Burj Al Arab Jumeirah is een fantastische keuze voor reizigers in Dubai. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Burj Al Arab ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Dubai zoals Meem Gallery (4,1 km) en The Palladium (4,9 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Kamers bij Seven Star Hotel Dubai bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
Roomservice, conciërge en dakterras zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het zwembad en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Burj Al Arab Rates gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Dubai garnalen te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Pai Thai, Al Iwan of Fish Hut Seafood Restaurant - Al Barsha.
Dubai staat ook bekend om een aantal geweldige staatsparken, waaronder XDubai Skatepark en XPark Jr, die in de buurt van Burj Al Arab liggen.
Veel plezier in Dubai!
Hallo, zijn een dag bij het zwembad geweest en van allen gemakken voorzien @sachu.s was onze ober en heeft het voor ons erg gemakkelijk gemaakt… Een echte aanrader om het duurste hotel burj al Arab eens van dichtbij te bewonderen… Groet, Willem
Na mijn bruiloft de tweede mooiste dag van mijn leven . Van zaterdag op zondag 11 en 12 december boekten we een nacht in Burj al arab. Zondag 12 december zou de Formule 1 in Abu Dhabi worden gehouden. De suite was prachtig ! Overal parfums en heerlijke geuren van Hermès , het ontbijt buiten was top, Uitzicht op zee. Een sprookje. We hebben genoten en willen onze complimenten naar het personeel maken. Hoffelijk bekwaam ,top . Een bijzonder woord van dank aan de receptioniste uit Oeganda die ons hielp aan de balie. We voelden ons daar thuis..
Ik heb zo ontzettend lang zitten te bedenken of hier een review over wil achterlaten. Maar ik ga het toch doen hopende dat de Burj al Arab hierop gaat reageren. Het verhaal begint in 2021 waar ik en mijn partner besluiten om naar Dubai af te reizen voor een korte vakantie. Als je Dubai gaat bezoeken en je kan het betalen dan staat natuurlijk een verblijf in het Burj al Arab op 1. Wij willen echt niet voor een dubbeltje op de 1e rang zitten, maar goed onderzoek doen wie de beste aanbieding heeft loont. Ook in de geval de Burj al Arab is onderdeel van de Jumeirah Hotel groep, deze hadden dus ook een hele goede aanbieding. Waardoor ik ook gelijk lid ben geworden van hun loyaliteits programma. Wij komen aan op 27 Sep 2021 en worden ontvangen, er wordt gevraagd om een creditcard mijn partner geeft zijn creditcard af en er wordt een deposit afgeboekt niks geks tot zover, alleen de reservering is gemaakt onder mijn naam en creditcard. Ook worden de paspoorten gescant en wij krijgen suite 120608 toegewezen. Het verblijf was echt buitengewoon niks op aan te merken alles is waar wat er wordt omschreven. Op 1 Oktober checken wij uit en wij krijgen de rekening, en wij zien op de rekening het bedrag staan van AED 22962,50 dit klopt na een snelle check en dit wordt betaald door de creditcard van mijn partner. Wij stappen in het vliegtuig terug naar Amsterdam. Enkele dagen later zie ik opeens dat de Burj al Arab een 2e betaling heeft afgeschreven van AED 22765 hmmmm raar wij trekken aan de bel door middel van mailen en bellen. In 1e instantie werd verteld dat dit de ingehouden deposit was en dit zou worden terug gestort. Prima hier kan ik mee leven, na 11 dagen nog steeds geen geld retour. Wij weer contact opnemen hier werd verteld dat we noshow waren ????? Ze hebben onze paspoorten gescant hoezo noshow. Ondertussen hadden wij al contact opgenomen met American Express met de vraag of zij wat konden betekenen aangezien wij betaald hebben met American Express. Na een aantal weken misschien maanden kregen wij uitsluitsel van American Express en het geld werd terug gestort onder het kopje bezwaar. Nu is het 2022 en wij krijgen van AE op 6 Juni een schrijven. Het bedrijf Burj al Arab heeft ons documenten opgestuurd. En uit deze documenten blijkt deze transactie te rechtvaardigen. Dus wij moeten een bedrag van €5529,99 betalen Bij deze brief zaten een aantal documenten die wij nog nooit gezien hebben. 1 van de documenten geeft een reservering aan op mijn partners naam, gemaakt door Expedia.inc (mijn partner boekt nooit via Expedia) en met een suite nummer 121407 In deze suite hebben wij nooit verbleven. Al met al en een hele vervelende kwestie die nu dus bijna 10 maanden duurt. Het is ook erg lastig om te bewijzen dat je maar 1 reservering gemaakt hebt. Wij zijn niet armlastig maar ook geen oliemonarch. Dus voor ons is €5529 ook een hoop geld. Het speelt dus nog steeds en ik weet niet waar het gaat eindigen :-((((…
Hotel van top klasse! Goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Super service bij het zwembad met zonnebrand, koel water, snacks. Een ware oase! Kan het hotel aan iedereen aanbevelen. De suite 1509 was top! Kan niks bedenken wat er beter zou kunnen
Een droom …. Onverwachts mocht ik samen met mijn zoon in één van de 3 mooiste suites van dit 7 * hotel doorbrengen. Overweldigend, speachless, …. Maar enkele woorden om deze belevenis te beschrijven en dit in het bijzonder met veel dank aan Maria die ons verwelkomde aan de receptie, ons naar de kamer begeleide en ook afscheid nam bij ons vertrek. DANK JE Maria maar ook het hele Burj el Arab team voor dit gevoel. Kyan en Cindy 💋🙏
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding