Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Marrakesh is Hotel Marrakech le Semiramis een uitstekende plek om te ontspannen. Met een rustige omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is Hotel Marrakech le Semiramis de ideale uitvalsbasis in Marrakesh.
Kamers bij Kenzi Semiramis bevatten een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet.
Je kunt tijdens je verblijf bij Kenzi Semiramis ook gebruikmaken van een zwembad en een restaurant. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Kenzi Semiramis is gratis parkeren beschikbaar.
Kenzi Semiramis ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Marrakesh, zoals Gueliz (2,1 km) en Marrakech Train Station (2,2 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Op zoek naar een Indisch restaurant? Misschien zijn Les Jardins de Bala, Bombay Marrakech of Bombay Halal Marrakech in de buurt van Kenzi Semiramis iets voor jou.
Marrakesh staat ook bekend om een aantal geweldige historische musea, waaronder The Orientalist Museum of Marrakech, Dar El Bacha - Musee des Confluences en Heritage Museum, die in de buurt van Kenzi Semiramis liggen.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Hotel Marrakech le Semiramis zorgt ervoor dat je Marrakesh niet snel zult vergeten.
Ontbijt beperkt, ééntonig en niet lekker. Vloerbekleding vuil, badkamer beschimmeld, meubels afgeleefd. Personeel is vriendelijk maar deze aan het onthaal niet. Zwembad was proper maar tegels komen los. Personeel was vriendelijk.
Beoordelingen gelezen alvorens een keus te hebben gemaakt voor dit hotel. In dit geval had ik een compleet pakket gekocht, inclusief de vlucht. Goede en slechte kritieken. Na de slechte te hebben gelezen, dacht ik: zo erg kan het toch niet zijn, er zal inmiddels toch wel wat aan gedaan zijn. Maar nee hoor, ook in mijn kamer het volgende niet in orde: geen anti-slip mat in bad, staande lamp deed het niet, airco deed het niet ( uitgeschakeld vanwege laagseizoen?), stop in bad ontbrak, handdoekenrek stond op punt om van de muur te vallen, wc rol houder kapot, mini kluisje deed het maar gedeeltelijk ( ja, je kon nummer intypen, maar daarna hield het op. 4 verschillende batterijtjes, waarschijnlijk bijna leeg, dat helpt natuurlijk niet). Overigens, gemeld van de staande lamp: tijdens mijn verblijf is de lamp niet vervangen. Maar laat ik even beginnen bij de aankomst. Moest hotel belasting betalen, ok, dat kan. Toen discussie over ontbijt wel (volgend voucher) niet ( volgens hotel) inbegrepen. Maar goed, dat is rechtgezet. Het hotel was donker, en dat vanwege het feit dat de meeste lampen uit waren. Ik ben voorstander van energie besparing, maar de verlichting die wel aan was, was minimaal. Begrip voor het feit dat hotel. vanwege laagseizoen, nauwelijks gasten had, maar nogmaals, verlichting was minimaal. Op zich alles heel ruim opgezet, echt een ouderwets hotel. Niets op tegen, ook de kamer groot. Maar waarom worden de handdoeken iedere dag verschoont? Die energie kan beter gebruikt worden aan het repareren van, op zich, allemaal kleine zaken. Kwaliteit bed wel goed. Kamer ook schoon. Maar met een potje verf en een kwast zou je een hoop kunnen doen. Ook in de gangen. Tuin wel weer goed onderhouden, schitterend, daar mankeerde niets aan. Ook niet aan het zwembad. Ontbijt: kan ik met de beste wil slechts de gradatie "voldoende "geven. Niets om opgewonden van te raken. Hoe samen te vatten: voor de prijs zou ik hier best nog een keer kunnen overnachten. Wellicht dat een en ander wat beter overkomt in het hoogseizoen. Over het algemeen was het personeel ook aardig. Maar ik raad de manager dringend aan, om het laagseizoen te gebruiken om nu juist die kleine zaken op orde te krijgen. Ik zie in andere beoordelingen, dat de manager overal ( alleen bij goede beoordelingen) hetzelfde standaard commentaar geeft. Mr Mohamed Bahassou, doe er wat aan !…
We hadden geboekt via booking.com en kregen een kamer zonder tv en koelkastje. Airco werkte niet en geen handdoeken in de badkamer. Ook geen wifi bereik op de kamer. Kamer was een sauna en balkondeur ging ook niet open. Kluis werkte niet. We hebben gevraagd voor een nieuwe kamer en deze had wel een tv en koelkastje, airco, wifi verbinding etc. Ze hadden dus eerst hun slechtste kamer gegeven. Hun kluisje is enkel te gebruiken als je er ervoor extra betaald. Kamer werd wel elke dag schoongemaakt en bedden opgemaakt. Het zwembad was een van de plusplunten. Heel groot en je kan er lekker relaxen. Ook was er een poolbar waar je drankjes kon halen. Het ontbijt buffet was heel zielig en niet veel keuze. A la carte menu was oke. Tajine kefta en sandwish was in orde. Personeel was zeer vriendelijk en deden graag een babbeltje. De Gangen stinken wel naar sigarettengeur en om eerlijk te zijn leken alle meubels en zetels in de lobby heel stoffig en oud. Er zijn taxis voor het hotel die een hele hoge prijs vragen voor een korte trip. We stapten dus iets verderop en daar pakte we een taxi op de baan, die dus veel goedkoper Was. Hotel bied ook enkele tours/excursies aan. Ze geven niet genoeg informatie over de dagindeling en tips etc wat heel jammer is. Prijzen zijn oke maar een touristenbureau in de straat heeft voordeligere prijzen en werkt met dezelfde chauffeur als het hotel.…
Hier in Augustus verbleven en toen onterecht dubbel betaald in het hotel. Nu een maand later reageert het hotel niet op berichten van zowel booking, als van mij. Kijk dus uit met het vertrouwen van de o zo lief ogende receptioniste, want zij licht je dus op waar je bijstaat. Nu heen en weer aan het communiceren met booking, maar ik denk dat ik kan fluiten naar me centen.
Prima hotel en goede verbinding met de bus naar de Medina. Goed ontbijt. Mooi zwembad. Kamer werd goed schoon gehouden. Rustig. Wij willen hier zeker terug komen. Personeel ook niets op aan te merken.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding