Tabaiba Princess is ideaal voor een bezoek aan Maspalomas. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en een koelkast en je kunt bij Maspalomas Tabaiba Princess eenvoudig gebruikmaken van betaald internet.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Maspalomas Tabaiba Princess ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Monumento de Cristobal Colon (0,5 km) en Parroquia de San Fernando (2,2 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Maspalomas verkennen.
Als je in Maspalomas bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Tabaiba Princess Hotel gaan, waaronder Samsara (1,5 km), Time (1,5 km) en El Senador (1,9 km).
In Maspalomas vind je ook El Faro de Maspalomas, een populaire vuurtoren in de buurt van Tabaiba Princess Hotel.
Geniet van je verblijf bij Tabaiba Princess en veel plezier in Maspalomas!
Op zich is Tabaiba Princess een prima resort, maar dat reserveren van een strandbed met parasol aan het zwembad gebeurt vanaf 05.00 uur in de ochtend. Als je om 8.00 uur komt heb je echt geen parasol meer. De handdoekjes leggers zelf komen pas om 11.00 uur of later. Ondanks dat het verboden is om een strandbed te reserveren, maar hier wordt niets van gezegd. Knap waardeloos. Dat een dergelijk ressort bezuinigt op parasols is onbegrijpelijk. Laat ze 100 parasols meer kopen en 50 bedjes en niemand klaagt meer. Nog één minpunt. De badkamers stinken ook behoorlijk. Ik heb al een paar keer gevraagd of ze de stop van het bad er in willen laten zitten dan is het probleem opgelost, maar dit vertikken ze. Eerst krijg je een speciaal extra kaartje voor de airco om die aan te laten staan als je er niet op je kamer bent ivm de hitte vandaag hebben ze het kaartje meegenomen zonder opgaaf van reden. Ben benieuwd wat de verassing van morgen wordt. Ik stop in in ieder geval met het geven van fooi aan het personeel. Echt vriendelijk personeel is er ook niet. Het personeel van Mirador is veel vriendelijker en toch een ster minder.…
Na een goeie ervaring in de zomer van 2021 begin juli 2022 opnieuw voor 10 dagen naar Tabaiba Princess afgereisd. We waren vol verwachtingen, maar keerden toch eerder ontgoocheld terug naar huis. Een overzicht. DE KAMERS Die zijn goed. Netjes, alle faciliteiten aanwezig, alleen de badkamer mag een update krijgen; De dagelijkse poetsbeurten kunnen ook iets grondiger, maar daar mag je niet over vallen. HET ZWEMBAD Met een stuk of acht verschillende zwembaden heb je keuze te over. Het glijbanenzwembad is een paradijs voor kinderen, maar aan de andere - en grootste - zwembaden gelden blijkbaar ongeschreven regels. In 2021 waren luchtmatrassen e.d. in overvloed aanwezig, dit jaar mag er niks van 'floatables' meer het water in. Redelijk onbegrijpelijk, aangezien dit een hotel is dat zich op kinderen, families en jonge gezinnen focust. Onze zoon van 8 moest zijn opblaasbare band in de kamer laten, we zagen de redders zelfs ouders met peutertjes in een opblaaszitje de les spellen. Het leidt tot een kat-en-muisspelletje en zorgt voor een hoop frustratie. De redders zelf moeten de richtlijnen van het hotelmanagement gewoon uitvoeren, maar hebben zo vaak alleen maar oog voor wat niet mag. Wijzelf kregen op onze donder omdat er een plastic bekertje met cola te dicht bij de rand van het zwembad stond. Begrijpe wie begrijpe kan. Zo krijg je het gevoel dat die kerels in hun rode outfit de hotelpolitie zijn. De hygiëne rond het zwembad kan ook een pak beter. 's Ochtends mochten we zelf partjes citroen en sinaasappel, die uit de bekertjes frisdrank waren gevallen, oprapen. En een extra stofzuigbeurt van het zwembad is ook geen overbodige luxe. ANIMATIE Is oké. Wie graag het midden houdt tussen wat activiteiten maar tegelijk niet constant lastig gevallen wil worden door de animatoren: dit is de perfecte plek. De Kids Club is een ander verhaal. Onze zoon mocht eerst niet blijven omdat we niet via Sunweb hadden geboekt. De twee Kids Clubs zijn blijkbaar aan bepaalde reisorganisaties gelinkt. Wie niet via hen heeft geboekt, valt uit de boot. Na veel vijven en zessen mocht hij alsnog blijven, maar bij zijn tweede bezoek ging het fout. Daar kreeg hij botweg te horen dat hij niet meer welkom is. Mooi, wederom als familiehotel. ETEN Over de Food Morket - het grote restaurant - kunnen we kort zijn: luidruchtig, gericht op de massa en het moet vooral vooruit gaan. Je kan er lekker eten, maar daarvoor moet je het buffet van erg dichtbij bekijken. Wie langer dan een week in het hotel verblijft, krijgt ook een groot déjà vu-gevoel. Het weekmenu kent immers weinig variatie. De selfservice voor drank lag er vrijwel altijd erg vuil bij. Kinderen tappen zelf hun glaasje cola - niks mis mee - maar er valt ook veel frisdrank naast hun glaasje. Tegen dat die troep opgeruimd is, heb je een hele cola- en fanta-oceaan voor je. De Italiaan en Aziaat zijn ietsje beter (en vooral rustiger), op het ontbijt hadden we echt niets aan te merken. Je moet bij aankomst ook je ontbijt- en dinertijden reserveren, maar daar trekt het gros van de gasten zich amper iets van aan. Gevolg: altijd pokkedruk. SERVICE Ahum. Bij aankomst koffers naar je kamer laten brengen? Nope. Uitleg wat waar te vinden is? Zoek het uit op een A4'tje dat je in de handen geduwd krijgt. En toen we moesten uitchecken, konden we onze bagage niet in de luggage room plaatsen, want 'die was vol'. Alternatief: 'zet het hier ergens in de lobby'. Leuk. Eén keer werd ik bij een van de bars aan het zwembad ook niet bediend. De ober van dienst vond dat ik 'Ricard' verkeerd uitsprak. Ik kon vertrekken zonder drankje. Toen we bij het uitchecken eerlijk antwoord gaven op de vraag 'did you have a good time?', repliceerde de receptioniste van dienst met de gevleugelde woorden: 'what can I do about all this?'. Dan weet je het wel. CONCLUSIE We hadden een toffe vakantie, maar hebben snel de knop omgedraaid en ons aan niks meer gestoord. Wat ons betreft, is dit een hotel op zijn retour, vier sterren niet meer waard. Zeker niet als je het vergelijkt met de andere vier sterren all-inhotels op Gran Canaria. Slecht is het niet, maar tijdens een duurbetaalde vakantie verwacht je toch net iets meer. Na twee keer hebben we het op deze plek wel gezien.…
Tabaiba Princess is een prachtig gerenoveerd resort, schoon en netjes. Maar voor de service hoef je daar absoluut niet te komen. - Totaal geen welkoms gevoel als je aan komt - Koffers worden niet naar de kamer gebracht, en bieden het liever ook niet aan. - GEEN waterkoker op de kamer - je krijgt GEEN flesjes water op de kamer - Voor vele dingen zoals bijvoorbeeld : Jus O’range, craps met Nutella etc. moet je gewoon betalen ondanks je “all inclusive” hebt. - Ook voor het verwisselen van je badhanddoek moet je na dat je vouchers op zijn betalen voor het verwisselen ervan. - Je word ontzettend arrogant geholpen aan de balie als je vragen heb. - Met uitchecken word niks gevraagd en krijg je het gevoel dat ze blij zijn dat je weggaat, word ook wederom nergens mee geholpen. Service is dus echt 0,0 Resort is wel prachtig!…
In juni 2022 zijn wij 14 dagen naar Tabaiba princess geweest. Over het algemeen is het goed bevallen 1) Eten en drinken: Ontbijt en lunch is er in overvloed in het algemene restaurant (food market) en je kan eten wat je wilt en hoeveel je wilt. Diverse keukens, verschillende soorten ei, je kan alles krijgen Voor het diner eet je ook in de food market en krijg je daarnaast per week eenmaal de mogelijkheid om bij de Japanner te eten en eenmaal bij de Italiaan. Het is een leuke afwisseling en de Japanner is bij mij dan ook goed bevallen. De Italiaan is over het algemeen pasta (uiteraard), maar dat zijn ook dingen die je bij de foodmarket kan halen. Diner in de foodmarket is lekker en ook vele opties in maaltijden. Veel is wel hetzelfde elke dag, maar zo word er de ene keer een rosbief aangesneden en de andere keer staan ze een vis aan stukken te hakken. Vlees en vis kan je elke dag krijgen, hier en daar varieert het een klein beetje. Het eten is goed en lekker, maar verwacht geen hoogstandje in de gerechten. Het is ook niet romantisch dineren met zn tweeën, er zitten erg veel kinderen in het restaurant. Als je daar niet van houd moet je hier niet naartoe gaan, want kinderen lopen en rennen hier de heel dag rond. Bij de barren kan je vele soorten drank halen. Je hebt echter verschil tussen all in en premium all in. Dat het verschil hierin zit in de kostbare cocktails kan ik begrijpen. Maar ben je geen premium, dan kan je bijvoorbeeld ook geen flesjes water krijgen. Dit vind ik wel heel raar omdat het mij niet lijkt dat je als keten verlies draait op het water.. Dus wil je een glaasje water op je nachtkastje, dan moet je die dus bij de bar tappen en meenemen naar je kamer. Belachelijk! 2) zwembad Zoals vrijwel in alle hotels is het een drama wat betreft een plekje aan het zwembad te krijgen. Al kom je om 0900 uur aan, dan ligt alles al vol met handdoeken en zijn zijn alle parasol plekken in ieder geval al geclaimed door mensen die vervolgens pas om 1200 uur aan komen kakken.... Ontzettend vervelend en de badmeester zouden hier echt in moeten grijpen. Ze zijn met genoeg, maar durven het gewoon niet aan Rondom het zwembad zijn meerdere barren en snackbars. Je kan de hele dag door drinken wat je wilt. Daarnaast is er na de lunch nog tot 5 uur de tijd om naar de snackbars te gaan waar je wederom kan eten wat je wilt. Van hamburgers en hotdogs tot broodjes tot taarten, salades, ijs etc etc. 3) kamers + wifi De kamer was erg netjes en van alle gemakken voorzien. Minpuntje was dat wij op diverse lakens bloedvlekken vonden. Oude bloedvlekken maar we vonden ze in kussenslopen, dekbedden en hoeslakens. Dat is wel jammer en dit soort lakens zouden moeten worden weggegooid. Verder is de schoonmaak fantastisch en super snel. Elke dag verbaast het me weer hoe snel ze het voor elkaar krijgen. De douche is een nachtmerrie Wij hadden daarnaast dan ook nog een bad die wel fijn was, maar het douchen is bijna gevaarlijk te noemen. De temperatuur gaat van normaal naar kokend heet en dan weer naar koud. Je kan er geen controle over krijgen. Nu waren wij niet meer kinderen en stap je zelf optijd weg als die kokend heet word, maar ik zou hier mn kind niet alleen onder zetten. Wifi is waardeloos! Je kan verbinden het het wifi en krijgen dan een optie voor free wifi of premium. Premium kost 6 euro per dag voor 2 devices en zou je sneller mee moeten kunnen internetten. Het hele probleem was niet de snelheid, want zodra je verbonden was kon je prima internetten. Het probleem was het verbinden met het netwerk. En of je nou premium hebt of niet je moet met hetzelfde netwerk verbinden. Het was een drama om op het netwerk te komen en zodra je erop zat was je wel verbonden maar had je geen Internet.. anno 2022 zouden dat soort zaken wel op orde moeten zijn. Conclusie: Al met al is het echt een fijn hotel geweest om te verblijven. Elke avond is er iets van entertainment en het entertainment team is echt ontzettend leuk met de kinderen. Schoonmaak is goed snel en de bediening in de restaurants en barren heeft nooit op zich hoeven laten wachten. Let wel op dat er ontzettend veel kinderen rondrennen en dat het erg luidruchtig is. Als je daar niet van houd dan moet je hier niet naartoe gaan, Wij hadden daar geen moeite mee Als ik weer op Gran Canaria ben en ik zou weer all inclusief willen nemen dan zou dit zeker weer een optie zijn als er kinderen in het spel zijn. Als stel weet ik het nog niet zo goed…
Wat een mooi hotel! De kamers zijn schoon, ruim en netjes. Het eten is elke avond goed, ook als je langer op vakantie bent blijft het afwisselend en is er voor iedereen meer dan genoeg keuze. Het personeel is erg vriendelijk. Het animatieteam is echt top! Overdag worden er genoeg activiteiten georganiseerd en in de avond zijn er goede shows. Alles bij elkaar een top-vakantie om zeker nog eens een keer naar terug te gaan!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding