Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Radisson Blu Hotel Olumpia

Nr. 21 van 87 hotels in Tallin
Reiziger (613)
Kamer en suite (306)
Dineren (16)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Roomservice
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Bar/lounge
Spa
Binnenzwembad
Casino en gokken
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Stomerij
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Verwarmd zwembad
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Minibar
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Gezinnen
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
1.310beoordelingen
712foto's
8vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 473
  • 595
  • 188
  • 41
  • 13
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Favoriet van het hotel
Een parel van een stads centrum, met net daarbuiten op loopafstand gelegen Radisson Hotel. We beleefden een formidabel oudjaar event met een fantastisch buffet. Het kostte €150,- maar het was het in alle opzichten waard. We waren zes dagen in Tallinn, maar toen hadden we het wel
Meer lezen
Antwoord van GintsD8, General Manager bij Radisson Blu Hotel Olumpia
Gereageerd op 16 jan. 2019
Dear Hans B, Thank you for your wonderful review and for staying in Radisson Blu Hotel Olümpia. Thank you for choosing Tallinn as a city and Radisson Blu Hotel Olümpia as a hotel to celebrate your New Year's Eve. I am delighted to hear that you had such a pleasant stay with us. It is our pleasure to know that You consider our hotel as a ,,undiscovered pearl.'' We do work hard in order to make our guests happy and your review is the main proof that we are heading in the right direction. We look forward to your next trip in this year again to provide another memorable stay. Warm wishes, Gints Dzirnieks
Meer lezen
Alle voorgaande commentaren zijn zinloos geweest, want er is bijna niets veranderd.Gezien de vele andere hotels waar ik gast ben geweest, is een bepaalde arrogantie naar gasten een vervelende ervaring. Het ontbijt is een feestje, de receptie is goed, de lobby bar is jammer en
Meer lezen
Antwoord van GintsD8, General Manager bij Radisson Blu Hotel Olumpia
Gereageerd op 21 nov. 2018
Dear Quest43243283371, I would like to thank You for being our loyal customer for 4 years. However I am sad to hear that You did not receive the treatment from us You were hoping for. We work hard to make sure all our guests receive our best service and every feedback is important! Once again, my apologies and I still hope that we can host You again in the near future. Kind regards, Gints Dzirnieks
Meer lezen
Ik vond het erg jammer dat ik niet kon niet sporten, zwemmen en niet de sauna in kon ik moest er voor betalen, terwijl ik 2 weken verbleef. ik vond de kamer te klein, en het was niet mogelijk om een grotere kamer te krijgen
Meer lezen
Antwoord van Gints D, General Manager bij Radisson Blu Hotel Olumpia
Gereageerd op 27 mrt. 2018
Dear jorisbouvy, Thank you for your valuable feedback. We are sorry for the inconveniences you experienced during your stay. It is disappointing to learn that the room was not to your expectations in regards to the size. For future reference, please be advised that our Business class rooms are more spacious and include Club 26 usage all day. We do hope that in the future you will consider revisiting our hotel and that we will be able to meet and exceed your expectations on your next stay with us. With kind regards, Gints Dzirnieks
Meer lezen
Niet erg tevreden over de kamer. De kamer bleek niet helemaal schoon: flinke dotten zwart haar in de sanitaire ruimte, kleine plastic rommel op de kamervloer. De airconditioning werkt niet, de afzuiging in de sanitaire ruimte ook niet. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en er
Meer lezen
Antwoord van Gints D, General Manager bij Radisson Blu Hotel Olumpia
Gereageerd op 15 aug. 2016
Dear Anton, Thank you very much for your feedback and comments regarding your stay at Radisson Blu Hotel Olümpia. I am sad to hear that you were not fully satisfied with services offered. We will check feedback provided with our housekeeping department in order to improve level of service and cleaning standard. I hope we will have opportunity to host you once again and I beleive we manage to exceed your expectations during your next stay with us. With best regards, Gints Dzirnieks General Manager
Meer lezen
Dit hotel is weer prima van Radisson Goede kamers prima bedden en het ontbijt was weer heel goed met veel personeel, die snel de tafels afruimen, zodat het er gelijk weer verzorgd uitziet. Door de leuke hoekjes heeft de grote ontbijtzaal toch iets intiems Personeel
Meer lezen
Antwoord van Gints D, General Manager bij Radisson Blu Hotel Olumpia
Gereageerd op 2 aug. 2016
Dear guest! Thank you very much for your comments regarding your stay at Radisson Blu Hotel Olümpia. I am very glad to hear that you enjoyed your stay and facilities. We are looking forward to welcome you at our property during your next visit to Tallinn! With best regards, Gints Dzirnieks General Manager
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
Вид из окна
Foto ingezonden door managementRadisson Blu Hotel Olumpia
Junior Suite with sauna - bedroom
Foto ingezonden door managementRadisson Blu Hotel Olumpia
Meeting room
Foto ingezonden door managementRadisson Blu Hotel Olumpia
Meeting room
VorigeVolgende
12345662
Dear Daria, Thank you for message, swimming pool & saunas are inclusive for all day (7am-10pm) if you book Superior and upper room class, for standard room type it's inclusive from 7am-11am. With kind regards, Gints.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Здравствуйте. Какова стоимость парковки и бассейна?
Здравствуйте. Я был без авто. Бассейн бесплатный если живете в этой гостинице.
0 stemmen
Millainen on pysäköinti? Ovatko lemmikit sallittuja?
Dear Marja A, Thank you for contacting us! We have parking lots available in front (20€/24h) and in the back (10€/24h) of the hotel. Unofortunately pets are not allowed on our premises. If there is anything else I can help you with, please do let me know! Kristin Suur Concierge
-1 stemmen
There was pool and sauna constructions this summer. Are they already finished?
Dear Simonas, Thank you for your question. Our health center Club 26 has been renovated during this summer and now we are glad to announce: the sauna, private sauna and gym are open again, the pool will be reopen very soon. We welcome you to visit us. With kind regards, Gints Dzirnieks General Manager
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12
PRIJSKLASSE
US$ 82 - US$ 180 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
reval hotel tallinn
LOCATIE
EstlandTallin
AANTAL KAMERS
390
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding