Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Marrakesh is SENTIDO Kenzi Menara Palace een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is SENTIDO Kenzi Menara Palace de ideale uitvalsbasis in Marrakesh.
Dit resort voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Kenzi Menara Palace Hotel toegang tot roomservice en een conciërge. Kenzi Menara Palace Hotel biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Marrakesh nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
SENTIDO Kenzi Menara Palace ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Saadian Tombs (3,1 km) en Bab Agnaou (3,3 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Marrakesh verkennen.
Als je in Marrakesh bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van SENTIDO Kenzi Menara Palace gaan, waaronder Bo & Zin (1,6 km), Palais Dar Soukkar (1,6 km) en Sky 5 (0,6 km).
Bovendien maakt Kenzi Menara Palace Hotel het eenvoudig om veel geweldige attracties in Marrakesh te ontdekken, zoals Arsat Moulay Abdeslam Cyber Park en La Palmeraie. Dit zijn een aantal populaire parken.
Kenzi Menara Palace Hotel zorgt ervoor dat je Marrakesh niet snel zult vergeten.
We verblijven tegenwoordig vaker in Marrakesh, en voor ons verblijf tijdens de feestdagen waren we bereid om een iets duurder en beter voorzien hotel te nemen. Na veel vergelijken leek Kenzi Menara Palace ons het beste hotel qua prijs / kwaliteit. We waren tevreden met onze ruime kamer, maar de service was minder. Wanneer we à la carte wouden lunchen, duurde het een eeuwigheid voor onze bestelling werd opgenomen. En ook wanneer we vragen hadden, werden we van hier naar daar gestuurd. Eén voorbeeld was toen we graag wouden tenissen. De receptie stuurde ons naar het zwambad, waar een verantwoordelijke voor het sporten zou zitten. Deze was niet aanwezig en na wat wachten besloten we de volgende dag terug te gaan. De volgende dag zei de jongeman dat we gewoon naar het plein mochten gaan. We gingen ons omkleden, begaven ons naar het plein, dat volzet bleek. Terug naar het zwembad dan. Hij riep een andere werknemer erbij die begon te bellen en regelde dat we over een halfuur konden gaan tenissen. Van ons verblijf heb ik wel meerdere voorbeelden van inefficiëntie, maar ik ga ze niet allemaal opsommen. Wat wél goed was, was het uitgebreide ontbijt en het restaurant Saoussane. We hebben hier heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en er heerste een gezellige sfeer. Verder waren we tevreden met de faciliteiten, al is de fitness erg verouderd, zijn er verschillende toestellen die niet meer werken en vond ik het er ook niet echt proper. We hebben er het beste van gemaakt, maar gaan volgende keer gewoon weer naar ons vaste hotel. …
Wij hebben dit hotel bezocht nadat een vorig hotel tegenviel. Wat zijn we ongelooflijk blij dat we hier terecht zijn gekomen. Vanaf het eerste moment werden we zeer hartelijk, familiaal ontvangen door dhr Nordin en zijn team. De kamers zijn ontzettend ruim en het eten is echt zeer divers, vers, smaakvol en gezond. Alles is schoon en fris. De directrice van het hotel loopt zelf ook rond en is zeer vriendelijk en benaderbaar. Er heerst een serene rust terwijl je op steenworp afstand zit van het centrum. Zowel bedienend personeel, de kamermeisjes, keukenpersoneel, schoonmakers, als het management zijn zeer toegewijd en vriendelijk. Natuurlijk zijn er wel wat klusjes die opgepakt moeten worden maar ik zag dat ze daar al druk mee bezig zijn. We moeten niet vergeten dat door de pandemie de hotels bijna jaren stil hebben gestaan. Mijn kinderen genieten ontzettend en wij als volwassenen ook. Had het verder wel leuk gevonden als ze een paar speeltoestellen buiten hadden op het terrein of een glijbaan bij het zwembad. Wellicht in de toekomst.. :) Last but not least, het all-in concept is echt een uitkomst! Volledig ontziend en van zeer goede kwaliteit. Geen vreetschuur gebeuren ;)…
Na sommige beoordelingen toch met een afwachtende houding vertrokken... Prima hotel, wij hadden een heel proper kamer en ook de andere Belgen in het hotel. We hebben er heel lekker gegeten.. vooral de dessertjes zijn lekker en zien er prachtig uit. Oké, niet al het personeel 'ziet' werk, maar wij zijn toch niks tekort gekomen! Hier en daar ligt er een tegeltjes los ofzo, maar het blijft toch een stijlvol hotel. Enkel de puntjes op de i mankeren. De man van de animatie is een geweldige charmante kerel, ook al doe je aan niks mee. Elke avond komt hij netjes in het pak met echt iedereen een praatje maken tijdens het eten... hoe langer je er verblijft hoe grappiger het praatje wordt... Wij snappen de mensen die hier meermaals komen.
Eerst en vooral hebben we hier een leuke vakantie achter de rug. Het animatieteam brengt echt sfeer en is enorm vriendelijk. Het onthaal was vriendelijk en we kregen extra uitleg van een heel lieve vrouw en werden onze koffers meteen naar onze kamer gebracht, ondanks dat we al om 10 uur ‘s ochtends in het hotel waren. Toch zijn er wel verbeterpunten, waar werk van gemaakt moet worden. De kamers zijn erg ruim en leuk ingericht, maar worden niet altijd grondig gepoetst (veel stof in de klerenkast/ tv/ bureau, ...). Zo zijn er ook enkele zaken die niet meer stevig in elkaar steken of goed afgewerkt zijn (douche, wc-papierhouder, ...) en de badkamer wordt al snel een ‘zwembad’ na een korte douche. Er was wel een groot bad, toch wel een pluspunt. Het zwembad is ook niet echt fijn afgewerkt en netjes. Het is een erg groot zwembad met een goede service van handdoeken, maar de bodem ziet er niet altijd proper uit en de afwerking van de boording moet ook aangepakt worden. De mensen die werken rond het zwembad doen wel erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken. De service van bar aan het zwembad loopt ook goed en er werkt vriendelijk persoon. Dit in tegenstelling tot het personeel in het restaurant. Zij zien absoluut geen werk en het kan makkelijk 15 minuten duren (moest je nog niets gezegd hebben) vooraleer ze door hebben dat jouw tafel nog vuil is en dat ze nieuw bestek moeten leggen en dat je drinken wil bestellen. Ze leggen ook geen nieuw ‘doek’ op tafel, wanneer er wat vuil op ligt, maar gaan gewoon, terwijl je aan tafel zit, met hun hand er over en klaar. ‘s Middags zijn er niet veel mensen in het restaurant doordat niet iedereen all-in heeft, maar toch moet je erg lang wachten vooraleer je verder geholpen wordt. Dit kan liggen aan het toch wel weinige personeel, maar vooral aan het feit dat ze niet (willen) zien dat je aan het wachten bent. Wanneer er tafels vuil zijn, wordt dit zelden meteen opgeruimd waardoor de vogeltjes (die ‘s middags vaak in het restaurant zijn) met het eten op tafel gaan vliegen. Wanneer een tafel naast jou drinken besteld, komen ze het daarna niet aan jou vragen, maar gaan ze eerst bijvoorbeeld die fles water halen. Twee tafels of meer tegelijk ‘bevragen’ gaat niet en voor sommige is het moeilijk om te ‘glimlachen’. We hadden het gevoel dat er soms wat spanningen waren (discussie gezien/gehoord met personeelsleden in het restaurant) en dat ze niet goed aangestuurd worden. De fitness is wel ordelijk, maar qua SPA voorzieningen, ondervinden we dat er erg weinig ‘reclame’ gemaakt wordt in vergelijking met andere hotels, ook in Marrakech en elders. De activiteiten na het avondeten zijn schaars. Zo komt er wel eens een zangeres optreden, maar verder niet. Het animatieteam zet dan maar zelf een dansje in gang. Terwijl tijdens het avondeten een buikdanseres komt en twee groepen die typisch Marokkaanse muziek maken, tijdens de Marokkaanse avond. Dit past totaal niet tijdens het eten en is ook enorm luid, waardoor je niet rustig kan genieten van je eten of rustig kan praten met elkaar. Dit zou beter achteraf zijn in de lobby bijvoorbeeld waarbij je kan werken met een dagprogramma zodat mensen weten wat er die dag te doen is en of ze het al dan niet willen zien. In onze tweede week is er ook een kinderdisco opgericht vlak aan het restaurant, waardoor de verschillende liedjes door elkaar klinken (kinderdisco en de standaard achtergrondmuziek is al luid als je binnen zit). Dit is leuk voor de kinderen, maar niet als je rustig wil genieten van je avondeten. Sentido staat voor rust en ontspannen genieten, maar dat is niet altijd terug te vinden in dit hotel. We hebben in Marrakech al een hotel bezocht, ook 5 sterren, en in vergelijking met dit Sentido hotel was de service veel beter. Voor het animatieteam en de vriendelijke mensen achter de bar aan het zwembad, zou ik teruggaan. Toch moeten ze zeker werken aan de services van het restaurant, want dit hebben we zelden ervaren in een 5 sterren hotel. Het eten was dan ook oké (veel pasta, als je dat graag eet), maar niet altijd even warm en veelzijdig.…
Bij het binnenkomen werden wij direkt persoonlijk ontvangen. Het is altijd leuk als je opgewacht wordt door een medewerker die je met jouw naam een hartelijk welkom wenst. De kamers waren zeer ruim en perfekt onderhouden. De spa is een aanrader.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding