Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Blue Sea Le Tivoli

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Professionele foto's
Blue Sea Le Tivoli
Blue Sea Le Tivoli
Panorama’s (6)
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

841 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Nijmegen, Nederland
Niveau bijdrager
48 beoordelingen
35 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nuttige stemmen
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is goed te bereiken en ligt op loopafstand van de boulevard. Overdag is wandelen op de boulevard een optie maar s avonds blijf ik liever in het hotel. We hadden een auto gehuurd maar hebben er weinig gebruik van kunnen maken. Parkeergeld vragen op de openbare weg ongevraagd ( tegen betaling) verkeer regelen bij parkeren of wegrijden , ramen zemen terwijl je instapt , ik vond het hoogst irritant. Nadeel van het hotel is dat de animatie heel sumier is, daardoor Zijn de avonden saai. Wij hadden all inclusive maar dat is ook niet alles. Minuscuul kleine plastic bekertjes voor all inclusive en s avonds alleen buiten bij de zwembadbar is drinken te krijgen. Een biertje uit een 100 cc bekertje smaakt echt niet. Ik heb een foto bijgevoegd van de ligbedden, die door de Russen als asbak worden gebruikt Meer 

Nuttig?
1 Bedank Ingrid W
Niveau bijdrager
2 beoordelingen
Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

Mooi kamer met uitzicht op de berg en zee. All inclusive eten is goed. Personeel is vriendelijk. Indien je ergens hulp bij nodig heb staan ze gelijk voor je klaar. Schone ,ruime kamers. Voor de prijs kwaliteit verhouding zeker voor herhaling vatbaar.

Nuttig?
Bedank Jo Anne B
Niveau bijdrager
9 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 2 mei 2016 via mobiele applicatie

Zijn voor 9 nachten in dit hotel en hebben het ons nog geen moment beklaagd. Alles wat je wil is aanwezig, personeelsleden zijn vriendelijk en behulpzaam. De ligging is leuk nabij strand en winkels. Vriendelijke bewakers aan de deur , dat geeft een gevoel van veiligheid. Mooi zwembad en goede massage. Pluim voor de vriendelijke Sara die de mensen informeert over de welness Dit soort medewerkers zijn top. Kleine tip. Plaats in de kamer bij aankomst een fles water en verhuur een Safe onmiddellijk bij aankomst of reken ze bij de prijs in. Iedereen hoort dit te gebruiken. Nog een speciale vermelding voor de personen die de kamer proper maken. Elke dag top. Proficiat Doe zo voort. Meer 

Nuttig?
1 Bedank Stefaan R
Niveau bijdrager
36 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
Beoordeeld op 11 april 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is zeer goed georganiseerd. Mooi groot zwembad met animatie. Wij aten alleen ontbijt, mooi gevarieerd buffet, dat van dag tot dag wisselt. Brood leek wel niet altijd vers. Zeer proper. Vriendelijke mensen, wereld van verschil ivm Blue Sea Le Printemps in Marrakech . Ideaal met gezin, ze hebben kamers met een tussendeur.

Nuttig?
Bedank Pieter D
aalst
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 23 juni 2015

Eten was lekker en gevarieerd, de kamer was groot en proper, net zoals de badkamer, het personeel aan de receptie zeer behulpzaam, in het restaurant waren de obers zeer vriendelijk en alert zodat we een top bediening kregen. Het hotel zou nog meer glorie uitstralen moest er hier en daar enkele renovatie werken uitgevoerd worden. Wij hebben er ons niet aan gestoord, maar sommige mensen verwachten nu eenmaal de perfectie. Speciaal vermelding voor de hotel manager die zich dag in dag uit 100% inzet om voor de gasten een aangenaam verblijf te creëeren. Proficiat.

  • Verbleef Juni 2015, bezocht met een partner
    • 5 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 bollen Hygiëne
    • 5 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank nounours50
Blue Sea H, Responsable relations publiques van Blue Sea Le Tivoli, reageerde op deze beoordeling

Lieve Gast Wij zijn oprecht blij te horen dat uw verblijf was aan uw verwachtingen en de professionaliteit van onze medewerkers heeft uw verwachtingen voldaan. Het is een groot genoegen om uw warme reacties delen met al onze medewerkers. In afwachting van het plezier van je weer te verwelkomen, dan kunt u geloven in de uitdrukking van onze beste wensen.... Meer 

Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 9 oktober 2014

Wat een verschrikkelijk hotel was dit! WIj hebben een ongelofelijk mooie reis door Marokko gemaakt, maar het hotel was echt het tegenovergestelde. Vergaande glorie. Zeer onvriendelijk personeel, echt heel onvriendelijk. Ze spreken nauwelijks engels. We vroegen s ochtends in het engels om een fles water, maar hij gaf ons bier, want hij snapte ons niet... Daarna werd hij boos, omdat hij zei water is pas vanaf de middag verkrijgbaar, maar als je op een trip gaat heb je daar niets aan. WIFI doet het alleen als er 20 mensen op zitten daarna is het vol. Het eten was echt heel vies. Wij zaten er 15 dagen, 15 dagen rijst is geen aanrader. Noodgedwongen bij het restaurant op de hoek moeten eten. WIj namen de recencies met een korreltje zout en hebben toch geboekt, maar als ik u was zou ik dit NIET BOEKEN!

  • Verbleef Augustus 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 1 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Esmée O

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Agadir

Onnen
Niveau bijdrager
8 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 6 mei 2014

Dit was de tweede keer dat we in hotel Tivoli verbleven met 3 jaar tussentijd. Er is niet veel veranderd in die 3 jaar. De uitstraling van het hotel is nog even mooi, kleurig en uitnodigend. Het is zo jammer dat er geen onderhoud wordt gepleegd, als men dat zou doen zou daar een dijk van een hotel staan. Nu zijn bv.de badkamers nog steeds in functie dankzij kit en stopverf. Dat is het eerste wat je opvalt als je in je kamer komt...losse kitslierten die schimmelig uitslaan. Je gaat dus niet in zo'n bad liggen...wij niet. Na een paar dagen ben je ook hier aan gewend. Er wordt wel elke dag schoongemaakt, geen idee of dat komt omdat we elke dag tips achterlieten op de kamer of dat dit standaard is,handdoeken worden verschoond. ( zijn ook sleets en aan vervanging toe trouwens) De bedden zijn goed, we hebben goed geslapen.Het personeel in de ontbijtzaal is ongeïnteresseerd, lijkt niets te weten van hygiëne of hoe met eten om te gaan. Voorbeeld: er staat een mevrouw pannenkoekjes te bakken.Na verloop van tijd zijn haar handen natuurlijk behoorlijk vet van al die olie en als je geen bestek gebruikt..... ik zal je vertellen dat je geen pannenkoekjes meer wilt eten als je gezien hebt dat ze die olie lekker even uitwrijft tot aan de ellebogen. Toen de kwaliteit, het povere aanbod van het buffet en de koffie slootwater bleek te zijn, heeft ons dat na twee dagen weggejaagd en zijn we vanaf toen bij El Toro aan het strand gaan ontbijten. De laatste dag moesten we vroeg vertrekken, dus toch nog maar een ontbijtje genomen in het hotel. Bij het tappen van sap kwam er iets uit wat op water leek. Bleek schoonmaakspul te zijn. Natuurlijk geen briefje erop voor de gasten. Wat waren we blij dat we niet all-inclusief hadden geboekt. Dan hadden wij ook met een blauw bandje om de pols exclusief uit plastic bekertjes moeten drinken. Wat een afgang en wat een verschil tussen betalende bargasten en all in. Entertainment: hier zitten wij niet echt op te wachten maar ok, het wordt genoemd in de gids, dus moet het er zijn....nada. Dit soort dingen maakt dat Hotel Tivoli absoluut geen 4 sterren waarmaakt. Ze zitten dichter bij 2. Jammer, met een beetje meer inzet en professionaliteit van het personeel is er al veel gewonnen. We hebben echter wel heerlijk bij het zwembad kunnen relaxen met een drankje in een glas (!!)

  • Verbleef Mei 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 bollen Kamers
    • 2 van 5 bollen Hygiëne
    • 2 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Ineke28
Londen, Verenigd Koninkrijk
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
Beoordeeld op 23 mei 2011
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

We verbleven een week in het hotel en hadden een erg positieve ervaring, mooi zwembad, niet te druk, kregen een suite die echt mooi en groot was, ongeveer 3 minuten lopen van het strand (wandel niet langs het strand, aangezien het er een beetje kan stinken). Als u op zoek bent naar een plek om te ontspannen bij een zwembad voor een goede prijs, dan is dit de juiste plaats. Ontbijt oké, niet uitzonderlijk, maar ook zeker niet teleurstellend, lunch was ook oké, maar er is een heel leuk restaurant aan de overkant, genaamd La Lampara, en als u van Tagines houdt, dan is dit de juiste plaats, beveel het gerecht met lam en pruimen aan, over het algemeen een rustig gebied, als u in het centrum wilt zijn waar alles gebeurt, dan is dit waarschijnlijk niet de juiste plek, maar het was een erg ontspannende resortvakantie. Zou er opnieuw verblijven.

  • Verbleef Mei 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 bollen Kamers
    • 2 van 5 bollen Hygiëne
    • 2 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank JamesEvertonfan

735 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (607)
Bekeken
Kamer/suite (80)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (34)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (118)
Bekeken
Zwembad/strand (80)
Bekeken
Dineren (23)
Bekeken
Badkamer (33)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (9)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (1)
Bekeken
Overige (229)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (105)
Bekeken
Voorzieningen (13)
Bekeken
Junior-suite (35)
Bekeken
Zwembad (7)
Bekeken
Dineren (8)
Bekeken
Standard-kamer (31)
Bekeken
Het hotel (11)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (23)
Bekeken
Zwembad/strand (3)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (6)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Bekeken
Overige (5)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 1.1 km afstand
Les Almohades Beach Resort Agadir
op 0.2 km afstand
Tildi Hotel & SPA
Tildi Hotel & SPA
nr. 16 van 78 in Agadir
467 beoordelingen
op 0.5 km afstand
Kenzi Europa
Kenzi Europa
nr. 15 van 78 in Agadir
1.002 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.3 km afstand
Royal Mirage Agadir Hotel
op 0.3 km afstand
Hotel Club Al Moggar
Hotel Club Al Moggar
nr. 48 van 78 in Agadir
843 beoordelingen
op 0.0 km afstand
Atlantic Palm Beach
Atlantic Palm Beach
nr. 27 van 78 in Agadir
87 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Spa
Activiteiten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Spa
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
  • Suites
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Feestzaal
  • Meertalig personeel
  • Conferentiefaciliteiten

Aanvullende informatie over Blue Sea Le Tivoli

Adres: Avenue 20 Aout (Secteur Touristique), Agadir 80010, Marokko
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Prijsklasse: € 32 - € 60 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Blue Sea Le Tivoli 3.5*
Aantal kamers: 280
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Orbitz, Priceline, HotelTravel.com, Travelocity, Odigeo en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Blue Sea Le Tivoli met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Le Tivoli Agadir
Hotel Le Tivoli
Stijl hotel:
Nr. 31 spahotel in Agadir
Nr. 33 hotel aan het strand in Agadir
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Blue Sea Le Tivoli en andere reizigers.
40 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Blue Sea Le Tivoli
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Vraag naar een kamer in gebouw 3, want daar heb je zicht op de lage stad en het is heel rustig”
 van 5 bollen nounours50, 23 jun 2015 | Beoordeling lezen
1 van 1
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf