Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marco Polo Xiamen

Nr. 7 van 1.118 hotels in Xiamen
Certificaat van uitmuntendheid
4.0 van 5
Website van het hotel
No.8 Jianye Road, Hubin North, Xiamen 361012, China
Speciale Aanbieding
Pakketaanbieding
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Professionele foto's
Marco Polo Xiamen
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

430 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 153
  • 220
  • 44
  • 8
  • 5
Bekijk beoordelingen van
19
21
34
175
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Koreaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Turks
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Asperen, Nederland
Niveau bijdrager
19 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren 3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima hotel in een leuke buurt, internationaal. De portier uiterst vriendelijk, alleen het personeel bij de check in balie heeft weinig oog voor passerende gasten. Op de 8ste verdieping een prima uitzicht, de kamers zijn niet de grootste maar prima uitgerust. Er wordt een goed ontbijt geserveerd met verse sappen, dat zie je niet overal in China

Nuttig?
Bedank janneke S
Millie T, General Manager van Marco Polo Xiamen, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest, Thank you staying with us and taking the time to share us with your experience. We are glad... Meer 

Veendam, Nederland
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 26 november 2015

mooi Hotel. zakelijk en van alle gemakken voorzien. Correct personeel. prijzen inhet hotel zijn europees, niet geodkoop maar wel waar voor je geld. Aan koffie street en op korte afstand van park en baai, wel wat verder van het centrum af maar taxis kosten werkelijk niets in Xiamen.

  • Verbleef November 2015, bezocht voor zaken
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank clearandpresent
Millie T, General Manager van Marco Polo Xiamen, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest, Warm greeting from Marco Polo Xiamen. Thank you for staying with us and taking your time to share... Meer 

Niveau bijdrager
36 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 8 januari 2015

kom hier ongeveer iedere 6 weken. Prima locatie rondom hotel diverse (koffie) bars en restaurants. ook van het slecht engels sprekende personeel is niets te merken. inchecken: bij binnenkomst staat er al een medewerken klaar, paspoort afgeven en klaar.

  • Verbleef November 2014, bezocht voor zaken
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank flcjansen
Millie T, General Manager van Marco Polo Xiamen, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest, Tthank you for choosing Marco Polo Xiamen and spending your valuable time to share us with your staying... Meer 

Nijmegen, Nederland
Niveau bijdrager
132 beoordelingen
52 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 55 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 15 juli 2013

Dit grote luxe hotel heeft de uitstraling van een Westers hotel zoals er nu zoveel in de nieuwe grote Chinese steden zijn. Enorme lobby waar je de inchekbalie moet zoeken. Maar dan het inchecken.... het personeel blijft traag en het duurt enorm lang voor je een sleutel naar je kamer hebt. Moeizaam Engels sprekende personeelsleden maken het er niet gemakkelijker op. De kamers zijn prima en luxe en groot. Op zich erg schoon behalve dat er eigenlijk elke dag lange zwarte haren in de wastafel of de douche of bad liggen. Hoe kunnen ze dit nou toch over het hoofd zien!!?? Het restaurant waar ook het ontbijt is is groot en met vele buffetten met alles erop en eraan maar toch vooral op de Chinese reiziger afgestemd. Met een paar kleine aanpassingen zou het ook voor de Westerse reiziger prima zijn. Bestel je 2 verse Orange juice... krijg je er 1. Dan duurt het wederom lang voor je aan iemand hebt uitgelegt dat er voor 2 personen is besteld en voor je het dan weer op je tafel hebt.... dan is het ontbijt voorbij. Engels sprekend personeel lijkt me een minimale eis. Ook echt een probleem is de Airconditioning op de kamer. Deze wordt regelmatig in het hele pand uitgezet en is dan ook niet per kamer te bedienen. Ook hier weer voor ons westerse gasten onmogelijk te slapen in een kamer die heter en benauwder wordt. Dit moet toch niet meer kunnen! Klein detail is dat het jammer is dat Marco Polo niet aangesloten is bij een Asia Miles of Skyteam of iets dergelijks.

  • Verbleef Juli 2013, bezocht voor zaken
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Adriaan1969
SemTan, Manager van Marco Polo Xiamen, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Sir, Thank you for your feedbacks. We are very much service oriented and always seek ways for improvement. As... Meer 

Nijmegen, Nederland
Niveau bijdrager
132 beoordelingen
52 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 55 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 18 januari 2013

Helaas valt dit hotel alweer tegen. Het had zo mooi kunnen zijn maar ze zijn vergeten het personeel op te leiden. Zelfs om 14.00 uur is de kamer niet klaar en men lijkt er ook niet mee te zitten. Dan eerst maar even lunchen maar na een uur is de kamer nog steeds niet klaar maar men is ook niet bereid actie te ondernemen. Dit lijkt allemaal erg normaal en we moeten maar geduld hebben..... We lopen zelf maar naar boven want het schijnt dat de kamer nog niet schoon is. Ze zouden er nu al meer dan 2 uur mee bezig zijn dus we gaan zelf even polshoogte nemen. En inderdaad....deur op een kier. na aankloppen komt de baas van de housekeeping verschrikt tevoorschijn... ze zat lekker tv te kijken!! Ze haalt voor de vorm nog even een handdoek door de wastafel en we krijgen de sleutel. Maar als we dus zelf geen actie hadden ondernomen had het nog lang geduurd. Men is absoluut niet klantvriendelijk en communiceren niet of slecht. De kamer zelf is prima, netjes en schoon maar de airco doet het niet wat resulteert in een kamer temperatuur van 29 6 graden celcius. Na contact met de front desk komt iemand kijken maar die doet net of hij gek is....het systeem is in het hele hotel uitgeschakeld. Schijnt normaal te zijn. Kortom... ouderwetse Chinese rare dingen en geen idee hoe het runnen van een hotel hoort te gaan. Jammer want verder is alles aanwezig!

  • Verbleef Januari 2013, bezocht voor zaken
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Adriaan1969
SemTan, Manager van Marco Polo Xiamen, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Sir, Thank you for your feedback. We are very concerned about our guest experience and would like to get... Meer 

102 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (63)
Bekeken
Hotel & terrein (10)
Bekeken
Zwembad/strand (4)
Bekeken
Kamer/suite (8)
Bekeken
Badkamer (3)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (3)
Bekeken
Overige (35)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (39)
Bekeken
Dineren (11)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (4)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (3)
Bekeken
Kamer/suite (8)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Hotel & terrein (7)
Bekeken
Overige (5)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Xiamen bekeken
op 0.7 km afstand
Pan Pacific Xiamen
Pan Pacific Xiamen
nr. 5 van 1.118 in Xiamen
4.5 van 5 sterren 521 beoordelingen
op 3.2 km afstand
The Westin Xiamen
The Westin Xiamen
nr. 1 van 1.118 in Xiamen
4.5 van 5 sterren 262 beoordelingen
op 3.0 km afstand
Swiss International Hotel Xiamen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 2.7 km afstand
Le Meridien Xiamen
Le Meridien Xiamen
nr. 3 van 1.118 in Xiamen
4.5 van 5 sterren 444 beoordelingen
op 10.1 km afstand
Langham Place Xiamen
Langham Place Xiamen
nr. 15 van 1.118 in Xiamen
4.5 van 5 sterren 93 beoordelingen
op 3.0 km afstand
Xiamen Tegoo Hotel
Xiamen Tegoo Hotel
nr. 19 van 1.118 in Xiamen
4.5 van 5 sterren 62 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf