Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Neptun Hotel Dubrovnik

Nr. 19 van 67 hotels in Dubrovnik
Certificaat van uitmuntendheid
Kardinala Stepinca 31, Dubrovnik 20000, Kroatië
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Professionele foto's
Neptun Hotel Dubrovnik
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

606 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 312
  • 221
  • 56
  • 13
  • 4
Bekijk beoordelingen van
105
320
24
18
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Fins
  • Eerst Frans
  • Eerst Grieks
  • Eerst Hebreeuws
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Koreaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Turks
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Antwerpen, België
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 28 juni 2015

Kroatië is prachtig. We hadden al de volledige kustlijn afgereden van Pula helemaal tot in Dubrovnik. Dubrovnik was onze laatste stop vooraleer we zouden terugvliegen naar België. We hadden al een prachtige vakantie gehad en in dat laatste hotel zouden we nog even uitrusten en genieten van de accommodaties zoals het zwembad en de zee. Die overigens prima waren! De kamers waren redelijk goed. Klein dat wel, en de onze lag bij een soort ventilatiesysteem dat erg veel lawaai maakte, maar 's nachts afstond. Gezellig op je terras zitten in vooravond wordt daardoor veel minder aantrekkelijk. Het bed vond ik prima, mijn vriendin vond het wat hard. Verder waren over de kamer weinig opmerkingen. De service en klantvriendelijkheid daarentegen was beneden alle peil. Mijn vriendin en ik hebben de laatste jaren al heel wat hotels bezocht maar ik heb werkelijk nooit een dergelijke onvriendelijkheid meegemaakt. Soms kan personeel al eens een slechte dag hebben (wie niet?). Maar ik had de indruk dat daar tijdens de briefing 's ochtends gevraagd werd van vooral niet te vriendelijk te zijn. Of ze staken elkaar aan... Kijk, als ik in een viersterrenhotel ben verwacht ik van elk personeelslid dat ik tegenkom een vriendelijke en natuurlijke begroeting, een warm welkom... Meer niet. In dit hotel was vriendelijkheid eerder de uitzondering dan de regel en was er vooral plaats voor ongeïnteresseerde blikken. Ook gewoonweg niet reageren was ook veelvoorkomend. En als mijn vriendin tijdens het ontbijt bij de kok staat te wachten, wil ze niet genegeerd worden. Andere mensen werden gewoon voorgelaten. Toen ze na vijf minuten eindelijk haar bestelling mocht doorgeven en vraagt naar een spiegelei, krijgt ze er gewoon geen! Als je probeert met z'n tweeën eten bij te halen tijdens het ontbijt ben je je tafel gewoon kwijt. Of daar nu nog glazen fruitsap en tassen koffie op staan of niet. En aan de receptie veranderd de houding van matig vriendelijk naar vervelend als je er iets over zegt. Ik ben zelf actief in de verkoop en ik merk dat mijn klanten niet meer op zoek zijn naar de plek waar ze het goedkoopste artikel vinden. Ze zijn op zoek naar een plek waar men vriendelijk is, de correcte uitleg kunnen krijgen en waar men vertrouwen in kan hebben. Om dat te weerspiegelen naar dit hotel: onmogelijk! Als je zelf wat vervelend begint te doen en de lastige klant wordt veranderd die houding wel lichtjes en zie je soms al eens een glimlach verschijnen. Maar eigenlijk is het kwaad dan al geschied. Ik heb geen zin om de lastige klant uit te hangen. Ik ben op vakantie. Dit was het hotel waar we het meeste van verwachtten door de prijs enerzijds maar ook door de luxueuze foto's en de schilderachtige locatie. Ze hebben dan ook alles in handen om hier een uitmuntend vijfsterrenhotel van te maken, maar dan denk ik dat dat er nog heel wat werk aan de winkel is en dat 3/4 van het personeel moet vervangen worden. Als dat niet gebeurd is er spijtig genoeg maar één manier om dit hotel te beschrijven: Een slecht hotel in mooi jasje.

  • Verbleef Juni 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Darkfurby
Provincie Chiang Mai, Thailand
Niveau bijdrager
13 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 18 juni 2015

Hotel Neptun geboekt update naar Royal Palm gekregen (appartementje). Dít met de nodige luxe, 2 badkamers kleine keuken en bijhorende. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dít resort bestaat uit verscheidene hotels, de bijhorende restaurants zijn voor ieders wat wil en van goede kwaliteit (begin juni, voor de vakantiedrukte). Bus naar dubrovnik stopt voor hotel en tickets te verkrijgen aan de receptie (12in ipv 15in op de bus)

  • Verbleef Juni 2015, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank siegfried h
Breda, Nederland
Niveau bijdrager
16 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 augustus 2013

Wij waren eind juli voor twee nachten in hotel Neptun. Onze kamer (2-persoons panorama uitzicht) bleek aan de zijkant van het gebouw te liggen op de begane grond. We keken deels uit over een stukje zee en deels over een overdekt parkeerterrein. Niet ideaal. Een stukje verder in de tuin zaten twee grote ventilatoren in de grond die een redelijk geluid maakten. Op ons balkon stond de airco die warme lucht op ons richtte, niet fijn als je buiten wilt zitten vanwege de hitte (gemiddeld 32 graden). De kamer was krap aan. We hadden nauwelijks ruimte om onze koffers neer te leggen. De badkamer was goed, maar ook klein. De deur die naar binnen open ging, moet regelmatig dicht gedaan worden om ruimte te creëren voor jezelf. De douche was prima, hoewel de jet streams niet veel toevoegen. We hadden "meer kamer" verwacht voor het geld. Het hotel werkt met pasjes waarmee je drank e.d. Op je kamer kunt laten zetten. Handig, maar ook omslachtig, omdat je twee keer een bonnetje moet tekenen nadat je iets besteld hebt. Het personeel was vriendelijk. Het restaurant is erg massaal, het buffet ok. Het eten is erg gemiddeld. Je kunt proeven dat er in grote hoeveelheden gekookt moet worden. Veel groente bijvoorbeeld heeft weinig smaak en is veelal te ver doorgekookt. Het personeel kan 's ochtends de stroom gasten nauwelijks bijhouden en werken zich drie keer in de rondte om alle tafels weer schoon voor de volgende gasten te krijgen. Wij vonden dat er te weinig personeel was om e.e.a. soepeler te laten verlopen. De zwembaden (binnenbad, twee buitenbaden) zijn prima, waarbij het onderste bad het mooist gelegen is, vlakbij de kust en de zee. De zee was op onze eerste dag erg ruw (harde wind), wat zwemmen onmogelijk maakte, maar wel mooie taferelen opleverde (opspattend water). Het hotel ligt vlakbij buslijn 6 die je voor 15 Kuna p.p. naar de oude stad brengt. Een volgende keer zouden we een kleiner, minder massaal hotel boeken, maar dat is uiteraard persoonlijk.

  • Verbleef Juli 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Ernie020213
Limerick, Ireland
Niveau bijdrager
23 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 44 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 augustus 2011
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Mijn vriendje en ik verbleven hier voor 5 nachten in juli 2011. De locatie van het hotel is ideaal. Het is direct aan de kust en het uitzicht is prachtig. Het personeel bij de receptie was zeer behulpzaam en ook was er een vriendelijke dame aan een informatiebalie. De slaapkamer was comfortabel en het werd meestal eerst schoongemaakt terwijl wij aan het ontbijten waren. Het ontbijtbuffet had een breed scala van eten en drinken. Het hotel beschikt over 2 zwembaden en veel ligstoelen. We gebruikten het fitnesscentrum tweemaal en het bleek goed uitgerust. Het hotel ligt 20 minuten met de bus naar de oude stad en u krijgt altijd een zitplaats in de bus omdat de route begint op een paar minuten loopafstand van het hotel.

  • Verbleef Juli 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank ilovegoingonholidays
Samenvatting hotelbeoordeling

Wat reizigers vinden

  • Oude stad(21)
  • Heel mooi(7)
  • Uitzicht over de zee(3)

316 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (292)
Bekeken
Hotel & terrein (84)
Bekeken
Badkamer (13)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (40)
Bekeken
Kamer/suite (46)
Bekeken
Zwembad/strand (33)
Bekeken
Dineren (15)
Bekeken
Overige (61)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (24)
Bekeken
Kamer/suite (11)
Bekeken
Hotel & terrein (4)
Bekeken
Badkamer (6)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Overige (1)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dubrovnik bekeken
op 1.0 km afstand
Hotel Kompas Dubrovnik
Hotel Kompas Dubrovnik
nr. 6 van 67 in Dubrovnik
5.0 van 5 sterren 75 beoordelingen
op 0.1 km afstand
Royal Princess Hotel
Royal Princess Hotel
nr. 2 van 67 in Dubrovnik
5.0 van 5 sterren 433 beoordelingen
op 1.9 km afstand
Hotel Lapad
Hotel Lapad
nr. 20 van 67 in Dubrovnik
4.5 van 5 sterren 1.651 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.3 km afstand
Valamar Lacroma Dubrovnik
Valamar Lacroma Dubrovnik
nr. 13 van 67 in Dubrovnik
4.5 van 5 sterren 1.303 beoordelingen
op 5.3 km afstand
Hotel Excelsior Dubrovnik
Hotel Excelsior Dubrovnik
nr. 14 van 67 in Dubrovnik
4.5 van 5 sterren 1.190 beoordelingen
op 6.1 km afstand
Villa Dubrovnik
Villa Dubrovnik
nr. 1 van 67 in Dubrovnik
4.5 van 5 sterren 570 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf