Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Four Points by Sheraton Istanbul Batisehir

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Roomservice
Gratis parkeren
Rolstoeltoegang
Restaurant
Bar/lounge
Openbare wifi
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Stomerij
Fitnesscentrum / sportruimte
Wasservice
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Ontbijt beschikbaar
Vervoer van/naar luchthaven
Vergaderkamers
Zakencentrum met internettoegang
Conciërge
Niet-roken hotel
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Minibar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
Contact
Goztepe Mahallesi Istoc Oto Center Yanı No:10 Bagcılar, Istanbul 34200 Turkije
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Luchthaven Ataturk9 km
Luchthaven Sabiha Gokcen43 km
İstoç19 min
Mahmutbey19 min
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen (112)
Beoordelingen filteren
33 resultaten
Waardering van reizigers
14
12
3
0
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
14
12
3
0
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 33 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

verschrikkelijk omdat ze niet weten wat rezervations ze op je wachtten ze je vragen stellen waarvan je denkt dat je een lier bent ze praten anders en de hotels lichten gesloten 's nachts je kan het hotel niet vinden

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het personeel spreekt geen goed Engels. Ik boekte ze stuurde me de bevestiging maar na een uur belden ze me en vertelde dat hotel vol is en mijn reservering is geannuleerd. Worth ooit klantenservice.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Schone en goede hotelkamer. Lekker ontbijt. Goede service. Had geen probleem met service, ontbijt was niet inbegrepen, maar ik betaalde voor het extra en de prijs was niet hoog. Dichtbij de luchthaven. Het was een kort verblijf, dus ik kan er niets slechts over zeggen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 4 april 2018

tijdens de registratie: geen info over hotel- en hotelfaciliteiten geen info over ontbijt geen info over restraurant geen info over sportschool geen info over roomservice geen info over het huishouden  geen info over internet geen antwoord voor online mobiel inchecken babycrib werd na 30 minuten...inchecken geleverd, maar er was geen kussen en deken voor de baby kamers waren op niet-roken verdieping, maar op het balkon waren er veel sigaret kruimels. alle ramen waren vies. kon niet duidelijk naar buiten kijken alsof het 2 jaar eerder was schoongemaakt. in het plafond van de badkamer was gebroken. in de kamer Gordijn was kapot. deur van bad was gebroken. tijdens het restaurant 's nachts zijn in de buurt en in de roomservice kunt u alleen broodjes vinden. na boeking schreef ik een e-mail naar hen op 06. 03. 18 (fd @ fourpointsbatisehir. Com) er was geen antwoord tot 30. 03. 18. ik heb ze meer dan 3 verschillende keren gebeld + 90 212 604 46 00 was geen antwoord. op 30. 03. 18 Ik was tegenover het hotel met mijn familie en 2 baby's bij ons 5 grote bagage, 3 handbagage was er geen assisst. toen ik binnenkwam en vroeg naar de piccolo was het antwoord: helaas hebben we geen piccolo. zelfs geen hulp aangeboden totdat ik hen vroeg iemand te sturen om mij te helpen.Meer

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 29 maart 2018

Ondanks mijn SPG-profieltoestanden vraag ik ruimte weg van de lift, ze plaatsten me vlak naast een lift, ik verwierp de kamer we gingen naar de tweede kamer met de loopjongen en recht voor hem ik opende het bed en zag verschillende schaamharen erop, ik rende...weg, we kwamen bij de lift, en zagen iemand er eerder in braakte, niemand schoongemaakt en de geur was walgelijk, ik viel bijna flauw, we gingen toen naar de derde kamer met de nachtmanager, en vlak voor hem zag ik een lang haar, vuile vette plekken op het bed Ik kwam terug naar de oorspronkelijke kamer en had geen enkele minuut slaap BLIJF WEG, zelfs 5 dollar per nacht studentenhostels in de achterstraten zouden je veel betere service geven dan hier, ik diende een formele klacht in bij Starwood Management en zijn CEO en verzocht hen hun licentie te herzien met deze woning BLIJF WEGMeer

Datum van verblijf: maart 2018
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Four Points by Sheraton Istanbul Batisehir.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 40 - US$ 89 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
TurkijeIstanbul
AANTAL KAMERS
144
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding