Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marco Polo Wuhan

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Zakencentrum met internettoegang
Fitnesscentrum / sportruimte
Roomservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Restaurant
Rolstoeltoegang
Gratis parkeren
Bar/lounge
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Spa
Vervoer van/naar luchthaven
Openbare wifi
Stomerij
Vergaderkamers
Hot tub
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Niet-roken hotel
Verwarmd zwembad
Binnenzwembad
Sauna
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Minibar
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op rivier
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen en meer
905beoordelingen
325foto's
0V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 456
  • 387
  • 50
  • 6
  • 6
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Slechte ervaring en niet comfortabel voelt. Slechte service en kwaliteit van het eten is slecht. Niet aanbevelen aan anderen en misschien niet weer de volgende keer. De vloer is te laag voor mij zelfs na een upgrade. Gevraagd voor kamer naast de lift lobby maar niet worden gerege
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Marco Polo Hotels
Antwoord van Shirley R, Directort Of Rooms bij Marco Polo Wuhan
Gereageerd op 13 jul. 2017
Dear puiszef2017 , I would like to thank you for taking time to share your staying experience at Marco Polo Wuhan. When reading your valuable comment, I am very concerned to realize that on this occasion we did not meet some of your expectations. Please accept our sincere apologies in this respect. This is certainly not the level of service we are known for and can fully understand your disappointment concerning the room quality and services. Please note that I have personally shared your concerns to our team, and we will review and monitor the room quality and service delivery. I do hope that this experience will not deter you from visiting Marco Polo Wuhan in the future and you will allow us the opportunity to restore your confidence in the ultimate hospitality Marco Polo is renowned for. For your future booking, it will be great if you could contact me via srong@marcopolohotels.com to facilitate your preference. Thank you for choosing Marco Polo Wuhan and we look forward to welcoming you back in the not too distant future. With kind regards, Shirley
Meer lezen
+7
Wat kan ik zeggen behalve geweldig geweldig geweldig. Ik heb het Marco Polo Wuhan in op C reis. Beoordelingen voor het hotel waren vooral positief. Wanneer boeken Ik vertelde hen dat het onze huwelijksnacht was gehoopt dat ze in staat zijn iets te doen speciaal voor ons. Hebben z
Meer lezen
Antwoord van Shirley R, Director of Rooms bij Marco Polo Wuhan
Gereageerd op 28 jun. 2017
Dear pmchss , We are very happy to learn how wonderful you and your wife enjoyed your stay with us, especially on your Wedding day. It is always our aim to serve valuable customers like you and your wife, and creating a memorable memories in whichever way we can. On the same note, we are extremely delighted to receive your compliments especially on our team member service delivery. We champion in genuine hospitality and very glad to see fellow colleagues has done it perfectly. This is the comfort and lifestyle that Marco Polo Wuhan would like all our guests to experience. Happy Marriage ! Thank you once again and hope to see you again in the near future. Warmest regards, Shirley
Meer lezen
Ik heb in dit hotel vele malen geweest en had een geweldige service, niet vandaag! Ik kwam te vinden geen portier om deuren te openen of neem mijn tas. Toen we naar de receptie ben ik opgewacht door een glimlach door één dame maar haar tegenhanger is nors en zeer kortaf in haar a
Meer lezen
Antwoord van Shirley R, Director Of Rooms bij Marco Polo Wuhan
Gereageerd op 25 apr. 2017
Dear ReveleyC, Thank you for sharing your recent staying experienced. We are equally concerned upon reviewing your comments. Without any delays, we have since launched a full investigation and have revamped the service procedures and reorganization of the room service and housekeeping section in straightening the service standard. Our Director of Food & Beverage and Executive Housekeeper were fully notified and they are committed findings ways to improve our service delivery. On the same note, we would like to apologize to you on the power outage you experienced twice and in fact we have approached the relevant local government agency to express the regret. We sincerely apologize for the happening and we trust this teething issue will not mar your impression of Marco Polo Wuhan. On your next visitation to Wuhan, please feel free to contact me personally at srong@marcopolohotels.com to arrange your accommodation requirement for you. We certainly looking forward to welcoming you back here soon. Thank you and warmest regards Shirley
Meer lezen
Dit was een schoon hotel centraal gelegen aan mijn zakelijke bijeenkomsten in Wuhan. Kamers waren goed verdeeld en modern interieur. Dicht bij restaurants en andere activiteiten. Service was boven het gemiddelde. Hotel bar live muziek hadden en was goed gevuld.
Meer lezen
Antwoord van Shirley R, Director of Rooms bij Marco Polo Wuhan
Gereageerd op 25 apr. 2017
Dear Spvincent033 Thank you very much and it is so nice to receive your wonderful comments ! It was your business trip this time but we are looking forward for your next visit as a holiday maker, to discover the many interesting attractions in and around this beautiful city of Wuhan. We have recently developed a new package namely Rediscover HanKou that will certainly helps you to explore the beauty of modern Wuhan and its rich history. We looking forward to see you in Wuhan and taking this opportunity to wish you a happy holidays ahead of the Labor Holidays. Best regards, Shirley
Meer lezen
Het hotel ziet er niet zo goed als foto's. De lobby had sigarettengeur hoewel het niet toegestaan binnen te roken. De kamer is vrij ruim. Wifi is slecht en niet de hele tijd! Voorziening is zeer lokale! Elektrische stekker is in vreemde plek! Uitzicht op de rivier is goed! De pri
Meer lezen
Antwoord van Shirley R, Director of Rooms bij Marco Polo Wuhan
Gereageerd op 25 apr. 2017
Dear piaHongKong, Thank you for sharing your staying experience at Marco Polo Wuhan ! Without a doubt our location is not only amidst a conducive surrounding overlooking the scenic Yangtze River, we are also very glad that our happy team members always do their best to take good care of our guests and make them feel at home. Relating to some of your comments, my sincere apologies though on the few minor issues raised and will definitely tying up these loose ends. Also, we have approached the WiFi service provider and have shared with them your connectivity encountered. Thanks again and looking forward to having you here soon ! Warmest regards Shirley
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
從房間看長江的日出
軟硬適中的房間床鋪
從房間可以俯瞰長江
Vorige
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 99 - US$ 145 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
武汉马哥孛罗大酒店武汉马哥孛罗酒店武汉马哥孛罗marco polo wuhan hotel wuhan
LOCATIE
ChinaHubeiWuhan
AANTAL KAMERS
356
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding