Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Avda. Tour Operador TUI, w/n, 35100, Maspalomas, Gran Canaria Spanje
26 personen bekijken dit hotel
ZenHotels.com
US$ 360
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 321
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 13-08-22
FindHotel
US$ 321
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 12-08-22
Destinia.comUS$ 360
Booking.com
eDreams
alle 8 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (2748)
Zwembad en strand (587)
Dineren (225)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 21-10-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Hotel Tabaiba Princess
Bijgewerkt op 21-10-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 68 van de 220 hotels in Maspalomas
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Tabaiba Princess is ideaal voor een bezoek aan Maspalomas. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en een koelkast en je kunt bij Maspalomas Tabaiba Princess eenvoudig gebruikmaken van betaald internet.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

Maspalomas Tabaiba Princess ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Monumento de Cristobal Colon (0,5 km) en Parroquia de San Fernando (2,2 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Maspalomas verkennen.

Als je in Maspalomas bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Tabaiba Princess Hotel gaan, waaronder Samsara (1,5 km), Time (1,5 km) en El Senador (1,9 km).

In Maspalomas vind je ook El Faro de Maspalomas, een populaire vuurtoren in de buurt van Tabaiba Princess Hotel.

Geniet van je verblijf bij Tabaiba Princess en veel plezier in Maspalomas!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Boogschieten
Recreatieruimte
Kinderspeeltuin
Parkeren aan de straat
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Ondiepe deel in zwembad
Yogalessen
Fitnesslessen
Sauna
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijtbuffet
Kindvriendelijk buffet
Eetgelegenheid buiten
Wijn/champagne
Zwembadbar
Aerobics
Biljarten
Darten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Autohuur
Vergaderruimtes
Massage
Stoomcabine
Opslag van bagage
Wisselkantoor
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Winkels
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
EHBO-koffer
Ziekenboeg
24 uursreceptie
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Privébalkon
Koelkast
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Veilig
Sofa
Telefoon
Kledingkast
Kledingrek
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Middenklasse
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits en nog 1
3190beoordelingen625vragen en antwoorden29kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 1.037
  • 1.243
  • 605
  • 197
  • 112
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Erik v heeft een beoordeling geschreven 4 aug.
Eindhoven, Nederland5 bijdragen3 nuttige stemmen
Op zich is Tabaiba Princess een prima resort, maar dat reserveren van een strandbed met parasol aan het zwembad gebeurt vanaf 05.00 uur in de ochtend. Als je om 8.00 uur komt heb je echt geen parasol meer. De handdoekjes leggers zelf komen pas om 11.00 uur of later. Ondanks dat het verboden is om een strandbed te reserveren, maar hier wordt niets van gezegd. Knap waardeloos. Dat een dergelijk ressort bezuinigt op parasols is onbegrijpelijk. Laat ze 100 parasols meer kopen en 50 bedjes en niemand klaagt meer. Nog één minpunt. De badkamers stinken ook behoorlijk. Ik heb al een paar keer gevraagd of ze de stop van het bad er in willen laten zitten dan is het probleem opgelost, maar dit vertikken ze. Eerst krijg je een speciaal extra kaartje voor de airco om die aan te laten staan als je er niet op je kamer bent ivm de hitte vandaag hebben ze het kaartje meegenomen zonder opgaaf van reden. Ben benieuwd wat de verassing van morgen wordt. Ik stop in in ieder geval met het geven van fooi aan het personeel. Echt vriendelijk personeel is er ook niet. Het personeel van Mirador is veel vriendelijker en toch een ster minder.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2022Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van The Guest Relations Manager, Atención al cliente/recepción bij Hotel Tabaiba Princess
Gereageerd 4 dagen geleden
Dear Guest, Thank you for sharing with us your comments about your stay at Maspalomas & Tabaiba Princess. We regret that some of the guests book the sun loungers with towels and other personal belongings, for this reason the staff cannot remove the guests' belongings, as there may be valuables other than towels. On the other hand, we would like to inform you that we have one sun lounger for each guest staying at the hotel, so there should be no problem in getting one, please do not hesitate to contact the hotel staff if you need any help. From your words we understand that you are still staying at the hotel, we would like to be able to talk to you in person and see exactly where we can improve so that we can offer you the best for your stay with us. You can ask for Guest Relations at the reception. Best Regards. Guest Relations.
Meer lezen
philippev121 heeft een beoordeling geschreven jul. 2022
2 bijdragen1 nuttige stem
Na een goeie ervaring in de zomer van 2021 begin juli 2022 opnieuw voor 10 dagen naar Tabaiba Princess afgereisd. We waren vol verwachtingen, maar keerden toch eerder ontgoocheld terug naar huis. Een overzicht. DE KAMERS Die zijn goed. Netjes, alle faciliteiten aanwezig, alleen de badkamer mag een update krijgen; De dagelijkse poetsbeurten kunnen ook iets grondiger, maar daar mag je niet over vallen. HET ZWEMBAD Met een stuk of acht verschillende zwembaden heb je keuze te over. Het glijbanenzwembad is een paradijs voor kinderen, maar aan de andere - en grootste - zwembaden gelden blijkbaar ongeschreven regels. In 2021 waren luchtmatrassen e.d. in overvloed aanwezig, dit jaar mag er niks van 'floatables' meer het water in. Redelijk onbegrijpelijk, aangezien dit een hotel is dat zich op kinderen, families en jonge gezinnen focust. Onze zoon van 8 moest zijn opblaasbare band in de kamer laten, we zagen de redders zelfs ouders met peutertjes in een opblaaszitje de les spellen. Het leidt tot een kat-en-muisspelletje en zorgt voor een hoop frustratie. De redders zelf moeten de richtlijnen van het hotelmanagement gewoon uitvoeren, maar hebben zo vaak alleen maar oog voor wat niet mag. Wijzelf kregen op onze donder omdat er een plastic bekertje met cola te dicht bij de rand van het zwembad stond. Begrijpe wie begrijpe kan. Zo krijg je het gevoel dat die kerels in hun rode outfit de hotelpolitie zijn. De hygiëne rond het zwembad kan ook een pak beter. 's Ochtends mochten we zelf partjes citroen en sinaasappel, die uit de bekertjes frisdrank waren gevallen, oprapen. En een extra stofzuigbeurt van het zwembad is ook geen overbodige luxe. ANIMATIE Is oké. Wie graag het midden houdt tussen wat activiteiten maar tegelijk niet constant lastig gevallen wil worden door de animatoren: dit is de perfecte plek. De Kids Club is een ander verhaal. Onze zoon mocht eerst niet blijven omdat we niet via Sunweb hadden geboekt. De twee Kids Clubs zijn blijkbaar aan bepaalde reisorganisaties gelinkt. Wie niet via hen heeft geboekt, valt uit de boot. Na veel vijven en zessen mocht hij alsnog blijven, maar bij zijn tweede bezoek ging het fout. Daar kreeg hij botweg te horen dat hij niet meer welkom is. Mooi, wederom als familiehotel. ETEN Over de Food Morket - het grote restaurant - kunnen we kort zijn: luidruchtig, gericht op de massa en het moet vooral vooruit gaan. Je kan er lekker eten, maar daarvoor moet je het buffet van erg dichtbij bekijken. Wie langer dan een week in het hotel verblijft, krijgt ook een groot déjà vu-gevoel. Het weekmenu kent immers weinig variatie. De selfservice voor drank lag er vrijwel altijd erg vuil bij. Kinderen tappen zelf hun glaasje cola - niks mis mee - maar er valt ook veel frisdrank naast hun glaasje. Tegen dat die troep opgeruimd is, heb je een hele cola- en fanta-oceaan voor je. De Italiaan en Aziaat zijn ietsje beter (en vooral rustiger), op het ontbijt hadden we echt niets aan te merken. Je moet bij aankomst ook je ontbijt- en dinertijden reserveren, maar daar trekt het gros van de gasten zich amper iets van aan. Gevolg: altijd pokkedruk. SERVICE Ahum. Bij aankomst koffers naar je kamer laten brengen? Nope. Uitleg wat waar te vinden is? Zoek het uit op een A4'tje dat je in de handen geduwd krijgt. En toen we moesten uitchecken, konden we onze bagage niet in de luggage room plaatsen, want 'die was vol'. Alternatief: 'zet het hier ergens in de lobby'. Leuk. Eén keer werd ik bij een van de bars aan het zwembad ook niet bediend. De ober van dienst vond dat ik 'Ricard' verkeerd uitsprak. Ik kon vertrekken zonder drankje. Toen we bij het uitchecken eerlijk antwoord gaven op de vraag 'did you have a good time?', repliceerde de receptioniste van dienst met de gevleugelde woorden: 'what can I do about all this?'. Dan weet je het wel. CONCLUSIE We hadden een toffe vakantie, maar hebben snel de knop omgedraaid en ons aan niks meer gestoord. Wat ons betreft, is dit een hotel op zijn retour, vier sterren niet meer waard. Zeker niet als je het vergelijkt met de andere vier sterren all-inhotels op Gran Canaria. Slecht is het niet, maar tijdens een duurbetaalde vakantie verwacht je toch net iets meer. Na twee keer hebben we het op deze plek wel gezien.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2022
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van The Guest Relations Manager, Atención al cliente/recepción bij Hotel Tabaiba Princess
Gereageerd 1 week geleden
Dear Philip, Thank you for sharing with us your comments about your holiday experience at Maspalomas & Tabaiba Princess. We are delighted to hear that you liked the room you were allocated although we regret that you found some fault with the cleanliness, for future occasions we suggest you comment directly to reception so that we can act immediately. We are glad to hear that you liked the pool area, we would like to inform you that the rules of this area are indicated by several signs located next to the pools in addition to the reminders that are sent through the hotel app. These rules have been put in place for the safety of children in particular, as inflatables in the pool can increase the risk of drowning in the pool, which is why only small waders and floats are allowed for children who cannot swim well. Regarding the mini club, we have three mini clubs in the hotel, two of which are run by tour operators and one of which is open to all guests regardless of where they come from. We are sorry that you found the restaurant noisy, at certain times of the year we receive a greater number of families with children so it can cause an increase in noise, for future occasions we suggest you consult with the restaurant staff which are the off-peak hours so you can enjoy a quieter experience such as the one you found in the themed restaurants. Once again, thank you for taking the time to share your feedback with us. Guest Relations.
Meer lezen
Lisa heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
1 bijdrage1 nuttige stem
Tabaiba Princess is een prachtig gerenoveerd resort, schoon en netjes. Maar voor de service hoef je daar absoluut niet te komen. - Totaal geen welkoms gevoel als je aan komt - Koffers worden niet naar de kamer gebracht, en bieden het liever ook niet aan. - GEEN waterkoker op de kamer - je krijgt GEEN flesjes water op de kamer - Voor vele dingen zoals bijvoorbeeld : Jus O’range, craps met Nutella etc. moet je gewoon betalen ondanks je “all inclusive” hebt. - Ook voor het verwisselen van je badhanddoek moet je na dat je vouchers op zijn betalen voor het verwisselen ervan. - Je word ontzettend arrogant geholpen aan de balie als je vragen heb. - Met uitchecken word niks gevraagd en krijg je het gevoel dat ze blij zijn dat je weggaat, word ook wederom nergens mee geholpen. Service is dus echt 0,0 Resort is wel prachtig!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Bas H heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
Heerjansdam, Nederland115 bijdragen64 nuttige stemmen
+1
In juni 2022 zijn wij 14 dagen naar Tabaiba princess geweest. Over het algemeen is het goed bevallen 1) Eten en drinken: Ontbijt en lunch is er in overvloed in het algemene restaurant (food market) en je kan eten wat je wilt en hoeveel je wilt. Diverse keukens, verschillende soorten ei, je kan alles krijgen Voor het diner eet je ook in de food market en krijg je daarnaast per week eenmaal de mogelijkheid om bij de Japanner te eten en eenmaal bij de Italiaan. Het is een leuke afwisseling en de Japanner is bij mij dan ook goed bevallen. De Italiaan is over het algemeen pasta (uiteraard), maar dat zijn ook dingen die je bij de foodmarket kan halen. Diner in de foodmarket is lekker en ook vele opties in maaltijden. Veel is wel hetzelfde elke dag, maar zo word er de ene keer een rosbief aangesneden en de andere keer staan ze een vis aan stukken te hakken. Vlees en vis kan je elke dag krijgen, hier en daar varieert het een klein beetje. Het eten is goed en lekker, maar verwacht geen hoogstandje in de gerechten. Het is ook niet romantisch dineren met zn tweeën, er zitten erg veel kinderen in het restaurant. Als je daar niet van houd moet je hier niet naartoe gaan, want kinderen lopen en rennen hier de heel dag rond. Bij de barren kan je vele soorten drank halen. Je hebt echter verschil tussen all in en premium all in. Dat het verschil hierin zit in de kostbare cocktails kan ik begrijpen. Maar ben je geen premium, dan kan je bijvoorbeeld ook geen flesjes water krijgen. Dit vind ik wel heel raar omdat het mij niet lijkt dat je als keten verlies draait op het water.. Dus wil je een glaasje water op je nachtkastje, dan moet je die dus bij de bar tappen en meenemen naar je kamer. Belachelijk! 2) zwembad Zoals vrijwel in alle hotels is het een drama wat betreft een plekje aan het zwembad te krijgen. Al kom je om 0900 uur aan, dan ligt alles al vol met handdoeken en zijn zijn alle parasol plekken in ieder geval al geclaimed door mensen die vervolgens pas om 1200 uur aan komen kakken.... Ontzettend vervelend en de badmeester zouden hier echt in moeten grijpen. Ze zijn met genoeg, maar durven het gewoon niet aan Rondom het zwembad zijn meerdere barren en snackbars. Je kan de hele dag door drinken wat je wilt. Daarnaast is er na de lunch nog tot 5 uur de tijd om naar de snackbars te gaan waar je wederom kan eten wat je wilt. Van hamburgers en hotdogs tot broodjes tot taarten, salades, ijs etc etc. 3) kamers + wifi De kamer was erg netjes en van alle gemakken voorzien. Minpuntje was dat wij op diverse lakens bloedvlekken vonden. Oude bloedvlekken maar we vonden ze in kussenslopen, dekbedden en hoeslakens. Dat is wel jammer en dit soort lakens zouden moeten worden weggegooid. Verder is de schoonmaak fantastisch en super snel. Elke dag verbaast het me weer hoe snel ze het voor elkaar krijgen. De douche is een nachtmerrie Wij hadden daarnaast dan ook nog een bad die wel fijn was, maar het douchen is bijna gevaarlijk te noemen. De temperatuur gaat van normaal naar kokend heet en dan weer naar koud. Je kan er geen controle over krijgen. Nu waren wij niet meer kinderen en stap je zelf optijd weg als die kokend heet word, maar ik zou hier mn kind niet alleen onder zetten. Wifi is waardeloos! Je kan verbinden het het wifi en krijgen dan een optie voor free wifi of premium. Premium kost 6 euro per dag voor 2 devices en zou je sneller mee moeten kunnen internetten. Het hele probleem was niet de snelheid, want zodra je verbonden was kon je prima internetten.  Het probleem was het verbinden met het netwerk. En of je nou premium hebt of niet  je moet met hetzelfde netwerk verbinden. Het was een drama om op het netwerk te komen en zodra je erop zat was je wel verbonden maar had je geen Internet.. anno 2022 zouden dat soort zaken wel op orde moeten zijn. Conclusie: Al met al is het echt een fijn hotel geweest om te verblijven. Elke avond is er iets van entertainment en het entertainment team is echt ontzettend leuk met de kinderen. Schoonmaak is goed snel en de bediening in de restaurants en barren heeft nooit op zich hoeven laten wachten. Let wel op dat er ontzettend veel kinderen rondrennen en dat het erg luidruchtig is. Als je daar niet van houd dan moet je hier niet naartoe gaan, Wij hadden daar geen moeite mee Als ik weer op Gran Canaria ben en ik zou weer all inclusief willen nemen dan zou dit zeker weer een optie zijn als er kinderen in het spel zijn. Als stel weet ik het nog niet zo goed
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Huur een auto aangezien je niet heel centraal ligt (al kost een taxi naar Melenoras 5 euro) Neem...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Michelle heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
1 bijdrage
Wat een mooi hotel! De kamers zijn schoon, ruim en netjes. Het eten is elke avond goed, ook als je langer op vakantie bent blijft het afwisselend en is er voor iedereen meer dan genoeg keuze. Het personeel is erg vriendelijk. Het animatieteam is echt top! Overdag worden er genoeg activiteiten georganiseerd en in de avond zijn er goede shows. Alles bij elkaar een top-vakantie om zeker nog eens een keer naar terug te gaan!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van The Guest Relations Manager, Guest Services / Front Office bij Hotel Tabaiba Princess
Gereageerd op 30 mrt. 2022
Dear guest, Thank you for sharing your experience at Maspalomas & Tabaiba Princess. We are delighted to read that you enjoyed our hotel. Thank you for letting us know that you liked your room and found it clean and tidy at all times. We are also very pleased to see that you enjoyed the wide variety of food served in our restaurants. Thank you for your special mention of our staff, especially the entertainment team, they all work very hard to make our guests holiday a great and memorable experience. We look forward to welcoming you back on your next holiday, Guest Relations.
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 173 - US$ 343 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
tabaiba princess hotel maspalomas, maspalomas tabaiba princess
LOCATIE
SpanjeCanarische EilandenGran CanariaMaspalomas
AANTAL KAMERS
409
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Tabaiba Princess
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Tabaiba Princess?
Attracties in de buurt zijn Holidayworld Maspalomas Center (1,0 mijl), Fund Grube - Boulevard El Faro (1,0 mijl) en Playa Del Aguila (0,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Tabaiba Princess?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Tabaiba Princess?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Tabaiba Princess?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Tabaiba Princess?
Ja, gratis parkeren en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Tabaiba Princess?
Restaurants met een gunstige locatie zijn The New Rustico Maspalomas, Bar Taste en Palm Cafe.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Tabaiba Princess?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Tabaiba Princess?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en italiaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Tabaiba Princess?
Veel reizigers bezoeken Finca Condal Vega Grande (13,8 mijl).
Heeft Hotel Tabaiba Princess een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op park.
Is Hotel Tabaiba Princess toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.