Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Laico Atlantic Hotel

Opslaan
Delen
Marina Parade Avenue, Banjul 296 Gambia
Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (106)
Zwembad en strand (19)
Dineren (12)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 3 van de 4 hotels in Banjul
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Op zoek naar een accommodatie in Banjul? Dan kun je terecht bij Laico Atlantic Hotel, een gezinsvriendelijk hotel waarmee Banjul aan je voeten ligt. Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten airconditioning. Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Laico Atlantic Hotel toegang tot roomservice. Laico Atlantic Hotel biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Banjul nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten. Op zoek naar een activiteit in Banjul? Arch 22 (0,6 km) is een populaire attractie op loopafstand van Laico Atlantic Hotel. Laico Atlantic Hotel is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Banjul te ontdekken.
Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Internet
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Zakencentrum met internettoegang
Spa
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
42beoordelingen11vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 4
  • 16
  • 13
  • 3
  • 6
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Lief J heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
143 bijdragen52 nuttige stemmen
+1
Het hotel is in slechte staat, echte vergane glorie. Overal brokkelen er tegels af, deuren en muren bladeren af, het tapijt in de slecht verlichte gangen zit vol vlekken, op de wastafels zijn brandvlekken van sigaretten, het deksel van de wc pot hangt los, de voegen en aflopen zijn beschimmeld, alles is zeer slordig afgekit met 5 cm silliconen en we vonden een kakkerlak in onze badkamer. Alle gasten zijn ontevreden over het eten, er zijn onvoldoende tafels, je drinken moet je zelf gaan halen aan de bar en de 'all inclusive' is meer een 'mostly all exclusive' . Zelfs een flesje water was niet te verkrijgen wegens geen levering. De witte wijn was ook op en de rode wijn kwam uit een kartonnen doos, wat je zou kunnen accepteren in een 2 sterren hotel. Wat je dan krijgt, is een glas ter grootte van een eierdopje dat maar HALF gevuld is. De cola was zelfs niet van een merk en was niet te drinken en alle cocktails zijn op basis van lokale rum. Echt niet lekker. Wil je WEL een lekkere cocktail, dan moet je daarvoor bijbetalen. Service op het strand is er niet en ook geen WiFi op het strand. Midden in de nacht heb je op de kamers WEL goede WiFi... Ze adverteren met animatie overdag. Een reden voor ons om dit hotel te kiezen. Ik heb enkel een jonge man gezien die wat zat te prutsen met een volleybalnet dat hij aan het herstellen was alsof hij een visser was. Hij heeft dan een poging gedaan het net op te hangen maar dat lukte niet. Dus GEEN animatie, geen service, weinig WiFi en een 'almost everything exclusive'. Dit ruikt naar misleiding en afzetterij. Voor ons is dit de laatste keer Gambia. Ik heb de reisleiding gevraagd om een transfert. Dit is geen vakantie.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met familie
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Daniël P heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Antwerpen, België428 bijdragen43 nuttige stemmen
Het is een meer dan 1 1/2 uur rijden van de Internationale luchthaven naar het hotel omdat de gasten voor het Atlantic hotel pas op de vierde stopplaats van de bus ter plaatse zijn. Het inchecken verloopt vlot en we kregen snel onze kamer toegewezen maar in geen enkele taal een woordje uitleg. Ook geen papier met de openingsuren van het restaurant, kortom niets van info. Kamer is heel basic, 2 enkelpersoonsbedden die tegen elkaar stonden, dressoir met spiegel, TV met geen enkel fatsoenlijk kanaal om naar te kijken en veel te weinig kapstokken in de kast. Een gratis kluisje is beschikbaar. Er is plaats om je 2 reiskoffers behoorlijk uit de weg te zetten. In de kamer zijn er aanwijzingen dat deze ooit is ondergelopen (storm ?) Plinten zijn beschadigd of weggerot. Badkamer heel elementair, bad met douchegordijn en een defecte douchestang waardoor je de sproeier zelf dient vast te houden. Onze kamer is gelijkvloers aan de zwembadkant en dan heb je 's morgens een lekkere ochtendzon op je klein terras. Wij zijn gewoon om tegen 17h00 nog een dutje te gaan doen maar dit was onmogelijk door het lawaai, hier kan het hotel natuurlijk niets aan doen, mensen zijn nu éénmaal op vakantie. Het eten is zeer beperkt maar het is toch gelukt om alle dagen (10) toch wat bij elkaar te scharrelen. Beetje creativiteit in het samenstellen van je lunch of diner is een vereiste. Alle dagen is er rijst, aardappelen, een pasta, kip of vis. Je kan zogezegd tot 22h00 eten maar als je om half negen gaat wordt er dikwijls niet meer bijgevuld en in het plan trekken geblazen. Ook zijn er met regelmaat van de klok geen schone borden meer. Let op !!! Mensen met een All Inclusive kunnen ook bepaalde sandwich of pizza's bestellen van de kaart maar daar werd bij de incheck niets over gezegd. Het is ook beter om je drinken zelf te halen voor je gaat eten want dit duurt soms wel te lang als de obers het moeten brengen ! Animatie is zeer karig, op 10 avonden zijn er 3 maal groepjes komen spelen, heel typische Afrikaanse drums en fluitjes. Voor de rest heb ik slechts één maal gezien dat er een spelletje watervolleybal werd gedaan, misschien ook geen interesse van de klanten ? Het cliënteel zijn voornamelijk Nederlanders, Belgen en Polen. Het is mogelijk om geld te wisselen in het hotel, voor één euro krijg je 53 Dalasi terwijl de officiële koers 56 Dalasi is maar daar is mee te leven. Van Dalasi naar Euro op een gemakkelijke manier is een nul er af en delen door 5. Voor het hotel staan niet-officiële taxi's maar deze zijn veel duurder dan de gewone taxi's ! Neem een paar papiertjes mee en iets om te schrijven en laat de taxichauffeur daar zijn bedrag op schrijven, het valt voor dat je bij de bestemming aangekomen dikwijls een heel ander bedrag te horen krijgt wat onnodige discussie brengt. Lokale drank is inbegrepen in de All Inclusive en de bediening aan de poolbar is ok, Awa en Ami zijn beiden een meerwaarde voor dit hotel, altijd vriendelijk en goedgezind, wat ik bij veel personeel wel miste, ook de oudere pool-boss is een heel attente man en verzorgt de klanten zoals het moet. Het strand is proper waar het is afgebakend door het hotel, hier mogen ook geen strandverkopers komen, dagelijks zit er politie te patrouilleren en 's nachts zijn er minstens 2 bewakers. Buiten het afgebakend gebied is het vuil en smerig. Denk eraan dat een kilometer verder de uitloop van de riolering van Banjul in de Gambia-rivier komt. Als je buiten je hotel gaat is het beter om een local mee te nemen, wij hebben meerdere keren beroep gedaan op Tommy (echte naam is Tamsir) hij heeft een blauwe juice-bar op het strand rechts van het hotel. Je geeft hem na zijn opdracht wat je hart zegt. (je kan zijn nummer via een privé bericht vragen). Wij hebben het gezien, beleeft en meegemaakt en daar zal het ook bij blijven. Op naar nieuw avontuur.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
306annemarie heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
Den Helder, Nederland30 bijdragen23 nuttige stemmen
Hier heb je een fantastische vakantie. Ligging aan de zee. Je word op je wenken bediend door supervriendelijk personeel. Je kamer word netjes schoon gehouden. Geef ze een tip, daar zijn ze ontzettend blij mee.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2017
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Derek M heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Derby, England, United Kingdom247 bijdragen72 nuttige stemmen
Ik reisde hier een tijdje geleden maar herinner me nog de herinneringen aan de ideale locatie naast het strand, de kamers een beetje verouderd en moesten extra's voor de kamer kopen tegen een vergoeding zoals een lont voor de airconditioning, maar over het algemeen een ideale setting, avondentertainment en een keuze aan eten. Het resort heeft een eigen zwembad en dicht bij de plaatselijke stad, u zult niet teleurgesteld worden door deze plek
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2019
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
fizzy13 heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
fizzy1314 bijdragen19 nuttige stemmen
Ik had het ongelukkige misno gen om hier 2 weken te blijven en het was smerig. Het is vies, het is vies, kamers worden niet goed schoongemaakt, regelmatig zag de huishouding handdoeken ophalen die van de vloer moesten worden vervangen en weer op de plank moeten worden gelegd (in een andere kamer) en zag ze ook regelmatig door bezittingen gaan. Kamers zijn vuil en niet goed schoongemaakt, lichten werken niet, geen warm water en als u dit meldt, verwacht u niet dat er actie zal worden ondernomen. Eet hier niet, het is verschrikkelijk en de eetkamer (als je dat zo kunt noemen) moet worden gesloten. Tafels zijn smerig, voedsel dat beschikbaar is, heeft geen hoezen, er zijn geen serveertangen, dus mensen gebruiken hun handen. Als voedsel op borden zoals brood wordt achtergelaten dat 'lijkt' niet te zijn aangeraakt, wordt het teruggezet om door een andere gast te worden ingenomen. Medewerkers zijn niet opgeleid en hebben geen leiderschap om hen te helpen. Ik ben veel in Afrika geweest en dit is het ergste. Ik heb geen idee wanneer de foto's zijn gemaakt om er reclame voor te maken, maar het is ronduit niet correct, verspil je geld niet. De luchthaven serveert beter eten. Hoe een internationale touroperator dit gebruikt, is mij niet duidelijk, het moet worden gesloten.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Google
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 81 - US$ 95 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
GambiaDistrict BanjulBanjul
AANTAL KAMERS
204
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Laico Atlantic Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Laico Atlantic Hotel?
Attracties in de buurt zijn Albert Market (0,7 mijl), National Museum (0,3 mijl) en Arch 22 (0,6 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Laico Atlantic Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit ontbijt, zwembad en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Laico Atlantic Hotel?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Laico Atlantic Hotel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Laico Atlantic Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Boss Lady, Nefertiti Beach Bar & Restaurant en 2 Rays Gourmet.
Zijn er sportvoorzieningen bij Laico Atlantic Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Laico Atlantic Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, Laico Atlantic Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt Laico Atlantic Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,6 mijl vanaf het centrum van Banjul.
Zijn er historische locaties in de buurt van Laico Atlantic Hotel?
Veel reizigers bezoeken National Museum (0,3 mijl).