Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Pyramids Hotel

Reiziger (281)
Kamer en suite (80)
Zwembad en strand (39)

Over

Nr. 18 van de 57 hotels in Gizeh
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Spa
Inclusief ontbijt
Fitnesscentrum / sportruimte
Betaald internet
Betaalde wifi
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Stomerij
Vergaderruimtes
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Gezinskamers
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Klassiek
591beoordelingen
4vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 129
  • 203
  • 145
  • 56
  • 58
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Kamers zijn vies, tapijt vol vlekken en stof. Eten bij het buffet is slecht. Dessert is echt, echt slecht, de ergste die ik heb gehad in mijn leven en ik overdrijf niet. Sommigen van onze groep vond dat het hotel opzettelijk maakte het eten slecht, zodat niemand kan veel eten. LOL Geen gratis water in de kamers en geen water in het buffet eetzalen. Drankjes zijn $ 3 per stuk. We moesten vragen om warm water tijdens het ontbijt als hun koffie moest worden aangelengd een beetje. Geen waterkoker in de kamer, dus geen koffie en thee. Service is echt slecht. Zag ik nooit iemand glimlacht. Gehele hotel heeft dringend behoefte aan een renovatie. De stoelen in de lobby opnieuw te worden - gestoffeerde, de houten re afgewerkt. Gratis drankje is instant oranje drankje gemaakt van poeder. Wifi is alleen beschikbaar in de lobby en is zeer zwak. Ik was steeds beter signaal van onze tour bus wifi terwijl ik in het restaurant van het hotel. Als ik een keuze had hotel dit hotel zou niet in mijn lijst. Helaas, dit hotel was wat was inbegrepen in onze tour-pakket.
Meer lezen
Het was een heel mooi hotel alles was geweldig vooral (het personeel van de receptie) , ze waren erg behulpzaam, vriendelijk, goedlachs en goede luisteraars aan de problemen. Leuk personeel . Eten dus goed, . Lage prijzen . En ik hou van dit hotel
Meer lezen
We verbleven in een kamer met tweepersoonsbed unfortunately​the bedden waren single n moesten worden samengevoegd n me wakker hield de hele nacht als ik was bang mijn dochter zou vallen eraf van de gewrichten . De lakens waren vies had haren n vlekken de kamers tapijt was oud n stoffig. . Had ik de receptie te bellen om 11 : 30 voor de verandering. . Ze verplicht. . N dank moet het huishoudelijk kerel die moesten veranderen de lakens gevallen n vuccumed de gehele kamer. Mijn lil exemplaren gingen naar bed na. . Geen internet in het gehele hotel vergeet de wifi. Het ontbijt was belabberd n de eetzaal had bevlekte onrein tafelovertrekken. . Het servies n cuttelary werden beschadigd. . Kamers waren groot n het hotel had een zwembad n Hubble bubble lounge. maar alle n I repeat all waren niet verzorgd met passie
Meer lezen
We waren op een tour van Egypte en verbleven in dit hotel voor 2 nachten, met een groep van 18 personen. De kamers waren groot met een klein balkon, maar het decor was gedateerd, de verlichting was slecht, geen WiFi op de kamer en zeer slecht in de lobby. Onze kamer op de 4e etage keek uit op de snelweg op hetzelfde niveau, de binnenplaats, die had een smeriger zwembad en negleted tuin. Het geluidsniveau wast verschrikkelijk. Het is alsof je op de snelweg met blijft toeterende en passerende vrachtwagens. Ook het lawaai was hoog want er waren partijen rond het zwembad dat verlengd tot ver in de nacht. De riolering in de badkamer waren verslikt . Het huishoudelijk hielp en was erg vriendelijk, maar ik denk dat beheer (eigenaar) is niet geintreseerd. De bedden waren comfortabel, maar veel van onze vrienden veranderde kamers omdat slapen onmogelijk was. De verscheidenheid en de kwaliteit van het ontbijt was extreem slechte : geen fruit, yohurt, en melk en vruchtensappen leek verwaterd. Ook barelyTV kanalen. De prijs is laag, maar dit hotel is echt slecht situeated en dient een complete restyling. De nabijgelegen snelweg is de slechte invloed
Meer lezen
Geen draadloos internet op de kamers, slechte wifi of soms geen wifi in de lobby. Huishouden zeer slecht en roomservice is een geld te maken. Ik werd gevraagd voor 10 Egyptische pond voor een aanvraag voor een lege plaat. Het personeel heeft een niet schelen houding vooral bij de receptie. De partijen hebben tot 's avonds laat met schetterende muziek bij het zwembad is zeer verontrustend. We lieten onze lugggage in opslag en moest wachten eindeloos om enkel. De piccolo faciliteit is nauwelijks beschikbaar. Ontbijt is gemiddeld. Geen fruit wordt geserveerd. Echter, als gevolg van een snelle, op verzoek ik werd geserveerd. Taal is een probleem met het personeel als meestal al begrijpen alleen Arabisch. De nummering van de kamers is zo verwarrend dat het kostte ons 30 minuten om onze kamer te vinden en met hulp sukkelende vanaf de receptie het was nogal een taak. Er zijn twee winkels in het winkelcentrum! Ik wens het hotel zou haar naam van de magnifieke piramides van Gizeh in plaats van zeer slechte service.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 25 - US$ 61 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hotel grand pyramids, grand pyramids giza, grand pyramids hotel cairo, grand pyramids cairo
LOCATIE
EgypteGouvernement GizehGizeh
AANTAL KAMERS
236
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding