Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Four Points by Sheraton Istanbul Batisehir

Opslaan
Delen
Reiziger (63)
Kamer en suite (29)
Dineren (4)
Overzicht
Goztepe Mahallesi Batisehir Caddesi No 2 K3 Blok Bagcilar, Istanbul 34218 Turkije Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Airconditioning
Niet-roken hotel
Restaurant
Vervoer van/naar luchthaven
4 sterrenaccommodatie
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Fitnesscentrum / sportruimte
Airconditioning
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Meertalig personeel
Minibar
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Stijl hotel
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
,
Luxe
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers voor rokers beschikbaar, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Hotelcategorie
Stijl hotel
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
,
Luxe
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers voor rokers beschikbaar, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
144
Prijsklasse
US$ 41 - US$ 79 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Turkije > Istanbul
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 1.230 hotels in Istanbul
Radisson Blu Residence, Istanbul Batisehir
72 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Qua Hotel
73 beoordelingen
op 1,96 km afstand
Tryp by Wyndham Istanbul Airport
17 beoordelingen
op 2,12 km afstand
Hawthorn Suites by Wyndham Istanbul Airport
6 beoordelingen
op 2,12 km afstand
Restaurants in de buurtAlle 14.829 restaurants in Istanbul bekijken
Afiyet Kebap
10 beoordelingen
op 0,85 km afstand
Kuslemeci Bilal Usta
7 beoordelingen
op 0,57 km afstand
Murat Kebap
8 beoordelingen
op 0,99 km afstand
Pizza Hut
7 beoordelingen
op 0,88 km afstand
Attracties in de buurtAlle 2.814 attracties in Istanbul bekijken
Mall of Istanbul
257 beoordelingen
op 3,07 km afstand
Viaport Venezia
50 beoordelingen
op 3,47 km afstand
Mimar Sinan Mosque
17 beoordelingen
op 4,02 km afstand
Yapi Kredi Kazim Taskent Art Gallery
7 beoordelingen
op 3,9 km afstand
Foto's
Reiziger (63)
Kamer en suite (29)
Dineren (4)
Beoordelingen (105)
Beoordelingen filteren
30 resultaten
Waardering van reizigers
13
12
3
0
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
13
12
3
0
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 30 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 april 2018 beoordeeld

tijdens de registratie: geen info over hotel- en hotelfaciliteiten geen info over ontbijt geen info over restraurant geen info over sportschool geen info over roomservice geen info over het huishouden  geen info over internet geen antwoord voor online mobiel inchecken babycrib werd na 30 minuten...inchecken geleverd, maar er was geen kussen en deken voor de baby kamers waren op niet-roken verdieping, maar op het balkon waren er veel sigaret kruimels. alle ramen waren vies. kon niet duidelijk naar buiten kijken alsof het 2 jaar eerder was schoongemaakt. in het plafond van de badkamer was gebroken. in de kamer Gordijn was kapot. deur van bad was gebroken. tijdens het restaurant 's nachts zijn in de buurt en in de roomservice kunt u alleen broodjes vinden. na boeking schreef ik een e-mail naar hen op 06. 03. 18 (fd @ fourpointsbatisehir. Com) er was geen antwoord tot 30. 03. 18. ik heb ze meer dan 3 verschillende keren gebeld + 90 212 604 46 00 was geen antwoord. op 30. 03. 18 Ik was tegenover het hotel met mijn familie en 2 baby's bij ons 5 grote bagage, 3 handbagage was er geen assisst. toen ik binnenkwam en vroeg naar de piccolo was het antwoord: helaas hebben we geen piccolo. zelfs geen hulp aangeboden totdat ik hen vroeg iemand te sturen om mij te helpen.Meer

29 maart 2018 beoordeeld

Ondanks mijn SPG-profieltoestanden vraag ik ruimte weg van de lift, ze plaatsten me vlak naast een lift, ik verwierp de kamer we gingen naar de tweede kamer met de loopjongen en recht voor hem ik opende het bed en zag verschillende schaamharen erop, ik rende...weg, we kwamen bij de lift, en zagen iemand er eerder in braakte, niemand schoongemaakt en de geur was walgelijk, ik viel bijna flauw, we gingen toen naar de derde kamer met de nachtmanager, en vlak voor hem zag ik een lang haar, vuile vette plekken op het bed Ik kwam terug naar de oorspronkelijke kamer en had geen enkele minuut slaap BLIJF WEG, zelfs 5 dollar per nacht studentenhostels in de achterstraten zouden je veel betere service geven dan hier, ik diende een formele klacht in bij Starwood Management en zijn CEO en verzocht hen hun licentie te herzien met deze woning BLIJF WEGMeer

29 januari 2018 beoordeeld

Toen we boekten 7 eenpersoonskamer naar dit hotel waren we zeker dat we gingen om een goede kamer en goede service maar zeer teleurgesteld. Check in tijd nam zeer lange tijd toen kwamen we onze kamers. Toen ging ik naar mijn kamer, kamer was erg...koud een AC was niet genoeg je kon stoppen in de kamer, ging vervolgens naar bad kamer een douche te nemen maar geen manier want er was geen warm water. Ik belde de receptie en de monteur kwam met een extra kachel naar mijn kamer was ik geschokt en hij zei dat het beter is om de verwarming in de kamer en paar uur kamer heet kunnen zijn. Ik vroeg hem dat er geen warm water hij deed mijn kamer en opende een doos en begon te flirten de leidingen en enkele minuten later had ik warm water in mijn kamer. Dat was zo grappig ik heb niet gevraagd om mijn kamer te veranderen omdat mijn kamer was groter dan de anderen, nadat ik had mijn douche kon vinden har droger en vroeg voor een tot de receptie. Normaliter mag worden in de kast maar het was niet bestaande. Bad kamer was niet goed schoongemaakt, omdat je kon zien ex bezoekers haren op de muren. De volgende ochtend gingen we naar het ontbijt met colleaques en gehoord dat hun kamer was ijskoud. Personeel was onervaren ze probeerden te doen hun best maar geen manier. Ontbijt was zeer gemiddeld, normaal moesten ze het scherm buffet beter dan gebruikelijk omdat ze niet geven iets anders en we hebben niet genoten. Ik verbleef twee dagen maar nooit weer.Meer

Antwoord van FPbSB_OperationMngr, Yönetici bij Four Points by Sheraton Istanbul BatisehirGereageerd 30 januari 2018
Google-vertaling

Meer

30 juni 2017 beoordeeld

Dit hotel was zeer goed ik heb genoten van mijn verblijf bezienswaardigheden van Turkse luchtvaartmaatschappij had ik een 14 uurs lay en dit was het hotel de luchtvaartmaatschappij zetten me in, de kamers zijn groot en zeer modern room service was zeer goed al met...al een leuk verblijfMeer

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In vergelijking met complete normen diensten niveau, de prijs voor de nacht ziet er geweldig uit. Schone kamers, goed ontbijt, rustige plek, ik denk dat het meer dan goed. Alleen voor de locatie die was beneden - urban, maar geïntegreerd modern complex, andere dingen waren...gewoon perfect.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Four Points by Sheraton Istanbul Batisehir.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding