Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Omana Hotel

Nr. 53 van 249 hotels in Phnom Penh
Certificaat van uitmuntendheid
Street 9, Phnom Penh 4139, Cambodja (Voorheen Hotel Nine)
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Professionele foto's
Omana Hotel
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

363 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 159
  • 144
  • 38
  • 15
  • 7
Bekijk beoordelingen van
69
103
44
25
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
1 beoordeling
1 van 5 sterren Beoordeeld op 30 november 2014 via mobiele applicatie

Helaas voldeed dit hotel niet aan de wensen. Via Agoda zochten we naar een hotel met zwembad, ontbijt en een restaurant zodat we ons laatste dagen in Cambodja konden doorbrengen in enige luxe. Het ontbijt is vreselijk. Je kunt wel ei krijgen. Verder hebben ze alleen rijst en wat fruit. Af en toe muesli met melk. Maar meestal is dit op. Dus iedere ochtend ons eigen yoghurtje maar meegenomen van de supermarkt. Beetje fruit erin en klaar. De eigenaar is niet aanwezig op zondag en maandag dus dan is er ook geen restaurant open. Er is ook geen drinken verkrijgbaar aan de bar. Dit is natuurlijk belachelijk. Tegenover het hotel wordt een groot pand gebouwd. Van 7-7u wordt er veel lawaai gemaakt. Het ziet er ook niet naar uit dat dit eerdaags klaar is. Kortom, 96E voor 3 nachten is overpriced wat mij betreft. Ga hier nooit meer naar terug. Overigens is het wel heel schoon. Om even met iets positiefs te eindigen. Meer 

Nuttig?
Bedank Sarah V
KaiH9, General Manager van Omana Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

It is very hard for any hotel to fix issues after someone leaves and wished you would have said something... Meer 

Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
55 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 13 december 2013 via mobiele applicatie

De locatie is goed dicht bij de bezienswaardigheden. Maar ik denk persoonlijk dat ons de eerst indruk niet goed was. We kwamen aan in hotel nine en hadden nog niet geboekt. Toen we aan de medewerker vroeg of er kwamer vrij was zei hij ja we hebben nog kamer vrij. Waarop ik vroeg hoeveel kosten de kamer. Hij zei vrolijk $40 dollar per nacht, waarom ik antwoorde op internet staan ze voor $34. Ik herhaalde mij vraag netjes voor hoeveel kunnen wij een kamer boeken waarop hij vast hield aan $40. Zijn excuus was;' er komt nog tax, toeristenbelasting, boekingskosten etc. Bij ik antwoorde dat klopt helemaal niet wat je zegt. Dus ik liet hem de prijs zien incl. Alles en ik kwam op $33,95 ong $34...? Dan zeft hij opeens 36 ik zeg nee 34 hij zegt weer 35 ik zeg als ik het ju voor je neus boek he in het voor 34? Sorry ik zit in het management vak maar reze hebben dus echt geen management of service in hun vocabulair. Het stoort mij mateloos als mensen je willen afzetten terwijl je voor hun neus gelijk hebt. Na wat heen en weer met bedragen naar elkaar te hebben gegooit. Zei hij ik moet even de baas bellen. En opeens was het goed voor $34 sorry maar ik vind dit geen service, meneer snotaap stond maar te lachen alsof ik het grappig vond. Ik persoonlijk vond dit zeer onrespectvol alsof ik een domme aap ben.. Nog een punt wat verbeterd moet worden is de WIFI ik had totaal geen bereik alleen onder? Als je dingen wilt uitzoeken etc. kan dit nogal lastig zijn. De tapas ja het was niet top. Ik had iets met pork besteld.... ik ben geen chefkok maar ik weet wel goed hoe ik met een magnetron moet omgaan. Dat was iig echt niet smakelijk, porties zijn goed alleen de kwaliteit moet beter (omdat de prijs, prijzig is). Tijdens het ontbijt gebeurde er iets met een gast. Waarop (vermoed de eigenaar) de man reageerde ow ik wist niet eens dat, dat zich hier afspeeld. Zeer slecht van een eigenaar om zoiets te zeggen. De eigenaar moet ALTIJD weten wat zich afspeeld in zijn bedrijf. Je kan beter een veklaring geven dan je voor de domme te houden. Misschien waren wij er in het seizoen dat het niks boeit allemaal. Maar kom op voor elke gast moet je, je 100% inzetten. Of het nu hoog of laag seizoen is dat maakt niks uit. Als ik een volgende keer terug kom hoop ik dat ik met wat meer respect wordt behandeld. Zodat ik niet het gevoel krijg dat alleen het geld telt wat ik achterlaat maar mijn bezoek aan het hotel. Ps. Dit alles is bedoeld als opbouwende kritiek (feedback). Meer 

Nuttig?
Bedank Alifuru
KaiH9, General Manager van Omana Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Hotel Nine makes a point to respond to all comments in all languages, bad or good, so we had to... Meer 

Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
115 beoordelingen
17 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 15 oktober 2012

Wat een knus, gezellig en fijn hotel midden in de grote stad Phnom Penh! Een aanrader voor iedereen! Leuk en betaalbaar hotel met zwembad! Relaxte sfeer, alles was netjes schoon, mooie kamers, prima ontbijt. De locatie is erg fijn en rustig. Probeer dit te boeken bij Agoda of Bookings.com, vaak goede aanbiedingen, vooral een paar dagen voordat je er bent.

  • Verbleef November 2011, bezocht met vrienden
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank DaphneLange
KaiH9, General Manager van Omana Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Thank you for staying with us! Guests can also book directly from our site with coupon "Direct" to save $5... Meer 

MA
Niveau bijdrager
9 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 24 juni 2011
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Mijn vrouw en ik hebben echt genoten van ons verblijf in dit hotel tijdens ons bezoek aan Phnom Penh. Ik heb nog nooit overnacht in een hotel waar zo'n goede service wordt geboden tegen zulke concurrerende prijzen. Mark (de eigenaar) is heel aardig, hij deed erg zijn best om ons wegwijs te maken in de stad en gaf ons zeer nuttige tips. Zijn personeel biedt de beste service die je kunt verwachten. Het hotel is kort geleden gerenoveerd, het is modern, brandschoon en ingericht met veel aandacht voor details. Ook buiten is alles zeer verzorgd. Het hotel is HEEL veilig en niet ver van de belangrijkste bezienswaardigheden. Voor deze prijs vind je gewoon geen beter hotel in Phnom Penh. Mark, nogmaals bedankt voor je gastvrijheid! Martin & Kelly

  • Verbleef November 2011, bezocht met familie
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Marty1979

133 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (79)
Bekeken
Dineren (8)
Bekeken
Hotel & terrein (19)
Bekeken
Zwembad/strand (14)
Bekeken
Kamer/suite (20)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (4)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Overige (13)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (54)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Overige (53)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Phnom Penh bekeken
op 0.9 km afstand
TeaHouse
TeaHouse
nr. 22 van 249 in Phnom Penh
4.5 van 5 sterren 782 beoordelingen
op 0.0 km afstand
ANIK Boutique Hotel
ANIK Boutique Hotel
nr. 43 van 249 in Phnom Penh
4.5 van 5 sterren 57 beoordelingen
op 1.7 km afstand
The Billabong Hotel
The Billabong Hotel
nr. 33 van 249 in Phnom Penh
4.0 van 5 sterren 715 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.4 km afstand
The Pavilion
The Pavilion
nr. 8 van 249 in Phnom Penh
4.5 van 5 sterren 1.895 beoordelingen
op 2.3 km afstand
Double Leaf Boutique Hotel
Double Leaf Boutique Hotel
nr. 31 van 249 in Phnom Penh
4.5 van 5 sterren 185 beoordelingen
op 0.1 km afstand
La Rose Suites
La Rose Suites
nr. 1 van 249 in Phnom Penh
5.0 van 5 sterren 180 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf