Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Le Meridien Jakarta

Reiziger (768)
Kamer en suite (342)
Dineren (209)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 44 van de 587 hotels in Jakarta
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Bar/lounge
Spa
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Stomerij
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Minibar
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Centraal gelegen
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
1.230beoordelingen
4vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 460
  • 522
  • 186
  • 42
  • 20
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Top als altijd met Starwood hotels, goede service uitstekende kamers en service van het hotel. Hebben een uitstekend restaurant keuze. Heerlijk
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn vrouw en ik moesten voor zaken in Jakarta blijven. Na het inchecken en laten vallen van onze tassen in de kamer. We gingen naar de bar voor een hapje en een drankje. Naast het drietal zingt en speelt de piano (geweldig). We waren de enige andere gast in de bar. Nadat we een fles mousserende wijn en een paar snacks hebben besteld. Het kostte het barpersoneel altijd om de wijn te vinden die we besteld hadden. 10 minuten laat kwam het aan de bar. Onze servicer bracht het uiteindelijk naar onze tafel. Ze kon het niet openen? ? Toen ze wegging, opende ik het en toen niet meer, waar iemand die er niet uitzag als zij in de bar paste, daar was om de fles mousserende wijn te openen. Mijn eerste gedachte was waarom is de afwas persoon hier om mijn wijn te openen? Het slechtste deel was de wijn was warm en ze zetten de ijsemmer op de tafel. Dus toen ons eten kwam was er weinig ruimte voor het eten. De rest van onze ervaring was geweldig.
Meer lezen
Le Meridien is een van de beste luxe en klassieke hotels in het hart van Jakarta. Gelegen aan de hoofdstraat van Jakarta maakt deze plek een goede keuze als u overweegt te verblijven in Jakarta. Ik heb genoten van mijn dag met een sessie in de sportschool, daarna een massage en de middag bij het zwembad. Het personeel was erg behulpzaam en aardig. Wat een onvergetelijke ervaring!
Meer lezen
We verbleven er voor 5 nachten tijdens een zakenreis. Hotel is centraal gelegen en eten opties zijn redelijk. Service kan echter beter zijn. Ze verpesten onze koffiebestelling en toen ze om vervanging werden gevraagd, kwamen ze nooit opdagen. We moesten een onderzoek instellen omdat ze het eeuwig duurden om te reageren aan de telefoon, en de reactie was - sorry dat we druk bezig waren met serveren in de lounge. Huh! !
Meer lezen
Le Meridien Hotel in Jakarta is een favoriet hotel van mij. Het ontwerp maakt het tijdloos. Andere hotels van zijn leeftijd volgden de mode van de dag en zien er nu uit als een eens beroemde mode-model dat wanhopig probeert de schijn op te houden - moe en versleten. Maar de ontwerpers van Le Meridien hebben een ander pad getrokken. Het ontwerp was excentriek, maar het loonde. Het hotel van vandaag is net zo fris en vriendelijk als de dag waarop het werd geopend. Het ontbijtbuffet is al lang een traktatie en is veranderd om tegemoet te komen aan de veranderende samenstelling van de gasten van Le Meridien. De Franse keuken - gerechten zoals bouillabaisse - zijn bijna verdwenen, vervangen door een steeds groter wordend aanbod van Aziatische gerechten: het Midden-Oosten, Indiaas, Japans, Chinees en Indonesisch. Tijdens mijn laatste verblijf proefde ik de Indiase keuken. Eerlijk gezegd was het teleurstellend. Het eten was flauw en ontbrak hitte. Maar de grootste teleurstelling was de croissant. Ik kijk er naar uit om de pagina's van het Aziatische tijdschrift Wall Street te veranderen, terwijl ik een boterachtige croissant in hete zwarte koffie dompel, die, in tegenstelling tot zoveel broodachtige imitaties, knapperig en romig en royaal van formaat was. Maar nu zijn de croissants - als ik ze zo kan noemen - kleiner geworden. Ze zijn klein. Een eenvoudige boodschap: ik ben dol op deze vriendelijke en levendige locatie, zo goed gelegen in Centraal Jakarta. Maar alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft, herstel de croissant naar zijn juiste grootte ... en beknibbel niet op de boter.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 87 - US$ 174 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
le meridien jakarta hotel jakarta, jakarta le meridien
LOCATIE
IndonesiëJavaJakartaTanah Abang
AANTAL KAMERS
396
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding