De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke hotel in Sousse hoeft niet lang te duren. Welkom bij Le Marabout Hotel, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Ribat (2,2 km) en Medina of Sousse (2,3 km) maken Le Marabout Hotel een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Sousse.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met airconditioning, en maak gebruik van gratis internet bij Le Marabout Hotel.
Het hotel heeft 24 uursreceptie, wisselkantoor en winkels. Daarnaast biedt Le Marabout Hotel een zwembad en een zwembadbar aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Sousse spareribs te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Farmers Steakhouse.
Als je tijd over hebt, raden we Equestrian Statue of Habib Bourguiba en Eglise Saint-Felix aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.
Le Marabout Hotel heet je graag welkom in Sousse!
Service en het eten is verschrikkelijk hier. Kom al wat jaren in Tunesië naar dit is echt niet leuk meer. Strand en buiten baden zijn perfect. Neem geen all in aub je betaald je scheel en de keus is belachelijk. Rijst / macaroni, gehaktballetjes of kip, vis. Alles is koud. Animatie is denk ik ook wel goed. Maar je wordt genaaid waar je bij staat, hebben. Pech want heb Tunesische familie hier die ons bijstaan. Deur verrot, lamp hangt van de muur af. Schrijven express mijn naam verkeerd op de bon en laten me flink dokken en schrijven te weinig dagen dus weer bij betalen. Kan niet met de bank card betalen dus je moet naar diverse automaten om te pinnen.
Geen diner bij late aankomst of betalend bij all-in?? Suite kamer goed behalve badkamer, gebrekkig en delen stuk. Eten buffet redelijk goed, vechten voor je eten. Ontbijt buffet eentonig. 1 dag geen flessen water dan gaven ze maar alcohol...zwembad ok. Ondanks oubollig hotel, veel pret gehad. Personeel ok. Tips: fooi geven, fles water s avonds halen bij bar, glas in restaurant bijhouden. All- in linkerkant van hotel, andere kant betalend. Snacks enkel verkrijgbaar op strand vanaf 14u30. Wi-Fi gebrekkig wel s ochtends vroeg of als iedereen aan zwembad ligt op kamer, ligweide en lobby. Hygiëne algemene delen bevuild vnl door toeristen en niet vlug gereinigd door personeel. Beautycenter is goed..wacht tot ze van prijs minderen. Opgelet mindervaliden..trap en geen lift van receptie naar zwembad. Winkel en henna artiest aanwezig.…
zeeeer slecht hotel .onvriendelijk personeel .... bij mij was de deurklink stuk waardoor we n uur opgesloten zaten in onze kamer ....we wilde naar receptie bellen en blijkbaar was onze telefoon ook stuk.als je dit dan gaat melden lachen ze is me u en doen er nix aan. . airco ging ook niet ... nooit plaats om te liggen aan t zwembad .en een slechte all in formule ....
Verschrikkelijke kamers, merendeels onvriendelijk personeel, geen info, WiFi onbestaand tot zeer traag, elke dag zelfde eten, zowel ochtend als middag als avond. Het "restaurant" bevind zich in de kelder dus geen daglicht. Is capabel ongeveer 400 mensen te ontvangen maar... Er zijn 1000 gasten aanwezig! Het resultaat laat zich raden, vechten voor een bord, bestek, eten en ondertussen beledigd en geduwd worden door Russen. Personeel daar doet zijn best maar kunnen niet toveren natuurlijk. Kamers op de benedenverdieping zijn ondergelopen geweest en stinken verschrikkelijk. De matrassen zijn klam en het vocht van de airco loopt gewoon van de muren. 1 advies: GA HIER NIET NAARTOE!
Laat ons toch eerst het positieve van dit hotel bekijken. Het hotel heeft een erg goede ligging ( aan het strand en kortbij het centrum van Sousse ). Ook de zwembaden zijn aangenaam en de watermogelijkheden voor kleine kinderen. Maar... de ontvangst bij aankomst was erg pover. Ik voelde me niet erg welkom ( vooral het ouder personeel aan de receptie). Elke vraag naar info was schijnbaar te veel. De wifi is gewoon slecht tot onbestaande. Het restaurant was niet proper en het eten niet smakelijk... ik ben nochtans rap tevreden. Ondanks mijn all-Inn ben ik regelmatig buiten het hotel gaan eten. Ook de all-inn betekent helemaal niets. Neem daarbij nog het groot aantal Russische klanten en je weet dat de sfeer beneden peil is. Spijtig maar ik kan niemand dit hotel aanraden.... De airco werkte eveneens niet ondanks dat men ons beloofd had dat die wel zou werken in deze periode... nu zei men ons dat de airco pas vanaf 1 juli zou werken....…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding