Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Booking.com
Priceline
Go to your Happy Price
eDreams
Agoda.com
Vio.com
Lol.travel
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (20)
Kamer en suite (8)
Dineren (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 7 hotels in Roden
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een hotel in Roden? Hotel Onder de Linden biedt alles wat je zoekt.

Krant, bagageopslag en open haard buiten zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt een restaurant je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Hotel Onder de Linden gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Ga tijdens je bezoek naar een Roden een populaire pub, zoals Alexandrie, in de buurt van Hotel Onder de Linden.

Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Havezate Mensinge (0,2 km) of Catharinakerk (0,1 km), iets voor jou.

Het personeel van Hotel Onder de Linden is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Fietsverhuur
Recreatieruimte
Kinderstoelen beschikbaar
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Parkeren aan de straat
Wifi
Restaurant
Ontbijtbuffet
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Wandelen
Paardrijden
Squash
Tennisbaan
Fietstochten
Biljarten
Kanoën buiten gelegenheid
Darten
Karaoke
Squashen buiten gelegenheid
Tennisbaan buiten gelegenheid
Wandeltochten
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
BBQ-voorzieningen
Opslag van bagage
Krant
Rookvrij hotel
Buitenopenhaard
Buitenmeubelen
Winkels
Zonneterras
Parasols
EHBO-koffer
Paraplu
Privé-inchecken en -uitchecken
Wasdroger
Wasmachine
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Luchtzuiveraar
Bureau
Schoonmaakservice
Veilig
Kledingkast
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Eigen badkamers
Bad/douche
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
55beoordelingen1vraag en antwoord9kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 20
  • 17
  • 11
  • 4
  • 3
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Bert-BB heeft een beoordeling geschreven 5 nov
Sindelfingen, Duitsland26 bijdragen12 nuttige stemmen
Heel eenvoudig te boeken, prijzen zijn goed, het ontbijt is heel goed, de kamer schoon en aangenaam rustig. Ruime parkeergelegenheid, een goed restaurant en een heel sympathiek team ronden het geheel af. Vette aanbeveling!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Janet Hamstra, General Manager bij Onder de Linden
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Bert, Wij zijn blij en dankbaar voor je review van 5 bollen. Fijn te lezen dat het makkelijk was je verblijf bij ons te boeken. En dat je van je gehele verblijf bij ons hebt genoten. Dank voor je aanbeveling! Wij hopen je uiteraard nog eens terug te zien als onze gast. Gastvrije groet, Team Onder de Linden
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Karin Traa heeft een beoordeling geschreven aug 2022
Sint-Michielsgestel, Nederland7 bijdragen1 nuttige stem
Favoriet van het hotel
Mooi kamer met fijne bedden. Wij sliepen er 1 nacht voor een vriendenbezoek in de buurt. Personeel goed en vriendelijk. 1 nadeel; het was toen wij er waren buiten heel warm en dus op de kamer ook. Helaas geen airco of ventilator. Dus als tip voor het hotel; investeer in airco's of ventilatoren want denk dat er nog wel meer warme zomers komen in de toekomst.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2022Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Janet Hamstra, General Manager bij Onder de Linden
Gereageerd op 31 aug 2022
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven en ons te laten weten wat u vindt. Graag reageer ik op de tip die u heeft geuit. Wij hebben inmiddels geïnvesteerd in aircoolers die werken met water en koelelementen. De horeca heeft en kent nog steeds zware tijden, dus een volledig aircosysteem zit er nu nog niet in. Wij staan altijd open voor tips en verbeterpunten en gaan hier waar mogelijk mee aan de slag.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Paul W heeft een beoordeling geschreven okt 2023
1 bijdrage
Anton en Janette maken er een feest van om je bij onder de Linden thuis te voelen. Schoon, gezellig en lekker ontbijt voor een goede prijs 👍👍🙏🏻🙏🏻 De kamers zijn allemaal gerenoveerd en zijn zeer comfortabel. Bij Onder de Linden kan je lekker eten, maar ook in de buurt zijn prima restaurants te vinden. Ook de stad Groningen is goed bereikbaar met openbaar vervoer
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2023Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Janet Hamstra, General Manager bij Onder de Linden
Gereageerd op 19 okt 2023
Beste Paul, Hartelijk dank voor je review en fijn dat je na 1,5 jaar weer genoten hebt van je verblijf in ons hotel. Met in het bijzonder de ontvangst, de kamer en het ontbijt. We zien je dan ook graag snel weer eens terug als onze gast. Roden is inderdaad een plek waar veel horeca aanwezig is. Leuke mededeling: vanaf vrijdag 20 oktober is Roden een nieuw restaurant rijker. Eigenaren van Hotel Onder de Linden, Janet en Anton, hebben hun eetcafé getransformeerd tot een heuse Gastrobar. De sfeer en gezelligheid waar Onder de Linden zo om bekend is blijven bewaard, maar de gasten wordt een nieuwe culinaire ervaring aangeboden. Als eerste Gastrobar in de Kop van Drenthe zet Onder de Linden zich op de culinaire kaart. Welkom! Met gastvrije groet, Team Hotel Onder de Linden
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
JaniceKus heeft een beoordeling geschreven aug 2023
52 bijdragen6 nuttige stemmen
Ik zou heel graag een betere review willen geven, want het personeel was erg vriendelijk (echte horecatijgers die wel met een grapje om weten te gaan en gasten goed in kunnen schatten), het eten was lekker en de hotelkamer was acceptabel qua prijs/kwaliteitverhouding (de badkamer mag alleen wat beter gepoetst worden en de beschimmelde kitranden in de douche zouden aangepakt mogen worden). Over het algemeen voldeed mijn verblijf hier ruimschoots aan de verwachtingen. --- De reden voor mijn lage score is louter de eigenaar, die niet of weinig met zijn personeel lijkt te communiceren en slecht op de hoogte blijkt van zaken omtrent zijn gasten. Ik was hier op een werk gerelateerde trip, maar ons was verteld dat ontbijt niet mogelijk zou zijn vóór half 9, terwijl collega’s al om 8 uur zouden moeten vertrekken om op tijd op locatie te zijn. Het personeel zo meedenkend om aan te bieden om iets eerder te beginnen zodat er wel koffie gedronken kon worden, maar ontbijt was niet mogelijk. Op vrijdagavond en op zaterdagavond afgesproken met medewerkers dat ik samen met één andere collega gewoon om half 9 zou ontbijten, en dan voor onze collega’s ontbijt zouden inpakken en mee zouden nemen. Op zaterdagochtend verliep dit vlekkeloos. Op zondagochtend waren wij deze pakketjes ook weer samen aan het stellen, en hadden van een van de medewerkers al een plastic tasje en drie flesjes gekregen om drinken in te doen. We miste echter nog een broodzakje. We spraken toen de eigenaar aan met de vraag of hij ons misschien een broodzakje zou willen geven. Deze man besloot ons met verheven stem duidelijk te maken dat ‘dit zo niet de bedoeling was’ en dat dit ‘in rekening zou worden gebracht’ en dat ‘dit dus echt niet kan’ en dat hij het er ‘helemaal niet mee eens’ was. Ook bleef hij aangeven dat ‘hier geen rekening mee kon worden gehouden’ tijdens het afbakken van broodjes – een argument waar ik geen boodschap aan had, aangezien wij van te voren ontbijt hadden bijgeboekt voor alle vijf de collega’s, dus ze waren op de hoogte van de aantallen, zelfs wanneer 3 van deze collega’s niet in staat waren om het ontbijt op locatie te nuttigen. Wat mij stoorde was dat deze meneer ons niet de kans gaf om uit te leggen dat dit vooraf zo afgesproken was, omdat het ontbijt te laat begon & dat de ontbijtpakketjes die de avond ervoor gemaakt zouden zijn dan niet meer lekker zouden smaken i.v.m. zomerse temperaturen. Een broodje ham kaas en een potje yoghurt is erg leuk, maar niet wanneer het een nacht buiten de koelkast moet vertoeven, want er zijn geen koelkasten aanwezig op de kamers. Wat mij ook stoorde aan deze interactie is dat meneer dit eerst met verheven stem, later schreeuwend, ons zijn punt duidelijk probeerde te maken in het bijzijn van de andere gasten. Toen wij dit later nogmaals bespreekbaar wilde maken was meneer in geen velden of wegen meer te bekennen. Ondanks het feit dat het grootste deel van mijn verblijf hier erg aangenaam was, zou ik mede vanwege de eigenaar nooit meer terug willen keren naar deze locatie.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: Kamers zijn gehorig, indien je een lichte slaper bent kan je het beste zo ver mogelijk achter in...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Janet Hamstra, General Manager bij Onder de Linden
Gereageerd op 22 aug 2023
Goedemiddag Janice, Fijn te horen dat over het algemeen je verblijf ruimschoots aan je verwachtingen heeft voldaan. En dat je zeer tevreden bent over de gastvrijheid van onze medewerkers. Erg spijtig te horen dat de communicatie van de eigenaar, mijn man Anton Hamstra, je zo heeft gestoord. Uiteraard heb ik mijn man deze review laten lezen. Zijn perceptie van die ochtend is anders, echter het gaat hier om jouw beleving. Het is onze missie onze gasten een comfortabele en gastvrije ervaring te geven. Het is absoluut nooit zijn bedoeling geweest om bot over te komen. Mogelijk dat dit is veroorzaakt door de extreme vermoeidheid. Geen excuus maar een feit. Gastervaringen nemen we altijd serieus. Ook een feit is dat de communicatie niet goed is geweest. Mede namens mijn man bied ik je onze oprechte excuses hiervoor aan. En we nodigen je uit toch nog eens terug te komen en te ervaren hoe het ook kan zijn. Gastvrije groet, Janet Hamstra
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Linda V heeft een beoordeling geschreven jul 2023
1 bijdrage
Fijne locatie, vriendelijk personeel, mooie kamers, goede service. Was wel gehorig, helaas hielden niet alle gasten zich aan de stilteregels. Maar verders een goed verblijf gehad. Zeker een aanrader!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Janet Hamstra, General Manager bij Onder de Linden
Gereageerd op 9 jul 2023
Goedemorgen! Hartelijk dank voor de review over onze locatie. Fijn dat jullie hebben genoten van onze gastvrijheid. Er gelden inderdaad stilte regels, echter hebben we dit gedrag niet altijd in de hand. Wij hopen jullie zeker nog eens terug te zien als onze gast. Gastvrije groet, Team Onder de Linden
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 95 - US$ 98 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandDrentheNoordenveldRoden
AANTAL KAMERS
25
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

ONDER DE LINDEN (Roden, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Onder de Linden
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Onder de Linden?
Attracties in de buurt zijn Speelgoedmuseum Kinderwereld (Toy Museum Children's World) (0,02 mijl), Havezate Mensinge (1,0 mijl) en Mensingebos (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Onder de Linden?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Onder de Linden?
Populaire kamervoorzieningen zijn flatscreen-tv, verduisterende gordijnen en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Onder de Linden?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en BBQ-voorzieningen tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Onder de Linden?
Ja, gratis parkeren en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Onder de Linden?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Bella Sardegna, Cuisinerie Mensinge en Merry Gold.
Ligt Onder de Linden in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,8 mijl vanaf het centrum van Roden.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Onder de Linden?
Ja, wasdroger en wasmachine worden aangeboden aan gasten.
Biedt Onder de Linden zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Onder de Linden?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Onder de Linden?
Veel reizigers bezoeken Havezate Mensinge (1,0 mijl), Catharinakerk (0,1 mijl) en Oecumenische Dorpskerk Peize (4,4 mijl).