Zeer goede klantenservice en verder een prima hotel met uitstekend ontbijt buffet en gratis shuttle service naar de vertrekhal op Schiphol. Kamers ruiken wel gebruikt maar zijn verder prima schoon. Kortom, fijn om voor je trans-Atlantische vlucht niet extreem vroeg vanuit huis te vertrekken maar ontspannen via dit hotel.
2 stoelen stuk op de kamer. Ramen vies. 2 cupjes zeer sterke Nespresso , wat niet te drinken was. Voor het bedrag wat wij betalen, sleep,park,fly, verwacht ik toch wel normale koffiekopjes en geen kartonnen bekers. Een koelkastje zou ook prettig zijn. S avonds diner in restaurant. 4 personen en een kleuter. 160 euro. Te weinig patat, na 15 minuten komt er nog een schaaltje. 2 schaaltjes groente voor 4 personen. Het ontbijt is goed,. Met dit soort prijzen komen wij hier niet weer. Jammer dat het zo achteruit is gegaan.
Overnachten voorafgaand aan een vroege vlucht. Prachtig gerenoveerd. Gratis parking . Groot ook. Shuttle baar vliegveld. Restaurant qua menu good old vd valk maar de bereiding en service waren uitstekend . 24/7 faciliteit voor eten en drinken beschikbaar . Kamers met balkon. Fitness aanwezig . Kortom aanrader
Prachtig vernieuwd hotel. We hebben daar heerlijk geslapen en de auto geparkeerd voor onze vlucht vanaf Schiphol. Taxibus goed geregeld en zeer goed te bereiken. Zeker een aanrader om daar te verblijven. Voor sleep, park en fly betaal je additioneel, maar de auto staat daar prima geparkeerd tot 31 dagen.
Wij hadden online een comfort-kamer geboekt voor 3 personen. Ik begrijp nu waarom er maar één foto van deze kamer op de site staat. Groot, genoeg ruimte, 3 goede bedden en schoon maar dat was alle comfort. Badkamer en wc apart is ook fijn, maar geen wasbakje in de wc om je handen te wassen. De badkamer is abnormaal groot met een ligbad en een douche apart. De douche heeft een hoge instap en geen mengkraan. Dus met de klapdeur open de water temperatuur regelen, Ook de douchekop kon je niet verplaatsen. Gevolg dat de vloer zeiknat was. In bad kon je ook niet douchen want de douchekop daar was kapot. Geen haakje om je natte handdoek op te hangen, geen prullenbakje. Ook in de kamer lag er nog vloerbedekking ! De instap naar het balkon was ook veel te hoog en achter de balkondeur hing de tv in een hoekje. Al met al zeeeeer ouderwets! Heel vervelend was ook dat wij online een nacht geboekt hadden en telefonisch nog een nacht. Hier is een hoop verkeerd gegaan. De prijzen kwamen niet overeen met het geboekte. Er was veel te veel berekend. Wij werden verzocht ons te melden bij de receptie omdat we iets nog niet betaald hadden (verrassingspakket). Dit hadden wij echter wel betaald en toen wij zelf de factuur gingen controleren bleek dat de extra bijgeboekte nacht veel te hoog berekend was, namelijk mét ontbijt terwijl het ontbijt ook nog extra berekend was. Vreemd dat ze je wél weten te vinden als je iets niet betaald hebt maar andersom zeggen ze niets.Antwoord: ons systeem past de prijzen weleens aan zonder dat wij het weten...............Ik denk: dan controleer je dat verschil toch even als het al betaald is voor aankomst.......Ook online inchecken is wel fijn, je hebt je kamernummer en kunt gelijk doorlopen. In ons gevaal ideaal want lange rijen bij de incheck. Maar de code op je telefoon werkt niet altijd goed. Daarom toch maar een incheckkaart gevraagd. Ook een diner bijgeboekt, eten was prima, bediening ook zéér vriendelijk maar voor € 33,50 verwacht ik ook een tournedos en geen tournedostje, op een verder bijna leeg bord. Ontbijtbuffet was wel top. Ook te weinig liften op de verdieping. Waarom niet aan het einde van de gang en het begin?…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding