Westcord Strandhotel Seeduyn



Over
De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Vlieland hoeft niet lang te duren. Welkom bij Westcord Strandhotel Seeduyn, de ideale keuze voor reizigers.
Kamers bij Westcord Strandhotel Seeduyn bevatten een flatscreen-tv en een zitgedeelte en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
Roomservice, krant en dakterras zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het zwembad en het restaurant je verblijf nog specialer.
Reizigers die van Franse restaurants houden, zijn bij Restaurant Het Armhuis aan het juiste adres.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis een vuurtoren, zoals Vuurtoren Vlieland, te bezoeken.
Westcord Strandhotel Seeduyn biedt je het beste van Vlieland, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 142
- 218
- 113
- 41
- 19
- Filteren
- Nederlands
Eigenlijk vind ik dat dit van te voren gezegd moet worden, misschien vinden sommige mensen deze warmte wel fijn. Waarschijnlijk kwam dit door dat de buizen van de wellness onder de kamer door lopen . Kamer 313 Het probleem is bekend.
Maar verder niets dan lof voor het personeel! Ook de mensen die schoonmaken zeggen je elke keer gedag en willen je met alles helpen. We komen zeker volgend jaar weer terug , maar boeken dan wel meteen een familiekamer



Het is nu afgegleden naar een hotel van bedenkelijk niveau
15-18 maart
- Doorgegeven veranderingen worden niet verwerkt
- Foutieve rekening
- Bij diner wordt verkeerde wijn geserveerd.
- Het is niet aangenaam om in het restaurant te dineren, ongezellig en zeer lawaaierig
24-28 juni (kamer 540)
- Mail waarin staat dat er problemen zijn met creditkaart (war dus niet zo was)
- Ventilatiesysteem op de kamer werkt niet. Temperatuur van een sauna
- Aircosysteem werkte ook niet
- Moesten 3 x melden aan receptie voordat er actie ondernomen werd
- Uiteindelijk werd er een zeer lawaaierig ventilator geplaatst
- Niet mogelijk om een andere kamer te krijgen
- De derde dag kwam er een monteur, en nog een en nog een.
- Reparatie kon niet worden gedaan omdat er geen onderdelen waren
- Housekeeping kom pas 5 uur na melding de troep van de monteur opruimen
- Keuze uit niet kunnen slapen vanwege de hitte of vanwege het lawaai van de ventilator
- De vierde dag werd weer het plafond opgegooid en ging niet meer dicht
- Ongedierte dat uit open plafond kwam
- Personeel vindt gasten die zeuren over de airco maar aanstellers
- Personeel discrimineert en roddelt over andere gasten
- De kamer is onderhevig aan sleet
- Handvat bij bad in badkamer zit los
- Jetstream bad werkt niet
- Leeg haakje aan de muur ipv wanddecoratie
- Geen hoes om matras (erg smerig)
- Als je met je klachten bij de receptie komt dan wordt je met een bepaalde arrogantie te woord gestaan. Het lijkt er echt op dat je (de juffrouw met het geschilderde gezichtje) stoort in haar belangrijke en drukke werkzaamheden.
- Je moet nog wel een keer extra bellen om de eindafrekening per mail (was om gevraagd) thuisgestuurd te krijgen
Dat er iets kapot gaat is niet zo vreemd, dat gebeurt thuis dat gebeurt overal. Maar het is vooral de manier waarop er met de klachten wordt omgaan. Elke klacht is een kans om te laten zien hoe hoog je service in je vaandel hebt staan.
Het is duidelijk dat het personeel een beetje stuurloos aan het handelen is en dat komt m.i. omdat er geen enkele vorm van leiding zichtbaar aanwezig was.
Bij binnenkomst krijg je een welkomstbrief waarin o.a. wordt aanbevolen om tussen 08.00 en 09.00 te gaan ontbijten omdat het dan rustig is, behalve als er een groep van ANWB-personeel ook wordt verteld dat ze tussen 08.00 en 09.00 uur moeten ontbijten, want dan sta je 10 minuten op je koffie te wachten.
Ik ben benieuwd wat Westcord van mijn ervaringen vindt?



Prachtig uitzicht in een zeezicht kamer.
Vriendelijke mensen bij de receptie, harde werkers bij housekeeping en restaurant en allemaal attent.
Ontbijtbuffet is top en gevarieerd, mag voor ons ook al iets eerder dan 8 uur open 😉
Zwembad is ruim opgezet en faciliteiten prima op orde.
Fietsenstalling is aanwezig (ook oplaadpunten)
Goed opletten bij bagagetransport voor de veerboot; receptie kan je daar alles over vertellen.
Service is hier nog gewoon service!
Kamer op 1e of 2e etage met zicht op zee, is zeker aan te bevelen.
Eén plek om nog eens te bezoeken!
"Bij het mooie weer wat wij hadden is het natuurlijk dubbel genieten. Fiets huren, maar niet bij Fa. Zeelen. Zeer slechte service!"Volledige beoordeling lezen
"Eten kan voortreffelijk in het hotel zelf. De Brassery is in één woord geweldig. Erg fijne menukaart en voor elk wat wils. De créme brulee is een winnaar."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding