Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

America Guest House

Opslaan
Delen
Overzicht
Website van het hotel
Av. Arcopata 335, Cuzco Peru Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"]}}
Beoordelingen (10)
Beoordelingen filteren
4 resultaten
Waardering van reizigers
2
0
0
1
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
2
0
0
1
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
12 juli 2018 beoordeeld

Om het samen te vatten: we kregen de kamer die we hadden geboekt niet en de verhuizing duurde één volledige dag. Pablo de eigenaar lijkt eerst een aardig persoon te zijn, maar hij is professioneel het tegenovergestelde. We werken in de toeristenindustrie en we hebben...nog nooit zo'n vreselijke, zorgeloze en oneerlijke service meegemaakt. We raden iedereen sterk aan deze plaats te vermijden en Expedia zijn samenwerking stop te zetten. Voor degenen die nog steeds besluiten om hun kansen te nemen was de kamer standaard, zou schoner kunnen zijn, de douche zonder druk en we hadden 's avonds geen urenlang water (excuus ontvangen is dat ze het gebouw nog niet kennen) de nieuwe eigenaren zijn). De receptie is luid met hun muziek, de receptioniste meisjes weten niets over vervoer en restaurants in de buurt. Het ontbijt was slecht in vergelijking met anderen die we hadden in Peru, er komt veel licht uit de kamer vanuit het raam met een dun gordijn en het dakraam zonder gordijn. Ze sturen geen taxi's naar het station. Aan de positieve kant alleen al om een ​​volledig overzicht te geven kregen we goede info over de stad, de nacht was gelukkig stil en ze hielden onze bagage twee nachten vast, daarom wilden we terugkomen, jammer dat ze niet wisten dat we terug zullen komen ! Lees meer om een ​​duidelijk overzicht te hebben. Aangezien we twee afzonderlijke nachten in Cusco moesten doorbrengen, besloten we om een ​​privé-tweepersoonskamer met eigen badkamer op dezelfde plek te boeken. We noemden het zelfs aan de manager / eigenaar, de heer Paulo of Pablo, beide toen we aankwamen en toen we vertrokken na de eerste dag verlaten daar onze extra bagage. Hij stelde ons gerust en bood ons zelfs aan ons een ander hostel te laten zien dat hij in de buurt heeft en dat we konden kiezen waar we de tweede nacht zouden doorbrengen. Toen we rond 12: 30 terugkwamen, werd het inchecken aangeboden vanaf 12: 00 uur, we kregen te horen dat onze kamer niet beschikbaar was en, zeker dat we onze bevestiging hadden, we zeiden dat het geen probleem voor ons was om nog een kamer te hebben. We werden begeleid naar hun nabijgelegen hostel Arcopata Guest House om rechtstreeks met Mr. Pablo te praten, die aanvankelijk zei dat het hem speet, maar er waren geen beschikbare kamers voor ons. Nadat we hem onze reservering hadden laten zien via Expedia en hem eraan hadden herinnerd hebben we er ook over gesproken in de afgelopen dagen dat hij de fout toegaf (hij verschuilt zich achter de nieuw beheerde plek, hij gebruikt dit excuus voor alles, ook als we helemaal geen water hadden tijdens de nacht in onze eigen badkamer de eerste avond - nacht daar doorgebracht) en beweerde dat hij het voor ons zou maken. Geen ruimte voor mensen die al gasten waren, bevestigde hun boeking direct bij hen en liet zelfs de bagage daar achter met de wetenschap dat ze terug zouden komen. We kregen een voorlopige tweepersoonskamer met externe gedeelde badkamer te veranderen en laat daar onze spullen achter en we kregen de belofte dat ze het tot in de vroege middag zouden laten repareren als we terug zouden komen uit het stadscentrum. Zoals we later zullen ontdekken, hadden we het mis dat we hem vertrouwden en we maakten een duidelijke fout door niet direct contact met Expedia op te nemen. We kwamen terug om 17: 00 uur, we zullen zeker een kamer krijgen, maar niet alleen hebben we er geen gekregen maar ook ons ​​personeel werd uit de voorlopige kamer verwijderd om het aan een andere gast te geven die na ons arriveerde. Als u in overboeking bent, moet u degenen die als eerste aankomen, ontvangen en natuurlijk de service later aan iedereen garanderen, maar ze hebben zelfs niet naar een oplossing gezocht, zelfs als ze beweerden dat ze dat wel deden. Op dit punt waren we moe, werden we boos, gestrest en erg teleurgesteld, maar we gaven ze nog steeds het voordeel van de twijfel, wederom hadden we het mis. Meneer Pablo kwam niet eens opdagen om zijn eigen puinhoop op te ruimen en stuurde een collega naar ons toe, meneer Nicolas. Hij vertelde ons dat hij ons naar het nabijgelegen hostel zou leiden, wat vreemd was omdat ze wisten dat ze volgeboekt waren en overboekten. We realiseerden ons dat het een andere structuur was tussen de twee die ze bezaten, waar ze vermoedelijk een kamer voor ons hadden geboekt. Eenmaal daar helpen we een soort grappige situatie waarin Nicolas vraagt ​​om onze kamer geboekt door Pablo en de eigenaren hebben nog nooit van hem gehoord! Dus we boeken er een ter plaatse maar het is duidelijk niet de standaard verwacht, omdat het een ijskoude plaats is met helemaal geen verwarming, bovendien had de plaats geen optie voor ontbijt dat oorspronkelijk in onze boeking was opgenomen en we zouden helemaal moeten verhuizen de andere plaats om het te hebben. Gezien de omstandigheden weigeren we de verhuizing en verzoeken we om andere plaatsen als in ons recht als klanten te zien. We vragen om een ​​tweepersoonskamer in het hostel die we hebben gereserveerd, maar het is niet mogelijk, zelfs als we vroeg in de middag kregen te horen dat ze andere mensen zullen proberen te verplaatsen (we weten al dat het een veel betere oplossing was om onze medewerkers te helpen) uit de kamer moesten we het aan iemand anders geven die later arriveerde). We proberen contact te maken met Expedia, maar hun klantenservice voor Europa (degene die we hebben bij onze boeking) is nu helaas gesloten vanwege de verschillende tijdzone. Nu ze ons zien proberen in contact te komen met de provider, doen ze een extra inspanning en besluiten ze ons andere plaatsen te tonen. We zullen nu op twee plaatsen worden geëscorteerd, de een is erger dan de vorige en stinkt naar schimmel en met stapelbedden en een andere die weigert ons de kamer te laten zien als we er niet voor betalen. Uitgeput van het meer dan een uur rondlopen op zoek naar een oplossing, en duidelijk mishandeld besluiten we om de eerste kamer te nemen en Pablo en Nicolas en hun slechte service te vergeten. We begrepen dat ze in ieder geval de accommodatie zouden betalen, gezien alle verstoring veroorzaakt, maar dat deden ze niet. We moesten onze nacht betalen bij aankomst en ze zeiden dat ze alleen zouden hebben betaald als we al ons geld uitgeven, de stress en een halve dag vakantie verloren hadden, niets voor hen telde. Gelukkig betaalden we niet eerder omdat we later zullen ontdekken dat de plaats waar we werden achtergelaten ook veel goedkoper was dan de plek die door ons was gereserveerd. We moesten ons personeel naar de andere plek brengen, een kamer krijgen zonder verwarming waardoor we de dag erna ziek worden, met een zeer late check-in en een vroege check-out in vergelijking met de vorige structuur, geen ontbijt inbegrepen, en Pablo kwam niet eens opdagen en de dag erna, toen we elkaar op straat tegenkwamen, probeerde ik zelfs geen interesse te tonen.Meer

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hostel/hotel op een goede locatie was, had goede Wi - Fi, en vriendelijke eigenaren. Echter, er was geen warm water om te douchen en het bed was erg ongemakkelijk dus we hadden moeite met slapen. Zou vinden om ergens anders te verblijven als we...ooit terug kwam naar dit gebied.Meer

11 oktober 2017 beoordeeld

Dit hostel was waarschijnlijk de beste hostel hadden we in Peru. De eigenaren zijn erg vriendelijk, de kamers zijn mooi en schoon en er is een kleine keuken om te koken. De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima! We zouden deze plek zeker aanraden.

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was het beste hostel waar we verbleven in Cusco. Het was erg rustig, comfortabel en het personeel was erg behulpzaam. Goede locatie dicht bij het plaza de armas. Zou de eerste keuze als ik was om te verblijven in een luidruchtige tout stikte Cusco...weer! Kies deze plek als je een welverdiende nachtrust! Ook zeer goede wifi, warm consistente douche en ontbijt inbegrepen, allemaal tegen een goede prijs.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Hotelcategorie
Locatie
Peru > Regio Cuzco > Cuzco
Hotelcategorie
Locatie
Peru > Regio Cuzco > Cuzco
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van America Guest House.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding