Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Hotel Rainbow-Inn

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Managementfoto's
Hotel Rainbow-Inn
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers","shims"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))","shims":"(ta.prwidgets.getjs(this,'shims'))"}},"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

98 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Pattaya, Thailand
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 10 oktober 2015

Ik blijf maar 1 1/2 weken maar ik denk dat ik de volgende keer langer te blijven! Niet alleen zijn vakantie ....... als familie!! Je nooit meer, dat alleen wanneer u een tijdje te helpen. dank je wel voor een super service in neem je hotel. zeer mooie kamer : -) mijn eerste maar niet de laatste keer dat op deze plaats. Het Josh van dameeren.

  • Verbleef September 2015, bezocht alleen
    • 5 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Luedge B
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 maart 2015 via mobiele applicatie

Wij vinden dit hotel prima gelegen om Prag te verkennen. Vlak bij het centrum, en toch rustig gelegen. Het hotel bevindt zich op 5 minuutjes stappen van het metrostation. De kamers zijn meer dan prima en erg ruim. Als je kan, neem dan een superior room. Wij lagen op de 3e verdieping en konden genieten van een fantastisch uitzicht over de stad. Het buffet was groot en er lagen ook veel gezonde dingen die je kon nemen, dat vond ik erg prettig. Uitchecken was ook door een vriendelijke jongeman gedaan en al met al heb ik hier een goede ervaring aan over gehouden. Voor ons volgende bezoek aan Prag kiezen wij zeker terug voor dit hotel.

  • Verbleef Februari 2015
    • 4 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Daanvanrijk
Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
78 beoordelingen
30 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 26 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 20 november 2014 via mobiele applicatie

Alles bij elkaar krijgt dit kleine villa hotel een gemiddelde score. Er is niets mis mee als je van te voren weet waar je terecht komt. In Praag zijn zoveel hotels dus waarom zou je hiervoor kiezen? Als je een bezoek in district 10 wil doen is het oke. Voor toeristisch bezoek aan centrum zou ik betere alternatieven weten. De rainbow inn ligt on een oudere buitenwijk ven Praag, hier ademt de communistische bouwstijl nog volop, grauwe woonkazernes en een brede straat met tram. En ja, die hoor je ook, anders moet je op het platteland gaan zitten. Goed om te weten dat er een lekker Italiaans restaurant 'Veranda' op ca 400m van het hotel zit, daarnaast ook nog een 'locale' bar. Voor de rest is er weinig in de omgeving en het is redelijk ver van het schitterende centrum van Praag. Hotel is schoon, kamers ruim en ontbijt oke. Van onvriendelijke bejegening is geen sprake. Dus voor 1 nachtje in district 10 gewoon oke. Meer 

Nuttig?
Bedank Mariokrabs
Woerden, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 6 augustus 2013

We zijn bij dit hotel gekomen via 24-travel deals. We hadden twee nachten en 3 dagen via de deal en twee nachten verlengd. Bij de deal zat: 2x diner, dag gratis reizen, stadsplattegrond en een welkomstdrankje. We kwamen om 14.00 bij het Hotel aan en werden welkom geheten met een welkomstdrankje. We mochten de plattegrond bekijken van de stad en werden naar onze kamer begeleid. De kamer (bovenste verdieping) was ruim. Er stond een bankstel, salontafel, tweepersoonsbed en een tv-meubel. In de meubels was geen eenheid te ontdekken. De badkamer zag er netjes uit en er was een massage douche. In de hotelkamer hebben we onze spullen neergezet en we zijn vertrokken naar de stad. Om 18.45 was het tijd voor het diner. Jammer genoeg waren we iets vertraagd door de tram, toen we om 18.55 aangerend kwamen waren we niet meer welkom. Niemand had nog eten, maar we waren te laat. Kinderachtig! We zijn naar een leuk Italiaans restaurant gelopen, een tramhalte terug (aanrader!). Tot 0.00 en vanaf 6.00 was er veel geluidsoverlast van de tram in de kamer. Voor mijn gehoor was het alsof er een vliegtuig ieder kwartier laag overvloog. Het bed en de douche waren super. Het ontbijt was oké: vleeswaar, kaas, jam, yoghurt, fles melk/sap/water, broodje/crackers. Koffie stond op tafel en thee kregen we wanneer we erom vroegen. Deze dag waren we wel op tijd voor het diner! Dit bestond uit wortelschijfjes, aardappels en gehaktbrood. Het was wel oké. De 'eetkamer' bestond evenals de hotelkamer uit een bijzondere samenstelling van meubels met op z'n plek wc-luchtverfrissers. De tweede ochtend was er geen sapje, dit was op. Toen we die ochtend na het checken van onze voucher naar beneden liepen om te vragen naar de dag gratis openbaar vervoer, reageerde de (naar later bleek) hoteleigenaar door met een nors hoofd te kijken, omhoog te rennen, te schelden waarop Michal ons kwam helpen. Hij vertelde dat we alleen de eerste twee dagen recht hadden op het pasje, ivm onze voucher. Toen ik vroeg waarom hij het ons niet aangeboden had, gaf hij antwoord dat we hier zelf om moesten vragen. Ik vind dit ongastvrij en voelde me hier ook wel boos om. Nadat we hem vertelden dat onze voucher voor drie dagen en twee nachten was, hebben we toch een dag gratis ov gekregen. De derde dag kregen we geen thee bij het ontbijt. Het ontbijt was tot 10.00 en wanneer wij om 9.45 thee wilden, hadden we maar eerder op moeten staan. Om 9.50 was alles opgeruimd en kregen we geen mogelijkheid meer om nog iets anders van het ontbijtbuffet te pakken. Deze schofterige behandeling was de druppel. Mijn medereiziger 'knoeide' haar koffie over haar bord. We zijn met een bekertje yoghurt naar boven vertrokken. Vijf minuten later kwam de hoteleigenaar driftig onze kamer binnen om tegen ons te schreeuwen dat we het hotel uit moesten. We brachten het hotel in gevaar. We zijn een kwartier later vertrokken. Dit hotel is GEEN aanrader.

  • Verbleef Augustus 2013, bezocht met vrienden
    • 1 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank Anne R

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Praag

4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Aartselaar, België
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 25 juni 2013

Onze belevenissen met hotel Rainbow-Inn in Praag. Bij aankomst om 12:00 uur in het hotel waren alle deuren gesloten. Het was ± 34°C. Na 15 minuten wachten en er niemand de deur opende heb ik telefonisch contact opgenomen met het hotel. Er werd mij aan de telefoon gezegd dat het hotel pas om 14:00 uur zou openen. Dus hebben we met onze bagage bijna 2 uren in de blakende zon op straat staan wachten. De kamer was mooi ingericht. Bij temperaturen boven de 32°C was er geen airconditioning en ook geen ventilator op de kamer. De vensters konden 's avonds ook niet geopend worden wegens de overlast aan lawaai van het straatverkeer.Dit vonden we een groot minpunt! Het ontbijt was basaal. We waren voor 4 nachten in het hotel. In onze prijs waren er 2 diners inbegrepen. Ik vroeg om 1 diner naar een dag later te plaatsen omdat we de 2de avond tickets voor de opera hadden (begin om 19:00 uur). Het eten in het hotel was ook om 19:00 uur. We kregen als antwoord dat dit absoluut niet mogelijk was om dit 2de diner te verplaatsen! Dit vonden we dan toch helemaal niet klantvriendelijk. Het volgende incident was dan bij het vertrek. In de documenten stond "Late check-out". Toen ik vroeg hoe laat dit was in dit hotel werd ons gezegd dat dit om 10:00 uur is. Dit was voor ons een normaal uur van uitchecken, zeker GEEN "Late check-out". Na het betalen van de rekening werd er ons verteld dat we dan ook nu het hotel onmiddellijk moesten verlaten en er GEEN mogelijkheid was om eventueel in de tuin op onze taxi te wachten. We stonden weer in de hitte op straat. We hebben het taxibedrijf gebeld om ons vroeger te komen afhalen. We hebben zo wel ± 4 uur van ons verblijf verkwist aan de luchthaven. Ook dit was zeker NIET klantvriendelijk. Wat we hier beleefd hebben, is ons nog nooit op al onze reizen overkomen!!!!! Dit hotel zou ik zeker niet aanbevelen.

  • Verbleef Juni 2013, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
4 Bedank jefvdt

19 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (10)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (1)
Bekeken
Kamer/suite (2)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Overige (3)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (9)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (5)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Praag bekeken
Praha 5
Barcelo Praha Five
Barcelo Praha Five
nr. 117 van 669 in Praag
4.5 van 5 sterren 1.189 beoordelingen
Villa Mansland
nr. 411 van 634 in Praag
3.5 van 5 sterren 42 beoordelingen
Vinohrady & Vršovice
Czech Inn
Czech Inn
nr. 8 van 634 in Praag
4.5 van 5 sterren 659 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Nove Mesto (New Town)
Mosaic House
Mosaic House
nr. 61 van 669 in Praag
4.5 van 5 sterren 1.660 beoordelingen
Stare Mesto (Old Town)
Hotel Kings Court
Hotel Kings Court
nr. 48 van 669 in Praag
4.5 van 5 sterren 2.459 beoordelingen
Hradcany & Letna
Questenberk
Questenberk
nr. 9 van 669 in Praag
5.0 van 5 sterren 842 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Roomservice
  • Restaurant
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
  • Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Activiteiten
  • Restaurant
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
Internet
  • Gratis internet
  • Openbare WiFi
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Shuttlebusservice
  • Roomservice
  • Vervoer van/naar luchthaven
  • Zakencentrum met internettoegang
  • Wasservice

Aanvullende informatie over Hotel Rainbow-Inn

Adres: Zhernovska 1195/2, Praag 100 00, Tsjechië
Locatie: Tsjechië > Bohemen > Praag > Praha 10
Prijsklasse: € 69 - € 125 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Rainbow-Inn 3*
Aantal kamers: 11
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotel.de, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Rainbow-Inn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf