De nog resterende Covid-maatregelen indachtig reden wij naar Blankenberge voor een uitwaaiweekend aan zee. Net zoals al een paar keer in het verleden ging onze voorkeur uit naar een privilegekamer in het Mercure Hotel naast het station. Nadat we onze voormiddag in de vele winkels en op terrasjes doorbrachten werden wij rond 14u vriendelijk ontvangen aan de incheckbalie van het hotel. Zowel wij als het personeel en de andere hotelgasten droegen de nog verplichte mondmaskers en de afstanden werden goed gerespecteerd. Onze ruime en zeer propere kamer (304) had uiteraard alle voorzieningen. Mooi aangekleed en uitgerust met 2 aansluitende boxspringbedden, bureau, frigo, LED-TV, Nespresso koffieapparaat, waterkoker, diverse kasten en ruime badkamer met instap regendouche. Deā¦
In mei 2021 heb ik voor de 2de keer in dit hotel een vakantie geboekt. Het hotel werd me aanbevolen door vrienden en ze hadden zeker gelijk. Eerst en vooral belangrijk dat mijn bezoek plaats had tijdens de beperkingen mbt de Covid19 problematiek. De reservatie verliep vlot, professioneel maar zeker ook warm. de medewerkers aan de lobby zijn ook steeds beschikbaar voor uitleg en tips te geven over Blankenberge en omgeving. ook krijg men van hen veel tips met betrekking tot Take-out ten tijde van Covid. De kamers zijn modern, comfortabel en ruim. het hotel biedt ook flesjes drinkwater en koffieproducten aan op de kamer. Ook is er een goede Wifi beschikbaar op de kamer alsook een bureau voor de mensen die van uit het hotel wensen te werken. Het hotel heeft in de zomerperiodeā¦
Bij inchecken had je het gevoel dat je niet welkom was, geen welkomst woord het personeel stond met elkaar te praten over privĆ© zaken we konden het gesprek heel goed verstaan en we werden genegeerd na 10 minuten werden we aangesproken, nog steeds geen welkom. Bij het inchecken vroegen ze aan ons of we een ontbijt wouden voor 20 euro p.p., maar wij hadden een boeking gedaan via Groupon en daar stond vermeld met ontbijt. We vermeldde dat de boeking gebeurde via Groupon en dat bij de boeking stond vermeld met ontbijt, een fles wijn en een fruitmand.Ondertussen kwamen er andere mensen binnen en de bediende zei luid genoeg zodat iedereen het kon horen 'ja, mevrouw voor 89 euro moet je niet verwachten dat dit allemaal in de prijs inbegrepen is' dit voelde aan als een enormeā¦
Twee nachten hier verbleven in een ruime en zeer propere kamer. Die werd ook alle dagen gepoetst en werden (ondanks Covid) de bedden opgemaakt. Van een wandelafstand gelegen van de zee. Zeer uitgebreid ontbijt,die je zelf mag samenstellen aan het buffet beneden. Wel op je kamer opeten. Bar was gesloten,tja wat dacht je..Covid natuurlijk! Er is een beperkte kaart aanwezig in het hotel voor het avond eten. Je bestelt aan de receptie,om welk uur je het wilt eten en dan bellen ze dat je er beneden mag omkomen,met een karretje. Zeker een aanrader!
Zeer mooie en ruime kamers, welke ook tijdens COVID-19 pandemie worden gekuist. Met uitzondering van de ramen, die waren behoorlijk vuil. De vuilbakken aan het buitenterras op het vierde verdiep werden in drie dagen geen enkele keer geledigd. Voor het ontbijt was er een mooi en uitgebreid buffet voorzien, waaruit men zijn keuze maakt om nadien in de kamer te nuttigen. Voor het avondeten was er een beperkte kaar. Het avondeten was lekker, maar de porties zijn wat aan de kleine kant. Het hotel heeft geen eigen parking. De naastgelegen parking van Indigo is enorm duur (⬠25,00 per overnachting). Qua ligging is dit de ideale vertrekbasis in Blankenberge. Naast het treinstation, maar zonder hinder. Men hoort de treinen niet. Rechttegenover de belangrijkste winkelstraat en opā¦
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding