Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel

Opslaan
Delen
Jupiterstraat 162 - 200, 2132 HH Hoofddorp Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Boek rechtstreeks en bespaar met IHG One Rewards
Booking.com
US$ 111
Hotels.com
US$ 108
Word beloond met One Key
Trip.com
US$ 103
Expedia.comUS$ 108
PricelineUS$ 111
AlgotelsUS$ 116
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (355)
Kamer en suite (152)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 7 van de 19 hotels in Hoofddorp
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol is located just one train stop away from Schiphol Airport and right outside Amsterdam, which gives it an ideal location. The most convenient and sustainable way to reach the hotel is per train which is a short 5-minute ride away from Schiphol Airport to Hoofddorp Station and from here the hotel is located on a short 9-minute walk. Between 05:30 and 23:30 trains with a stop at Hoofddorp Station depart every 5 to 10 minutes and costs €2,60 per person to be paid beforehand at a yellow ticket station at the airport. Alternatively, the hotel can be reached with a short 8-minute taxi ride which will cost approximately €30 one-way.

A daily 'Express Start Continental Breakfast' buffet is available for all our guests, which is included in the room price. The modern hotel rooms are fully equipped to make your stay as pleasant as possible.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis ontbijt
Fietsverhuur
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Parkeergarage
Wifi
Bar/lounge
Koffiezaak
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Verkoopautomaat
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Taxiservice
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Geschakelde kamers beschikbaar
Veilig
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Telefoon
Kledingrek
Strijkijzer
Wekservice/wekker
Films on demand
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Rustig
Modern
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Boek rechtstreeks en bespaar met IHG One Rewards
953beoordelingen43vragen en antwoorden6kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 329
  • 422
  • 130
  • 44
  • 29
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Ceetje01 heeft een beoordeling geschreven sep 2023
Nederland522 bijdragen126 nuttige stemmen
1 nacht gelogeerd. Net hotel, kamer schoon en prima. Ontbijt genoeg keuze. Personeel vriendelijk. Blijf het wel vreemd vinden dat ook in dit Nederlandse Holiday Inn hotel het personeel (receptie, ontbijt) geen Nederlands spreekt. Rondom wordt volop gebouwd, het is momenteel wel een grote bouwput. Wij waren er in het weekend en van de bouw geen last gehad. Op loopafstand van het centrum / diverse restaurants. Parkeren kon schuin tegenover het hotel (tegen betaling).
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2023Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
travelmocools heeft een beoordeling geschreven feb 2023
Kalmthout, België105 bijdragen72 nuttige stemmen
Bij aankomst al moeten vechten voor een parkeerplek, maar 10 parkeerplaatsen ongeveer, toch een plek kunnen vinden, over een grindpad met een zware koffer naar de receptie, pal voor de deur wiet rokende gasten waar niks van gezegd werd. de receptioniste was gezellig met haar vriend aan het videobellen terwijl ze ons incheckte. Mevrouw met blonde krullen. 3 keer naar de verkeerde kamer gestuurd, we vroegen voor een twinbed, meermaals naar een kamer met double bed gestuurd. Eenmaal in de goede kamer kwamen we erachter dat het zeer kleine raam niet open kon, de receptioniste vertelde ons dat dit het rokersbeleid was. De airco kon niet aan, dit beheert de receptionist schijnt. Ze had de temperatuur op 26 graden gezet… tot overmaat van ramp stond er op de kamer een vieze kop met koffie erin. Echt een enorme teleurstelling.. zeker niet gewend van een holiday inn express!
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Vermijd gewoon heel dit hotel… dat is het beste
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Bertran en Kim heeft een beoordeling geschreven nov 2022
Wijchen, Nederland36 bijdragen1 nuttige stem
Verbleef hier van 2 september tot en 4 september, de locatie ten opzichte van Zandvoort is goed en ontbijt is oké, maar de service is rond uit slecht! Allereerst een aantal maal contact gehad over een mindervalide kamer met een inloopdouche vanwege rolstoelgebruiker. Bevestiging gekregen dat dit geregeld zou zijn maar bij aankomst helaas toch niet. Dus een gewone kamer, geen beugels en en gewone douche wat niet de afspraak was, en voor een mindervalide persoon ook zeer val gevaarlijk! Ook heeft de accommodatie te veel afgeschreven van mijn creditcard. Dit omdat het personeel niet kundig genoeg is om iemand fatsoenlijk in te checken en je daardoor als no show geboekt wordt. Daardoor een nacht dubbel betaald omdat dit de dag erna recht gezet moest worden maar dat dus ook al niet goed gedaan is. De no show nacht is ook afgeboekt gebleven ook nog de volledige kosten voor het weekend. En als je dan je geld terug vraagt geven ze niet thuis! Reageren niet op e-mail die je stuurt of zeggen dat ze de e-mails niet ontvangen hebben. Maar mail je ze met de vraag of ze een kamer hebben, dan reageren ze binnen een uur. En als je dan zelfs op die mail reageert met het verzoek terug te betalen hoor je ze niet meer. Dus liegen kunnen ze wel daar. O ja, als je ze belde kreeg je als antwoord, we gaan u terug betalen, ja we hebben u e-mails ontvangen! Wat een waardeloze service. Je zou toch beter verwachten van een wereldwijde IHG keten. Mij zien ze hier nooit meer terug en hierbij het advies hier überhaupt niet te boeken.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Milkman_NL heeft een beoordeling geschreven nov 2021
Poortugaal, Nederland1011 bijdragen293 nuttige stemmen
Na onthaald te zijn door een Frans-Engels sprekende receptionist bleek dat het parkeren niet gratis was, iets wat ik in de regio nog niet eerder had meegemaakt (ik verblijf om de week in een hotel in Hoofddorp), gewoon goedkoop klanten belazeren dus. Meteen 45 euro afgerekend voor het parkeren, lekker begin. De kamer was redelijk, bleek niet schoon gemaakt te worden vanwege covid? Dus 3 nachten geen schoonmaak en geen schone handdoeken. Ook dat heb ik ook tijdens covid nog niet meegemaakt, voelt als een manier om personeel uit te sparen. Ontbijt tijd moest gereserveerd worden, zie foto, u raadt het al: vanwege covid, zou verplicht moeten van de Nederlandse overheid: ook nog niet eerder meegemaakt, lariekoek dus. Het bed was een stretcher zonder enige steun. Positieve was de douche en het ontbijt, dat was prima geregeld allemaal
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2021Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
schaatsfan1979 heeft een beoordeling geschreven aug 2020
Gorinchem, Nederland40 bijdragen24 nuttige stemmen
Wij sliepen hier vanwege een weekendje Amsterdam vanwege de gaypride.. die vanwege Covid niet door ging. Van buiten ziet het hotel er erg jaren 70-80 uit, maar binnen een stuk beter. Vriendelijke hulp bij de receptie en nette kamers, mooie badkamer, moderne uitstraling. Voor een standaard kamer erg netjes, vrij ruim. Wat koffie/thee spullen in de kamer, mooie zachte badlakens. Wat tegen viel, toch wel essentieel in een hotel was het bed. Dit was een 1,4m breed tweepersoonsbed met een ongelofelijk slecht matras. Wij zijn niet echt groot maar met een beetje draaien zit je tegen elkaar aan, niet prettig om elkaar aan te stoten tijdens het slapen. Verder voelde je de spiralen dwars door de matras heen. Ofwel te klein bed en vervang het matras. Dan het ontbijt, vanwege covid was er geen buffet.. logisch maar een soort afhaalontbijt om op te eten op de kamer. In de zak zaten 3 wel smakelijke broodjes. Verder keus uit een plakje ham, kaas en jam. Glaasje appelsap kon er nog net van af en een bakje vieze oploskoffie uit een automaat verder was er niets, zeer zeer teleurstellend. Hebben we bij andere, goedkopere hotels een stuk beter gezien (a la carte aan tafel met een basisontbijt dat al op tafel stond) de laatste 2 maanden. Dit was eigenlijk schandalig. Ook zeer weinig personeel aanwezig. Hebben ons beklag gedaan bij de receptie over het bed en het ontbijt.. heet speet ze erg, kon een lach van af, maar doen er niets mee. Volgende keer zeker een ander hotel, voldoende keus.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 99 - US$ 143 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
holiday inn express amsterdam-schiphol hotel hoofddorp
LOCATIE
NederlandNoord-HollandHaarlemmermeerHoofddorp
AANTAL KAMERS
112
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOLIDAY INN EXPRESS AMSTERDAM - SCHIPHOL, AN IHG HOTEL (Hoofddorp, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel?
Attracties in de buurt zijn Winkelcentrum Viermeren (1,0 mijl), Weekmarkt Hoofddorp Centrum (1,1 mijl) en Deli K's (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel?
Gasten kunnen genieten van ontbijt en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel?
Ja, parkeergarage en betaald privéparkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Den Burgh, Gourmet Bar Restaurant en Toko Pandora.
Heeft Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.