Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Abu Hail Rd, Dubai 31999 Verenigde Arabische Emiraten
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Kamer en suite (5)
Fitnessruimte (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 598 van de 964 hotels in Dubai
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Dubai is Ramada Continental Hotel een uitstekende plek om te ontspannen. Met een luxe omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Ramada Continental Hotel de ideale uitvalsbasis in Dubai.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met airconditioning, koelkast en minibar, en maak gebruik van internet bij Ramada Continental Hotel.

Het hotel heeft roomservice. Daarnaast biedt Dubai Ramada een zwembad en een restaurant aan, de ideale ontspanning na een lange dag.

Dubai Ramada ligt dichtbij Dream Journey (2,5 km) en Bur Dubai Abra Dock (4,1 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in Dubai.

Als je trek hebt, ben je bij JW's Steakhouse, M's Grill en Legends aan het juiste adres. Dit zijn een aantal steakhouse restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Ramada Continental Hotel zorgt ervoor dat je Dubai niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Restaurant
Shuttlebusservice
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Minibar
Koelkast
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
43beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 6
  • 12
  • 15
  • 7
  • 3
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Chris Pereira heeft een beoordeling geschreven feb 2020
Porto Velho, RO66 bijdragen36 nuttige stemmen
Ons gratis verblijf bij Etihad Airline was geweldig in het Ramada Hotel. Vooral vanwege de vriendelijkheid en de grote knowhow van Malory bij klanten. Sinds onze check - in was zij degene die de hotelgroeten voor ons aanbood, na een vlucht van 20 uur. De kamer was geweldig. Altijd op zoek naar comfort bedden en handdoeken, en was niet teleurstellend. Netheid was erg goed. We hebben een rookvrije kamer. De locatie is gemakkelijk als u wat tijd wilt doorbrengen in het winkelcentrum Abu Dhabi, gemakkelijk bereikbaar door te wandelen, en ook enkele plaatsen om te eten. Alleen slechte dingen die we konden zeggen waren - 1. Het noodgroene licht net in de bedlijn en de airco-richting die bijna boven ons hoofd is. Daarnaast hadden we een geweldig verblijf.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
amin a heeft een beoordeling geschreven mei 2017
Tehran, Iran25 bijdragen28 nuttige stemmen
We brachten 4 nachten in dit hotel. 3 volwassene in driepersoonskamer. de kamer was zo klein voor 3 persoon. schoon maar donker . behulpzaam personeel. klein maar fijn restaurant. goed ontbijt. start buffet was soso. disco's inbegrepen, alle van hen was interessant. slechte locatie , ver van mijn favoriete plekken.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2016
Kamers
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Sandeep_suraj heeft een beoordeling geschreven jan 2014
Chandigarh, India1 bijdrage9 nuttige stemmen
"Unchi Dukan Feeka Pakwan" We zijn direct contact met u over onze uiterst teleurstellende Dubai Tour. Wij hebben een groep tour van Thomas Cook - Chandigarh van Vineet & Francina geboekt. We waren 54 personen bijna 14 gezinnen met kinderen en ouderlingen ook. WE bijna dubbele betaald hebben van het geld Sor zoals een C-cijfer service van uw kant hebben. Wij willen graag dat "Unchi Dukan Feeka Pakwan" ( alleen oppervlakkig goed). Hier zijn enkele kwesties die we tijdens onze tour geconfronteerd: Tickets - Wij allemaal zijn met onze gezinnen onder meer onze ouderlingen en kinderen. Uw agenten boekten onze tickets anonieme die zaak dat wij met vreemden moeten zitten. Man en vrouw zitten op verschillende plaatsen en kinderen zitten met enkele vreemden en we hebben niet voor reis samen genoten van waar we zoveel geld had betaald. Terwijl op het moment van boeking de tour, kregen we te horen dat we zullen volledige steun krijgen van Thomas Cook in Delhi airport voor boarding de vlucht. Op het moment van inchecken in Delhi airport, was er geen regeling voor Groep Inchecken. We hadden-in onszelf die meer dan 2-3 uur genomen heeft ingecheckt. Aankomst in Dubai Airport - kregen we te horen tijdens het reserveren dat een tour assistent zou ons ontvangen van Dubai Airport en ons helpen om duidelijk alle luchthaven formaliteiten. Maar er was niemand ons te helpen. We zijn erin geslaagd het onszelf die weer zoveel moeite gecreëerd en tijdrovend was. Na doorliet vanaf het vliegveld, ontmoetten we onze tour assistent-gids vernoemd naar JIGNESH die NUL kennis heeft over Dubai. Er was ons ook verteld terwijl boeking dat na in Dubai aankomen, wij willen een restaurant voor het diner zal worden, maar vanaf luchthaven waren er 2 bussen ( 1 grote en 1 kleine) die er ons naar de Hotel directe niet restaurant zou nemen. We alle mannen het kleine bus, en vrouwen en kinderen hadden waren in grote bus. De grote bus vervoeren vrouwen en kinderen bereikt hotel eerder, dus er niemand er vanaf hotel kant onze bagage van bus naar het hotel te dragen. Dames en Kinderen worden uitgevoerd de bagage naar het hotel vanaf de bushalte. We waren op het moment van boeking vertelde dat elk gezin zou een gratis Sim Card voor gebruik krijgt, maar we hebben het niet kregen. Toen we onze tour assistent over dit vroeg, vertelde hij ons om uw eigen Sim cards uit een nabijgelegen winkel. Sommige van onze leden hadden Sim geaccepteerde kochten @80 Dirhams ( INR 1400 / - Aproxx.) En in Hotel Atlintas kregen we 2 Sim geaccepteerde gratis met elke kamer. Terwijl het inchecken in het hotel, we kregen kamers op verschillende verdiepingen. Bijvoorbeeld Van één familie, kregen sommige kamers op de 4e verdieping, ouderlingen kregen kamers op de 8e verdieping en kinderen kregen kamers op verschillende verdiepingen. Sommige paren kreeg de Twin kamers, die dus onprofessioneel waren, die we niet konden van Thomas Cook indenken. Zelfs een lokale reisagent zorgen voor een betere service dan wat we kregen uw kant vorm. En toen kwamen we pakten maaltijd voor het diner dat zo slecht was dat mijn 6 jaar oude dochter zei zelfs een hond zal nooit dergelijke eten hebben, of hij honger is". Wat anders kunnen wij over het eten zeggen. Die avond vertelde Mr. Jignesh ons dat volgende dag onze halve dag tour zou om 9 AM begin op die we hadden gevraagd dat meneer dat het niet mogelijk is voor ons om 9 AM te gaan, vriendelijk verzocht maken het 10u30 waarvoor hij afgesproken. Maar in de ochtend vertelde hij ons dat uw tour gemist. Toen we belden om Chandigarh kantoor en vertelde dat alles naar Francina. Vervolgens kregen we een telefoontje van Mumbai kantoor verzekeren dat wij dat halve dag tour op een andere dag. Maar we nooit krijg. Ons pakket heeft een diner in Al-burj inbegrepen. We werden geïnformeerd de tijd van diner wilt 18.30 tot 19.30 . Hoe kunnen wij ons diner zo vroeg? Op alle dagen, er waren zo veel kleine en nominale dingen voor die we nodig hebben hulp en we hadden gevraagd Mr. Jignesh, maar hij heeft één gemeenschappelijk antwoord voor elke vraag namelijk "NIET MOGELIJK" die eigenlijk was mogelijk en wij hebben dit gedaan door ons. Een andere dag, we hadden een rondleiding voor Sneeuw Park, vertelde Mr. Jignesh dat verplicht te kopen Caps & handschoenen voor binnenkomst in sneeuw park. Een aantal van onze vrienden en families hadden gekocht maar na reaching the Snow Park vonden we dat het was niet noodzakelijk. Opnieuw hebben we vergissingen. We hadden ook een cruise rijden inbegrepen in ons pakket. Terwijl de cruise instappen, kregen we stoelen in een lagere verdieping. Wij hadden gevraagd om uw tour assistent vriendelijk verzocht ons zitplaatsen op de top voor die hij antwoordde dat alle stoelen op de top werden voorbehouden. Dan we geraadpleegd de Cruise manager en hadden woorden met hem en waren in staat om de stoelen op de top. En toen kwamen we te weten dat de cruise was allemaal leeg. Vervolgens hebben sommige van onze collega's gevraagd voor thee en we alleen krijgt 1 kopje koffie na helft n uur. We vroegen om meer koffie, en toen vertelden ze ons dat de koffie is al geserveerd aan iedereen. En hetzelfde verhaal gebeurd met de snacks. In de woestijn Safari, kregen we te horen te eten wachtrij. We kregen "brood Pakoras" voor voorgerechten. We voelden nooit zo'n beledigd en sommige van onze leden hadden diner vanaf buiten terwijl het betalen van hun eigen zak. Er was veel meer dingen gebeurd tijdens de tour die we nooit van zo'n groot travel grote bonk Thomas Cook verwachten. Wij zijn diep teleurgesteld en ontsteld door de service die wij krijgen van Thomas Cook stijl Holiday, waarvan één worden geacht van uw betere vakanties. Wij menen dat wij hebben misleid over de faciliteiten, service en accommodatie. Groeten, Arjan Arora +91-9592344444
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2014
Prijs/kwaliteit
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Amar B heeft een beoordeling geschreven sep 2012
Tuzla3 bijdragen3 nuttige stemmen
Ik verbleef in dit hotel in augustus 2011 en ik kan niets slecht zeggen over dit hotel. Kamer was mooi, comfortabel en schoon, veel ruimte. Badkamer hetzelfde, schoon en mooi. Enige slechte ding was dat zij geen rood bull in hotel, maar er is een kleine winkel achter een hotel en het is open laat in de nacht. Er is nachtclub met veel escorte meisjes die ik niet leuk vond. Elk ding anders was prima. Hotel ligt dicht bij de luchthaven en de kerel bij de voordeur is geweldig.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2011
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Arif K heeft een beoordeling geschreven mei 2012
Peshawar, Pakistan92 bijdragen63 nuttige stemmen
Ik boekte een eenpersoonskamer op 26 juli 2011 voor 2 nachten voor mijn kantoor werk. Het hotel is schoon, het personeel is goed. Kamers zijn schoon en goed onderhouden. Service is prima.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2011
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
12
OOK BEKEND ALS
ramada dubai, dubai ramada, ramada continental dubai
LOCATIE
Verenigde Arabische EmiratenEmiraat DubaiDubaiDeira / Abu Hail
AANTAL KAMERS
192
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

RAMADA CONTINENTAL HOTEL (Dubai, Verenigde Arabische Emiraten) - foto's en reviews - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Ramada Continental Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Ramada Continental Hotel?
Attracties in de buurt zijn Kiyzo (0,5 mijl), CulturEyes (0,5 mijl) en United Christian Church of Dubai (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Ramada Continental Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Ramada Continental Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Ramada Continental Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Ramada Continental Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Al Maskoof Al Iraqi Restaurant, Bateux Dubai en Green Chilies Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Ramada Continental Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Ramada Continental Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, Ramada Continental Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt Ramada Continental Hotel vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Ramada Continental Hotel verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Ramada Continental Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Ramada Continental Hotel zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot zakencentrum en vergaderkamers tijdens hun verblijf.
Zijn er historische locaties in de buurt van Ramada Continental Hotel?
Veel reizigers bezoeken Al Shindagha Museum (5,2 mijl).