Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Le Meridien Seoul

Opslaan
Delen
Reiziger (206)
Kamer en suite (59)
Dineren (26)
Overzicht
120 Bongeunsa-ro, Gangnam-gu, Seoel 06124 Zuid-Korea Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Ontbijtbuffet
Airconditioning
Zwembad
Niet-roken hotel
Restaurant
5 sterrenaccommodatie
Beoordelingen (150)
Beoordelingen filteren
33 resultaten
Waardering van reizigers
23
6
3
0
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
23
6
3
0
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 33 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 september 2018 beoordeeld

Als een eerste-timer in Seoul en waarschijnlijk de grootste Le M Ridien-fan daar, had ik geen andere keuze dan naar de amper oude Le M ridien Seoul te gaan voor mijn vierdaagse reis. LOCATIE: Le M ridien Seoul ligt in Gangnam - gu, het op...twee na grootste district in Seoul en de thuisbasis van kantoren, bedrijven, winkels, restaurants en veel verkeer. Het heeft een centrale locatie op Bongeunsa - ro, een wandeling van twee minuten / één blok van het station Sinnonhyeon op lijn 9 van de metro en ligt op loopafstand van zo ongeveer alles waar je aan denkt, van snacks tot plastische chirurgie. Een bijzonder hoogtepunt was 'Food Street' - u raadt het al, een netwerk van restaurants, cafés, bistro's, afhaalplekken en andere eetgelegenheden naast elkaar - direct achter het hotel. Incheon International Airport is ongeveer 1. 5 - 2 uur rijden met de auto. Er is een schitterende busdienst op de KAL Limousine vanaf T 1 / T 2 die je van deur tot deur neemt - pas echter op voor het vreselijke verkeer van de stad. ENTREE / LOBBY: Het hotel is een totale renovatie van 97 miljoen dollar voor het voormalige Ritz - Carlton Seoul, twee gebouwen uit het midden van de jaren 90, verbonden door een brug op de veertiende verdieping. De eigenaars hebben geen kosten bespaard om een ​​wereldwijd vlaggenschip te creëren voor de Le M ridien-keten, en het eindresultaat voelt als een echt luxueuzer product dan het toch al - premium gemiddelde Le M ridien voelt. Er is overal originele kunst - inclusief stukken van sterren zoals Sol LeWitt en Jasper Johns - en de esthetiek van de keten uit het midden van de eeuw wordt op een meer artistiek, artistiek niveau opnieuw geïnterpreteerd om ruimtes te creëren die tegelijkertijd groots en eigentijds zijn. David Collins Studio heeft dit herontwerp echt uit het park geslagen. Zodra je langs de verbazingwekkende accumulatie-installatie van Yang Minha loopt, leidt de grote oprijlaan je naar de lobby, waar het personeel altijd standby staat om je binnen te leiden en je naar waar je heen moet [nog een groot stuk, Bloom by Kim Hee Kyung, is het eerste dat je ziet als je binnenkomt]. Het algemene kleurenschema wordt onderbroken door donker hout op de muren en pilaren, bronzen schermen en meubels in bruin leer en groen fluweel. Voorbij de lobby rechts van de hoofdingang bevindt zich een atrium met meerdere verdiepingen dat zich richt op het hoofdrestaurant, het Chef Palette, roltrappen tot aan de andere restaurants of naar vergaderzalen en de interne kunstgalerij, M Contemporary. Mijn check-in was voltooid aan een van de zitbanken SPG Gold & Platinum links van de receptie door Nadia, een geweldige agent die me hartelijk verwelkomde en de hotelfaciliteiten uitlegde. Als Platinum-lid waren mijn voordelen gedetailleerd en ik koos ontbijt in plaats van punten als mijn welkome voorziening. KAMERS: Alle gastenkamers zijn alleen per keycard toegankelijk voor dat extra vleugje privacy en veiligheid. Gasten die verblijven in kamers en suites op clubniveau, evenals Marriott / SPG Platinum-leden, krijgen toegang tot de club lounge op de veertiende verdieping. Ik had mijn kamer opgewaardeerd met behulp van Suite Night Awards voordat ik arriveerde om een ​​suite te bevestigen en ontving een studiosuite op de achtste verdieping van het Atrium-gebouw. De suite was ruim met een open plan: bij binnenkomst wordt de ingang gemarkeerd door een open kast en een minibar met een plank voor bagage aan de andere muur. Voorbij een dubbele zakdeur is de belangrijkste slaap / woonkamer, met een kingsize bed, driezitsbank, tafel, fauteuil, bureau en bureaustoel. Een grote tv bevindt zich boven het bureau en kan comfortabel worden bekeken vanaf het bed of de bank ervoor. Het kleurenschema is zee- / schuimgroen, wit en lavendel - niet je typische overwegend grijze Le M ridien-affaire in geen geval, maar uiterst smaakvol, zo niet verdeeld. De schoonmaak wordt 2 keer per dag uitgevoerd en is inclusief de service waarbij de bedden klaargemaakt worden voor de nacht. De badkamer is toegankelijk vanuit de hoofdgang uit de kast en de slaapkamer en beschikt over een enkele ijdelheid en aparte kamers voor het toilet en de natte ruimte, die bestond uit een ligbad en douche. Een speciale vermelding moet worden gegeven aan de prachtige gepolijste koperen armaturen en de vloeren, gedaan in groen marmer in een traditioneel Koreaans pojagi-patroon. Toiletartikelen zijn van de merk-standaard en uitstekende Malin + Goetz-lijn. Alles is van hoge kwaliteit en mooi samengevoegd, maar het enige nadeel is de beperkte aanrechtruimte bij de gootsteen. Wi-fi is gratis voor SPG / Marriott-leden, en ik vond het erg snel en met uitstekende dekking door het hele gebouw. VOEDSEL / DRANK: Ik ontbeten in het hoofdrestaurant, Chef's Palette, gelegen op de begane grond voorbij de lobby. De ruimte zelf is mooi en, net als de rest van het hotel, goed ingericht - grote ramen en een open plattegrond creëren een luchtige, lichte plek om te eten en te mengen. Het ontbijt wordt geregeld als een zeer uitgebreid buffet met alles van granen, bakkers en zuivelproducten tot een salade en een traditioneel Koreaans station [denk rijst, zeewier en zeevruchten], eieren en warme opties zoals knoedels en teriyaki-vis. Er is zelfs een aparte koffiebar die warme / ijskoffie bereidt om te gaan als je dat wilt, evenals een vriezer met zelfgemaakte chocolade, vanille, banaan, aardbeien en groene thee gelato in individuele eenpersoonsverpakkingen. Alles is uitzonderlijk hoog - kwaliteit en vers, en er is genoeg variatie om je te blijven verkennen, zelfs als de opties elke dag hetzelfde zijn [wat ze min of meer zijn]. Mijn advies: zelfs als je toegang hebt tot de club, offer je welkomstpunten op omdat dit ontbijt geld is. Onze groep had toegang tot de clublounge op de veertiende verdieping, waar we vele uren doorbrachten en deelnamen aan hun diensten. Het is een mooie ruimte met een dubbelhoge plafond en veel zitplaatsen op groen fluwelen banken of groen / blauw lederen stoelen - kom hier vroeg voor happy hour omdat het op één nacht van ons verblijf vol was! Het is duidelijk een overblijfsel van de Ritz - Carlton dagen, er zijn dagelijks maar liefst vijf presentaties: ontbijt [6 - 10 uur], snacks en kajuiten [11.00 - 14.00 uur], afternoon tea [15.00 - 17.00 uur], happy hour [ 5: 30 - 21:00] en desserts [9 - 22 uur]. Drankjes, bestaande uit water en vruchtensappen, zijn de hele dag verkrijgbaar. Je kunt ook roomservice naar de lounge bestellen als je dat wilt [en dat moet je doen - het is duur, maar de plantaardige bibimbap van het hotel is de moeite waard]. Het eten in de lounge was werkelijk uitstekend - net als bij het andere eten ter plaatse, is de kwaliteit top en de variëteit veranderde dagelijks. De lichte snacks en canap s zijn gevarieerd en bevatten sandwiches en tartness, terwijl afternoon tea je klassieke drielaagse opstelling is met scones, eclairs en sandwiches, evenals een onberispelijke theeselectie. Het happy hour is inclusief een uitgebreid dinerbuffet met warme gerechten [stoofpotten met zeevruchten en visfilets in verschillende sauzen, quiches, kip / vlees opties], salades, hapjes en desserts. Er zijn twee zelfbedieningsbar-opstellingen in de lounge [de loungebegeleiders kunnen ook uw drankjes voor u klaarmaken] met een royale selectie likeuren, terwijl er aan het buffet twee soorten rode wijn, twee soorten wit en een ros zijn. . Mousserende wijn is ook verkrijgbaar, terwijl gasten ook welkom zijn in een gratis glas champagne per persoon. VRIJE TIJD: Het hotel heeft uitstekende, uitgebreide spa-faciliteiten op de vijfde verdieping, bestaande uit een grote fitnessruimte, een ruim overdekt zwembad met aangrenzend terras [ze openen de deuren om een ​​binnen-buitenruimte te creëren bij mooi weer] en aparte kleedruimten voor heren en dames . De geslachtsgebonden gebieden hebben veel kastjes [apart voor schoenen en kleding], gymkleding die je kunt lenen en een volledige onsen-opstelling met gemeenschappelijke natte ruimte van staan ​​of zittende douches, drie zwembaden met verschillende temperaturen [43 C / 109 F, 39. 5 C / 103 F en 21 C / 70 F], twee badkuipen en een stoomcabine. Veranderende gebieden en individuele verzorgingsstations gevuld met colognes, scheercrèmes en haartonicums / vloeistoffen / gels / sprays zijn ook beschikbaar. Medewerkers zijn altijd aan het rondfietsen om er zeker van te zijn dat alles in topvorm is, aangezien de faciliteiten zwaar gebruikt worden. FACILITEITEN: Als bestemmingshotel zijn er veel vergaderzalen en ballrooms in het hotel die nogal wat gebruik van de lokale gemeenschap te zien krijgen. Er zijn ook meerdere buitenterrassen - zeldzaamheden in bouwstijl - waar - u - kan Seoul - en de eerder genoemde M Contemporary-galerij. Ik heb het deze keer helaas gemist, maar het toont wisselende exposities van lokale en internationale artiesten [een tentoonstelling van Chagall net ingepakt voordat we daar aankwamen - boo]. SERVICE: Service was niets minder dan EXEMPLARY - ik neem aan dat het personeel afkomstig is van de Ritz - Carlton - dagen omdat hun aandacht - tot - detail, toewijding en professionaliteit schijnen als diamanten. Geen interactie voelde als algemene beleefdheid, maar eerder gepersonaliseerd en naar en voor jou gericht. Om een ​​paar van deze edelstenen te selecteren, moet ik shoutouts geven aan Nadia, Cindy, Ella, Brendan, Chloe, Fine en June. Nadia kon me geen warmere welkom hebben gegeven terwijl de andere medewerkers de clublounge bemanden [behalve Chloe, die ook de conciërge verzorgde]. Chloe, bijvoorbeeld, gaf ons vele foutloze aanbevelingen voor een bepaald voedsel dat we zochten [en volgde het tijdens ons verblijf op met handgeschreven notities], terwijl de dames en heren van de lounge er altijd voor zorgden dat onze glazen vol waren, tafels gewist en geen enkel verzoek werd niet ingewilligd. Ik vroeg of chocolade macarons beschikbaar waren na het zien dat macarons in de lounge werden verstrekt; terwijl ze er niet waren bij de eerste nacht, zorgde het personeel ervoor dat sommigen vers werden gemaakt op de tweede en elke volgende nacht van mijn verblijf. Ze hebben zelfs extra voor mij gezorgd van het buffet om ervoor te zorgen dat niemand anders ze kreeg! Mensen maken of breken een ervaring en Le M ridien Seoul heeft een schitterend team. ALGEMEEN: Ik kwam naar Le M ridien Seoul met hoge verwachtingen en had ze allemaal overtroffen. Wat het design betreft, is dit hotel een vaandeldrager voor het hele merk en haalt het Le M ridien op uit de inkepingen waarvan ik niet wist dat het kon. Faciliteiten - verstandig, er is genoeg om iemand actief en geïnteresseerd te houden ... en gevoed, niet minder. De service koppelt alles samen tot een zeer goed pakket.Meer

Antwoord van LeMeridienseoul, 제너럴 매니저 bij Le Meridien SeoulGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Meer

23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven in het hotel voor 6 dagen in augustus 18 . Had een unieke ervaring. Zeer goed opgeleid en vriendelijk personeel. Alle faciliteiten waren geslaagd uitstekend. Een speciale vermelding voor het personeel van de Club Lounge die beheren de lounge onberispelijk en met gratie. Speciale...vermelding voor de General Manager Dhr. Martjin Sax en Ms Ashley Lee Assistant Guest Relation Manager. Kortom een heerlijke ervaring.Meer

Antwoord van LeMeridienseoul, 제너럴 매니저 bij Le Meridien SeoulGereageerd 24 augustus 2018
Google-vertaling

Meer

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb genoten van mijn verblijf hier. Mijn kamer was goed ingericht en comfortabel en was zoals je zou verwachten van een Meridien. De locatie is geweldig en goede shopmogelijkheden zijn dichtbij. Een nacht mijn collega en ik moest een gemakkelijke diner optie en gekozen...om te eten in het hotel. De restaurants waren niet erg goed teken - geplaatst en we brachten een terwijl je probeert te vinden. Twee waren zeer duur. De ene gingen we naar was meer casual en op een lagere verdieping. Het eten was matig. Ik zou hier nog weer als op zakenreis in Seoul.Meer

Antwoord van LeMeridienseoul, 제너럴 매니저 bij Le Meridien SeoulGereageerd 5 augustus 2018
Google-vertaling

Meer

29 juli 2018 beoordeeld

Dit hotel is voorheen de Ritz - Carlton accommodatie in Seoul. Het is een prachtig gebouwd op een geweldige locatie in Gangnam - gu bij een heleboel goede nachtleven. De kamers zijn zeer goed ingericht, niet groot maar comfortabel. Als je op de 6e etage...uw kamer heeft een mooi balkon met intrekbare luifel die uitkijkt op de voortuin. Het hotel heeft een grote lobby bar met een indrukwekkende wijnkaart en selectie van cocktails. Julia is de geweldige mixer wie creëert deze prachtige cocktails. Het is het kijken naar een kunstenaar maak een stuk van het kunstwerk. Julia's warme en gezellige persoonlijkheid maakt dat u zich thuis voelt.Meer

Antwoord van LeMeridienseoul, 제너럴 매니저 bij Le Meridien SeoulGereageerd 30 juli 2018
Google-vertaling

Meer

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer naar dit hotel. Terwijl ik hou van bijna alles over dit hotel, waaronder de kamer, ligging, vriendelijke glimlach en de diensten. Er zijn twee dingen die ik naar voren wil brengen als een SPG Platinum-lid. Er is iets heel verkeerd met de regeling...heb je met je club lounge service. Het is ofwel moet je een veel grotere club lounge om tegemoet de enorme menigte die je krijgt van het ontvangen en accepteren vele gasten betalen voor die diensten ten koste van loyale leden zoals ik. Op zaterdag, Ik wachtte 40 minuten permanent in de wachtrij om naar de lounge. Vandaag werd ik gevraagd om terug te keren naar mijn kamer te wachten voor telefoongesprekken wanneer het mijn beurt om gebruik te maken van de club lounge. Ik heb nog nooit tegenkomen soortgelijke ervaring in elke andere SPG hotels, zij het in Londen, NEW YORK, Amsterdam, Tokio, HK, Singapore, Bangkok en ook andere SPG hotels in Seoul. Bovendien is de "exclusieve" voordelen uw hotel bieden aan een SPG Platinum member is relatief "limited" in vergelijking met anderen. Denk niet dat ik hoef te vergelijken door één omdat het moet uw opdracht uit te vinden. Niet zeker of ik zal weer terugkeren naar dit hotel omdat ik heb andere betere opties.Meer

Antwoord van LeMeridienseoul, 제너럴 매니저 bij Le Meridien SeoulGereageerd 30 juli 2018
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Eten & drinken in het hotel
Chef's Palette
41 beoordelingen
Lab XXIV (Lab 24)
71 beoordelingen
Keukens: Frans, Hedendaags
Latitude37
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Bar/lounge
Spa
Airconditioning
Binnenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Koelkast in kamer
Meertalig personeel
Minibar
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Verwarmd zwembad
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Aan het strand
Inclusief ontbijt
Awards en erkenning
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Stijl hotel
Gezinsvriendelijk
,
Romantisch
,
Zakelijk
,
Spa
,
Luxe
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Stijl hotel
Gezinsvriendelijk
,
Romantisch
,
Zakelijk
,
Spa
,
Luxe
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
336
Prijsklasse
US$ 223 - US$ 379 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Eerder bekend als
The Ritz-Carlton, Seoul
ook bekend als
The Ritz-Carlton Seoul Hotel Seoul
,
Ritz Carlton Seoul
,
Seoul Ritz Carlton
,
Ritz Seoul
Locatie
Zuid-Korea > Seoel > Gangnam / Nonhyeon / Yeoksam
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Stijl hotel
Gezinsvriendelijk
,
Romantisch
,
Zakelijk
,
Spa
,
Luxe
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
336
Prijsklasse
US$ 223 - US$ 379 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Eerder bekend als
The Ritz-Carlton, Seoul
ook bekend als
The Ritz-Carlton Seoul Hotel Seoul
,
Ritz Carlton Seoul
,
Seoul Ritz Carlton
,
Ritz Seoul
Locatie
Zuid-Korea > Seoel > Gangnam / Nonhyeon / Yeoksam
Foto's
Reiziger (206)
Kamer en suite (59)
Dineren (26)
Zwembad en strand (4)
Zakencentrum en evenementenruimtes (14)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 590 hotels in de buurt
Hotel Dynasty
60 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Novotel Ambassador Seoul Gangnam
1.698 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Hotel The Designers LYJ Gangnam Premier
38 beoordelingen
op 0,13 km afstand
Dormy Inn Seoul Gangnam
86 beoordelingen
op 0,19 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 124.111 restaurants in de buurt
Chef's Palette
41 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Elements
6 beoordelingen
op 0,03 km afstand
Ok Mountain
6 beoordelingen
op 0,04 km afstand
Hooters
34 beoordelingen
op 0,11 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 1.858 attracties in de buurt
Seocho Tourist Information Center
27 beoordelingen
op 0,79 km afstand
LG Arts Center
17 beoordelingen
op 0,95 km afstand
Kukkiwon World Taekwondo Headquarters
8 beoordelingen
op 0,45 km afstand
The Museum of Korean Embroidery
15 beoordelingen
op 1,26 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Le Meridien Seoul.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding