Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Continent International Hotel

Reiziger (169)
Kamer en suite (39)
Dineren (12)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Fitnesscentrum / sportruimte
Roomservice
Restaurant
Zakencentrum met internettoegang
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Rolstoeltoegang
Vergaderkamers
Bar/lounge
Stomerij
Openbare wifi
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Conferentiefaciliteiten
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Suites
Airconditioning
Kamers voor rokers beschikbaar
Koelkast in kamer
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gezinnen
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen en meer
353beoordelingen
171foto's
0V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 106
  • 182
  • 51
  • 10
  • 4
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Precies in het centrum van de stad met station over de straat en omringd door vele winkelcentra en restaurants. Zoals voorheen deel van RAMADA chain hotels probeert mag evenwel standaard. Kamer is ruim en niet recent ingericht. De keuze in ontbijt is geweldig voor lokale of Japan
Meer lezen
Verbleven hier 2 nachten op deze plaats. Echt fantastische locatie met allerlei soorten openbaar vervoer beschikbaar. De luchthaven ligt op 40 minuten. - 45 minuten afstand.
Enkele winkelcentra rond voor winkels, als dat je ding is.
Het hotel zelf lijkt oud, maar het is goed onde
Meer lezen
Brachten 4 dagen in het hotel. Kamer was zeer comfortabel. Service was beleefd en respectvol. Ontbijt was met Westerse en Chinese mogelijkheden op het menu gevarieerd. Over het algemeen zeer goede waarde. Locatie is naast het treinstation en ook er zijn tal van taxi's die zijn ni
Meer lezen
Eerste keer bezoek in Dalian zonder enig hotel boeking. Besloten om te lopen naar één van de hotel - Ramanda Plaza Was
geluk te hebben ontmoet Mr Mark, de manager. Zoals hem voor zijn uitstekende service in de kamer afspraak etc
Zou ook de heer Jim dank ook een manager voor ons h
Meer lezen
Antwoord van 清水伊織, Manager bij Grand Continent International Hotel
Gereageerd op 5 jan. 2015
Thank you very much for your comments, we will do our best to make guest stay pleasant and enjoyable. Looking forward to see you again.
Meer lezen
We kwamen er als gezinskamer, service was goed, we kregen het babybedje als met een goede baby kussen en deken gevraagd. Goed Engels service.

Ontbijt is zeer goed. Hoewel we strijd 2 dagen voor gratis en 2 dagen op 50 % als het ontbijt geschreven was op de website opgenomen te k
Meer lezen
Antwoord van 清水伊織, 営業ディレクター bij Grand Continent International Hotel
Gereageerd op 20 nov. 2014
Thank you very much for staying at our hotel this time. Regarding the problem of room service, we apologize from our heart. We are just in transition period of F&B and improving the menu of F&B now. We're looking forward to seeing you at our hotel again. Ramada Plaza Dalian Sales manager Iori SHIMIZU
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDineren
Ausblick ins bunte Treiben der City
バスルームです。
Vorige
1234568
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 38 - US$ 57 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
大连华美达酒店大连九州华美达酒店九州华美达酒店九州华美达大连九州华美达大连九州华美达饭店ramada daliandalian ramada
VOORHEEN BEKEND ALS
Ramada Plaza Dalian
LOCATIE
ChinaLiaoningDalian
AANTAL KAMERS
362
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding