wij waren verrast over de ligging (meteen aan de nijl) prachtig uitzicht. alleen de hygiëne mocht iets beter op de kamer. de voegen en toilet waren schoon maar zeepresten en zwarte vlekken (beetje schuurmiddel doet wonderen) de kastdeur ging moeilijk open, water? vlekken op het meubilair, mag gezegd worden dat de kamers wel een update mogen hebben voor € 80,00 p.n. voor de rest: super mooi zwembad, net hotel en vriendelijke medewerkers! deze haalde alles voor je uit de kast! onze bediening was: mr sheriff en mr Hossam, met humor en een big smile.
1 overnachting doorgebracht, dus mijn beoordeling is wat beperkt. Positief: mooi zwembad met prachtige locatie aan de Nijl. Ook een leuke bar aan de oever. Het personeel is vriendelijk. Negatief: de tuin is verwaarloosd, de wifi werkte enkel aan de receptie en de kamers zijn aan renovatie toe (ze was wel proper!). De bungalows zijn niet geïsoleerd waardoor je de hele nacht de airco moet aansteken. Deze blaasde de koude lucht pal op het bed. We sliepen dicht bij de straat, en dan hoor je ook de hele nacht auto's toeteren in de verte. De deur kon ook niet zo goed op slot. Ik wil het hotel zeker niet afbreken, maar ergens waren we blij dat het maar voor 1 nacht was. We deden verschillende locaties in Egypte en deze was de minste, maar zeker nog aanvaardbaar en proper!
Laat ik starten met de pluspunten. Een behoorlijk zwembad dat op de Nijl uitkijkt. Goede locatie in centrum, direct naast de Nijl en uitkijkend op Movenpick hotel. Recht tegenover de Souk. Kamers (geschakelde bungalows) zijn modern ingericht. Bed ligt prima en schoon beddengoed. Handdoeken badkamer netjes. Voldoende shampoo etc. Het ontbijtbuffet was okay genoeg. Wat ontzettend jammer is, dat het hotel heel veel kleine puntjes laat liggen. Elk punt(je) op zich is niet echt heel erg belangrijk. Maar de hoeveelheid slordigheidjes maken het vervelend en zorgt voor aftrek van sterren. Wat voorbeelden, er zijn er helaas veel meer: Handdoeken bij zwembad, meerdere malen vriendelijk verzocht. Ondanks vriendelijk vragen tot vier keer, toe, duurde het echt veel te lang (45 minuten). Bij ontbijt een poosje zoeken en wachten totdat iemand een omelet kan bakken. Een vroege ontbijtbox ...... tja dat kan toch zoveel beter. Je hebt voor een ontbijt betaald, dus zorg voor een fatsoenlijke box. Overal op het terrein/resort (restaurant/ de tuinen/de wandelpaden/de kamer/ de badkamer) dingen die kapot/versleten zijn (duidelijk al een poosje), maar waarvan men het blijkbaar niet nodig vindt om te vervangen/repareren. Nogmaals elk individueel punt is geen probleem, maar de hoeveelheid wel. Kamer was netjes schoongemaakt, zelf heel lief een bloemetje op het bed. Maar geen handdoeken?? De badkamer die echt wel met smaak was gemaakt en ingericht. Goede passende kleurstelling, mooie materialen. Mooie moderne grote inloopdouche regendouche.. Maar als je kijkt hoe het is vastgezet en hoe kitranden (deels) ontbreken of heel lelijk zijn. Zo zonde. Hoewel het niet echt stonk, rook het niet echt lekker. Dit doordat water over tussen gaat zitten. We merkte een soort gelatenheid bij het personeel. Op geen enkele wijze wil ik dit hotel afkraken en je zult hier zeker een voldoende plezierig verblijf hebben. Je hoeft het dus niet te mijden, zeker als je een zwembad wilt. Als het juiste management ervoor zorgt dat men eens kritisch door het hotel loopt en vanuit het oogpunt van een westerse gast kijkt, kan men dit hotel makkelijk zo veel aangenamer en beter maken. Er is voldoende potentie voor 5 sterren. …
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding