Movenpick Resort & Marine Spa Sousse is ideaal voor een bezoek aan Sousse. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een luxe omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Moevenpick Resort & Marine Spa Sousse Hotel ligt dichtbij Eglise Saint-Felix (1,0 km) en Medina of Sousse (2,0 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in Sousse.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet bij het resort.
Het resort biedt een conciƫrge en roomservice aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.
Reizigers die van tapas houden, zijn bij The Saloon of Dolce Vita aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Aziatisch restaurant gaan, zoals TAO Sushi Bar, Sendai of Jobi Sousse.
In Sousse vind je ook Sousse Archaeological Museum, een populair historisch museum in de buurt van Movenpick Resort & Marine Spa Sousse.
Bij Movenpick Resort & Marine Spa Sousse staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Sousse!
Personeel is alleen bezig met de ''rijke'' mensen. De auto moeten we aan de overkant parkeren omdat er niet genoeg plaats is ( alleen plaats voor chique auto's ). Kamers trekken op niks, geen propere afgewerkte kamers. Heel veel zand in het zwembad. Echt heel jammer voor de naam Movenpick
Ik ben de tel kwijt geraakt van hoeveel keren ik daar mijn vakantie heb doorgebracht. Groot was mijn verwondering en spijt dat het is overgegeven aan Accor. De Zwitserse hospitality was dan ook volledig zoek. Alle begrip dat ook TunesiĆ« te lijden heeft gehad onder corona voor hun toerisme. Ze doen echter hun uiterste best. Maar net zoals in Europa hebben zij blijkbaar ook last van die vervloekte oorlog in OekraĆÆne, vermits de maaltijden duidelijk minder waren vermoedelijk door invoer gebreken. Aan tunesische gerechten geen gebrek en zelfs te veel wat de minimum keuze aan Europese gerechten moest goedmaken . Jammer ! En toch blijft het personeel met een gulle lach en vriendelijkheid het volhouden. Mijn speciale dank ook voor Brahim vr de goede zorgen aan het ontbijt. Tevens wil ik ook Mme Basma en Karim van de bar mijn dank betuigen voor hun gedienstigheid. Al de anderen (te veel om op te noemen ) tevens dikke merci voor de goede zorgen . Hou vol en wie weet komt het allemaal nog dik in orde . Mme Marleen vn BelgiĆ« ā¦
Om professionele reden ben ik zeer vaak in het hotel aanwezig . Voor Tunesische normen spring dit hotel er uit . Vooral de vriendelijkheid van het team treft me en maakt ons verblijf aangenaam en hartelijk. Enkele mensen springen er in het bijzonder uit : Salem van housekeeping voor zijn smile en kleine attenties , Nour van de gym die motiveert en je thuis doet voelen , Islem van de Spa met haar professionalisme en vriendelijkheid en het Security team die steeds een plaatsje voor me vinden !
Geen vijf sterren waard. Mooi hotel en sommige dagen lekker eten. WC in hoofdgebouw zeer netjes en proper,aan het zwemdiploma vuil en schimmel. Kamer met zijzeezicht ok,wel geen zuiver lakens gehad tijdens ons verblijf van een week. Terastafel was besmeurd met chocolade,is nooit proper gemaakt. Klassehotel met te weinig personeel wat niet gekwalificeerd is,dranken altijd in verkeerde glazen en altijd lang wachten. All in stond ook nog niet op punt Water in de frigo te betalen ,begrijpen wie kan.
Voor de tweede X dit jaar in Movenpick. Het is mij veeeel beter meegevallen dan in mei/juni dit jaar. De rust was weergekeerd. Ok er waren nog Russen maar tevens ook terug Europeanen. Ik ben hartelijk onthaald maat toch enkele kanttekeningen.! Te kort aan personeel waardoor de bediening vooral in t restaurant dikwijls in het 100 liep. Kwaliteit van het eten is ook op achteruit gegaan tegenover voorbije jaren. De hygiĆ«ne op de kamer was ook niet opportuun . Er is maar ƩƩn enkele X de glazen vervangen. De schoonmaak was duidelijk rap rap gedaan zonder oog voor de echte zaken . Aan het zwembad en op het strand was daarentegen alles pico bello . Met dank aan het betreffende personeel. Aan de bar in het hotel was ook n goede service met vriendelijkheid , voorkomendheid en vooral beleefdheid. Ik wil in de toekomst nog wel eens terug keren maar dan moeten ze wel iets aan de Europese prijzen doen want die liggen te hoog in verhouding met de geboden kwaliteit. Jammer maar momenteel net geen 4 ā.ā¦
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding