Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Loma Resort & Spa

Opslaan
Delen
193 Moo 5, Soi Wong Amat, Pattaya-Naklua Rd.,North Pattaya, Pattaya 20150 Thailand
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Snaptravel
ZenHotels.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (336)
360
Panorama’s (28)
Kamer en suite (151)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 152 van de 702 hotels in Pattaya
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar een charmant hotel in Pattaya hoeft niet lang te duren. Welkom bij Loma Resort & Spa, de ideale keuze voor reizigers.

Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Loma Resort & Spa bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, roomservice en conciërge. Gasten van Loma Hotel kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en een swim-upbar op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.

De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Pattaya Floating Market (2,7 km) en Beach road (2,9 km), maken dat Loma Resort & Spa de ideale accommodatie is voor bezoekers in Pattaya.

Probeer in Pattaya lokale favorieten, zoals garnalen, bij Ninja BBQ Buffet Restaurant, Mantra Restaurant & Bar of Beefeater.

Bovendien maakt Loma Resort & Spa het eenvoudig om veel geweldige attracties in Pattaya te ontdekken, zoals Art in Paradise Pattaya, Frost Magical Ice of Siam en Parody Art Museum & 3D Selfie Studio. Dit zijn een aantal populaire kunstmusea.

Loma Resort & Spa biedt je het beste van Pattaya, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Koffiezaak
Kinderclub
Kinderzwembad
Shuttlebusservice
Vergaderruimtes
Parkeerplaats
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Restaurant
Swim-up-zwembadbar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Taxiservice
Beautysalon
Solarium
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
Winkels
Dakterras
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Bad/douche
Veilig
Telefoon
Wekservice/wekker
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Rustig
Gesproken talen
Engels, Filipijns, Thai
361beoordelingen29vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 136
  • 115
  • 63
  • 18
  • 29
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Cees v heeft een beoordeling geschreven dec. 2013
Maassluis1 bijdrage
Was ooit een mooi resort, is in de loop der jaren niets aangedaan, dikke laag stof onder het bed, wastafel liep niet door, zwembad smerig. Ontbijt was niet slecht, wij zijn na 1 x ontbijt, buiten het hotel gaan eten. Om bij de hoofdstraat te komen moesten wij door een straat waar dode ratten op de weg lagen, de stank was niet te harden. Om een understatement te gebruiken, is geen aanrader.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2013
Nuttig
Delen
Antwoord van LomaResort, Manager bij Loma Resort & Spa
Gereageerd op 22 dec. 2013
Dear Cees V., First of all I would like to thank you for staying at Loma Resort & Spa and thank you very much for taking the time to write a review of your stay with us. We are very sorry to read that your stay did not match the great stays you had with us in the past. From your review you raised the following issues: General state of the property. We have made an inventory of the area’s for improvement with a priority list and are tackling this one by one. There is no excuse for the dust under the bed and we have instructed the housekeeping department supervisors to make more thorough checks including the fixtures. The washbasin has been fixed. The area around the swimming pool has been deep cleaned. We have asked the resort staff to check and I check for myself if there are any dead rodents in the main street outside the hotel. If we find any we will report this to the Pattaya City Council and ask them to clean it up. Once again we apologize that your stay with us did not match your expectation and assure you that we are working hard to improve. We hope you will visit us again if you are in Pattaya so I can meet you personally to apologize and show you the improvements we have made. Warmest regards, Kairung Suktua Resident Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Athit A heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
Bangkok, Thailand23 bijdragen1 nuttige stem
Loma Hotel ligt in het gebied Noord-Pattaya, dat rustiger en gezinsgericht is. Het hotel was fantastisch in de jaren 90 toen het management aandacht besteedde aan de details. Mijn laatste verblijf was echter in 2018 en het was nogal teleurgesteld. De kamer was niet aan de standaard 2019, oude badkamer die niet te veel zou kosten om op te knappen, maar dat was het niet. Het zwembad dat ooit geweldig was, is nogal versleten. Tenzij je de kamer op de 2e of 3e verdieping op het achterste gebouw krijgt die semi OK was, vermijd dan deze plek. De locatie is goed want het is niet te ver van het strand. Toch neem ik aan dat het management / eigendom moet zijn veranderd om dit ooit zo geweldige hotelresort te laten verslechteren naar de staat waarin het zich nu bevindt.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: back building next to the pool
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
Elena V heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
1 bijdrage
Ik ben verre van pretentieus en bevooroordeeld, maar een verblijf in LOMA hotel bleek een van de meest ongemakkelijke ervaringen in mijn leven tijdens vakanties. Ik maakte mijn reservering van dit hotel bij boeking. com voor zeven nachten in februari 2019. Toen ik aankwam was de kamer klaar en kreeg ik de sleutel. De medewerker van het hotel wees me de weg. De kamer bevond zich in de kelder van het gebouw rechts van de receptie. Stof en vuil in de gangen - lege flessen, vuile borden met de rest van het eten op de vloer in de gang en uiteindelijk - de kamer. De eerste indruk is een stinkende geur in de kamer. Ik vroeg de hotelman of deze geur in hun hotelkamers normaal is en dat hij niet erg verrast was door deze vraag (hij wordt natuurlijk af en toe dezelfde vraag gesteld) en vroeg onmiddellijk om hulp aan de dienstmeid. Ze kwam met de luchtverfrisser met een zeer sterke overheersende chemische geur en begon het in de kamer te spuiten. Ik ben allergisch en verhinderd dat ze dit deed, maar ze ging door. Ik vroeg haar om ermee te stoppen. Ze verliet de kamer. Ik keek opnieuw door de kamer. Het meubilair was oud en moe, het raam was op het niveau van de grond met stukjes afval op de verdorde droge planten, iemands armoedige sandalen bij mijn raam en volledig zicht op de massieve stenen omheining op 3 meter van het gebouw. De hotelman ving mijn oog op en zei dat er geen enkele lege kamer is waar ik kan verblijven. Ik ben bijna 12 uur uitgeput op de weg en nam de kamer in. Mijn zus en haar familie hebben de familiesuite in een ander LOMA hotelgebouw bezet en toen ze me kwam opzoeken was ze geschrokken van de geur in de kamer en verbood haar allergische kinderen me in deze kamer te bezoeken en bood me aan bij hen te blijven. Ik weigerde omdat ik rust nodig had en viel in slaap. Ik werd om 2 uur wakker - de roep van de natuur? Maar de kamer bewaarde nog meer verrassingen voor mij. Toen ik de toilette doorspoelde, begon het water te blozen met een vreselijk hard geluid en stopte nooit, ondanks mijn talrijke pogingen om het te stoppen. Het mechanisme was verbroken. Ik deed de deur dicht om het geluid te verzachten herinnerde me aan het gedeeltelijke geluid van de Niagara-val gedeeltelijk geluid van het vliegtuig in het midden van het opstijgen en probeerde weer in slaap te vallen - tevergeefs - het geluid was erg hard! Om 7 uur 's nachts heb ik een slapeloze nacht doorgebracht en ben naar de receptie gegaan om iemand te vragen om het toiletprobleem op te lossen en de receptioniste liet me weten dat het vroegst kan worden opgelost om 8 uur' wanneer de technicus naar zijn werk komt '. Ik stopte de wattenschijfjes in mijn oren en probeerde te douchen en faalde opnieuw - douche werkte niet, hij was kapot! Het moet gerechtigheid worden gegeven - de ingenieur kwam om 8 uur. 15 - hij kwam naar het toilet, maakte een magische trap - schijnbaar alleen de vaardigheid die hij bezat en het water stopte. Hij belde de receptie en zei dat het probleem was verholpen! Ik vroeg hem om naar de douche te kijken die hij probeerde te repareren op de oude manier maar het was niet genoeg - het werkte niet. Zonder een enkel woord te zeggen dat hij wilde verlaten. Ik vroeg hem om te stoppen en alle gebreken te verhelpen en hij schreeuwde tegen me - Ok, ok ik kom terug! Ik verliet de kamer en kwam bij mijn familie en leek alleen in de late avond in de kamer te zijn. Ik stopte het water in de koelkast (de minibar was leeg) en probeerde het toilet opnieuw te gebruiken. Hetzelfde verhaal - de hele slapeloze nacht vol met luid geluid van water en oude buizen - de douche was echter al gerepareerd. De koelkast was ook gebroken - het water was een kamertemperatuur warm toen ik het uit de koelkast nam. De volgende dag vertelde de receptioniste mij dat ze een andere kamer voor mij in een ander gebouw vonden - dezelfde stoffig stoffige kamer met minibar en gelukkig goed functionerende badfaciliteiten als een bonus. Ik ben verhuisd naar een andere kamer die ze hebben gevonden en heb daar nauwelijks geslapen - we zijn op reis geweest naar Ko Chang en hebben onszelf gered van een verblijf in LOMA. Ik heb een paar vragen aan het LOMA hotel - als u gasten in uw hotel uitnodigt en geld in rekening brengt voor uw diensten - overweegt u serieus mensen uit te nodigen die op vakantie zijn naar de plaatsen met de stinkende geur, niet-functionerende toiletten, slecht schoongemaakte kamers NORMAAL? Mijn zus die bij LOMA bleef met twee 8-jarige tweelingbroers bracht de eerste dag door met het schoonmaken van elke hoek van de suite tegen stof en vuil! Het moeten een paar standaards zijn, beste LOMA-managers! Ik bracht twee slapeloze nachten door met het ondragelijke lawaai in de kamer en je nam er geld voor! Hopelijk traceert het Ministerie van Toerisme en Sport van Thailand dergelijke onrechtvaardigheid voor de toeristen en staat het u niet toe om hotelzaken te doen zoals u dat doet. Anders is het een schande voor de gastvrijheid van Thailand, het land waar we zo van houden en dat we sinds 2008 elk jaar bezoeken.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met familie
Google
Nuttig
Delen
Enoch J heeft een beoordeling geschreven feb. 2019
2 bijdragen
Het is gunstig gelegen dicht bij de hoofdstraat waar u alle voedselgewrichten kunt vinden en een nieuw winkelcentrum met de naam terminal 21 ligt er heel dicht bij. Het heeft een mooi zwembad, het water is schoon en een minibar in het midden. Eten was een beetje duur, maar van goede kwaliteit Algehele mooie locatie, geweldig personeel.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Google
Nuttig
Delen
gunzle heeft een beoordeling geschreven feb. 2019
Leicester, Verenigd Koninkrijk65 bijdragen45 nuttige stemmen
Verlaat dit hotel na slechts 4 nachten van ons verblijf van 14 nachten. Geboekt standaard kamer was het naar beneden donkere trappen zonder leuning in de kelder met betonnen muur buiten vastzittende raam. Papier peeling van muur als gevolg van schimmel. Draai de kraan open in gootsteen water kwam uit onder de vloer. Toiletspoeling bleef maar doorspoelen. Geboekte tweepersoonskamer kreeg dubbel, personeel kon het niet schelen. We zijn de volgende dag verhuisd naar een superieure kamer, dat was beter. Het hotel beschikt over gratis WiFi op de site, verkeerde geen WiFi, toen ik de receptie standaard antwoord niet werk vroeg. Hotel heeft bar, verkeerd, geen bar dus geen drankjes beschikbaar. Uitstekend eten, verkeerd, ontbijt nauwelijks eetbaar, jam niet bedekt, suiker nat en niet bedekt. Koffie ondrinkbaar. Geen lunch of diner geserveerd, niet zoals je het toch zou willen. Dit hotel zit vol met Russen die alle handdoeken voor het zwembad meenemen en ze om 6 uur 's ochtends op ligbedden zetten, ze brengen ze de avond tevoren naar hun kamer. Ze gaan dan de hele dag uit. Ik heb de receptie hierover verteld, reageerde niets wat we konden doen en liep weg. Ik durfde twee dagen geleden te zitten omdat het al uren niet bezet was. Ik werd in het Russisch geschreeuwd toen ze besloten terug te komen, toen klaagden ze over mij bij de receptie. Tenzij je Russisch bent, mag je nergens bij het zwembad zitten, en ik overdrijf helemaal niet. We konden alleen maar op ons balkon zitten kijken naar een betonnen muur. Medewerkers zijn zo onbeleefd en onwetend, vragen hen alles en altijd hetzelfde niet geïnteresseerd. Een receptioniste bleef maar haar mobiel gebruiken en negeerde dat ik er was. We hebben 53 jaar over de hele wereld gereisd en verbleven in veel 3-sterren hotels, maar dit is de ergste OOIT. Nu moesten we veel meer geld uitgeven aan een ander 3-sterren hotel, maar het personeel is aardig, kamer mooi, en het zwembad heeft ligbedden en mooie stoelen en geen Russen, vroegen we. Ik zou iedereen aanraden om te controleren voordat ze naar Thailand gaan, vooral om er zeker van te zijn dat het niet Russisch georiënteerd is, omdat ze leven in de hel en het personeel gewoon opgeeft.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2019
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Google
Nuttig
Delen
Vorige
OOK BEKEND ALS
loma resort and spa, loma hotel pattaya
LOCATIE
ThailandProvincie ChonburiPattaya
AANTAL KAMERS
124
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Loma Resort & Spa
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Loma Resort & Spa?
Attracties in de buurt zijn Wong Amat Beach (0,3 mijl), R S Collection Custom Tailor (0,4 mijl) en ISKCON Pattaya Temple (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Loma Resort & Spa?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Loma Resort & Spa?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Loma Resort & Spa?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, restaurant en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Loma Resort & Spa?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Loma Resort & Spa?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mai Thai Cuisine, Siamese Cuisine Restaurant en Coast Beach Club & Bistro Pattaya.
Zijn er sportvoorzieningen bij Loma Resort & Spa?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Loma Resort & Spa?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Loma Resort & Spa?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, thai en filipijns.
Zijn er historische locaties in de buurt van Loma Resort & Spa?
Veel reizigers bezoeken Huay Yai Temple (13,4 mijl).