Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Baron Hotel Heliopolis Cairo

Reiziger (96)
Kamer en suite (38)
Dineren (5)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Roomservice
Restaurant
Gratis parkeren
Bar/lounge
Inclusief ontbijt
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Minibar
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Woonwijk
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
Contact
4 Ma'ahad Al Sahary St. Off Uruba Rd, Heliopolis, Caïro 11511 Egypte
Routebeschrijving
Luchthaven Caïro Internationaal9 km
Alle hotels in de buurt bekijken
627beoordelingen
114foto's
11V+A
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 355
  • 121
  • 72
  • 36
  • 43
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
+7
In dit Hotel 10 nachten verbleven. dit was een zeer grote teleurstelling. Het hotel staat met 4 sterren op jullie site , maar is geen enkele ster waard. De service ( iedereen wil alleen maar fooi en doet niets) , ontbijt ( falafel en boontjes koud en vies, thee lijkt of deze
Meer lezen
Antwoord van Emad E, Front Office Manager bij Baron Hotel Heliopolis Cairo
Gereageerd op 3 mrt. 2018
Dear our Valued Guest, First of all thank you for your constructive comments, and the whole Baron Heliopolis Hotel team as well as the hotel management will be looking forward to your next visit. Allow me to sincerely apologize to your good self for failing to meet your expectations during your last stay in Baron Hotel, whilst at the same time I thank you for taking the time to bring this issue to our attention. Rest assured that your comments will be passed-over to the baron Hotel Management for studying and for improvement, but could you please provide the Baron hotel with your stay details in the hotel in order to able to study these comments and taken the proper action to avoid repeating such as these comments. I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Thank you & best regards. Baron Cairo Hotel,
Meer lezen
Wij hadden een kamer geboekt met een 2 persoons bed maar kregen 2 enkelen bedden. Dit werd na een praatje met de receptie prima opgelost. Personeel is vriendelijk. De kamers zijn netjes maar aan sommige dingen ontbreekt het aan onderhoud zoal in de badkamer, douchestang die los
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Baron Hotel was ons huis voor een totaal van 14 nachten. Zeer vriendelijke en behulpzame personeel van de receptie, conciërge, ober / serveerster, kok, huishouding allemaal. Ze lachen de hele tijd, zorgen ervoor dat je je welkom en comfortabel voelt. De kamer was van goede
Meer lezen
Eigenwaarde is zo belangrijk voor je geluk. Als je je niet goed voelt, is het moeilijk om je goed te voelen over al het andere dat je kunt doen en er te zijn, alles is als een fantastische plek voor mij, maar ik wil jou ook vrienden van je site Home Dush Push like like now!
Meer lezen
Niet hier ooit haar zo slecht in elk ding alleen maar goede dingen ontbijt, ligging , maar u kunt ook andere hotels in dezelfde locatie met dezelfde prijs en ontbijt de enige reden voor het verblijf in dit hotel is iemand gereserveerd voor mij
Meer lezen
Antwoord van Emad E, Front Office Manager bij Baron Hotel Heliopolis Cairo
Gereageerd op 28 jul. 2018
Dear our Valued Guest, Thank you for sharing your experience at the Baron Hotel Heliopolis Cairo. I am sorry that your experience did not meet your expectations At Baron Hotels, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your concerns, and it is our hope that you will give us the Thank you opportunity to better serve you in the near future Thank you& best regards. Baron Cairo Hotel Management.
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDineren
Chambre double.
Chambre double.
the view from my room
sotto il letto altri capelli e una pastiglia
Zimmer
VorigeVolgende
1234568
hay WI FI en las habitaciones ? ... es bueno ? ... cuánto cuesta ? ...
Dear Hala During my stay at the Baron hotel I had no problems with the staff all of them where curious and extremely helpful. Cleanliness was fine never had dirty towels or bed sheetd and the cleaning ladies were friendly and co-operative. I hope my answer was helpful and I wish you a pleasant stay I Egypt Best regards
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
do they have family room suitable for 4 family members?
Unfortunately we don’t have a room for 4 members but we have availability for Executive Suit with 2 Queen Beds and we can add 2 extra beds
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
do the hotel have family room suitable for family of 4 ?
Unfortunately u will need to call them or send them an email, but I doubt it that they do have this kind of family rooms. They have the just Standrad single and double rooms
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
123
"kies helemaal geen kamer, blijf uit dit vreselijke hotel weg"
PRIJSKLASSE
US$ 61 - US$ 84 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
EgypteGouvernement CaïroCaïro
AANTAL KAMERS
126
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding