Prijs/prestatie onovertroffen. Via Hotelbon geboekt incl. 3 gangen diner. Heerlijk gegeten en geslapen, en erg vriendelijk personeel. Erg rustige kamer ook (201) echter de douche moet wel opnieuw gekit worden. Royaal ontbijt met lekkere cappuccino (wel iets te koud) en waterig sinaasappelsap. Per saldo erg goed bevallen hier kom ik beslist weer terug.
Helaas was alles vol in Hellendoorn en leek iets met onze boeking fout te zijn gegaan. Personeel was vriendelijk en had toch nog een kamer. Helaas was de badkamer een aanfluiting. Nu ik eerder reviews lees zie ik dat de. badkamer van kamer 115 (zie review van september 2000) dus nog steeds een puinhoop is. Kom op - ik weet dat Covid niet makkelijk was voor de hotel-sector - maar dit is een slechte grap: nog steeds barst in de wasbak, vuiligheid (roest. schimmel?) bij doucheafscheiding, toilet dat lang door drupt. Oh ja, de jus d'orange bij het ontbijt is nog steeds erg waterig. Slecht, nooit meer.
Wij kozen het restaurant van dit hotel speciaal uit omdat ze op de kaart aangeven dat er met vegetariers en veganisten rekening gehouden wordt en omdat er 2 vegan opties op de kaart stonden. Het voorgerecht bestond uit een oosterse wafel met wakame, vegan frietjes en een sesamdressing. Klinkt goed toch? Ik geef ook expleciet aan de ober aan dat ik vegan ben en hij verzekert me dat het gerecht volledig vegan is. Maar wat krijg ik op mijn bord? Een wafel met een dikke laag kruidenroomkaas erop. Daarbovenop rauwkostsalade met een dressing en rond het bord een of andere mayonaise saus. Geen wakame, geen sesamdressing. We geven aan dat we twijfels hebben of het gerecht wel vegan is en wat blijkt? Zonder blikken of blozen wordt ons gezegd dat het inderdaad zuivel-roomkaas is... Geen excuus en we mogen het gerecht gewoon betalen. Het hoofdgerecht van 21 euro was eveneens een aanfluiting: de vegan meatballs met tomatensaus en pasta. Ik kreeg een hoeveelheid pasta die in mijn holle kies paste (ik vermoed ook dat de pasta niet vegan was) en de vegan meatballs waren ronduit te chewy en niet lekker. Wat mij betreft een echte tegenvaller. Dit was de eerste en laatste keer dat wij bij een Flechter Hotel te gast waren.…
Een fantastische service - een eenvoudig hotel en toch top - Ontbijt en diner gewoon lekker . Gezellige bediening - Vlot , vriendelijk en niets was ze te veel . We komen zeker terug- Wied en Wil Polle
Kamer met bad geboekt, maar dat bad kon wel gevuld worden maar niet meer leeg gelopen worden. Hier elke dag een melding over gemaakt in totaal maar liefst vier keer, maar zonder resultaat. Wij moeten ons dus vier dagen aan de wastafel wassen. Wat bied Fletcher hotels als compensatie: bij het volgende bezoek, een gratis welkomstdrankje en een gratis kamerupgrade. Moeten we eerst weer geld uitgeven voor een hotelkamer om die compensatie te krijgen, maar wat als je daar nooit meer heen wil, nou dan krijg je GEWOON HELEMAAL NIKS!!!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding