Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marhaba Salem

Nr. 5 van 41 hotels in Sousse
Certificaat van uitmuntendheid
Boulevard 7 Novembre, Sousse 4039, Tunesië
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Professionele foto's
Marhaba Salem
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

999 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 465
  • 324
  • 114
  • 49
  • 47
Bekijk beoordelingen van
380
256
44
5
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Tsjechisch
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Niveau bijdrager
34 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 17 december 2014

Prima hotel, accomodatie is een beetje verouderd maar het personeel doet zijn best alles netjes te houden, eten in het restaurant is zeer goed en voldoende afwisseling, wij waren hier 2 weken en het stak nog niet tegen, aan het zwembad was het soms wel druk en om 6 u smorgens waren al veel ligbedden geresserveerd, maar voor de rest een prima hotel.

  • Verbleef Juni 2014, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Rony B
Wevelgem, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 8 september 2014

We verbleven 1 week in Marhaba Royal Beach hotel, hadden geboekt voor Marhaba Salem. Het zijn 3 hotels op zelfde groot domein. Royal hotel mooiste. Als je voor een app voor 6 personen boekt bij Sunweb, krijg je een app met 1 slaapkamer en 1 zetelbed in living en nog een 1 persoonsbed erbij. Dus geen 2 slaapkamers zoals ze je wijsmaken bij Sunweb. Ze hebben geen enkel app met 2 slaapkamer volgens hostess ter plaatse. Wij kregen grootste kamer na klacht, kamer 340, heel ruim met 2 terrassen, zicht op zee en zwembad, 's avonds heel rustig. Je kan geld wisselen in het Royal hotel. Het personeel verwacht wel fooien. Mooie zwembaden, lekker gevarieerd eten, er is pastis en ook wijn te verkrijgen, inbegrepen in de all-in. De animatie is wat simpel maar er was toch altijd veel volk. Alles was verder oké,verwacht geen 5 sterren in een 4 sterrenhotel, het is prijs kwaliteit. Je kan wandelen langs strand tot in Sousse en tot in Port de Kantaoui, klein havenstadje.

  • Verbleef September 2014, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank 82nada
Den Bosch, Nederland
Niveau bijdrager
18 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 1 september 2014

Vorige week zijn we terug gekomen van een 8 daagse vakantie in Marhaba Salem in Sousse. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Onze kamer was op de perfecte plek: kamer 105. We zaten 10 meter van het zwembad en konden zo vanuit onze kamer het zwembad inlopen. Echt geweldig! Super service van de ober bij het zwembad! Zowel bij het zwembad als op ons eigen terrasje werden ons colaatje en biertje standaard gebracht. Ook het animatie team was super. Wat een leuke jongens die altijd wel een praatje met ons kwamen maken. Het eten is ook lekker Elke dag wel wat anders. De 2 oudere obers bij tafeltje 109 waren erg lief en behulpzaam. Als je glas leeg was stond er alweer een neiuw drankje. We hebben een top vakantie gehad!!!

  • Verbleef Augustus 2014, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Sjanti
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 4 augustus 2014 via mobiele applicatie

We verbleven in het hotel van 24/07/14 tot en met 3/08/2014. In het hotel aangekomen kregen we niet veel informatie over de gang van zaken in en rond het hotel. Het was nogal een zoektocht en als we iets wilde vragen aan het personeel aan de receptie was het teveel om ons de weg te wijzen. Ze kwamen nogal onvriendelijk over. Na lang aandringen en meerdere malen terug te gaan hielpen ze ons dan uiteindelijk. In onze kamer aangekomen schrokken we toch wel even. De kasten vielen uiteen en het leek nogal vervallen. Ook de airco werkte niet er kwam enkel warme lucht uit waardoor het niet te doen was in de kamer. Op het eerste zicht dachten we dat dit normaal was aangezien we last minute hebben geboekt maar tijdens een bijeenkomst bleek dat we net zoals 2 andere koppels in een verkeerde kamer logeerde. Met behulp van onze hostess ter plaatste kregen we dan uiteindelijk een paar dagen later een andere kamer en een kleine vergoeding. Deze kamer was ook wel niet gerenoveerd maar het was wel beter dan de vorige. We hadden eindelijk deftige airco.Daar konden we wel gebruik maken van wifi maar die viel vaak weg net zoals over heel het hotel was de wifi niet sterk genoeg. Dit vonden we op zich geen probleem maar dan mogen ze ook wel niet vermelden dat je over heel het resort vanaf 1 juli wifi hebt. Het personeel aan de bar en in het restaurant waren super vriendelijk. Niets was te veel voor hen. Het eten was ook wel heel gevarieerd elke dag ruime keuze en telkens iets anders. We hebben er echt gesmuld! Je kon ook telkens een typisch gerecht verkrijgen en dat was telkens subliem. Enkel de à la carte zou ik niet aanraden want deze is ons echt niet bevallen. Het eten in het restaurant was veel lekkerder. Ook het resort buiten was prachtig, dat heeft alles goed gemaakt wat binnen eigenlijk tekort was. Een prachtig zwembad en vriendelijk personeel. De animators hebben we de eerste dagen niet zoveel gezien omdat ze aan het ander zwembad zaten.De meeste animators deden dat echt met hart en ziel altijd vrolijk en vriendelijk maar er zaten er tussen waarvan je dacht oei die staat hier tegen zijn zin. Het enige nadeel was dat je al om 6 uur moest opstaan om een stoel te bemachtigen ofwel gaf je de redder een flinke fooi waardoor je elke dag zeker wist dat je een ligzetel had aan het zwembad op de plek waar jij wou. Je ziet gewoon dat ze leven van hun fooi en dat vond ik aan de ene kant wel jammer omdat andere mensen de kans niet krijgen om een plaats te bemachtigen maar aan de andere kant wel begrijpelijk als je weet hoeveel ze verdienen. Maar hier door ontstonden er veel ruzies tussen vakantiegangers onderling. Uiteindelijk hebben we wel een leuk verblijf gehad. De baas van het hotel heeft echt z'n best gedaan om ons een betere kamer te geven en vroeg ook telkens hoe het was. Hij wil dat je je thuis voelt in zijn resort. Maar hadden we geen zo' n mooi park gehad dan weet ik niet als het zo'n zalige vakantie was. Een echt aanrader om te doen: - aquapark Thalassa - piratenboot - catamaran Meer 

Nuttig?
Bedank Marfre-13
Almere, Nederland
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 20 juli 2014

Het complex bestaat uit 3 hotels (Royal Salem, Marhaba Salem en appartementen in Marhaba Royal Salem). Wij hadden een 2-kamer appartement en was prima ingericht. Elke dag schoonmaak, nieuwe handdoeken en beddengoed (geef de schoonmaakster elke dag een kleine fooi (tussen de 1-3 dinar), dan wordt je verrast met bloemen op je bed of met andere leuke creaties). Eten en drankjes waren heerlijk, elke dag wel wat anders te eten en meer dan genoeg keuze! Bediening was over het algemeen ook erg goed en super vriendelijk. Vooral onze ober James in het restaurant van het appartementen complex was super! De zwembeden waren heerlijk, al was het wel even wennen aan het zoute water. Je kon kiezen uit 5 zwembaden (waarvan 1 binnenbad) en daardoor was het ook niet mega druk. De lifeguards doen goed hun werk maar zijn verder niet te streng. En het appartementen complex staat bijna naast het strand maar vanuit de 2 andere hotels is het ook maar een klein stukje lopen. Het privé strandje wordt goed schoongehouden, dat kun je van de omliggende hotels niet zeggen! Verder heerlijk geluncht in de beachbar met een heerlijk koel windje vanaf zee... Onze kinderen hebben geen gebruik gemaakt van de animatie maar hebben 's avonds wel mee gedanst in de kinderdisco. De mensen van de animatie zijn wel erg leuk en super vriendelijk. En ze vermaken niet alleen de kinderen, ze komen ook dansen rondom het zwembed, geven water aerobics les of organiseren een wedstrijdje waterpolo of beachvolleybaal (alles gratis). Verder leeft het personeel wel van de fooi. Deze hoef je absoluut niet te geven maar het is wel een klein gebaar van dankbaarheid. Wij gaven zeker niet elke dag en als we wat gaven dan was het tussen de 1 of 3 dinar (= ongerekend 0,45 - 1,36 eurocent). De ene keer gaven we iets aan de ober van het restaurant of de ober van de zwembadbar (die onze drankjes aan het zwembad bracht) of de schoonmaakster. Het is dus echt niet verplicht en ze staan ook niet met hun hand op klaar maar ze zijn je wel dankbaar en zullen daardoor nog extra hun best voor je doen... We kunnen niet anders zeggen dat we erg genoten hebben en dat we een super heerlijke vakantie hebben gehad!!! Dankjewel Marhaba Salem

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Cathy L L
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 18 juli 2014

Verblijf wan 29/06/2014 tot 10/07/2014. We kwamen aan in hotel rond 8u. Na de middag zou de kamer klaar zijn. We verkenden het domein, dronken iets en nuttigden ons eerste middagmaal. Rond 12u30 terug naar de inkomhall om te zien of we een kamer hadden. Toen ik aan de balie vroeg of de kamer al klaar was kreeg ik van hem te horen kan nog 1 tot 3 uur duren. Andere mensen arriveerden en deze kregen wel kamers. Toen zag ik hoofdverantwoordelijke (een vrouw) en vroeg naar onze kamer. Ze verontschuldigde zich voor het lange wachten en kregen onze kamer. Die eerste waar ik het aan vroeg zou een porter sturen voor ons naar de kamer te brengen. Maar deze liet diverse porters naar diverse kamer mensen brengen maar wij bleven staan. Toen sprak ik een porter aan en deze deed uiterst z’n best om de kamer vrij te krijgen, hij zei dat die persoon nog maar nieuw was en dat hij alles in het honderd stuurde(door hem hadden ze driedubbel zoveel werk). Uiteindelijk, na 13u30 onze kamer was klaar. We kregen nr340, deze was super, eigenlijk was het een appartement met zelfs een klein keukentje). Eén zeer groot terras kant living en één kleinere aan de mooie en zeer ruime slaapkamer. De 4 zwembaden zijn goed onderhouden. Het personeel is super, je hoeft ze geen geld te geven om vriendelijk of snel te zijn. Als je dit wel doet zijn ze zelfs nog veel rapper. Telkens als er een glas leeg was vroegen ze of je nog wat moest hebben, dit was in het restaurant beneden in de Royal(een jonge jongen en een zeer vlug meisje). Ook voor het ontbijt aten we hier maar dan buiten op terras. De oudste ober keek wel zeer goed uit voor Dinars(tafels reserveren, mooie bloemen op tafel enz.). Deed je dit niet dan vergat hij je snel. Aan de andere kant had JAMES, deze was altijd super vriendelijk en gedienstig(zelfs voor tafels die hij niet had maar die van collega's waren). Diverse keren zag ik hem mensen helpen met bestek, drank of andere zaken. Eén groot probleem (in alle restaurants) zijn de bestekken, dit kan soms lang duren en ze pruttelen dan wel wat. Als ze problemen hebben roepen ze verschillende collega's en steken het op elkaar en blijven ze onderling lang discussiëren. Hopelijk is er dan een vrouwelijke collega in de buurt want die lossen alles WEL snel op. Dit hebben we vaak meegemaakt in de 12 leuke dagen dat we hier verbleven. Voor het middagmaal moesten we naar een eerder kantine achtige zaal met niet veel variatie voor warme maaltijden(zowel in het blauwe aangeklede restaurant (die rustiger leek) alsook in het bruine aangeklede restaurant (dit leek op een drukke zaal). In beiden is het hetzelfde eten. Wel veel variatie in de super lekkere desserts. Aan de Bars, mij bestelden ze altijd goed en snel(na een paar dagen moest ik zelfs niets meer zeggen, m'n drankje stond steeds klaar). Mijn vrouw had meer problemen bij het bestellen. Haar lieten ze wel lang wachten en luisterden zelfs vaak niet naar wat ze besteld had en kreeg zo vaak verkeerde dranken of flessen mee. Wandelen, Hier kon je wel makkelijk van het hotel op het voetpad richting Sousse of Port EL-Kantaoui wandelen en dan langs het strand terug naar het hotel wandelen. Vorig jaar in het hotel Khayam Garden Beach & Spa in Nabeul konden we dit niet doen en moesten we in het hotel blijven. Verkopers, Hier hadden we niet veel last van opdringerige verkopers, wel opletten in Port EL-Kantaoui. Daar was het tamelijk erg. Verschillende verkopers(ook de strandverkopers) waren niet altijd eerlijk met prijsafspraken of in het teruggeven van wisselgeld. Conclusie, Hotel super, personeel 99% super(ze wachten zeker niet op Dinars), eten middagmaal iets minder. Wil zeker nog terug. Het personeel was Super vriendelijk en dit zelfs tijdens hun ramadan. De avondshows niet van hoog niveau maar ze doen hun best.

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Pedro D

711 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (693)
Bekeken
Kamer/suite (68)
Bekeken
Dineren (46)
Bekeken
Hotel & terrein (129)
Bekeken
Zwembad/strand (204)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (29)
Bekeken
Badkamer (15)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (5)
Bekeken
Overige (197)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (18)
Bekeken
Hotel & terrein (4)
Bekeken
Dineren (4)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Bekeken
Zwembad/strand (6)
Bekeken
Overige (1)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sousse bekeken
op 2.2 km afstand
Tour Khalef Marhaba Thalasso & Spa
op 1.4 km afstand
Marhaba Beach Hotel
Marhaba Beach Hotel
nr. 3 van 41 in Sousse
4.0 van 5 sterren 1.889 beoordelingen
op 2.3 km afstand
Tej Marhaba Hotel
Tej Marhaba Hotel
nr. 13 van 41 in Sousse
3.5 van 5 sterren 1.527 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.0 km afstand
Hotel El Ksar
Hotel El Ksar
nr. 12 van 41 in Sousse
3.5 van 5 sterren 989 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Orient Palace Hotel
Orient Palace Hotel
nr. 14 van 41 in Sousse
3.5 van 5 sterren 841 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Scheherazade Hotel Sousse
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf