Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Mulgund Naka Hubli Road, Gadag 582103 India
Laagste prijzen voor je verblijf
Priceline
eDreams
Agoda.com
US$ 36
Volledig restitueerbaar voor 11-06-23
StayForLong
Trip.comUS$ 40
SuperTravel
alle 8 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (50)
Kamer en suite (11)
Dineren (5)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 4 hotels in Gadag
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Welkom bij Keshav Clarks Inn! Je ‘tweede thuis’ in Gadag. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.

Gastenkamers bevatten een minibar en airconditioning en je kunt bij Keshav Clarks Inn eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en een restaurant. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

Als je op zoek bent naar activiteiten in de buurt, dan is Veeranarayana Temple (1,2 km) misschien iets voor jou. Deze populaire attractie ligt op loopafstand van Keshav Clarks Inn.

Bij Keshav Clarks Inn geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Gadag aan je voeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Vergaderruimtes
Beveiligde parkeerplaats
Wifi
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Autohuur
Spa
Bodywrap
Gezichtsbehandelingen
Lichttherapie
Make-upservice
Manicure
Pedicure
Beautysalon
Harsservice
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Vipkamervoorzieningen
Flessenwater
Minibar
Kamertypes
Bruidssuite
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gesproken talen
Engels, Hindi
102beoordelingen2vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 53
  • 26
  • 13
  • 8
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
SathyaRao heeft een beoordeling geschreven mei 2017
Bangalore, India4 bijdragen1 nuttige stem
Hotel is zeer goed onderhouden. Omgeving is heel schoon, verrassend goede faciliteiten voor zo'n kleine stad! Hotel heeft een speciaal aangepaste oprit. gelegen in een rustige en serene plaats. het personeel is zeer behulpzaam en hartelijk. Ik bezocht in april 2017
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2017
Kamers
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht met vrienden
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Pashaaftab heeft een beoordeling geschreven mrt. 2017
New Delhi, India443 bijdragen137 nuttige stemmen
Aangezien Gadag is een nieuw gebeeldhouwd district en een stad in besluitvorming, het vinden van een goed hotel hier was een hartverscheurend verhaal. Ik moest verblijven in Hospet (die biedt vele goede hotels) sinds ik was niet zeker van dit hotel in Gadag. Dus ik checkte dit tijdens mijn korte bezoek aan Gadag. Ik heb hier niet maar vond het goed genoeg om hier te verblijven volgende bezoek van mij. Het hotel is gebouwd op een toplocatie aan de snelweg, en er is nauwelijks een kans dat mis je dit pand. Het gebouw is nieuw en goed onderhouden. Tot nu toe zijn de beste hotel in Gadag. Check mijn beoordelingen voor meer hotels in Gadag.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2016
Locatie
Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: Try to avoid rooms facing road.
Bekijk meer kamertips
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Sven W heeft een beoordeling geschreven jan. 2017
München, Duitsland44 bijdragen38 nuttige stemmen
Ik verbleef met mijn familie in december 2016 in het Hotel Keshav Clarks Inn in Gadag. De kamer was zeer schoon, licht en erg groot. De wifi werkte goed. Ondanks de online boeking en zeer, zeer laat inchecken alles werkte erg goed. Het personeel was attent en vriendelijk. Het eten was goed. Slecht: Gadag is een beetje buiten de bekende toeristische routes. Als een toerist uit Duitsland kan ik alleen maar aanraden het hotel Keshav Clarks Inn.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2016
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Bezocht met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Madhukar B heeft een beoordeling geschreven dec. 2016
Bangalore, India40 bijdragen6 nuttige stemmen
+1
Ik ben een regelmatige bezoeker van Gadag, zoals ik hier om te bezoeken Magadi - Shettikeri wetlands tijdens trekvogels seizoen (november - Maart) om te kijken naar elegante Bar - gingen Ganzen (Aanvraagster indicus) . Ik heb deze plek bezocht zeer regelmatig van 2003 - 2010 . Ik hebben hervat mijn bezoeken aan deze plek van dit jaar, en boekten Keshav Clarks Inn voor verblijf tijdens het bezoek. Hier zijn enkele van de incidenten die plaatsvonden tijdens ons verblijf: 1 . We ingecheckt op 23 rd nacht 8 uur bij de receptie. We verbleven in kamer # 301 en 306 . Tijdens de check - verzocht ik extra - bed. Ik moest volgen meerdere malen wakker en ze kregen een matig bed om 10:00 uur. Ik verwachtte een behoorlijke matras; echter, op voorwaarde dat ze een katoenen die had veel brokken. 2 . Het personeel die de extra bed was niet vriendelijk. Hij opende de deur en liepen omdat ik bleef schreeuwen om te wachten op de top van mijn stem. Wanneer bezwaar gemaakt tegen, hij uiteenzette. Toen ik klaagde bij de persoon bij de receptie, zij onmiddellijk beantwoord dat er geen huis - behoud personeel die kon spreken de lokale taal. Geen teken van schuldgevoel voor wat het personeel deed. 3 . Het huis - behoud personeel en kelners in het restaurant niet spreken. Kannada Ze willen dat we communiceren in Hindi / Engels. Echter, het personeel had probleem in inzicht / reageren Engels en Hindi. We eindigden met behulp van teken - taal bij momenten. 4 . Toen vroeg waarom er geen Kannda - sprekend personeel, was het antwoord dat alle huis - Behoud en kelners in het restaurant zijn cursisten. Terwijl je na 2 nachten verblijf, het personeel bij de receptie naar behoren erkend dat het een franchisenemer hotel; franchisenemer eigendom van Mr. Keshav Das; en het personeel bij de receptie zijn van Clarks Inn. Ik weet niet wat dat betekent! 5 . De lift (slechts één voor het gehele gebouw, kunnen 4 pax / 350 kg tegelijk) stopte met werken van 9:00 uur op 23 rd December nacht. Het was gevonden die niet werken tot 10 uur de volgende dag. Mijn neef had een blessure in het rechterbeen en moest omhoog en omlaag te beklimmen 4 verdiepingen. 6 . Gratis ontbijt was onderdeel van het pakket. Bij 8 : 30 in de ochtend, de schalen bij het ontbijtbuffet leeg waren. Paar mensen informeerde bij het ontbijt was afgelopen! De lege schepen waren niet bijgevuld snel; en wanneer bijgevuld, ze waren gevuld in kleinere hoeveelheden. Ik moest 10 minuten wachten om twee " Idli " s. Absoluut geen variatie en smaak. Op de tweede dag ontbijt, één van de bezoekers opgemerkt " Service bekaar hain " . 7 . Iets onloochenbaar slecht over het gratis ontbijt is dat er geen personeel te wachten in het restaurant! Voor het vullen van een glas water, we moesten wachten want er waren geen water gevulde kruik in het restaurant. Wanneer één of twee obers verscheen, waren ze verloren omdat ze hadden om tegemoet te komen aan zoveel verzoeken, zoals iedereen stonden te wachten voor de ene of de andere gerecht te worden geserveerd. Dit probleem niet zou zijn gebeurd als ze hadden ervoor gezorgd dat de schepen vol waren en snel bijgevuld. 8 . Op 24 ste nacht, we hebben gekozen om een diner buffet. Zij rekenen Rs. 300 per hoofd. Weer de schepen waren bijna leeg in 8 : 30 in de avond. Ik moest wachten tot 25 minuten om een voorgerecht bijgevuld! Een van de medewerkers stelde me om te gaan met de belangrijkste - cursus en ik de startmotor later! 9 . Ik voelde me beetje slecht over de toestand van de obers, want ik vond hetzelfde personeel in 10 : 30 in de nacht (tijdens het diner) en zelfs om 7 uur in de ochtend! Toen vroeg waarom niet het personeel werkt in ploegen, een persoon bij de receptie zei dat ze werk in ploegen! Geloof me, ik heb minstens 8 obers en serveersters werken meer dan 15 uur! Ik ze kon zien damn moe om 9 uur in de ochtend! 10 . Een speciale vermelding over diner hadden we op 24 ste nacht: ik was in het restaurant tot 9 : 30 in de avond. Voordat we vertrokken, vroeg ik één van de obers factuur tegen de kamer. Mijn vriend (verblijf in # 306 ) vervolg te dineren en hij was rond 10.35 : 30 00. Hij verliet het restaurant want ik had hen reeds ingelicht om bill het naar de kamer. Hij kreeg een telefoontje om 12 : 30 in de middernacht om hem te informeren dat hij niet ondertekenen de factuur na afwerking diner! Het kan niet erger! 11 . Op 25 e ochtend, we vroegen kamer service gebruiken om koffie. Ik was zeer duidelijk in mijn instructie zoals ik gevraagd zelf het koffie sterk. Na 10 minuten, een ober kwam naar onze kamer met een pot thee! We zond hem terug, vragen hem koffie te krijgen. Na nog eens 10 minuten kwam hij met een pot koffie en drong erop aan dat ik moet leeg aan de bekers en keren de pot onmiddellijk! Ik heb geen idee of al deze waren echt! 12 . Tijdens het controleren op 25 e ochtend ( 11 uur) , heb ik mijn bereidheid om iemand te ontmoeten van het management, tot mijn ongenoegen. Receptioniste zei de operations manager Mr. N. Ravi Shankar geweldig had niet naar kantoor en toch! Allereerst alle huis - behoud personeel en obers waren cursisten. Er waren geen één die kon spreken de lokale taal. Wie sprak de lokale taal waren in de receptie en zij niet wilden omgaan met de kwestie met huis - personeel. Op de top van de operations manager was niet bij het hotel om 11 uur op een Kerst zondag! 13 . Interieur: van het hotel * kijk* goed. airconditioning-kanalen binnen de kamer had waterlekkage. Kussens had vlekken. Een van de brood - beleg in mijn kamer had bloed - vlekken en ik liet het aan het huis - personeel. We vonden kakkerlakken in de kamer. U kunt zien dat een laag stof langs de nissen in het restaurant. Raadpleeg de afbeeldingen die ik heb geupload. Van alle plaatsen in het hotel, badkamer is relatief beter, maar het is zeer klein. 14 . Ik had ze oproepen beide ochtenden die ervoor zorgen dat er vers badlinnen en dagbladen. In feite, ik kwam toevallig om hen te vertellen wat ze moesten doen. Voor deze service, ze betalen Rs. 2500 per nacht. Ik heb verbleven in andere hotels in Gadag. Hun interieurs zijn niet zo mooi als bij Clarks Inn; maar ze niet beweren dat het ofwel! Hun accommodaties kosten zijn niet zelfs 50 % van deze plek! Het is het ontdekken waard een paar hotels bij de nieuwe bus stand. Deze plek is geen waar voor je geld! Periode.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2016
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
ipsimishra heeft een beoordeling geschreven aug. 2016
Bangalore, India48 bijdragen13 nuttige stemmen
Dit hotel is vergelijkbaar met een 3-sterren hotel bussiness in Bangalore. Schone kamers met houten vloeren, koffie tafel, studie tafel, stoelen, koffie/thee machine etc. Medewerkers zijn opgeleid. Gratis wifi is beschikbaar in de kamer, vraag ernaar bij de receptie voor het wachtwoord. Ik heb geboekt via Makemytrip en kregen voor Rs 2000 per nacht voor 2 personen inclusief gratis ontbijt; die was echt de moeite waard. Ook had ik belde de Hotel Manager en verzocht hen te geven 24 uur checkin-checkout die ze overeengekomen zonder extra kosten. We verbleven van 6:30 uur tot de volgende dag 18.30 uur voor ieder out trein tijdstippen. Ik zou dit hotel aanbevelen aan de mensen die reizen Gadag.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2016
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 33 - US$ 54 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
IndiaKarnatakaGadag DistrictGadag
AANTAL KAMERS
48
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

KESHAV CLARKS INN (Gadag, India) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Keshav Clarks Inn
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Keshav Clarks Inn?
Attracties in de buurt zijn Veeranarayana Temple (1,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Keshav Clarks Inn?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en zwembad.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Keshav Clarks Inn?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Keshav Clarks Inn?
Ja, gratis parkeren en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Keshav Clarks Inn?
Restaurants met een gunstige locatie zijn LakeView Pure Veg, Jewel Moon Fast Food en Shivasagar Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Keshav Clarks Inn?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Verzorgt Keshav Clarks Inn vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Keshav Clarks Inn verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Keshav Clarks Inn?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Keshav Clarks Inn?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en hindi.