Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sisai Hotel Boutique

Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Reiziger (346)
Kamer en suite (87)
Zwembad en strand (51)

Over

Nr. 12 van de 73 hotels in Punta del Este
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Spa
Inclusief ontbijt
Roomservice
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Stomerij
Vergaderruimtes
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Minibar
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Boetiekhotel
Trendy
1.105beoordelingen
12vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 552
  • 402
  • 101
  • 26
  • 24
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Verbleven 5 nachten, het boeken van een standaard kamer met queensize bed. De kussens waren verschrikkelijk, goedkoop en plat. De kamer zelf is groot en hebben tegelvloeren. Het Huishouden is het lichtpuntje in dit hotel, want ze zijn zeer grondige en onze kamer zeer schoon! ! De hal is betegeld en luidruchtig kan worden maar we hebben gevraagd om een rustige kamer en waren aan het einde van de hal. Er is een grote kluis in de kast op ooghoogte. De badkamer is een goede grootte met een bad/douche combinatie en er was geen schommeling van de watertemperatuur met de douche. Er is parkeergelegenheid op straat en de wi-fi signaal in onze kamer was goed. Ook de airconditioning werkte goed. Het ontbijtbuffet is verschrikkelijk. Elke ochtend het was chaos. Tafels waren niet schoon en het ontbijt items niet bijgevuld. Het sap leek te worden aangelengd, de koffie ondrinkbaar - het was echt verschrikkelijk. Er was een schaal met vers fruit en gesneden watermeloen wat het hoogtepunt was. De granen waren minder dan smakelijk; het brood voor het roosteren was commercieel. De taarten en broden op een dagelijkse basis leek uitgedroogd. Het slechtste deel van het ontbijtbuffet was het gebrek aan service. Eigenlijk was er geen service! Ochtend na ochtend zou ik het personeel te vragen voor reproductiedoeleinden glazen, borden, croissants, koffie, bestek - ik denk dat je het punt. Het was absurd. Het personeel leek markering tijd totdat het ontbijt uur afgelopen was. Er was geen streven om voor klantenservice. Het ontbijtbuffet tafel is in een 'u'-vorm en ik weet niet zeker waarom het personeel zou denken dat gelet de kopjes koffie het verst verwijderd van de koffie en thee een goed idee zou zijn (? ) . Het verplaatsen van de tafel was moeilijk. Punta del Este is te duur en het vinden van een goede hotelkamer is moeilijk. Dan jonge collega die ons incheckte die was erg vriendelijk en gastvrij, de rest van het personeel bij de receptie kon schelen de klanten van het hotel. Ik weet niet zeker of er een hotel manager ter plaatse op een dagelijkse basis - en als er, dan is het hotel in real moeite. Een manager in de ontbijtzaal een goed idee zou zijn samen met enkele opleidingen voor het personeel.
Meer lezen
Het hotel is vrij nieuw. Het heeft als modern design en alles is in goede staat. Het hotel is centraal gelegen, dicht bij het strand en het busstation. Echter, als je wilt gaan naar " La Barra " verwacht te betalen ten minste $ 30 voor een taxirit. Wat ik zou willen benadrukken is het feit dat het hotel ontbreekt goed management en service. We gingen ontbijten en er was geen personeel te helpen ons, geen serieus. Enkele medewerkers van de receptie was onbeschoft en niet meegaand, leken ze waren er net om betaalde en hadden geen hotel expertise helemaal niets. We vroegen de GSA als er waar elke restaurants open laat in het AM want we waren te vormen een nacht - out en hij zei dat alles was gesloten, later bleek dat slechts een paar straten verderop zijn er restaurants die 24 / 7 Het hotel heeft geen roomservice. Prijzen in het hotel zijn volkomen absurd, uiteindelijk heb ik 30 dollar naar een pak gestoomd, wanneer de prijzen op de wasserij service blad duidelijk stelde dat het $ 10 Kortom het was niet een geweldig verblijf. Het hotel heeft zoveel potentieel als zij konden alleen lukken om hun amp. Zou het niet weer.
Meer lezen
Ik was bij Sisai hotel vanaf 6 december - 23 , 2016 . Dit hotel is 6 jaar oud, zeer modern, klein, alle - wit boutique hotel, met een zeer mooie achtertuin met infinity zwembad en bar. De kamer accommodaties zijn echter gewoon OK. Het hotel zelf is een 4-sterren niveau, maar de kamers zijn 3 sterren kwaliteit. Ik had de luxe om op de 4 e en laatste verdieping met een premium kamer met groot balkon met uitzicht op het zwembad. Zeer weinig kamers hebben balkons dergelijke. Zonder, ik zou hebben gedegradeerd mijn kamer naar een 2 . 5 sterren kwaliteit. De wifi is goed voor ongeveer 5 MEG/seconden, maar varieert stuk, en vertraagt tijdens spitsuren van 16 h 00 - 19 h 00 . Het ontbijt is inbegrepen en is van 4 sterren kwaliteit. Echter, aankomt op 8 h 00 als hoeft het personeel vragen om het bijvullen van het platen. Koffie is niet geweldig, en je moet altijd vragen om te vullen de pot. De torte met ham en kaas en de brownies zijn , echter, uitstekend. Het hotel biedt 1 uur gratis fiets per gast per dag, en het was geweldig. Het Playa Brava beach ligt op slechts 10 minuten lopen rechtdoor bij Parada 8 , waar u een leuk restaurant bar Charlie direct aan het strand. Service was in het algemeen teleurstellend en niet van 4 sterren kwaliteit die je zou verwachten. Voorbeelden: Bestellen wijn en werd opgediend de verkeerde fles gebeurd 50 % van de tijd en zonder verontschuldiging of compensatie. Het werd geserveerd een Caesar salade met meerdere haren van de kok in de plaat (ik eigenlijk liet zien aan de receptie) . Verzenden kleren te drogen schoonmaak en 2 gloednieuwe witte shirts terug kwam allemaal vlekken in grijs, alsof ze gereinigd met andere zwarte kleding. Management aan de kwestie, maar in plaats van te verontschuldigen, en dit is waar mijn beoordeling van dit hotel zal slecht, management besloten om te klagen bij mij over putting vlekken op de lakens, en zelfs als de schoonmaak is in het hotel gedaan, ze hadden het lef om te vragen een toeslag van 70 $ USD voor het verwijderen van de vlekken, die trouwens waren regelmatige vlekken van donker kleurtje lotion, gemakkelijk worden verwijderd. Ik voelde me alsof management was op een missie om diskwalificeren mijn vorige klachten over de meerdere fouten. Ook het beheer van mijn hotelrekening was onaanvaardbaar. Ik vond veel fouten waar het hotel probeerde me voor restaurant of bar bestellingen die ik nooit goedgekeurd noch ondertekend. Ik had 2 betalingen vóór vertrek op mijn account, zo te tonen van mijn vertrouwen. Telkens als ik vroeg om mijn huidige evenwicht, mijn vorige betalingen kwam niet opdagen. Ook vanwege de fouten over restaurants facturen en niet te vertrouwen de kwaliteit van het management, en vooral die van de hotel manager, Valeria, ik moest veel onnodige tijd te herzien mijn saldo en alle restaurant facturen. De manager Valeria niet beantwoorden van mijn e-mails naar adres alle service en beheer fouten tijdens mijn verblijf. Tot slot, dit is een geweldig hotel, maar is erin geslaagd slecht, ver onder 4 sterren niveau, en vanwege dit, ik kan het iedereen aanraden en zal niet terugkomen.
Meer lezen
Het hotel lijkt nieuw. Het is een mooie plek om te zijn. Mijn kritische was één dag het hotel vol was en ontbijtservice was verschrikkelijk. Een complete puinhoop en gezien het feit dat ze beweren zelf als Boutique hotel dit is niet OK.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Leuke plek, comfortabel en schoon. Goed gelegen. Een beetje duur afhankelijk van wanneer u uw reis te plannen, maar ik heb toch terug... Zeer goed restaurant, maar niet goedkoop. Kleine SPA. Goed zwembad en goede pool service
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 60 - US$ 163 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
UruguayMaldonado DepartmentPunta del Este
AANTAL KAMERS
48
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding