Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Radisson Blu Hotel, Addis Ababa

Hotelwebsite bezoeken
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Rolstoeltoegang
Bar/lounge
Spa
Shuttlebusservice
Roomservice
Restaurant
Vervoer van/naar luchthaven
Openbare wifi
Stomerij
Vergaderkamers
Zakencentrum met internettoegang
Fitnesscentrum / sportruimte
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Kamers voor rokers beschikbaar
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Minibar
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Rustig
Luxe
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
Beoordelingen en meer
917beoordelingen
410foto's
6V+A
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 424
  • 376
  • 82
  • 25
  • 10
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Een uitstekend hotel met schone en comfortabele kamers. Personeel dat het werk doet met een glimlach en dat altijd bereid is om te helpen. De restaurant- en barvoorzieningen zijn prima te noemen. Aanrader!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Antwoord van HansPeterDuerr, General Manager bij Radisson Blu Hotel, Addis Ababa
Gereageerd op 12 feb. 2018
Dear valued Guest, Thank you for choosing the Radisson Blu Hotel, Addis Ababa as your travel partner and for sharing your feedback from your stay. Nothing gives us more pleasure than knowing that you were comfortable and happy during your time with us. Our team always strives hard to guarantee a 100% guest satisfaction. We look forward to welcome you back to our hotel soon and we aim to make your stay more enjoyable than the last. Best Regards Hans Peter Duerr General Manager
Meer lezen
Radisson Blu is in alle opzichten een prima hotel. Zakelijk gezien voor mij de locatie maar zeker ook de service die ze bieden. Ontbijt buffet is uitgebreid en ook het buffet 's avonds is een aanrader. Kamers worden prima schoongehouden. Calculeer wel extra tijd voor het uitcheck
Meer lezen
Antwoord van HansPeterDuerr, General Manager bij Radisson Blu Hotel, Addis Ababa
Gereageerd op 4 jul. 2016
Dear Valued Guest, Thank you for choosing the Radisson Blu Hotel Addis Ababa as your travel partner and for sharing your feedback from your stay. I am very happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Our team always strives hard to guarantee a 100% guest satisfaction. And nothing gives us more pleasure than knowing that you were comfortable and happy during your stay with us. Please be informed that we have taken your comments seriously and we look forward to another opportunity to exceed your expectations. We look forward to welcome you back tour hotel soon and we aim to make your stay more enjoyable than the last. Best Regards Hans Peter Duerr General Manager
Meer lezen
Heel goed hotel. Uitstekende kamers. Zeer smakelijk ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Binnen tien minuten op de luchthaven. Overigens is het niet aan te raden om de gele taxi's naast het hotel te nemen. Komen afspraak niet na qua vooraf afgestemde prijs.
Meer lezen
Antwoord van ChristopherPike2014, General Manager bij Radisson Blu Hotel, Addis Ababa
Gereageerd op 6 jan. 2015
Dear Frans K Thank you very much for your review. We hope to see you soon on your next trip to Ethiopia, Best regards, Christopher Pike, General Manager
Meer lezen
Fijn hotel, goede service binnen en buiten het hotel (airport shuttle) comfortabele kamer met vers fruit. Niet bijzonder de kwaliteit en diversiteit van de keuken. Ontbijt, Snacks en Diner voor Europese begrippen onder de maat.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Antwoord van ChristopherPike2014, General Manager bij Radisson Blu Hotel, Addis Ababa
Gereageerd op 6 jan. 2015
Dear Deijil Gerard V Thank you very much for your review. We have taken into account your comment regarding the diversity of the food offer and communicated with the F&B manager. We hope to see you soon on your next trip to Ethiopia, Best regards, Christopher Pike, General Manager
Meer lezen
Mijn tafelgenoot had in Radison Blu een etentje tegoed, wegens een voorgaande mislukking in de keuken.
Dat werd ruimschoots goedgemaakt met een tongstrelende maaltijd en een voortreffelijke bediening.
Kortom, voortreffelijk
Meer lezen
Antwoord van ChristopherPike2014, General Manager bij Radisson Blu Hotel, Addis Ababa
Gereageerd op 9 dec. 2014
Dear jpsmedia, Thank you very much for your review on Tripadvisor. We always try our best to make things better in case our service was not up to standards and I am happy to see your appreciation for that. We hope to see you soon at the Radisson Blu Hotel Addis Ababa on your next visit to Ethiopia, Best regards, Christopher Pike, General Manager
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
View from room
super nice room! Sure beats the tent I had in Tanzania!
macchiato on the patio
View from room
View from our room
Vorige
Good day, I have been trying for weeks to get service from the hotel. May I please have the contact details of the General Manager, Mr Hans Peter Duerr, urgently. They have put a hold on my credit card, after they charged my card on the day I left and did not deduct the money from the hold on the card. I must have sent almost ten emails and for more than a week now, they have not responded. I am in South Africa and cannot follow up all the time. You are getting great reviews about your service but it seems like there is a problem at your Front Office. My company has been using this hotel extensively and we are extremely disappointed about the poor service. Could you kindly respond to my request.
Go to the raddison website and contact the help desk directly, they will address the problem immediately.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Hello everyone! Is it possible to have a dinner in radisson hotel even if you are not guest of the hotel? How much is the rate for adults and children? Thank you!
Hello everyone! Is it possible to have a dinner in radisson hotel even if you are not guest of the hotel? How much is the rate for adults and children? Thank you!
I think Customer is a problem in Radisson. I tried four times to be connected to the Reservations/Front office, the operator with a lot of background noise put me through. No Luck to be connected. If you plan to make a booking via telephone, FORGET it.
I normally do my reservation through online. No problem what so ever on online reservation. Maybe your calls are international long distance and not going through because of international calls
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
I want a wedding holl how much it cost me oer person or by the hotel rule
My friend you could try to contact the hotel directly and they will be probably able to present you detailed offer or different sets of offers which might suit your needs and wishes.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Vorige
12
"probeer een upgrade naar business class op de 9e verdieping te krijgen. Erg goed.."
PRIJSKLASSE
US$ 185 - US$ 295 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
radisson blu hotel, addis ababa hotel addis ababa
LOCATIE
EthiopiëAddis Abeba
AANTAL KAMERS
212
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding