Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mercure Convention Center

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (921)
Kamer en suite (508)
Zwembad en strand (85)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Roomservice
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Spa
Inclusief ontbijt
Babysitting
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op baai
Uitzicht op jachthaven
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Tot 30% korting !
Locatie
Volledige weergave
1.176beoordelingen
1.324foto's
27V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 250
  • 394
  • 339
  • 113
  • 80
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Leuk hotel, mooie buiten tuin met zwembad. Goede service. Snel inchecken. Ruime kamer met alles aanwezig en werkend. Alleen als je met de lift wil is het lang wachten en kunnen niet veel mensen in. Het hotel is groot dus veel mensen die ermee die in de lift willen.
Meer lezen
Antwoord van MCCAncol, Quality & Attitude Manager bij Mercure Convention Center
Gereageerd op 28 dec. 2015
Dear Jeroen-Mirella, Thank you for sharing the positive feedback with us, especially regarding the hotel, garden, pool, room, service, check-in process that were up to your expectation. However, our sincere apology as well for any inconvenience caused. Your feedback is surely ours to evaluate and follow up for better improvements. Hopefully we could welcome you and your family back with a better service than before. Thank You & Kindest Regards, Gloria Vera Kristie Quality & Attitude Manager
Meer lezen
Kamers oud en niet echt heel schoon. Hebben een eigenaardige lucht, maar het stinkt er niet. Gangen zijn ook niet echt schoon. Kamers hebben vloerbedekking wat niet help het goed schoon te houden. Douche gordijn in de douche smerig. Water is geen drinkbaar water. Je kunt er wel
Meer lezen
Antwoord van MCCAncol, Marketing Communications Manager bij Mercure Convention Center
Gereageerd op 21 nov. 2014
Dear Mr. Riccardo C, Warmest greetings from Mercure Convention Center, Ancol - Jakarta! Thank you for sharing your constructive feedback and our sincere apology for the delay. We are concerned and deeply apologetic to find out the inconvenient situation you have experienced during your stay with us at that time. Our staff have made their accomplishments in improving their services and we hope you could give us another opportunity to deliver you our better service than before. For the time being we are still successively doing the renovations and we hope you could enjoy our newly refurbished rooms with your family on the next visit. Once again thank you very much for the review and hopefully we could welcome you back to our property. Thank you & Kindest Regards, Gloria Vera Kristie Marketing Communications Manager
Meer lezen
Service was uitstekend. De kamer goed maar een klein beetje gedateerd. De bedden waren uitstekend. Voor een nacht in Jakarta prima hotel. Dicht bij de oude haven en de historische binnenstad. Ontbijtbuffet was uitstekend.
Meer lezen
Antwoord van MCCAncol, Marketing Communications Manager bij Mercure Convention Center
Gereageerd op 21 nov. 2014
Dear Geru49, Warmest greetings from Mercure Convention Center, Ancol - Jakarta! Thank you for your kind review and feedback, and our sincere apology for the delay. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Your comments surely motivate our staff to deliver a better service even more. For the time being we are still successively doing the renovations and we hope you could enjoy our newly refurbished rooms with your family on the next visit. Once again thank you so much and we truly look forward to seeing you again on the next visit. Sincerely yours, Gloria Vera Kristie Marketing Communications Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Bijna alles is het beste, met name de locatie voor vakantie en het zwembad voor kinderen. Behalve de smaak van het ontbijtpakket is er verwachting, en kamer zonder bad. Kies een vleugel en een 4e verdieping of hoger voor een goed uitzicht op de oceaan.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Antwoord van SylvainL248, General Manager bij Mercure Convention Center
Gereageerd 3 dagen geleden
Dear Cruiser Thank you for your time and nice review about your experience with us. We are happy to read your words about the facilities. All our Grand Deluxe are on the tower building but not facing ocean. The Grand Deluxe Balcony are on 1st to 3rd floor (our smoking rooms). The Grand Deluxe Ocean Balcony are all starting 4th floor and up, with stunning view on the quiet Jakarta Bay... We are sorry to read your comment about breakfast. Please feel free to let us know what was not on your taste. The kitchen and restaurant team is always open to any feedback to match everyone taste... and mostly with our huge daily buffet both indoor and outdoor ! We hope to welcome you again soon for a 100% satisfaction. With kind regards Sylvain General Manager
Meer lezen
Goed hotel als je meer tijd wilt doorbrengen in de omgeving. Het ontbijt is goed. Vriendelijk personeel en ze hebben bewakers in het zwembad. Check-in vrij traag. Noodzaak om de handdoeken en kussens die al grijs en dun te vervangen, zag er vies uit.
Meer lezen
Antwoord van SylvainL248, General Manager bij Mercure Convention Center
Gereageerd 2 weken geleden
Dear Mrs Helen Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Convention Centre Ancol. I am very sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. I shared already your different words to all our team to better anticipate and prevent future occurrence. Check in and Check out is always a challenge during holidays as all families want to maximum enjoy the location and facilities : as soon as possible... and until the last minute... We appreciate your feedback, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. With all our best regards and wishing you a Happy New Year 2019 Sylvain General Manager
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteZwembad en strandDinerenZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
Foto ingezonden door managementMercure Convention Center
Guest room
Foto ingezonden door managementMercure Convention Center
Guest room
Foto ingezonden door managementMercure Convention Center
Guest room
Foto ingezonden door managementMercure Convention Center
Guest room
Foto ingezonden door managementMercure Convention Center
Guest room
VorigeVolgende
123456102
Dear 25Teresa25, Our sincere apology for the delayed reply. We have a transportation pick up service by using Innova Car at IDR 250,000 net / way. Please let us know if you need the transportation pick up from / to the airport. Thank you & Warmest, Gloria Vera Kristie Marketing Communications Manager
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Hi what's the direct link to the international airport please? Is this by train?
Hi Vicky There is a train Station at Ancol but with 2 changes from Airport so really not the best way. We advise you to use Taxi from Airport (our partner is Express Taxi), We also organize private pickup for transfer. Kind regards
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
untuk sarapan kena charge berapa ya? karena di beberapa aplikasi hanya room saja tidak termasuk sarapan
150 ribu kalau tidak salah
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Berapa​ deposit yang dibutuhkan untuk memesan kamar untuk 1 malam?
500rb cukup, tapi tergantung lagi ke nilai total transaksi di sana
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Accor Apps has option for breakfast. It’’s around USD15-20 if you buy separately
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
123456
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 45 - US$ 76 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
mercure convention center ancol jakarta hotel jakartamercure hotel jakartaaccor convention centre ancol
LOCATIE
IndonesiëJavaJakarta
AANTAL KAMERS
436
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding