Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kenzi Europa

Reiziger (1313)
360
Panorama’s (6)
Kamer en suite (237)

Over

Nr. 22 van de 83 hotels in Agadir
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Restaurant
Roomservice
Bar/lounge
Inclusief ontbijt
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis internet
Spa
Babysitting
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Stomerij
Tennisveld
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
1.767beoordelingen
262vragen en antwoorden
7kamertips
Waardering van reizigers
  • 720
  • 589
  • 261
  • 104
  • 93
Reizigersveiligheid
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Personeel zeer vriendelijk. Kamer ruim. Worden dagelijks schoongemaakt en alle dagen verse handdoeken. We waren met 2 koppels en hadden 2 kamers gevraagd . We kregen de kamers 1107 en 1310. dus op twee verschillende verdiepingen. Kamers met tuinzicht? Wat is tuinzicht in
Meer lezen
Antwoord van Mahfoud F, Directeur général bij Kenzi Europa
Gereageerd op 20 sep. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our hotel following your recent stay in Kenzi Europa. All our team was pleased to have you among us. We wished to receive your complain during your stay in order to investigate all the mentioned remarks in your comment. Be assured that our aim is to make the stay of our clients as comfortable and enjoyable as possible. Looking forward to welcome you again among is Kenzi Europa Hotel for your next visit to Agadir. Best regards,
Meer lezen
Begin september hebben we een week in dit hotel doorgebracht. We werden zeer warm onthaald aan de receptie. De kamers waren zeer ruim, met een balkon en leuk uitzicht op het zwembad. Echter de badkamer was een minpuntje. De verf op het plafond kwam los, en onze föhn werkte
Meer lezen
Antwoord van Mahfoud F, Directeur général bij Kenzi Europa
Gereageerd op 15 sep. 2018
Dear Tiffany, We are very grateful for all your good and encouraging comment. It is a pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your vacation with us and we are happy that you really appreciated the hotel. We certainly look forward to welcoming you back to Kenzi Europa very soon. Warm regards
Meer lezen
Ik was reeds meerdere malen in Kenzi Europa en altijd werd ik goed ontvangen. De receptie was zeer vriendelijjk en ik was steeds vlug op mijn kamer. De maaltijden zijn in buffetvorm en kunnen na enige tijd wel eentonnig worden. Wel altijd lekker. De kamers zijn net en zeker
Meer lezen
Antwoord van Mahfoud F, Directeur général bij Kenzi Europa
Gereageerd op 10 sep. 2018
Dear Guest, First of all we would like to thank you for your loyalty towards our hotel and for taking the time to share your feedback with us. It is a delight to hear that you enjoyed your holiday in Kenzi Europa. We will make sure to share your comment with the entire hotel team especially with Nada. We are looking forward to welcoming you again in your next trip to Agadir. Kindest Regards,
Meer lezen
Wij zijn eind juli 1 week in Kenzi geweest. Het hotel heeft hele leuke glijbanen voor de kids. Het zwembad is leuk, er is een speeltuintje. Het beste aan het hotel is de zeer centrale ligging. Helaas veel minpunten. Lange rijen bij het ontbijt. 1 persoon extra bij pannenkoeken
Meer lezen
Antwoord van Mahfoud F, Directeur général bij Kenzi Europa
Gereageerd op 20 aug. 2018
Dear Marina, Further to your comment, we are sorry to learn that you didn't appreciate your stay among us. We take note of your feedback and we wished to collect your remarks with more details during your stay in order to handle the problem immediately. We would like to inform you that our buffets are prepared with such attention and that we have a cycle of menu of 2 weeks. Also be assured that our kitchen is monitored daily by an accredited hygiene laboratory and we didn’t receive any claim from our guests concerning the food. We hope to welcome you again in order to provide you our best services. Best regards,
Meer lezen
Neckermann brochure stond dat het hotel vernieuwd was...vraag me dan wel af waar ? De kamers hebben veel gebreken en zijn niet altijd even proper...na 3 kamers te hebben gehad toch 1 redelijk...eten niet erg gevarieerd en animatie ook niet top..niet voor herhaling
Meer lezen
Antwoord van Mahfoud F, Directeur général bij Kenzi Europa
Gereageerd op 7 jul. 2018
Dear Nathalie, Thank you for choosing our hotel for your holiday in Agadir. For your information, our hotel was fully renovated in 2013. The rooms are well maintained, daily cleaned and equipped by good furniture. Regarding the food, we propose a varied and rich buffet for breakfast, lunch and dinner which can meet the different choices and tastes of our customers. Concerning the animation team, we insure you that we didn’t receive any claim from our guests. However we wish to collect your remark during your stay to allow us to do the necessary on the spot. We are looking forward to welcoming you again among us.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 47 - US$ 145 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
kenzi europa agadirkenzi europa hotel agadir
LOCATIE
MarokkoSouss-Massa-DaraâAgadir
AANTAL KAMERS
236
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding