaan. Het welzijn van bruiloftsgasten kreeg duidelijk een hogere prioriteit dan de onze. We hebben niet het gevoel waar we voor betaald hebben.
Ten eerste, het dak was gesloten nadat we hadden onze lunch daar en bleef niet beschikbaar voor de rest van ons verblijf. We zeiden dat we in plaats daarvan konden genieten van de spa, maar dat is niet echt hetzelfde als in de zon zitten met een lekker drankje.
Ten tweede werd de spa op de dag van de bruiloft gebruikt als een soort verzamelplaats voor gezinnen met kinderen. Alle rustbedden waren uren bezet, en het was erg luidruchtig (en staan jullie echt baby's toe in het zwembad? ) Het voelde helemaal niet als een spa, en het was geen plek om te ontspannen na een duik.
Ten derde, de bar naast de receptie werd gebruikt voor de bruiloft receptie, dus we konden er ook niet zijn. Het was zaterdagmiddag/avond, en er was geen plek voor ons om in het hotel te zijn als we wilden kletsen bij een drankje.
Ten vierde, de hotelkamers zijn niet bepaald geluiddicht. Als u in een kamer met verbindingsdeuren verblijft, hoort u de gasten in de verbonden kamer echt goed door de deur. En als ze luide muziek op het dak hebben, kun je meezingen in je kamer. Het huwelijksfeest ging door tot 4 - 5 uur 's ochtends. Eerst op het dak, wat vreselijk luidruchtig was, voordat het naar de kelder werd verplaatst. Dat was iets beter, maar we konden de bas nog horen. Mijn reisgenoten belden de receptie vele malen gedurende de nacht om hen te vragen de muziek te verlagen, maar het hielp niet. Sommigen van hen werden wakker gehouden door de muziek tot 4 . 30 . Goede nachtrust is de kern van de service die een hotel zou moeten leveren, en is iets wat we hadden verwacht van een 5-sterrenhotel.
Ik denk dat we van tevoren moeten weten of hotelfaciliteiten onbeschikbaar worden gemaakt. We hadden misschien ergens anders kunnen verblijven. En zolang de kamers niet geluiddicht zijn, mogen luide feesten tot vroeg in de ochtend niet worden toegestaan. Het welzijn van bruiloftsgasten kreeg duidelijk een hogere prioriteit dan de onze. We hebben niet het gevoel waar we voor betaald hebben.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Choose a different hotel if they are hosting a party
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Uitstekend hotel met uitstekende service! Het hotel is zeer elegant, schoon en modern met een prachtig uitzicht vanaf het dakterras en lounge - zwembad.
Van de receptie tot het personeel in de restaurants / bar op het dak, iedereen was uiterst beleefd en altijd op zoek naar je. Speciale dank aan de General Manager van het hotel voor zijn persoonlijke assistentie bij onze aankomst en voor zijn constante aandacht.
Van de receptie tot het personeel in de restaurants / bar op het dak, iedereen was uiterst beleefd en altijd op zoek naar je. Speciale dank aan de General Manager van het hotel voor zijn persoonlijke assistentie bij onze aankomst en voor zijn constante aandacht.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: augustus 2024Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Geen resultaten gevonden. • Probeer je zoekopdracht te wijzigen of te wissen om vragen en antwoorden te lezen.
PRIJSKLASSE
€ 115 - € 217 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
KroatiëPrimorje-Gorski KotarOpatija
AANTAL KAMERS
54
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingKEIGHT HOTEL OPATIJA, CURIO COLLECTION BY HILTON (Opatija, Kroatië) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton?
Attracties in de buurt zijn Maiden With The Seagull (0,4 mijl), St. Jacob's Church (Crkva. Sv. Jakova) (0,4 mijl) en Crkva Navjestenja (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, dakterras met bar en gratis wifi.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Ružmarin, Roko en Cafe Strauss.
Zijn er sportvoorzieningen bij Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Ligt Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,8 mijl vanaf het centrum van Opatija.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Zijn er historische locaties in de buurt van Keight Hotel Opatija, Curio Collection By Hilton?
Veel reizigers bezoeken Crkva Navjestenja (0,3 mijl), Kastav Aleja Velikana (5,7 mijl) en Crekvina (5,7 mijl).