Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Seoul 53 Hotel

Reiziger (48)
Kamer en suite (19)
Dineren (5)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Beoordelingen (72)
Beoordelingen filteren
34 resultaten
Waardering van reizigers
11
9
6
3
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
11
9
6
3
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 34 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ze betalen mijn creditcard alleen mijn reservering te annuleren minder dan 24 uur voordat we aankwamen in Seoul. Onprofessioneel gedrag van hen. Hen gemaild en ze zeiden dat ze kon ons niet helpen. Zelfzuchtig, onprofessioneel en lastige.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

De meeste van mijn aankomst in Jongno ik blijf verblijven in een zelfde hotel maar deze keer niet zoals mijn favoriete hotel vol was. Dus ik heb dit hotel geboekt voor haar prachtige en leuke foto's op het internet , maar bij aankomst er zetten...ze me in een verschrikkelijk erg kleine kamer - net bed, noch in de structuur van het hotel, maar in een ander ernaast - een ander gebouw. De kamer was klein en de badkamer nog kleiner, er was geen manier om te baden zonder bevochtigende alles. Ik was aangekomen bij 10:00 en heel erg moe en rusten. Volgende dag besefte dat dit kamer was niet mijn boeking en het ontbijt was niet inbegrepen op mijn eerste dag. Voelde me bedrogen. In de kamer 2 handdoeken met een klein zeep (geen bad handdoeken) . Geen dagelijkse service voor uw kamer noch hoffelijkheid om te bellen moet ik ruimte nodig schoonmaak diensten. Gevraagde kamer voor hogere verdieping geven aan de 2 nd voor tegenover naar een ander gebouw waar parkeergarages. Het ontbijt van 7:00 tot 9:00 is verschrikkelijk , er is alleen brood te eten en sinaasappelsap en koffie niet bijgevuld. Toast machine zo grappig je moet gebruik schroef opener naar inschakelt. Mensen bij de receptie gemiddelde behulpzaam. . ze gewoon negeert gast bij 24. . om hulp krijgen je moet zo beleefd om te vragen . . . service kan worden kieskeurig binnen Aziatische en westerling. Op mijn laatste dag een man (huishouden) geluid agressief kloppen zo luid mijn deur instrueren " je moet uitchecken zijn 11 uur " . Er is een telefoongesprek te van receptioniste. De meeste het uitchecken om 12:00 en er is geen informatie gegeven. Ik voelde me na zo slechte ervaring en vertel mezelf nooit weer terugkeren naar dit hotel! ! Wees voorzichtig de boeking op internet misleidend hun producten van wat je bestelt en krijgt wanneer je er aankomt. . .Meer

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 juni 2018

Dit was de slechtste hotelervaring in mijn reisgeschiedenis. Ik had het bord moeten meenemen vanaf het begin toen mijn een maand oude boeking in de week voor mijn reis plotseling werd geannuleerd omdat mijn creditcard "niet kon worden verwerkt" door het hotel. Toen ik het...hotel belde, maakten ze een vals excuus dat soms internationale creditcards worden geweigerd. Ik heb het nagevraagd bij mijn creditcardmaatschappij en ze zeiden dat niemand van het hotel ooit heeft geprobeerd de kaart in rekening te brengen. Ik was wanhopig omdat mijn reisroute een verblijf in Insadong vereiste en het te laat was om iets in een redelijke prijsklasse te vinden, een week voordat mijn multi-steden reizen. Ik had de conciërgeservice via mijn reiskaart zodat ze betrokken raakten en mijn boeking beveiligd na een follow-up voor 6 dagen dagelijks met het hotel via een Koreaanse tolk. Dit was zo belachelijk omdat je contant zou moeten betalen als je bij het hotel aankomt. de creditcard is alleen voor tijdelijke bewaring. Toen we aankwamen bij het hotel, zetten ze ons in het andere gebouw, "alice hotel". De receptie was niet vriendelijk en had een houding van "I do not care". De wasruimte was walgelijk overal schimmel. De lakens zagen er vlekkerig uit en het personeel stond erop dat ze professioneel werden witgewassen en de vlekken kwamen gewoon niet naar buiten. Ze hebben alleen de vuilnisbak geleegd, niemand heeft de bedden opgemaakt. De echte nachtmerrie begon toen ik thuiskwam en mijn creditcard werd belast voor $ 63 dollar vóór de datum van mijn verblijf. Het moest tijdelijk zijn. Mijn creditcard conciërge was zo'n zegen. ze hebben hun best gedaan gedurende 2 weken om het hotel en hun receptionist op te volgen, Tayon verzekerde hen dat ik mijn terugbetaling binnen 24 uur zal krijgen. Ik kreeg niets terug en moest de transactie betwisten en nog een maand wachten. Ik zal ze rapporteren aan het toerisme in Korea omdat niemand het verdient om op deze manier behandeld te worden. STERK STEEDS DEKKING om te boeken. Besteed een beetje extra geld en bespaar jezelf voor een lange nachtmerrie!Meer

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel was verschrikkelijk beheerd en vervallen. We kwamen vroeg in de ochtend aan bij het hotel en we kregen te horen dat inchecken pas vanaf 15.00 uur open was. Begrijpelijk dat we vertrokken voor de dag en kwamen rond 2 uur in de hoop dat...ze onze kamer langs een beetje hadden gehaast omdat we op bijna 20 uur op dat punt hadden reizen. Ze zeiden dat de kamer klaar was, maar ze zouden ons niet inchecken tot 3, alleen omdat dat de 'procedure' is. We waren dus gedwongen om te wachten in de groezelige hotel "eetgedeelte" die niets meer dan een stinkende, vuile kamer was, hoewel onze kamer klaar boven was. Het ontbijt is erg goedkoop op 3000 gewonnen, maar het is behoorlijk zielig en ze laten de items dag en nacht weg, inclusief het 'verse sap' en melk.Meer

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Ik heb dit hotel voor haar prachtige foto's op het internet, maar bij aankomst er zetten ze ons in een afschuwelijke kamer, noch in de structuur van het hotel, maar in een ander ernaast. de kamer was klein en de badkamer nog kleiner, er was...geen manier om te baden zonder bevochtigende alles. het ontbijt is verschrikkelijk, er is alleen brood te eten en noch koffie gehad. voorzichtig terwijl ik hierMeer

Datum van verblijf: juni 2018
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Seoul 53 Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding