In het jaar voorafgaand aan onze bruiloft hier had dit hotel 3 wisselingen van manager. Aanvankelijk was het Simon - topmanager , daarna leek Rachel in orde ( het was haar eerste straatdag toen we haar ontmoetten , maar Simon was aanwezig ) . We hebben alle details van onze receptie uitgezocht en alles goed. Dag van de bruiloft, manager 3 leek geen idee te hebben van wat er was afgesproken, sprak met de eigenaar aan de telefoon, ze was gewoon agressief, onbeschoft en dwarsliggend. Bij elke managementwisseling is het hotel slechter geworden. De executive suite met de spa is OK, tenzij u warm water wilt, heeft de verwarming niet de capaciteit om de spa te bedienen en is het eindresultaat op zijn best lauw. De executive kamer met de multi-head douche, de douche heeft hetzelfde probleem. Eten is echt goed, maar traag en om eerlijk te zijn waren alle managers aangenaam. Voor wat een kamer kost. . . . het is waarschijnlijk in orde. Een heel eind weg van kampala, blaffende honden de hele nacht en de normen zijn in slechts een jaar tijd zo ver gedaald. Ze zeiden allemaal dat het jammer is, het personeel is aardig en het hotel zelf heeft potentieel als het maar wordt gerund door / eigendom is van professionals…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding