Mooi vrij nieuw hotel in Chiang Mai, mooi pand, en mooi uitzicht over de stad, lekker goed in het centrum. Mooie bar in het hotel. Ontbijt is top met veel keuze verzorgd. Medewerkers zijn zeer gastvrij.
Ik wil mijn absolute genoegen uitdrukken dat ik bij de keizerin heb verbleven? Premier H tel in Chiangmai in Thailand van 24 tot 29 april 2022 Mijn gedachten gaan in het bijzonder uit naar de receptie, "Boom", die me advies gaf over de beste manier om te gaan waar ik heen wilde, adviseerde over "attracties" en ervoor zorgde dat ik me altijd op mijn gemak voelde. Paul was er altijd om me te helpen met voldoende vervoer, droeg mijn koffers, altijd met een groot verlangen om te helpen. De kamer was brandschoon. . , Geen vraag bleef onbeantwoord . Ik voelde me echt speciaal. Ik zou dit hotel echt aanbevelen voor eersteklas service en zorg en hoop terug te keren.
Ik zou dit hotel 100 % aanbevelen. Van begin tot einde was al het personeel zo vriendelijk en behulpzaam. De locatie van het hotel is geweldig en taxi's rond Chiang Mai zijn gemakkelijk en goedkoop. Onze kamer was prachtig met een mooi uitzicht. Helaas was het hotel erg rustig met slechts een paar gasten. . . dit is duidelijk niet hun schuld en het toerisme is nog steeds niet volledig hersteld van Covid. Hopelijk wordt het de komende maanden drukker. We zullen zeker terugkomen en zouden hier graag weer verblijven. Bedankt
Het beste hotel dat we in Thailand hebben ontmoet Moderne, ruime, grote kamers, zeer schoon Uitstekende service. Als verrassing kregen we een mand met snoep en snacks. Het zwembad op de vijfde verdieping knipoogde minder naar ons, en daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Goede locatie. Op loopafstand van de beroemde avondmarkt.
Een van mijn favoriete hotels in Thailand! Personeel in het hotel was geweldig en zo behulpzaam. Ik kan niet genoeg over ze enthousiast zijn. Mijn kamer was zeer comfortabel. Grote kamer met een comfortabel bed. Vanwege COVID werd het ontbijt elke ochtend naar mijn kamer gebracht en het was geweldig. Drinkwater werd in de kamer verstrekt in glazen flessen (zo blij dat ze niet bijdroegen aan de kwestie van de plastic flessen voor eenmalig gebruik!) Mijn enige klacht is dat ik niet langer in dit hotel heb kunnen blijven!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding