Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Blue Sea Le Tivoli

Avenue 20 Aout (Secteur Touristique), Agadir 80010, Marokko
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Professionele foto's
Blue Sea Le Tivoli
Blue Sea Le Tivoli
Panorama’s (6)
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

682 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 61
  • 175
  • 145
  • 135
  • 166
Bekijk beoordelingen van
177
240
44
8
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3 van 5 sterren
  • Kamers
    3 van 5 sterren
  • Service
    3 van 5 sterren
  • Waarde
    3 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Koreaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Tsjechisch
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
aalst
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 23 juni 2015

Eten was lekker en gevarieerd, de kamer was groot en proper, net zoals de badkamer, het personeel aan de receptie zeer behulpzaam, in het restaurant waren de obers zeer vriendelijk en alert zodat we een top bediening kregen. Het hotel zou nog meer glorie uitstralen moest er hier en daar enkele renovatie werken uitgevoerd worden. Wij hebben er ons niet aan gestoord, maar sommige mensen verwachten nu eenmaal de perfectie. Speciaal vermelding voor de hotel manager die zich dag in dag uit 100% inzet om voor de gasten een aangenaam verblijf te creëeren. Proficiat.

  • Verbleef Juni 2015, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank nounours50
Blue Sea H, Responsable relations publiques van Blue Sea Le Tivoli, reageerde op deze beoordeling

Lieve Gast Wij zijn oprecht blij te horen dat uw verblijf was aan uw verwachtingen en de professionaliteit van onze medewerkers heeft uw verwachtingen voldaan. Het is een groot genoegen om uw warme reacties delen met al onze medewerkers. In afwachting van het plezier van je weer te verwelkomen, dan kunt u geloven in de uitdrukking van onze beste wensen.... Meer 

Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 9 oktober 2014

Wat een verschrikkelijk hotel was dit! WIj hebben een ongelofelijk mooie reis door Marokko gemaakt, maar het hotel was echt het tegenovergestelde. Vergaande glorie. Zeer onvriendelijk personeel, echt heel onvriendelijk. Ze spreken nauwelijks engels. We vroegen s ochtends in het engels om een fles water, maar hij gaf ons bier, want hij snapte ons niet... Daarna werd hij boos, omdat hij zei water is pas vanaf de middag verkrijgbaar, maar als je op een trip gaat heb je daar niets aan. WIFI doet het alleen als er 20 mensen op zitten daarna is het vol. Het eten was echt heel vies. Wij zaten er 15 dagen, 15 dagen rijst is geen aanrader. Noodgedwongen bij het restaurant op de hoek moeten eten. WIj namen de recencies met een korreltje zout en hebben toch geboekt, maar als ik u was zou ik dit NIET BOEKEN!

  • Verbleef Augustus 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Esmée O

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Agadir

4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Onnen
Niveau bijdrager
8 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 6 mei 2014

Dit was de tweede keer dat we in hotel Tivoli verbleven met 3 jaar tussentijd. Er is niet veel veranderd in die 3 jaar. De uitstraling van het hotel is nog even mooi, kleurig en uitnodigend. Het is zo jammer dat er geen onderhoud wordt gepleegd, als men dat zou doen zou daar een dijk van een hotel staan. Nu zijn bv.de badkamers nog steeds in functie dankzij kit en stopverf. Dat is het eerste wat je opvalt als je in je kamer komt...losse kitslierten die schimmelig uitslaan. Je gaat dus niet in zo'n bad liggen...wij niet. Na een paar dagen ben je ook hier aan gewend. Er wordt wel elke dag schoongemaakt, geen idee of dat komt omdat we elke dag tips achterlieten op de kamer of dat dit standaard is,handdoeken worden verschoond. ( zijn ook sleets en aan vervanging toe trouwens) De bedden zijn goed, we hebben goed geslapen.Het personeel in de ontbijtzaal is ongeïnteresseerd, lijkt niets te weten van hygiëne of hoe met eten om te gaan. Voorbeeld: er staat een mevrouw pannenkoekjes te bakken.Na verloop van tijd zijn haar handen natuurlijk behoorlijk vet van al die olie en als je geen bestek gebruikt..... ik zal je vertellen dat je geen pannenkoekjes meer wilt eten als je gezien hebt dat ze die olie lekker even uitwrijft tot aan de ellebogen. Toen de kwaliteit, het povere aanbod van het buffet en de koffie slootwater bleek te zijn, heeft ons dat na twee dagen weggejaagd en zijn we vanaf toen bij El Toro aan het strand gaan ontbijten. De laatste dag moesten we vroeg vertrekken, dus toch nog maar een ontbijtje genomen in het hotel. Bij het tappen van sap kwam er iets uit wat op water leek. Bleek schoonmaakspul te zijn. Natuurlijk geen briefje erop voor de gasten. Wat waren we blij dat we niet all-inclusief hadden geboekt. Dan hadden wij ook met een blauw bandje om de pols exclusief uit plastic bekertjes moeten drinken. Wat een afgang en wat een verschil tussen betalende bargasten en all in. Entertainment: hier zitten wij niet echt op te wachten maar ok, het wordt genoemd in de gids, dus moet het er zijn....nada. Dit soort dingen maakt dat Hotel Tivoli absoluut geen 4 sterren waarmaakt. Ze zitten dichter bij 2. Jammer, met een beetje meer inzet en professionaliteit van het personeel is er al veel gewonnen. We hebben echter wel heerlijk bij het zwembad kunnen relaxen met een drankje in een glas (!!)

  • Verbleef Mei 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Ineke28
Londen, Verenigd Koninkrijk
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 23 mei 2011
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

We verbleven een week in het hotel en hadden een erg positieve ervaring, mooi zwembad, niet te druk, kregen een suite die echt mooi en groot was, ongeveer 3 minuten lopen van het strand (wandel niet langs het strand, aangezien het er een beetje kan stinken). Als u op zoek bent naar een plek om te ontspannen bij een zwembad voor een goede prijs, dan is dit de juiste plaats. Ontbijt oké, niet uitzonderlijk, maar ook zeker niet teleurstellend, lunch was ook oké, maar er is een heel leuk restaurant aan de overkant, genaamd La Lampara, en als u van Tagines houdt, dan is dit de juiste plaats, beveel het gerecht met lam en pruimen aan, over het algemeen een rustig gebied, als u in het centrum wilt zijn waar alles gebeurt, dan is dit waarschijnlijk niet de juiste plek, maar het was een erg ontspannende resortvakantie. Zou er opnieuw verblijven.

  • Verbleef Mei 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank JamesEvertonfan

627 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (499)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (23)
Bekeken
Kamer/suite (70)
Bekeken
Hotel & terrein (92)
Bekeken
Zwembad/strand (64)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (9)
Bekeken
Dineren (22)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (1)
Bekeken
Badkamer (31)
Bekeken
Overige (187)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (105)
Bekeken
Voorzieningen (13)
Bekeken
Junior-suite (35)
Bekeken
Zwembad (7)
Bekeken
Restaurants en bars (8)
Bekeken
Standard-kamer (31)
Bekeken
Het hotel (11)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (23)
Bekeken
Zwembad/strand (3)
Bekeken
Hotel & terrein (6)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Bekeken
Overige (5)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 0.3 km afstand
Beach Albatros Agadir
Beach Albatros Agadir
nr. 27 van 79 in Agadir
4.0 van 5 sterren 1.257 beoordelingen
op 1.9 km afstand
Les Omayades Hotel
Les Omayades Hotel
nr. 64 van 79 in Agadir
3.0 van 5 sterren 440 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Hotel Club Al Moggar
Hotel Club Al Moggar
nr. 52 van 79 in Agadir
3.0 van 5 sterren 719 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.6 km afstand
Agador Tamlelt
Agador Tamlelt
nr. 48 van 79 in Agadir
3.0 van 5 sterren 612 beoordelingen
op 0.5 km afstand
Kenzi Europa
Kenzi Europa
nr. 25 van 79 in Agadir
4.0 van 5 sterren 713 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Tildi Hotel
Tildi Hotel
nr. 20 van 79 in Agadir
4.0 van 5 sterren 330 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf