Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes

Opslaan
Delen
90 Road Katameya Dunes, Caïro 11511 Egypte
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
Hotels.com
Expedia.com
US$ 175
Aanbieding bekijken
Westin.com
US$ 159
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 185
Priceline
TravelocityUS$ 175
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (435)
Kamer en suite (104)
Dineren (64)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Bijgewerkt op 14-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes
Bijgewerkt op 14-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 40 van de 220 hotels in Caïro
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Welkom bij The Westin Cairo Golf Resort & Spa,! Je ‘tweede thuis’ in Caïro. Het resort biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het resort.

Het resort biedt een conciërge en roomservice aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Als je trek hebt, ben je bij Fuddruckers aan het juiste adres. Dit Italiaans restaurant is populair bij lokale inwoners en toeristen.

Bovendien maakt The Westin Cairo Golf Resort & Spa, het eenvoudig om geweldige attracties in Caïro te ontdekken, zoals Picasso East art gallery. Dit is een populaire kunstgalerie.

Bij The Westin Cairo Golf Resort & Spa, geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Caïro aan je voeten.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Golfbaan
Fietstochten
Gratis verblijf voor kinderen
Wifi
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Privézwembad
Yogalessen
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Eetgelegenheid buiten
Wijn/champagne
Zwembadbar
Wandeltochten
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Spa
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Handmassage
Hoofdmassage
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Stoomcabine
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Airconditioning
Eetgedeelte
Schoonmaakservice
Minibar
Flatscreen-tv
Bad/douche
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Charmant
Gesproken talen
Engels, Arabisch
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
290beoordelingen12vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 168
  • 55
  • 24
  • 13
  • 30
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
WillemDM heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
Enschede, Nederland623 bijdragen104 nuttige stemmen
De kamer en de tuin zijn van zeer goede kwaliteit. Ook het ontbijt is goed verzorgd. De klantvriendelijkheid van het personeel is redelijk. Zij dienen echter wel te werken hun talen. Vaak werden wij niet begrepen en was de ondersteuning van een andere collega noodzakelijk. Het zwembad was nog niet verwarmd en daarmee ongelofelijk koud.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Kamers met uitzicht op het zwembad hebben de beste prijs-kwaliteit.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Dina L, Manager bij The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes
Gereageerd op 4 nov. 2018
Dear WillemDM, Thank you for the amazing review of The Westin Cairo. Our innovative programs and instinctive service will transform every aspect of your stay into a revitalizing experience and we are dedicated to provide an experience that leaves you feeling better than when you arrived. we will definitely be working on your comments in the coming time and looking forward to welcoming you in the near future Warm regards,
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ngidjol C heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
42 bijdragen3 nuttige stemmen
Het hotel beschikt over alle voorzieningen voor zakenreizigers en vakantiegangers. Zwembaden en een golfveld ook. Zeer rustige plek, het eten is perfect en het personeel is vriendelijk en professioneel. De parkeerplaats is groot met een lift naar alle verdiepingen
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde voor zaken
Google
Nuttig
Delen
Naija Babe 2016 heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Nigeria3577 bijdragen145 nuttige stemmen
+1
Dit hotel is geweldig! Het is gewoon adembenemend! Maar dit is niet verwonderlijk, omdat het zich bevindt op het terrein van een uitgestrekt golfterrein genaamd de Katameya-duinen. Het weelderige groene, onberispelijk verzorgde en goed onderhouden gras lijkt eeuwig door te gaan. Een absoluut prachtig gezicht om te zien! ? Bij het inchecken was BASEEM zeer beleefd en efficiënt. We werden naar onze kamer vervoerd door middel van een golfkar door MOKHTAR, een zeer heerlijke en gemoedelijke kerel. Het hotel heeft een super leuke kinderclub, compleet met een klein grasveldje in de buitenlucht vol met levendige en kleurrijke schommels en attracties voor kinderen. Het deed me wensen dat ik hier met mijn kleine kinderen was gekomen! Onze kamer was in wat leek op een individuele villa / herenhuis bestaande uit ongeveer 6 kamers verdeeld over twee verdiepingen. De kamer was pure perfectie! Het werd gedaan in prachtig donker mahoniehout en eigentijdse stijl. Bedden en kussens waren super comfortabel, met fris, fris wit beddengoed. De badkamer was prachtig; vrij ruim met zijn en haar wastafels, een aparte douchecabine, een ruim bad en toiletruimte. We hadden een groot balkon met een duidelijk zicht op het zwembad en die eindeloze golfterreinen. Geweldig voor ontspanning; (was het maar niet zo koud buiten!). De mini-bar was goed gevuld en we kregen elke dag gratis flessen Nestle-water, tot mijn grote vreugde omdat water mijn favoriete drankje is. Room service werd snel geleverd en smaakte echt goed. Ik vind het leuk dat ze ons altijd een schatting geven van de tijd die het kost om het eten te bezorgen, wat zeer lovenswaardig is, zodat je niet blijft wachten zonder te weten wanneer je eten aankomt. Bij één gelegenheid bestelden we lasagne, (wat een tijdje duurt om te koken omdat het in een oven moet worden gebakken), en ze zeiden dat het ongeveer 30 minuten zou duren, en we waardeerden het op de hoogte te zijn. De Westin-groep lijkt een enorme focus te hebben op een gezonde levensstijl / leven, wat duidelijk werd weerspiegeld in hun roomservicemenu, vol met veel biologische, 'schone voedingsmiddelen' en antioxiderende opties zoals quinoa, veenbessen, boerenkool, chiazaad, enerygy smoothies , enz. Er waren ook tal van 'fit' pamfletten en materiaal in onze kamer. Zo cool? Erg hip, new - age en modern! Dineren in het Paloma Restaurant (smaakmaker) was altijd een leuke ervaring. Een vriendelijke dame, MERRIAM Ik denk altijd dat we ervoor hebben gezorgd dat alles in orde was met ons. Er was ook een leuke kerel met de naam AHMAD; altijd klaar met een grote heldere glimlach op zijn gezicht. Tijdens het ontbijt bood een schattige oudere dame, die geen naamplaatje droeg, ons versgebakken aish (traditioneel Egyptisch brood); zo zacht, heet, lekker en super zacht. Bij het uitchecken was een portier (ESSAM) erg leuk. Ik had ook een zeer aangename ervaring in de Heavenly Spa by Westin (waaraan ik hun eigen aparte TripAdvisor-recensie heb geschreven), met de mooie, buxom SHAYMAA en andere lieve Filipinas bij de receptie. Zoals je kunt zien aan de waardering die ik dit hotel heb gegeven, is het een buitengewoon indrukwekkend etablissement van wereldklasse, en ik vond weinig fout met de faciliteiten en service van het hotel zelf, maar er zijn een paar kleine problemen die ik had, en voor 'opbouwende kritiek' moet ik ze erop wijzen. Ten eerste was er bij het ontbijt een serveerster genaamd SIHAM die onze tafel met gebruikte borden niet zou opruimen, hoewel ze ons voorbij kwam en de borden op onze tafel bij meerdere gelegenheden zag. Ze was robuust tafels en stoelen aan het poetsen en ook de tafels aan het dekken. Daar leek ze zoveel meer in geïnteresseerd. Het was pas nadat onze tafel volledig was vervuild met vuile borden, dat ze ze eindelijk weggevoerd. Gegeven dat het restaurant op dat moment vrijwel leeg was, zag ik niet in waarom het van het grootste belang voor haar was om eerst met het schoonmaken om te gaan en niet te helpen onze tafel leeg te maken. Totaal onprofessioneel! Ten tweede werkte onze verwarming (de a. C) niet, hoewel we duidelijk de verwarmingsoptie in de instellingen hadden gekozen. Dit was zo'n ongemak omdat Caïro koud is in januari! ? Omdat we niet zo lang verbleven, hebben we besloten het hotel niet op de hoogte te stellen omdat we dachten dat het een ingenieur of een grote technicus zou inschakelen om het probleem te verhelpen. Een ander probleem dat ik had was toen ik tijdens onze eerste nacht onder de douche liep, er was geen warm water. Ik wachtte en wachtte, maar er leek zelfs geen semi-lauw water uit te komen. Toen ik het Guest Relations-nummer belde om dit te melden, zeiden ze dat een pijp kapot was. Dit had vervolgens invloed gehad op de warmwatervoorziening van het hele resort, maar sinds 4 a. Werkten professionals eraan. m, en dat ze niet wisten wanneer het zou worden opgelost, maar dat ze hun best deden. Ik vind dat dit iets is dat het hotel hun gasten had moeten melden. Een telefoontje of een eenvoudige notitie / brief had voldoende moeten zijn, zodat hotelgasten worden geïnformeerd. Wat mij betreft, ik moest me 'schrap' zetten en uiteindelijk een koude douche nemen bij bijna vriestemperaturen omdat ik geen idee had wanneer het warmwaterprobleem zou worden opgelost! ?? ?? Had ik voorkennis gehad, dan had ik gewacht met baden, maar helaas moest ik dat doen omdat ik die dag een spa-afspraak had waar ik niet te laat voor wilde zijn. Ten derde, onder de mini-gratis toiletbenodigdheden die worden aangeboden (dat wil zeggen, bodylotion, shampoo, body wash en conditioner), was de Body Wash, die exclusief voor de Heavenly Spa is gemaakt, behoorlijk gruwelijk! Er staat 'White Tea Aloë' op het bad. Je verwacht altijd dat deze schattige producten geweldig ruiken, en ik kijk er altijd naar uit om ze te gebruiken wanneer ik in hotels verblijf, maar deze specifieke rook verschrikkelijk! Het was alsof oude ricinusolie was gecombineerd met een zeepachtige, vloeibare vaseline of een smerig petroleumbijproduct. De Westin-groep moet serieus iets doen aan deze 'ramp in een minibuis'! Het bedrijf dat deze bodywash levert, moet het geurig maken. Ten vierde was de T. V in onze kamer erg moeilijk om te navigeren. De afstandsbediening was vrij ingewikkeld om te gebruiken, dus we gaven het gewoon op om andere kanalen te verkennen en bleven alleen CNN kijken. Ten vijfde merkte ik dat er 's ochtends geen broodrooster was in het Paloma Restaurant. Evenmin was er regelmatig gesneden brood. Deze moeten worden verstrekt omdat veel mensen graag toast eten met hun drankjes bij het ontbijt; en met eenvoudig gesneden brood, in tegenstelling tot alleen Egyptisch brood en talloze andere broodjes, croissants en gebak. Kortom, we hebben zeker genoten van ons verblijf in het Westin Cairo Resort and Spa. Gezien het feit dat ik een paar 'hang-ups & hik' tegenkwam, betekende dit niet dat dit de zeer gunstige rating die ik gaf zou beïnvloeden. Het was zo'n aangenaam verblijf, dus ik ben bereid om bovenstaande 'glitches in het systeem' over het hoofd te zien. Service is voor mij een van de belangrijkste kenmerken van een uitstekend hotel en is van cruciaal belang voor hoe ik het uiteindelijk beoordeeld. Het Westin in Caïro heeft absoluut toppunten behaald in mijn boek. Ik bedoel, wat is er niet dol op dit spectaculaire resort? Onberispelijke omgeving, mooie kamer / badkamer, prachtig zwembad, professionele / hoffelijke service, fantastische spa, heerlijk eten en nog veel meer. Dit is een van de beste hotels waar ik ooit in heb verbleven, dus ik zou het sterk aanbevelen aan iedereen die in de regio New Cairo verblijft. Bedankt aan iedereen die ons verblijf in het Westin Cairo Resort and Spa tot een buitengewoon plezierige en speciale ervaring heeft gemaakt! Ga zo door jongens! ! ! ???
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met familie
Google
Nuttig
Delen
sam heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Jeddah, Saoedi-Arabië4 bijdragen
1 - meer dan 6 keer en de deur voor mijn suite ging niet open, zelfs nadat ze het hadden opgelost  2 - Ze bieden geen tandenborstel tenzij je het vraagt, ondanks dat ik in suite was geen klassieke kamer  3 - de items in de Mini-bar zijn niet gratis, ondanks dat de suite-prijs de klassieke kamerprijs is  4 - je hebt een auto nodig om naar iets buiten het resort te verhuizen. . Geen manier om te lopen naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde alleen
Google
Nuttig
Delen
Silvana Adel heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
Caïro, Egypte8 bijdragen12 nuttige stemmen
Ik verbleef in het hotel voor een nacht (22 - 23 november) voor mijn trouwdag. Vanaf het moment dat ik de lobby binnenkwam, voelde ik me thuis. Het check-in proces verliep soepel en bedankt voor Sherry voor haar leuke welkom, maar mensen die bij de receptie werken moeten sneller zijn, en de stations van de receptie moeten ruimer zijn en ten minste nog een bureau om uit te breiden tot bedien meer klanten en vermijd de menigte en de wachtrij over het bureau. Met betrekking tot de kamer, het was perfect en enorm ingericht voor mijn tweede trouwdag, wat erg leuk is van het hotel (ik heb niet om decoraties gevraagd) maar ze deden wat erg leuk was. Kamer is schoon en voorzieningen zijn leuk. Het hotel is klein en gezellig. Alle mensen die in het hotel werken, zijn uiterst behulpzaam en vrolijk; Ik geloofde dat het hun missie is om de klant gelukkig te maken en te genieten van hun verblijf. Het eten is heerlijk en het ontbijt heeft veel variëteiten. Speciale dank voor Abanoub (ober op het zwembad). Hij was behulpzaam en beleefd. Algehele service in het hotel is perfect en we hadden zoveel plezier. Het zal niet onze laatste keer zijn dat we snel weer terug zullen komen. Bedankt dat je onze trouwdag geweldig hebt gemaakt. Sterk aanbevolen.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Kamertip: Room is clean, staff is cheerful and polite
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 125 - US$ 221 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
EgypteGouvernement CaïroCaïro
AANTAL KAMERS
177
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes?
Attracties in de buurt zijn Point 90 Cinema (3,2 mijl), Gravity Code (3,6 mijl) en Immersive VR (3,6 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes?
Ja, valetparking is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes?
Restaurants met een gunstige locatie zijn LEXIE'S, Tao en Asmak.
Zijn er sportvoorzieningen bij The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes een luchthavenshuttle?
Ja, The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en conferentievoorzieningen tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van The Westin Cairo Golf Resort & Spa, Katameya Dunes?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en arabisch.