Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Danny Kayelaan 20, 2719 EH Zoetermeer Nederland
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Stedentrips
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
travelup.com
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (132)
Kamer en suite (60)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 25-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van NH Zoetermeer
Bijgewerkt op 25-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 2 van de 4 hotels in Zoetermeer
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Zilver
NH Zoetermeer is een viersterrenhotel met stijl en een professionele uitstraling. Dit maakt het perfect voor je zakelijke of privéverblijf in Zoetermeer (Nederland). NH Zoetermeer is gemakkelijk bereikbaar per auto en openbaar vervoer. Het ligt uitermate centraal ten opzichte van Den Haag, Rotterdam, Leiden en Gouda, die allemaalvanaf het hotel binnen ongeveer 15 minuten via de snelweg te bereiken zijn.
Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Skiën
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Parkeergarage
Wifi
Restaurant
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Menu's voor speciale diëten
Darten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Krant
Rookvrij hotel
Winkels
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Bureau
Roomservice
Veilig
Telefoon
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Vipkamervoorzieningen
Wekservice/wekker
Minibar
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Eco
Rustig
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Stedentrips
620beoordelingen1vraag en antwoord20kamertips
Waardering van reizigers
  • 201
  • 273
  • 101
  • 28
  • 17
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
marja969 heeft een beoordeling geschreven dec. 2021
1 bijdrage
Gezien mijn korte verblijf, 2 nachten , Bijzonder comfortabel en prijsvergelijkend met andere hotels de aantrekkelijkste . Lokatie voor mijn activieiten in Den Haag en Zoetermeer uitstekend! Bereikbaarheid zowel met auto als trein uitstekend
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: november 2021
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde alleen
Nuttig
Delen
Antwoord van Ashley Yassin, Guest Services / Front Office bij NH Zoetermeer
Gereageerd op 3 dec. 2021
Beste mevrouw Marja, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Zoetermeer te delen! Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling. Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager
Meer lezen
Elke N heeft een beoordeling geschreven jun. 2021
6 bijdragen4 nuttige stemmen
Favoriet van het hotel
Een nachtje in dit hotel doorgebracht. Wat een zaaaalig bed 😍. Nog niet vaak zo goed geslapen op hotel. Ook heel rustig gelegen, geen last gehad van lawaai binnen of buiten. Ontbijt genomen in het hotel, ondanks Corona geen buffet maar ons ontbijt was meer als uitgebreid genoeg. We mochten kiezen uit verschillende ontbijten en extra’s mochten we gewoon toevoegen (bv eitjes, spel, ...). Zeker een aanrader!!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Ashley Yassin, Guest Services / Front Office bij NH Zoetermeer
Gereageerd op 7 jun. 2021
Beste Elke N, Wat een mooie review! Ik wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen op deze website. Wij zijn heel blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij het NH Zoetermeer. En dat uw ons hotel aanraad is één van de mooiste complimenten die wij als hotel kunnen krijgen. Bedankt voor uw vriendelijke woorden en namens het hele team wil ik zeggen dat wij er naar uit kijken om u weer te verwelkomen bij het NH Zoetermeer. Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager
Meer lezen
ajpijpers heeft een beoordeling geschreven dec. 2021
1 bijdrage
De verwarming iets hoger draaien. En ook graag roerstokjes bij de koffie en de thee om het wat completer en gemakkelijker te maken. Voor de rest is alles echt okay en ben ik tevreden over mijn verblijf. Het ontbijt is goed en ook voldoende uitgebreid.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: november 2021
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde voor zaken
Nuttig
Delen
Antwoord van Ashley Yassin, Guest Services / Front Office bij NH Zoetermeer
Gereageerd op 1 dec. 2021
Beste Ajpijpers, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. De feedback en indrukken van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons omdat we het zien als een middel om onze services elke dag te verbeteren. Het is geweldig om te lezen dat u van de service en het ontbijt hebt kunnen genieten! Ik wil u heel erg bedanken voor uw verbeterpunt van de verwarming en de roerstokjes. Daar houden we zeker rekening mee en ik zal dit ook doorgeven aan de andere afdelingen. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen tijdens uw volgende bezoek aan Zoetermeer! Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager
Meer lezen
Ingrid heeft een beoordeling geschreven nov. 2021
2 bijdragen
De bedden zijn erg hard. Na een klacht kregen we een opdekmatras. De kamers zijn gedateerd. Niet alles is meer heel of ziet er fris uit. De receptioniste gaat direct in de verdediging als je met een opmerking komt, niet vriendelijk en niet echt oplossingsgericht. Het ontbijt is oké, niet bijzonder: De kaas is uitgedroogd, geen bijzondere vleeswaren of ander beleg, broodjes zijn afbakbroodjes. De regels omtrent corona hangen aan een schuifdeur, die bij binnenkomst opengaat, dus kun je de regels niet meer lezen. Personeel loopt niet altijd met mondkapje op. Er worden geen handschoenen gedragen door personeel bij het ontbijt, bij afhalen en bijvullen van gerechten in het buffet. Veel verbeterpunten zijn er voor dit hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Ashley Yassin, Guest Services / Front Office bij NH Zoetermeer
Gereageerd op 27 nov. 2021
Beste Ingrid Allereerst bedankt dat u de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. De feedback en ervaringen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons omdat we het zien als een middel om onze services elke dag te verbeteren. We betreuren het oprecht om uw ervaringen met de kamer en het ontbijt te vernemen. We streven altijd naar de beste ervaring voor onze gasten en we hopen de verwachtingen te overtreffen. Helaas heeft u niet deze ervaring beleeft. Ik wil u bedanken voor het advies dat u heeft gegeven met betrekking tot de ontbijtservice en de duidelijkheid van opgehangen bordjes. Ik zal deze zeker communiceren met het team en de afdelingen! We begrijpen dat de ervaring die u in ons hotel heeft gehad niet meer kan veranderen. We hopen dat u ons binnenkort een tweede kans geeft om u weer te verwelkomen in Zoetermeer. Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager
Meer lezen
bosj875 heeft een beoordeling geschreven nov. 2021
1 bijdrage
Uitstekende voorzieningen =, dichtbij de werkplek waar ik regelmatig moet zijn dienstverlening en personeel is prima en de restaurant kaart en bediening voldoet uitstekend aan mijn wensen en de kwaliteit prijs verhouding is ook prima
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: november 2021
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde voor zaken
Nuttig
Delen
Antwoord van Ashley Yassin, Guest Services / Front Office bij NH Zoetermeer
Gereageerd op 20 nov. 2021
Beste heer, mevrouw Bos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Zoetermeer te delen! Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling. Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 71 - US$ 128 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandZuid-HollandZoetermeer
AANTAL KAMERS
104
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over NH Zoetermeer
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van NH Zoetermeer?
Attracties in de buurt zijn Vakantiepark Delftse Hout (7,3 mijl), Boerderij 't Geertje (5,7 mijl) en Westerpark (2,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van NH Zoetermeer?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij NH Zoetermeer?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, flatscreen-tv en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij NH Zoetermeer?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij NH Zoetermeer?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van NH Zoetermeer?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Restaurant Calva, Bo&Ro en Hofstede Meerzigt.
Zijn er sportvoorzieningen bij NH Zoetermeer?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij NH Zoetermeer?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt NH Zoetermeer zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van NH Zoetermeer?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van NH Zoetermeer?
Veel reizigers bezoeken Sawmill de Salamander (6,5 mijl), Molen De Vlieger (7,8 mijl) en Bleiswijkse Verlaat (6,4 mijl).