Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana

Corniche Road Al Khubeirah, Sector W-32, Abu Dhabi Verenigde Arabische Emiraten
внутренний двор-колодец
Reiziger (4346)
Kamer en suite (1110)
Kiddie pool
Zwembad en strand (616)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,5
Nr. 47 van de 150 hotels in Abu Dhabi
4,6 van 5 bollen
Locatie
4,7 van 5 bollen
Hygiëne
4,6 van 5 bollen
Service
4,4 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana is ideaal voor een bezoek aan Abu Dhabi. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een trendy omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Tijdens hun verblijf bij Khalidiya Palace Rayhaan By Rotana Hotelkunnen bezoekers naar The Founder's Memorial (0,9 km) en Het Corniche (2,6 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Abu Dhabi.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet bij het hotel.

Khalidiya Palace Rayhaan By Rotana Hotel biedt conciërge en roomservice aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en een zwembadbar. Als je met de auto naar Khalidiya Palace Rayhaan By Rotana Hotel gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Op zoek naar een Aziatisch restaurant? Misschien zijn Rosewater, The Terrace on the Corniche of Catch in de buurt van Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana iets voor jou.

Als je tijd over hebt, raden we Paleis van Emiraten, Observation Deck at 300 en Etihad Towers aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.

Bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Abu Dhabi!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Oppas
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Parkeerplaats
Wifi
Betaalde wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Massage
Beautysalon
Stoomcabine
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Parasols
Portier
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Extra badkamer
Geschakelde kamers beschikbaar
Privébalkon
Kitchenette
Minibar
Flatscreen-tv
Roomservice
Veilig
Vipkamervoorzieningen
Koelkast
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Rustig
Klassiek
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Arabisch en nog 2

Locatie

Corniche Road Al Khubeirah, Sector W-32, Abu Dhabi Verenigde Arabische Emiraten
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 80 van 100
80
Abu Dhabi Intl Airport
7.753beoordelingen348vragen en antwoorden5kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 5.310
  • 1.750
  • 427
  • 137
  • 129
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Emir C heeft een beoordeling geschreven mei 2024
Utrecht Province, Nederland2 bijdragen
1,0 van 5 bollen
Mijn verblijf in dit hotel was helaas verre van aangenaam. We hadden het pech dat er tijdens ons verblijf een storm opstak, maar wat nog erger was, was het gebrek aan voorbereiding en adequaat management van het personeel.

Op de dag van de storm, toen er nog maar een lichte bries waaide, werden de parasols abrupt gesloten, waardoor wij en onze kinderen gedwongen werden om binnen te blijven vanwege het gebrek aan bescherming tegen de zon. Dit duidde op een gebrek aan pro activiteit en planning vanuit de kant van het hotelmanagement.

Tijdens de storm brak er iets van glas, waardoor zowel het zwembad als het strand twee dagen gesloten moesten blijven vanwege de glasfragmenten. Begrijpelijk, maar het gebrek aan communicatie en service was schrijnend. Het personeel leek niet geïnformeerd over alternatieve opties en er was geen duidelijkheid over waar gasten konden genieten van een kopje koffie of andere faciliteiten.

De interacties met het personeel waren evenmin bevredigend. Bij navraag bij de receptie over koffiemogelijkheden werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kregen we na veel gedoe onze koffie, maar niet zonder een frustrerende ervaring met zowel het barpersoneel als de beveiliging.

Het gebrek aan transparantie en effectieve communicatie werd nog duidelijker toen we probeerden informatie te krijgen over het schoonmaken van het strand. Het antwoord dat we kregen was ontwijkend en we werden verwezen naar 'hoger management', dat volgens hen alleen 's ochtends aanwezig was.

Een van de grootste teleurstellingen was de suggestie van het hotel om gebruik te maken van een shuttlebus naar een openbaar strand. Bij aankomst bleek er echter een gebrek aan ligbedden en parasols te zijn, wat leidde tot een ongemakkelijke situatie. Bovendien werd deze 'gunst' gebracht met een ongepaste arrogantie door de coördinatoren, alsof we blij moesten zijn dat er überhaupt iets geregeld was voor de tweede dag.

Wat betreft de culinaire ervaring, was er ook veel te wensen over. Het eten vertoonde een gebrek aan variatie, met dezelfde gerechten die elke dag werden geserveerd. Bijvoorbeeld, tijdens de BBQ werd elke dag hetzelfde kipgerecht voorbereid, wat snel eentonig werd voor de gasten.

Op de dag van vertrek hebben we gevraagd of ze een ontbijtpakket voor ons konden regelen, wat ze ook hebben gedaan. Echter, los van het feit dat er een wrap bij zat gevuld met druiven, appels en sla, kregen we ook een mueslireep die over de datum was. Dit spreekt boekdelen over de aandacht voor detail en kwaliteitscontrole binnen het hotel.

Kortom, mijn ervaring in dit hotel was ondermaats. Het gebrek aan voorbereiding op onvoorziene gebeurtenissen, de ontoereikende klantenservice, het gebrek aan transparantie, de arrogante houding van het management, de repetitieve aard van het eten en de nalatigheid met betrekking tot het ontbijtpakket maken mijn verblijf verre van plezierig. Ik hoop dat het management deze kwesties serieus neemt en stappen onderneemt om de ervaring van hun gasten te verbeteren.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Harald Feurstein, General Manager bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana
Gereageerd 5 weken geleden
Dear Mr. Emir, Warm greetings from Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana! Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for the less than satisfactory experience you encountered during your time at our hotel. It deeply saddens us to learn about your ill feelings caused by the evens prior, during and post the poor weather events. Indeed it holds true that such occurrence has never happened in the UAE before to this extent. Yet, it was necessary to close umbrellas and remove other items ahead of the storm for everyone’s safety. We do understand that this has caused inconvenience to many of our guests but we kindly ask for your understanding for we need to place the safety of our colleagues and guests ahead of all other considerations. Glass on the building was extracted by the wind and shattered across the pool scape and into the pool. Under those circumstances it was unfortunately impossible to allow access to this area. Most beaches in Abu Dhabi remained closed for a period of time during the aftermath of the storm and we did our best to arrange for shuttle busses to and from the closest beach on Hudayriat island, the only beach within reach that was accessible at the time. We do understand that in the heat of the moment, communication may have been lacking in some areas when our priority was to restore services and accessibility as quickly and as seamlessly as possible and we offer our sincere apologies if you had to experience this. At the same time, we certainly note your added feedback to some other areas of our service delivery, notably our restaurant as you have experienced it and this has certainly been discussed the team to see how best we can improve in these areas. Mr. Emir, once again we offer our apologies for your time spent with us was clearly not what you had come to expect and we do appreciate your kind consideration for all effort was made to work through these unusual circumstances to the best of our ability. We sincerely hope that you will allow us the opportunity to regain your trust and confidence in our hotel. Should you decide to return, please reach out to us and we will ensure that your next stay is nothing short of exceptional. Sincerely, Harald Feurstein General Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Selma C heeft een beoordeling geschreven mei 2024
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
All inclusieve bijbetaald na inchecken, helaas was het erg onduidelijk wat er onder viel. Koffie in de loungebar was bijv. hier niet inbegrepen.
Weinig variatie in buffet.
Elke dag hetzelfde.
Te weinig eten voor het aantal gasten.
Door schade(gebroken glas) na regen/storm, konden we 2 dagen niet gebruikmaken van zwembad en strand.
Gebroken glas kwam van tafels die ze tijdens storm buiten hadden gelaten 😑
Hotel vond het geen probleem dat je 2 dagen niet naar het strand/zwembad kan.
Hele arrogante manager guestrelations, totaal geen begrip of emphatie!!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Harald Feurstein, General Manager bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana
Gereageerd op 9 mei 2024
Dear Ms. Selma, Warm greetings from Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana! Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent experience at our hotel. We apologize for any inconvenience you encountered during your stay and regret that we did not meet your expectations. We sincerely apologize for the unclarity regarding what was included in your all-inclusive package. Your comments are valuable to us, we are constantly reviewing our communication channels to ensure that all guests have a clear understanding of what is covered by the package. Regarding the buffet variety and availability of food, we understand the importance of offering diverse options to cater to all tastes. Your feedback will be shared with our culinary team to make necessary improvements and ensure a better dining experience for our guests. Moreover, we also apologize for the inconvenience caused by the broken glass damage to our swimming pool and beach area due to the heavy storm that hit Abu Dhabi. Please be assured that the safety and security of our guests is paramount. Hence, we had to clear the beach and swimming pool from all glass debris prior re-opening. Lastly, your experience with our guest relations manager; kindly allow us to reassure you that there was no intention of our colleague to cause you any kind of inconvenience as meeting our guests' expectations is always our main priority. Please accept our apologies. Ms. Selma, we value your feedback as it helps us identify areas for improvement, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with a more enjoyable stay. Sincerely, Majd El Zyr Executive Assistant Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Thijs B heeft een beoordeling geschreven feb 2020
Amersfoort, Nederland157 bijdragen56 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
Mooi hotel, niet bijzonder. Zwembad en restaurant zijn erg massaal. Er worden hier volop bedjes geclaimd met handdoeken waar vervolgens de halve dag niemand ligt. Erg lastig om hier een plekje te vinden door dit gedrag van andere gasten. Personeel doet er niets aan (bij andere hotels worden handdoeken na half uur weg gehaald, dat zou hier ook zeker helpen).

Europese normen en waarden met betrekking tot roken hebben dit hotel nog niet bereikt. Zowel op terras als bij zwembad zeer veel overlast van de rook van anderen. Zeer vervelend en absoluut onnodige overlast. Rookverbod zou op zijn plaats zijn.

Prijzen voor eten en drinken in dit hotel zijn extreem (9 euro voor koffie, 20 euro voor broodje). Hierdoor weinig gebruikt en nabijgelegen Waitrose gebruikt om drankjes en lunch te halen.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van KPRayhaanByRotana, General Manager bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana
Gereageerd op 25 feb 2020
Dear TripAdvisor Member, Thank you for taking the time to post your review on TripAdvisor. We are glad that you were satisfied with your stay with us, and you liked our pool facility and restaurants. On the other hand, we regret about the inconvenience you encountered whilst using the Beach Club facility. Please be assured that as a policy we do not allow sun lounger reservation in The Beach Club and sun loungers are being cleared if not occupied for 30 minutes. Nevertheless, we have addressed your feedback to the concerned department head and we will certainly ensure that the policy is well implemented and followed. Moreover, allow us to highlight that we fully comply with the current government regulations with regard to designated smoking areas in the hotel. However, your feedback has been noted. Once again, thank you for your time and we look forward to welcoming you back to the hotel soon. Yours sincerely, Chadi Nicolas General Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
JoEnDenopreis heeft een beoordeling geschreven jan 2020
125 bijdragen1 nuttige stem
+1
5,0 van 5 bollen
Samen met een vriendin heb ik vrienden opgezocht in Abu Dhabi. Wij verbleven hier een week. Hadden een enorm ruime kamer met riant balkon en een enorme badkamer met aparte douche en bad. De service is tot in de puntjes verzorgd. Al het personeel is even behulpzaam en vriendelijk. Ik schrok even bij aankomst van de grootte van het hotel. Echter hebben we dit totaal niet gemerkt gedurende ons verblijf. Het ontbijt was ruim en dubbel opgezet met altijd een fijne zitplaats. Bij het zwembad en strand hadden we genoeg keuze uit lekkere bedjes. En over een badlaken meer of minder werd al helemaal niet moeilijk gedaan. Elke avond kwam de service kar langs de kamer of we nog iets te wensen hadden. Ook bleef een belletje of alles comfortabel was niet uit. Het taartje met de tekst “See you again” bij ons laatste ontbijt maakte alles compleet.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van KPRayhaanByRotana, General Manager bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana
Gereageerd op 27 jan 2020
Dear TripAdvisor Member, We would like to thank you for taking the time share your review on TripAdvisor and it was indeed our pleasure having you as our valued guest. We are pleased to read that you and your friends had an enjoyable stay with us and were impressed with the room, breakfast, recreation facilities, our colleagues’ hospitality and customer service. Once again, thank you for your time and we hope to welcome you back to Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana, trusting that we could provide you with the excellent service that you truly deserve. Yours sincerely, Chadi Nicolas General Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Wendy012020 heeft een beoordeling geschreven jan 2020
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
Ruime, schone kamers. Uitgebreid ontbijt en goede, vriendelijke service. Zwembad is heerlijk en het strand is super. Er zijn overal voldoende ligbedden en handdoeken.
Ook de mogelijkheid tot het huren van een boot, jetski, waterskiën enz.
Het hotel ligt centraal, op loopafstand van Marina Mall en diverse bezienswaardigheden.
Mooie fietsroutes, goede wandelwegen.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van KPRayhaanByRotana, General Manager bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana
Gereageerd op 19 jan 2020
Dear TripAdvisor Member, Thank you for your recent stay at Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana. It is such heartwarming to read your wonderful review highlighting our excellent rooms, food, colleagues’ hospitality and customer service, recreation facilities, and location. Your compliments will surely serve as an encouragement for us to continually strive for excellence. We look forward to welcoming you back in the hotel soon for another unforgettable stay in Abu Dhabi. Yours sincerely, Chadi Nicolas General Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van KPRayhaanByRotana
Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten1 bijdrage1 nuttige stem
Dear Trip Advisor Member, Warmest greetings from Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana! We would like to inform you that since you prefer to be able to relax somewhere while you child is sleeping in the next room, we would suggest to book one of our Classic Suites or Premium Suites. You will be able to enjoy a comfortable living room with sitting area and TV while your child can sleep in the bedroom. Please do not hesitate to contact us, should there be anything else we can assist you with. We are looking forward welcoming you soon to Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana. Yours sincerely, Kimberley Schoeps Guest Services Manager
Antwoord van KPRayhaanByRotana
Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten1 bijdrage1 nuttige stem
Dear Trip Advisor Member, Warmest Greetings from Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana. Thank you for your interest in staying with us. We certainly provide iron boards and irons in guest rooms (free of charge) as well as laundry services (chargeable). We look forward to welcoming you soon with us, at Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana. Kind regards, MARK TIMBRELL General Manager
uniquegem heeft een vraag gesteld mei 2024
Londen, Verenigd Koninkrijk52 bijdragen15 nuttige stemmen
Hi. Is there a mall/shop or restaurants nearby this botel
Sherpa53277112561 heeft een vraag gesteld jan 2024
Why do not you answer???
TheHartz heeft een tip geschreven (mrt 2018)
Den Haag, Nederland615 bijdragen45 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"uitzicht over zwembad en baai"
Volledige beoordeling lezen
heijnen1772 heeft een tip geschreven (feb 2016)
La Garde-Freinet, Frankrijk35 bijdragen4 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"kamer 1424 is perfect."
Volledige beoordeling lezen
GerSchnackers heeft een tip geschreven (mei 2015)
Beek, Nederland2.734 bijdragen389 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Superior room met balkon met uitzicht op Emirates Palace"
Volledige beoordeling lezen
rb105984 heeft een tip geschreven (mei 2015)
Den Bosch, Nederland35 bijdragen6 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Aan een kant van het hotel wordt gebouwd aan het paleis van de Sheik wat een prachtig uitzicht geeft, ook op het Emirates Palace Hotel. Wij waren van te voren gewaarschuwd voor overlast, maar dat was foutieve informatie je hebt geen last van deze bouw (wij hebben bij vrienden gekeken die hier zicht op hadden) Geen herrie en prachtig uitzicht. Wij zelf hadden een kamer met zeezicht op de 3e verdieping wat ook prachtig was."
Volledige beoordeling lezen
firmin g heeft een tip geschreven (mrt 2014)
rillaar4 bijdragen2 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"in Abu Dabhi wordt veel gebouwd en zo ook langs beide kanten van het hotel., wat voor geluidsoverlast kan zorgen. We hadden dit gelezen en daarom ook een kamer gekozen met zeezicht. Aan deze zijde van het hotel wordt niet gebouwd en is dus ook zeer rustig. Echt een aanrader. :-)"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Abu Dhabi uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 103 - € 129 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
khalidiya palace rayhaan by rotana hotel abu dhabi
LOCATIE
Verenigde Arabische EmiratenEmiraat Abu DhabiAbu Dhabi
AANTAL KAMERS
443
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

KHALIDIYA PALACE RAYHAAN BY ROTANA (Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana?
Attracties in de buurt zijn Etihad Towers (0,4 mijl), Avenue at Etihad Towers (0,4 mijl) en NDOOR (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, minibar en airconditioning.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Lexx, Verso en Sahha.
Zijn er sportvoorzieningen bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits, russisch, portugees en arabisch.
Alle Abu Dhabi hotelsHoteldeals voor Abu DhabiLastminutehotels in Abu DhabiHotels in de buurt van Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's